Tegen wat?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:54 schreef Patch het volgende:
Is het een optie om die Band of Brothers DVD's te ruilen tegen iets anders ipv te verkopen?
Dan krijg ik er 9,50 euri voor. Geen optie dus.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef SadKingBilly het volgende:
Indiana jones kost bij mediamarkt ook 30 euro (29,95 om precies te zijn)
Ik wil er 15 voor geven incl. verzendkosten.
Staat, maar te weinig.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef PeRi het volgende:
25 euro Desperate Housewives, kom ik het morgenavond nog halen op Utrecht CS.
Tegen andere DVD's of film merchandisequote:
Wat?.........quote:
DVD's kan je vinden in mijn V&A-topics.quote:
Bedankt voor het bod, maar nog steeds te weinig. (30+15)/2 dus 22,50 euri doen? Is het gemiddeldequote:Op maandag 6 maart 2006 12:28 schreef Dizer het volgende:
Indiana Jones Collection
R2 NL editie?
15 euro ophalen in Utrecht..
Patch, bedankt voor je aanbod, maar zie niet direct iets tussen je titels zitten wat ik zou willen hebben. Filmmerchandise hoef ik niet, werk zelf in een biosquote:Op zondag 5 maart 2006 18:34 schreef Patch het volgende:
[..]
DVD's kan je vinden in mijn V&A-topics.
Links mag ik niet plaatsen van de grote bazin...![]()
filmmerchandise: Waar hou je van? Genre, Acteur, actrice, regisseur, film et cetera?
Bod staat, maar wacht het nog even af!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:50 schreef Blik het volgende:
25 euro voor Band of Brothers geboden, ik kom het ophalen. Woon in Utrecht
tjerk_blik {@} hotmail.com
Voor 20 haal ik hem op in Utrechtquote:Op maandag 6 maart 2006 16:29 schreef spanks het volgende:
[..]
Bedankt voor het bod, maar nog steeds te weinig. (30+15)/2 dus 22,50 euri doen? Is het gemiddelde
Ik denk dat als je als pers zijnde bent andere merchandise krijgt dan wanneer je in een bios werkt, maar okquote:Op maandag 6 maart 2006 16:31 schreef spanks het volgende:
[..]
Patch, bedankt voor je aanbod, maar zie niet direct iets tussen je titels zitten wat ik zou willen hebben. Filmmerchandise hoef ik niet, werk zelf in een bios
neuj, krjg ongeveer hetzelfde, ga ook vaak naar persvoorstellingen nl.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:36 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik denk dat als je als pers zijnde bent andere merchandise krijgt dan wanneer je in een bios werkt, maar ok
Ik wacht nog even op de reactie van de andere bieder. Hoor ik voor 00.00uur vanavond niets, dan mag jij m hebben voor 20 euri!quote:
Mooi, ik ben vanavond om 8 uur thuis. Kan ik het blijven volgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:28 schreef spanks het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de reactie van de andere bieder. Hoor ik voor 00.00uur vanavond niets, dan mag jij m hebben voor 20 euri!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |