Een mooie derde plaats.quote:Op zondag 2 april 2006 23:14 schreef komrad het volgende:
placebeau, wat is de positie van LBL dan in de pikorde van de koersen?
En Hoste weer op een halve kilometer voor de streep de sprint aantrekt voor Boonen.quote:Op maandag 3 april 2006 00:35 schreef Perico het volgende:
Ik denk dat het een sprint wordt tussen Boonen en Hoste. Met een sur place van 3 minuten op de wielerbaan, waarbij Boonen steeds omkijkt.
Hoste gaat de sprint al aan voor dat ze gearriveerd zijn op de wielerbaan.quote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En Hoste weer op een halve kilometer voor de streep de sprint aantrekt voor Boonen.
Het klopt idd dat de kans dat Boonen iets van pech overkomt groter is, maar normaal gesproken zou hij deze koers ook wel winnen denk ik.quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef pfaf het volgende:
Ik ben voor deze koers nog lang niet zo zeker van een overwinning van Boonen hoor. Er kan echt alles gebeuren, normaal ook wel natuurlijk, maar in de Hel is het natuurlijk een tikkeltje erger.
Niet echt te vergelijken deze foto, maar het verschil er:quote:
Onzin. Met een beetje overleg hadden ze hem met gemak terug kunnen halen.quote:Op maandag 3 april 2006 13:30 schreef mrPanerai het volgende:
correctie : niemand kan achter hem aanfietsen
quote:Op maandag 3 april 2006 13:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
Boonen demarreert zo vroeg in de wedstrijd dat zijn mechanicien zelfs geen tijd had om zijn voorwiel er in te steken. Op het einde heeft zo'n enorme voorsprong dat hij het zich kan veroorloven om op 2 km. van de finish af te stappen om even op een feestje water in wijn te veranderen en wat broden te vermenigvuldigen om dan achterstevoren over de finish te komen, waar jij nog wordt lastig gevallen door de Paus die absoluut een handtekening wil.
Boonen demarreert zo vroeg in de wedstrijd dat zijn mechanicien zelfs geen tijd had om zijn voorwiel er in te steken. Op het einde heeft zo'n enorme voorsprong dat hij het zich kan veroorloven om op 2 km. van de finish af te stappen om even op een feestje water in wijn te veranderen en wat broden te vermenigvuldigen om dan achterstevoren over de finish te komen, waar jij nog wordt lastig gevallen door de Paus die absoluut een handtekening wil.
Helemaal niet tegen Boonen. Maar voor de spanning in de koers zou het eens leuk zijn als een ander tegenstand kan bieden.quote:Op maandag 3 april 2006 14:21 schreef JanJanJan het volgende:
Wat een gezeik, is er eentje duidelijk de beste heb je hier weer van die azijnpissers die tegen Boonen zijn.
TOM BOONEN
![]()
Ik zou de band van de RvV van vorig jaar nog even terugkijken. Boonen heeft wel wat meer dan een sprint.quote:Op maandag 3 april 2006 15:27 schreef flyckje het volgende:
al dat geleuter over boonen... het enigste dat die jongen meer heeft tov de rest is een goede sprint. Qua rest zit hij op niveau van hoste, hincapie, ballan, klier. alloewel het bij boonen beter oogt als bij hoste. geld hetzelfde voor hincapie vs boonen(hincapie oogt zeker zo mooi en gemakkelijk als boonen). en dat boonen kan wegrijden vanaf 1km is dikke bullshit. maarjah blijkt maar weer dat ook bij de nederlanders de boonen mania er dik inzit....
Boonen demarreert zo vroeg in de wedstrijd dat zijn mechanicien zelfs geen tijd had om zijn voorwiel er in te steken. Op het einde heeft zo'n enorme voorsprong dat hij het zich kan veroorloven om op 2 km. van de finish af te stappen om even op een feestje water in wijn te veranderen en wat broden te vermenigvuldigen om dan achterstevoren over de finish te komen, waar hij nog wordt lastig gevallen door de Paus die absoluut een handtekening wil.
en dat heeft wat er met te maken ? dat was gewoon slim koersen van tom. en ik zeg ook niet dat hij enkel kan sprinten DJEEZES. ik zeg dat enkel beter is in de sprint dan de anderen. En dat de rest gewoon afhangt van het koersverloop en tactische spellen van de anderen. Maar hij is niet sterker op de heuvels hoor. Hij was zelfde niveau als hoste . Enigste probleem was da peet en klier naar elkaar keken en het tactischer wouden spelen terwijl boonen domweg in het wiel gaat direct. Dat maakt hem niet sterker als de rest. Zoals hoste het zei , hij was gewoon sneller aan de meet voor de rest hetzelfde als ons.quote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou de band van de RvV van vorig jaar nog even terugkijken. Boonen heeft wel wat meer dan een sprint.
nee kroon zei doordat boonen overnam kon ik er niet bijkomen omdat door de overname het tempo hetzelfde bleef. Niet dat boonen ineens een pak sneller reed als hoste en elke keer er afwisseling was het tempo zakte..... wel mooie verdraaiing om boonen superieur te maken. helaas was het zo dus niet.quote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen is gewoon met afstand de sterkste renner op dit moment. Daar kan Devolder weinig aan doen, maar Hincapie of Ballan ook niet.
Ballan hebben we nauwelijks gezien in de Ronde van Vlaanderen, Hincapie was aan het afstoppen en Klier kreeg het gat naar Boonen en Hoste ook niet dichtgereden. Zoals Kroon al zei: Telkens als Boonen overnam werd het gat weer groter en konden we er niet bijkomen.
Boonen is dan ook de enige die jullie hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef mrPanerai het volgende:
om de discussie af te ronden : Wij -de belgen hier op het forum- hebben Boonen en jullie-onze nederlandse vrienden
- niet, en daarom gaan wij nog vanalles winnen dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
wij hebben ook nog een gokchineesquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen is dan ook de enige die jullie hebben.
OWS nog gezien? Al klaar voor WK voetbal?
denk dat onze winningspree gaat stilliggen na de scheldeprijs tot de tour. (als hij daar kan winnen van petacchi). en dan komen de nederlandertjes meer aan hun trekkenquote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef mrPanerai het volgende:
om de discussie af te ronden : Wij -de belgen hier op het forum- hebben Boonen en jullie-onze nederlandse vrienden
- niet, en daarom gaan wij nog vanalles winnen dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat Michael Jordon die daar zo mooi vliegt.?quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Thnx.
Met dank aan ScienceFriction trouwens.
Ja. Zijn bekende dunk vanaf de vrije worp lijn. Carl Lewis is er niks bij.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef maril het volgende:
[..]
Is dat Michael Jordon die daar zo mooi vliegt.?
Nee, ik geloof dat die inderdaad een stuk minder goed basketbalde.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Zijn bekende dunk vanaf de vrije worp lijn. Carl Lewis is er niks bij.
Sinds wanneer zijn onweerlegbare TV-beelden belachelijk?quote:Op maandag 3 april 2006 16:49 schreef flyckje het volgende:
Of ga je dan afkomen met het belachelijk koppenberg verhaaltje? Waar zen ploegmaat het gat liet waardoor hij een grote voorsprong had voordat de andere favorieten pas zagen dat boonen al verder was ?
Fantastischquote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Zijn bekende dunk vanaf de vrije worp lijn. Carl Lewis is er niks bij.
Helaas zei Kroon wel degelijk dat door de overname van Boonen het tempo terug de hoogte inging. Wat perfect normaal is, dat zou bij een overname van Hoste exact hetzelfde zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef flyckje het volgende:
[..]
nee kroon zei doordat boonen overnam kon ik er niet bijkomen omdat door de overname het tempo hetzelfde bleef. Niet dat boonen ineens een pak sneller reed als hoste en elke keer er afwisseling was het tempo zakte..... wel mooie verdraaiing om boonen superieur te maken. helaas was het zo dus niet.
Omdat TV-beelden maar een deel van het wedstrijdbeeld geven. Zodra Boonen 5 meter voorsprong had, kreeg je (vrijwel) alleen nog maar hem in beeld en kon je absoluut niet zien wat er verder gebeurde.quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn onweerlegbare TV-beelden belachelijk?
Ik zag nochtans een beeld van vooraan met Boonen op kop met een gat op Hincapie, geen Bettini of Flecha meer te zien. En eenmaal boven was dat gat bijna 2 keer zo groot.quote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat TV-beelden maar een deel van het wedstrijdbeeld geven. Zodra Boonen 5 meter voorsprong had, kreeg je (vrijwel) alleen nog maar hem in beeld en kon je absoluut niet zien wat er verder gebeurde.
Omdat Flecha de boel blokkeerde door dwars over de weg te gaan liggen...quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag nochtans een beeld van vooraan met Boonen op kop met een gat op Hincapie, geen Bettini of Flecha meer te zien. En eenmaal boven was dat gat bijna 2 keer zo groot.
Boonen had ook wel een aantal lieve motars voor zich toenquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef flyckje het volgende:
[..]
nee kroon zei doordat boonen overnam kon ik er niet bijkomen omdat door de overname het tempo hetzelfde bleef. Niet dat boonen ineens een pak sneller reed als hoste en elke keer er afwisseling was het tempo zakte..... wel mooie verdraaiing om boonen superieur te maken. helaas was het zo dus niet.
Dus Flecha zat te zigzaggen, reed wat in de weg, werd voorbijgestoken door Hincapie, nam buiten beeld zijn fiets op zijn schouders, sprintte voorbij Hincapie, klom terug op zijn fiets en ging terug in de weg liggen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat Flecha de boel blokkeerde door dwars over de weg te gaan liggen...
quote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus Flecha zat te zigzaggen, reed wat in de weg, werd voorbijgestoken door Hincapie, nam buiten beeld zijn fiets op zijn schouders, sprintte voorbij Hincapie, klom terug op zijn fiets en ging terug in de weg liggen?
Dat was net na het dwars zetten van Flecha's fiets idd. Ik had heel graag gezien wat er vervolgens gebeurde. Met Flecha en zo bedoe ikl, maar dat was niet in beeld. En dat was imo het moment waarop de koers voor een flink deel beslist werd. En juist daarom vind ik het zo belangrijk dat we daar geen beeld van kregen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag nochtans een beeld van vooraan met Boonen op kop met een gat op Hincapie, geen Bettini of Flecha meer te zien. En eenmaal boven was dat gat bijna 2 keer zo groot.
Dat was net mijn punt, er waren er ook die absoluut geen of nauwelijks hinder hadden van Flecha en die werden ook op een hoopje gereden door Boonen (op de Koppenberg althans).quote:Op maandag 3 april 2006 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat was net na het dwars zetten van Flecha's fiets idd. Ik had heel graag gezien wat er vervolgens gebeurde. Met Flecha en zo bedoe ikl, maar dat was niet in beeld. En dat was imo het moment waarop de koers voor een flink deel beslist werd. En juist daarom vind ik het zo belangrijk dat we daar geen beeld van kregen.
Volgens mij betekende die actie van Flecha dat er een paar nog langskonden, de rest even stil stond en een gedeelte er misschien redelijk vlot langs kon, maar een flink deel door chaos op achterstand kwam. Maar we kunnen niet zeker weten wat daar gebeurde.
En die paar die er langs konden, dat waren iig Bettini en nog een paar (mogelijk Hincapie, maar ik denk ook nog eente van QS en misschien nog iets), want die zaten links voor (of naast) Flecha (voor de kijkers rechts). Maar iig op zo'n plek dat ze er geen last van hadden.
Flecha kwam anders in de tweede of derde groep boven. Iig moest hij nog terugkomen bij de groep Boonen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus Flecha zat te zigzaggen, reed wat in de weg, werd voorbijgestoken door Hincapie, nam buiten beeld zijn fiets op zijn schouders, sprintte voorbij Hincapie, klom terug op zijn fiets en ging terug in de weg liggen?
Maar erg weinig (die er geen last van hadden), hooguit een man of tien van degenen die erachter zaten. Er zat een stuk of 5 naast of voor (want Flecha zat ver voorin op dat punt). De rest werd er zwaar door gehinderd.quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was net mijn punt, er waren er ook die absoluut geen of nauwelijks hinder hadden van Flecha en die werden ook op een hoopje gereden door Boonen (op de Koppenberg althans).
Ik ook.quote:Op maandag 3 april 2006 18:29 schreef pfaf het volgende:
En ondertussen zat ik te vloeken voor de tv, dat ze de camera eens van Boonen af moesten halen.
Ooh, ze doen het in België nog goed hoor.quote:Op maandag 3 april 2006 18:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar datzelfde zie je ook zo vaak in de tour (in bergetappes). Blijven ze de camera stug op de knecht van Armstrong houden, terwijl er achterin allerlei renners uit de groep vallen (en dat is dan veel interessanter om te zien). En op het moment dat er dan gedemarreerd wordt besluiten om maar eens naar een kansloze fransman te gaan, die al twee minuten achter ligt.
Dat heb ik niet gezien, want ik moest werkenquote:Op maandag 3 april 2006 18:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ooh, ze doen het in België nog goed hoor.
Baskenland vandaag was bijna helemaal niet te volgen. 3 uur lang helicopterbeelden...
ja ok de snelheid ging omhoog doordat ze bijna over de top waren -_- maar dat is iets anders dan zeggen dat ELKE keer dat boonen overnam het tempo omhoog schoot. maarjah het hangt er vanaf hoe je het interpreteerd zeker...quote:Op maandag 3 april 2006 18:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Helaas zei Kroon wel degelijk dat door de overname van Boonen het tempo terug de hoogte inging. Wat perfect normaal is, dat zou bij een overname van Hoste exact hetzelfde zijn.
Ik zou zeggen: denk eens 2 seconden na voor je nog eens op invoeren klikt.
De snelheid ging omhoog omdat Boonen omkeek, zag dat Kroon er bijna bij was, de kop overnam en versnelde zodat Kroon meer moeite zou hebben om er terug bij te raken. Niemand hier beweert volgens mij dat Boonen constant harder op kop reed dan Hoste.quote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef flyckje het volgende:
[..]
ja ok de snelheid ging omhoog doordat ze bijna over de top waren -_- maar dat is iets anders dan zeggen dat ELKE keer dat boonen overnam het tempo omhoog schoot. maarjah het hangt er vanaf hoe je het interpreteerd zeker...
je reageerde idd op een uitsprak van Cherrymoontraxx die Kroon aanhaalde die gezegd zou hebben dat "telkens als Boonen overnam het tempo omhoog ging". En dus niet dat "toen Boonen overnam het tempo omhoog ging". En dat is best een essentieel verschil, want wat Kroon zie, was dus ongeveer: "Hoste demarreerde op de Valkenberg, Boonen volgde hem. Ik probeerde er naar toe te rijden bovenop, en was er bijna bij. Toen nam Boonen over en ging het tempo bij hen weer omhoog."quote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef flyckje het volgende:
[..]
ja ok de snelheid ging omhoog doordat ze bijna over de top waren -_- maar dat is iets anders dan zeggen dat ELKE keer dat boonen overnam het tempo omhoog schoot. maarjah het hangt er vanaf hoe je het interpreteerd zeker...
Cherrymoontraxx dus wel. (In de post waarop flyckje oorspronkelijk reageerde).quote:Op maandag 3 april 2006 18:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De snelheid ging omhoog omdat Boonen omkeek, zag dat Kroon er bijna bij was, de kop overnam en versnelde zodat Kroon meer moeite zou hebben om er terug bij te raken. Niemand hier beweert volgens mij dat Boonen constant harder op kop reed dan Hoste.
hebde gij zelf ooit eens op ne fiets gezete? in groep? op een koppenberg of iets dat erop terkt ?quote:Op maandag 3 april 2006 18:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat was net mijn punt, er waren er ook die absoluut geen of nauwelijks hinder hadden van Flecha en die werden ook op een hoopje gereden door Boonen (op de Koppenberg althans).
Dit wordt echt zinloos, doe maar alleen verder.quote:Op maandag 3 april 2006 18:45 schreef flyckje het volgende:
[..]
hebde gij zelf ooit eens op ne fiets gezete? in groep? op een koppenberg of iets dat erop terkt ?
je ziet NIKS wat de eerste doet als er nog 2 man voor je zit. je let op de WEG en niet op de kopjes. en zelfs als je naar de kopjes kijkt bij momenten zie je nog niks tenzij er al een groot gat is. En dan pas kun je reageren als je het ziet. en dat hebben ze gedaan. en toen reed boonen 0.0 weg. hij werd zelfs terug ingehaald door hincapie en de volgers. dus hooeeee impressive wauw schiek echt onverslaanbaar![]()
![]()
Ja dat klopt toch ook als Boonen niet had gekeken op dat moment was Karsten erbij. Dus Karsten heeft in dat geval wel gelijk. Hoste had wss liever gezien dat er nog iemand bij was gekomen. Als Hoste dan ging geheid dat Boonen ging wachten dat Kroon dat gat dichtreed en was de kans groter dat hij gevlogen was.quote:Op maandag 3 april 2006 18:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
je reageerde idd op een uitsprak van Cherrymoontraxx die Kroon aanhaalde die gezegd zou hebben dat "telkens als Boonen overnam het tempo omhoog ging". En dus niet dat "toen Boonen overnam het tempo omhoog ging". En dat is best een essentieel verschil, want wat Kroon zie, was dus ongeveer: "Hoste demarreerde op de Valkenberg, Boonen volgde hem. Ik probeerde er naar toe te rijden bovenop, en was er bijna bij. Toen nam Boonen over en ging het tempo bij hen weer omhoog."
En dat is dus wel degelijk héél wat anders als zeggen "elke keer dat Boonen overnam ging het tempo omhoog." Hoewel het bijna dezelfde woorden zijn, is de betekenis heel anders.
De inwoners van Roubaix spreken zelfs over Robeke, het blijft een Vlaamse stad hequote:Op maandag 3 april 2006 19:59 schreef Perico het volgende:
De eerste die Robeke zegt op sporza, krijgt een dreun![]()
Als dit uitkomt:quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef placebeau het volgende:
http://my.myway.com/weather/obs.jsp?id=FRXX0084
Hopelijk regent het zondag ook
Ik hoop van niet eigenlijk, want heb zelf een wedstrijd zondag.quote:Op maandag 3 april 2006 20:04 schreef placebeau het volgende:
http://my.myway.com/weather/obs.jsp?id=FRXX0084
Hopelijk regent het zondag ook
Hadjij em vorig jaar niet meegefietst de dag ervoor? Of was dat ultra_ivo?quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik hoop van niet eigenlijk, want heb zelf een wedstrijd zondag.
Nee, dat was RVV die ik vorig jaar heb gefietst.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hadjij em vorig jaar niet meegefietst de dag ervoor? Of was dat ultra_ivo?
Parijs-Roubaix heb ik nog nooit gerede, wel allerhande andere ritten. Dit jaar rij ik sowieso geen kasseienritten, ik sukkel teveel met m'n schouder om dat te riskerenquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hadjij em vorig jaar niet meegefietst de dag ervoor? Of was dat ultra_ivo?
quote:'Natuurlijk is Tom Boonen favoriet voor Parijs-Roubaix,' steekt de drievoudige winnaar in Roubaix de ambities van Quickstep-Innergetic niet weg. 'Maar iedereen gaat er zomaar vanuit dat hij gaat winnen.'
'Ok, de Ronde van Vlaanderen verliep inderdaad vlot, maar Parijs-Roubaix is moeilijker te winnen. Op de hellingen telt meer de explosiviteit, op de kasseistroken gaat het meer om de fond.'
'De Hel is na het Bos van Wallers een slijtageslag. In de Ronde kan je bij wijze van spreken op elke helling gaan. Na het Bos zal er zich een hergroepering met alle favorieten voordoen. Nadien gaat er bij elke kasseistrook wel iemand overboord.'
De Leeuw van Vlaanderen verkende zelf ook het Bos. 'Het ligt er nog altijd hetzelfde bij als toen. De kasseien zijn dan wel afgeborsteld, het blijft toch oneffen. De weg zelf is wel wat breder gemaakt. Bij goed weer is het nog te doen, bij nat weer is het helemaal anders.'
Ook Museeuw merkte afgelopen woensdag dat de benen van de wereldkampioen wat vermoeid geraken. 'Dat is menselijk. Als je al een grote vis binnenhebt, wordt ook de motivatie wat minder. Ze is er nog, maar op een andere manier. Dat was in mijn tijd ook al zo. Drie dagen hersteltijd na Gent-Wevelgem moeten toch voldoende zijn.'
'Alle kasseispecialisten zijn er, maar ik verwacht vooral Van Petegem, Hushovd, Cancellara en Hoste. Quickstep start met 1 uitgesproken kopman. De rest (Bettini, Nuyens, Pozzato) kan er maar handig gebruik van maken. Hopelijk zijn we na het bos nog met 3 of 4 van onze renners', denkt Museeuw.
En hoe oordeelt de Leeuw over de situatie bij Davitamon-Lotto? 'Ik vond de kritiek van Mark Coucke op de Peet niet volledig terecht. Peter werd wel vierde hé! Alleen toen Hoste ging, moest hij passen. Zonder hem was Davitamon-Lotto helemaal uit beeld. Van Petegem heeft zijn leeftijd natuurlijk niet mee. De punch is er niet meer. Hoe ouder je wordt, hoe minder cartouchen je hebt. Hij moet ze proberen tot op het einde te houden. En hij stoot op het einde van zijn carričre op een sublieme Boonen natuurlijk.'
'Mocht ik inspraak hebben in de tacktiek van Davitamon-Lotto, ik zou toch anders koersen. Hoe precies, dat vertel ik niet. Vraag is of de tegenstand wel beter kan. Buiten Hoste heeft niemand aangevallen in de Ronde. Dat zegt veel natuurlijk.'
Museeuw weet als geen ander hoe het voelt binnen te rijden op een overvolle wielerbaan van Roubaix. 'Echt genieten kan je eigenlijk niet. Na de streep word je geleefd. Podium, medische controle, pers. Het is pas 's avonds en de dagen nadien dat het echt doordringt wat je gepresteerd hebt.'
Wie zie je zondag op het podium staan? 'Op één: Van Petegem. Op twee: Hushovd. En drie Boonen. Iedereen zet Tom op één. En dan doe ik dat niet!'
Met het oog op LBL en AGr zal een gebroken knieschijf ofzo niet verkeerd uitkomen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:50 schreef -skippybal- het volgende:
Ik vraag me echt af of Bettini geen onnodige risico's neemt hier. Die kerel stuitert toch alle kanten op met z'n kabouterformaat....
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Met het oog op LBL en AGr zal een gebroken knieschijf ofzo niet verkeerd uitkomen...![]()
tja....quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:44 schreef Gator het volgende:
...
Super dat de weersvoorspellingen regen aangeven, da's bijna een garantie voor een koers die spannender is dan afgelopen zaterdag !
[flauw]Ik denk dat hij gaat fietsen[/flauw]quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:18 schreef placebeau het volgende:
Wesemann is genezen en rijdt zondag mee. Benieuwd wat ie doet.
Die zullen we niet in de kopgroep zien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
Een hoop Nederlanders. Ook dat ventje die gister Pino nogwat won. En Koen de Kort en die Bas Gilling. Ben benieuwd wat we van hun kunnen verwachten.
Ik hoop dat Koen de Kort zich vooraan kan laten zien. Vorig jaar was hij met een 24ste plaats de beste debutant in Parijs-Roubaix en in 2004 heeft hij de beloftenkoers van Parijs-Roubaix gewonnen. Een grote verbetering zal er niet in zitten, maar een evenaring zou al leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
En Koen de Kort en die Bas Gilling. Ben benieuwd wat we van hun kunnen verwachten.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef Falco het volgende:
De weersvoorspelling voor Roubaix
[afbeelding]
Ik weet dat er een scherm staat bij die beroemd strook in de finale, waar ik de naam niet meer van weetquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:34 schreef Peterke het volgende:
Ik ben van plan om morgen richting roubaix te rijden om te supporteren.
Weet iemand waar ik me best stel? Waar kunnen we meevolgen op groot scherm? Is parijs roubaix even indrukwekkend als de ronde van vlaanderen om te gaan supporteren?
De Carrefour de l'arbre?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet dat er een scherm staat bij die beroemd strook in de finale, waar ik de naam niet meer van weet![]()
Het hoeft die dag niet te regenen. Als het vandaag ff flinkt regent is het ook leuk. Morgen veel wind en het spektakel is compleet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef Falco het volgende:
De weersvoorspelling voor Roubaix
[afbeelding]
Zou wel kunnen, ja. Het kan ook de Mons-en-Pévčle zijnquote:
Die was in Gent toch alweer vrij goed. Hopen is ie verder gegroeid. Als ie vorig jaar niet had lek gereden had ie kunnen winnen (2e)quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd hoe van Bon is, die was vorig jaar een van de sterksten.
Blij dat ik glij ipv rijquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het hoeft die dag niet te regenen. Als het vandaag ff flinkt regent is het ook leuk. Morgen veel wind en het spektakel is compleet.
Het zal wel weer net niet zijn met Van Bon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd hoe van Bon is, die was vorig jaar een van de sterksten.
Jammer, wielrennen is een van de weinige topics waarin ik je kon inhalen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard... ik post alleen nooit..![]()
Als je het een beetje goed plant, kun je ze 5x op een kasseistrook voorbij zien komen en het einde in een kroegje kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:34 schreef Peterke het volgende:
Ik ben van plan om morgen richting roubaix te rijden om te supporteren.
Weet iemand waar ik me best stel? Waar kunnen we meevolgen op groot scherm? Is parijs roubaix even indrukwekkend als de ronde van vlaanderen om te gaan supporteren?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed plant, kun je ze 5x op een kasseistrook voorbij zien komen en het einde in een kroegje kijken.
Boonen, dan een hele tijd niets, dan Van Peetegem, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, Nuyens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie worden eigenlijk getipt als favorieten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |