de oude is nog lang niet vol jongens, degene met de laatste post in het oude topic opent wel weer een nieuwe!!!quote:Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
Dat dacht ik ook...quote:Op maandag 3 april 2006 18:49 schreef guitarist.nl het volgende:
Bedankt voor je melding. Een moderator zal zo snel mogelijk naar je topicreport kijken en beoordelen of actie gewenst is. Je gaat nu terug naar het topic waar je de report bij hebt geplaatst.
de oude is nog lang niet vol jongens, degene met de laatste post in het oude topic opent wel weer een nieuwe!!!
kon geen ander plaatje vinden, maar deze is 'm jaquote:Op maandag 3 april 2006 18:45 schreef TeleluvR het volgende:
Wat ziet ie er nep uit! Ah, het is ook een model!![]()
[afbeelding]
quote:
WEL GVD WAAR HEB JE DIE GEKOCHTquote:Op maandag 3 april 2006 18:25 schreef Elusive het volgende:
Mooi, dan kan ik hier pronken met mijn nieuwe aanwinst
[afbeelding]
Epiphone ``Union Jack`` Supernova![]()
quote:Op maandag 3 april 2006 19:39 schreef bouncing het volgende:
[..]
WEL GVD WAAR HEB JE DIE GEKOCHT![]()
GITAAAAAAAR
![]()
![]()
!!!
quote:Op maandag 3 april 2006 19:51 schreef Elusive het volgende:
oh sorry, ik zag [afbeelding] aan voor een slotje, dus dacht dat die vol zatslotje!
oh sorry, ik zag [afbeelding] aan voor een slotje, dus dacht dat die vol zatslotje!
Niet Jeff misbruiken in dit baggertopic...quote:Op maandag 3 april 2006 20:51 schreef Jorikjet het volgende:
Love, let me sleep tonight on you couch
And remember the smell of the fabric
Of your simple city dress
Oh... that was so real
We walked around til the moon got full like a plate
The wind blew an invocation and I fell asleep at the gate
And I never stepped on the cracks ’cause I thought I’d hurt my mother
And I couldn’t awake from the nightmare that sucked me in and pulled me under
Pulled me under
Oh... that was so real
I love you, but I’m afraid to love you
I love you, but I’m afraid to love you
Ja, naast Het gitaristentopic hebben we nu ook een slow-chatquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Jorikjet het volgende:
ow, is dit een officieel bagger topic vanaf nu
Wil je er over praten?quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb brian in me msn!
Gecondoleerdquote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb brian in me msn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |