Ok.. dat komt verder wel goed....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:37 schreef Kiwi-Doos het volgende:
Als het goed is heb ik t orgineel nog liggen ( tombraider 2 dan ).. zal thuis eens kijken... ligt volgens mij in een doos op zolder![]()
Als ik em nog heb en hij ziet nog netjes uit mag je em wel hebben, verzendkosten enz ga ik je niet schenken
En je komt ook nog eens uit de buurt toch Hamergek? Big City Cuijk of niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:56 schreef Hamergek het volgende:
mocht kiwi-doos hem niet meer hebben, ik heb hem nog liggen.
( ikheb de originele doos iig nog met lichte beschadiging).
Het spel zelf heb ik zeker 3x origineel liggen (maar moet even kijken of ik het cddoosje daarvan nog heb).
de *kuch* Metropool *kuch* Cuijk iddquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:02 schreef donroyco het volgende:
[..]
En je komt ook nog eens uit de buurt toch Hamergek? Big City Cuijk of niet?
Als ik morgen niets vernomen heb van Kiwi-Doos, dan neem ik z.s.m. contact met je opquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:22 schreef Hamergek het volgende:
[..]
de *kuch* Metropool *kuch* Cuijk idd
The message has been sent to metropole Cuijkquote:Op zondag 2 april 2006 18:21 schreef Hamergek het volgende:
Ik heb hier de doos nog liggen en de originele cd (alleen niet het originele doosje en boekje).
dus die mag je wel hebben voor een eurootje of 5.
ik ben te bereiken op d.terwindt @inter.nl.net of ICQ 154780465
Ja,quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:37 schreef Hamergek het volgende:
heb je mijn mail nog ontvangen of niet donroyco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |