abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:16:15 #1
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112595
Hier verder.
pi_36112659
TT: Binnen 24 UUR
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:18:42 #3
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36112666
Grappige TT
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Moeilijk. Ik weet niet wat er precies in je post stond. Dus ik kan ook ElisaB dr beweegredenen niet achterhalen. Misschien had het geen meerwaarde voor het topic. Misschien iets te enthousiast gedelete. (Dat overkomt mij nogal een ) Als je een zinnig antwoord wilt kun je toch het beste even op een reply van Elisa zelf wachten.
Geen meerwaarde voor het topic? Als ik dat niet had uitgezocht dan had die topic starter een product aan iemand verkocht wat absoluut niet ging werken voor een bepaalde situatie. Daarnaast werd ik nog eens door haar terecht gewezen met een uitspraak die nou niet echt doordrenkt was van enige vorm van kennis van het onderwerp
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:19:24 #4
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112696
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef Zweefvliegje het volgende:
TT: Binnen 24 UUR
Done.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:20:45 #5
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_36112734
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef Gunner het volgende:
Grappige TT
[..]

Geen meerwaarde voor het topic? Als ik dat niet had uitgezocht dan had die topic starter een product aan iemand verkocht wat absoluut niet ging werken voor een bepaalde situatie. Daarnaast werd ik nog eens door haar terecht gewezen met een uitspraak die nou niet echt doordrenkt was van enige vorm van kennis van het onderwerp
Hier even ElisaB dr kant van het verhaal:
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Beste Gunner...

Zo lullig als het is overgekomen, is het niet bedoeld. Er ontstond in het topic behoorlijk wat verwarring en discussie. En zoals je nu nog kunt zien staan, stond er ergens tussen een verborgen berichtje van TS dat de router (naar toen pas bleek, toch) niet voor ISDN bedoeld is, maar voor een analoge lijn. Om eea wat te verduidelijken (en dus een eind te maken aan de verwarring én de discussie) heb ik het tussenstuk weggehaald.

Ik weet niet meer precies wát jij had getypt, maar ik weet wel dat er op zich niets mis mee was. Alleen om dat als enige te laten staan, terwijl de rest van de discussie was weggehaald, sloeg ook nergens op. Mijn gebruikelijke aanpak als ik een stuk offtopic weghaal, is om dan ook de hele discussie weg te halen. Niet als statement, maar met als doel het topic weer te maken waarvoor het is bedoeld: vraag en aanbod, zonder zijwegen.

Ook ik was in verwarring door de tegenstrijdige informatie in het topic, en mijn eigen post maakte het er niet duidelijker op. Dat jij het een flater noemt, vind ik prima; kan er niet mee zitten. Net zo min als ik ermee zit dat er een post van mij staat die - later blijkt - inhoudelijk onjuist is. Ik heb deze post dan ook écht niet weggehaald om mezelf een plezier (ik gok dat je daarop doelt met 'het voordeel van blauw'). Alsof het mij ook maar enige moeite heeft gekost me ter verontschuldigen omdat ik ernaast zat?

TS en ik waren het inmiddels al lang en breed eens over mijn post. Én over het schoonvegen van het topic.

TS was blij met jouw informatie, en mede daarmee was de verwarring opgelost. TS heeft de juiste info gepost en daarmee kon de verwarring verwijderd worden (dit als antwoord op de vraag waarom je post in vredesnaam verwijderd is).

Tot slot: ik had je vraag niet eerder gezien, maar inderdaad ben ik vaak na 24h best in staat antwoord te geven

edit: ik dacht dat je bedoelde ná 0:00 uur, maar je bedoelde binnen 24 uur. Nou ja, ik had je post dus niet gezien. Excuses voor mijn late reactie dus
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:21:27 #6
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_36112756
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:18 schreef Gunner het volgende:
Daarnaast werd ik nog eens door haar terecht gewezen met een uitspraak die nou niet echt doordrenkt was van enige vorm van kennis van het onderwerp
Wat wil je nog van me? Dat ik zeg dat je meer verstand hebt van routers dan ik? Hierbij: je hebt meer verstand van routers dan ik. Wil je dat ik nogmaals toegeef dat mijn opmerking niet juist was? Hierbij: ik zei dat de router geen modem is, maar dat bleek onjuist; deze router was tevens modem.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:37:59 #7
3185 Adelante
To let it go now
pi_36113262
Krijgt ie binnen 24 uur antwoord, is het niet het antwoord dat ie wenst
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_36113679
[GEZ]Opblaasbank ABN.
Mag ik dit topic nomineren als grootste kuttopic van 2006?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:52:58 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_36113744
we nemen 'm mee in de nominatie ronden
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_36113789
Mijn topics worden allemaal vertyft
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:55:38 #11
3185 Adelante
To let it go now
pi_36113821
what goes around comes around
  vrijdag 17 maart 2006 @ 12:56:17 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36113841
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:21 schreef ElisaB het volgende:
Wat wil je nog van me? Dat ik zeg dat je meer verstand hebt van routers dan ik? Hierbij: je hebt meer verstand van routers dan ik. Wil je dat ik nogmaals toegeef dat mijn opmerking niet juist was? Hierbij: ik zei dat de router geen modem is, maar dat bleek onjuist; deze router was tevens modem.
Ik suggereer niet dat ik kennis heb van routers. ik bewijs dat door de relevante info te posten met links naar de fabrikant die mijn gelijk bewijzen. Het enige wat jij deed is een one-liner posten zonder enige onderbouwing en nog eens incorrect ook. Snap je dat ik dan enigszins geirriteerd raak? En als klap op de vuurpijl delete je die post ook nog!
pi_36114184
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ik suggereer niet dat ik kennis heb van routers. ik bewijs dat door de relevante info te posten met links naar de fabrikant die mijn gelijk bewijzen. Het enige wat jij deed is een one-liner posten zonder enige onderbouwing en nog eens incorrect ook. Snap je dat ik dan enigszins geirriteerd raak? En als klap op de vuurpijl delete je die post ook nog!
En nog door gaan zitten zeiken..
  vrijdag 17 maart 2006 @ 13:54:05 #14
33954 ElisaB
pi_36115648
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 12:56 schreef Gunner het volgende:
Ik suggereer niet dat ik kennis heb van routers.
Ik ook niet, maar als je mijn kennis (gefundeerd) kunt afdoen als géén kennis, dan heb je zelf in elk geval méér kennis. Anders had je namelijk niet geweten dat mijn post onjuist was. Je hebt dus blijkbaar méér kennis van zaken dan ik. Dat heb ik erkend en me weer netjes teruggetrokken uit het topic, nadat ik me bij TS heb verontschuldigd voor het feit dat ik de verwarring alleen maar groter maakte.
quote:
ik bewijs dat door de relevante info te posten met links naar de fabrikant die mijn gelijk bewijzen.
En daar waren we allemaal blij mee; dat heb ik hier boven al gezegd.
quote:
Het enige wat jij deed is een one-liner posten zonder enige onderbouwing en nog eens incorrect ook.
Méér had ik er op dat moment niet over te zeggen. Ik dacht dat ik precies dezelfde had (mocht je bewijs willen, dan kan ik de bon voor je scannen) en dacht zelf toen ik 'm kocht dat het een modem / router was, maar dat bleek bij thuiskomst onjuist. En nu zat ik er weer naast. En dat heb ik ook toegegeven (zonder moeite) en dit is - met excuses - zonder problemen door TS geaccepteerd.
quote:
Snap je dat ik dan enigszins geirriteerd raak?
Ik zou snappen dat je ervan had moeten zuchten. Dáár had ik begrip voor gehad. Twee keer zuchten ook nog. Maar eerst komen met de en een post op hoge poten, gevolgd door een insinuatie door:
quote:
Oh ja, ondertussen heb je je eigen flater ook maar weggedit, das natuurlijk weer het voordeel van blauw.
en dan de verontwaardig met een gezellige sneer:
quote:
Daarnaast werd ik nog eens door haar terecht gewezen met een uitspraak die nou niet echt doordrenkt was van enige vorm van kennis van het onderwerp
Tsja...
quote:
En als klap op de vuurpijl delete je die post ook nog!
Als je wilt dat ik 'm even terugplaats, dan doe ik dat hoor. Zeg maar wat ik gezegd heb, dan zet ik het er wel weer even in. Ben ik dan van je af? Ik heb je uitgebreid uitgelegd waarom ik heb gedaan wat ik heb gedaan. Ik heb toegegeven dat ik fout zat met mijn opmerking. Ik heb het gecorrigeerd en mijn verontschuldigingen aangeboden.

Ik ben er wel klaar mee. Als jij nog geirriteerd en verontwaardigd wilt blijven, dan moet je dat maar doen. Dus tenzij je zegt wat je nu nog van me wilt, is dit wel afgedaan wmb.

Geniet van je weekend
pi_36115901
Goedzo, Lies!
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:04:55 #16
33954 ElisaB
pi_36116046
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:01 schreef Skv het volgende:
Goedzo, Lies!
kick-assss

Nee hoor, hij had gelijk en ik snap dat ie niet staat te juichen omdat ik het topic heb schoongeveegd, maar ik weet gewoon niet wat ik verder nog moet doen of zeggen. En dát is het moment dat ik wel eens geirriteerd kan raken, dus moet ik het maar laten voor wat het is
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:08:08 #17
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_36116154
Ik wil er verder niet meer moeilijk over doen. Bottomline is dat ik moeite had gedaan om TS te helpen en dat helaas is ge-delete. Zand erover en we kunnen ons wel over belangrijkere zaken druk maken toch?
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:09:47 #18
33954 ElisaB
pi_36116212
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:08 schreef Gunner het volgende:
Ik wil er verder niet meer moeilijk over doen. Bottomline is dat ik moeite had gedaan om TS te helpen en dat helaas is ge-delete. Zand erover en we kunnen ons wel over belangrijkere zaken druk maken toch?
Ik mag het hopen, anders hebben we beiden een erg sneu leven
pi_36120404
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

anders hebben we beiden een erg sneu leven
*mompelt iets over v&a mod zijn*
  vrijdag 17 maart 2006 @ 18:00:31 #20
33954 ElisaB
pi_36123484
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 16:11 schreef boebiedoe het volgende:
*mompelt iets over v&a mod zijn*
* mompelt iets terug
pi_36135093
grote schoonmaak
dankje wel voor de OP van het danoontje topic
PS4 online: micro_nl
  zaterdag 18 maart 2006 @ 02:35:30 #22
33954 ElisaB
pi_36135245
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 02:14 schreef guitarist.nl het volgende:
grote schoonmaak
dankje wel voor de OP van het danoontje topic
YW
  zaterdag 18 maart 2006 @ 21:52:09 #24
33954 ElisaB
pi_36152772
Done
  zondag 19 maart 2006 @ 21:14:12 #25
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_36180407
Mag ik vragen waarom de topic van conflict genaamd spullen gesloten is?
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')