en dat heeft wat er met te maken ? dat was gewoon slim koersen van tom. en ik zeg ook niet dat hij enkel kan sprinten DJEEZES. ik zeg dat enkel beter is in de sprint dan de anderen. En dat de rest gewoon afhangt van het koersverloop en tactische spellen van de anderen. Maar hij is niet sterker op de heuvels hoor. Hij was zelfde niveau als hoste . Enigste probleem was da peet en klier naar elkaar keken en het tactischer wouden spelen terwijl boonen domweg in het wiel gaat direct. Dat maakt hem niet sterker als de rest. Zoals hoste het zei , hij was gewoon sneller aan de meet voor de rest hetzelfde als ons.quote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zou de band van de RvV van vorig jaar nog even terugkijken. Boonen heeft wel wat meer dan een sprint.
nee kroon zei doordat boonen overnam kon ik er niet bijkomen omdat door de overname het tempo hetzelfde bleef. Niet dat boonen ineens een pak sneller reed als hoste en elke keer er afwisseling was het tempo zakte..... wel mooie verdraaiing om boonen superieur te maken. helaas was het zo dus niet.quote:Op maandag 3 april 2006 15:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Boonen is gewoon met afstand de sterkste renner op dit moment. Daar kan Devolder weinig aan doen, maar Hincapie of Ballan ook niet.
Ballan hebben we nauwelijks gezien in de Ronde van Vlaanderen, Hincapie was aan het afstoppen en Klier kreeg het gat naar Boonen en Hoste ook niet dichtgereden. Zoals Kroon al zei: Telkens als Boonen overnam werd het gat weer groter en konden we er niet bijkomen.
Boonen is dan ook de enige die jullie hebben.quote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef mrPanerai het volgende:
om de discussie af te ronden : Wij -de belgen hier op het forum- hebben Boonen en jullie-onze nederlandse vrienden
- niet, en daarom gaan wij nog vanalles winnen dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
wij hebben ook nog een gokchineesquote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Boonen is dan ook de enige die jullie hebben.
OWS nog gezien? Al klaar voor WK voetbal?
denk dat onze winningspree gaat stilliggen na de scheldeprijs tot de tour. (als hij daar kan winnen van petacchi). en dan komen de nederlandertjes meer aan hun trekkenquote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef mrPanerai het volgende:
om de discussie af te ronden : Wij -de belgen hier op het forum- hebben Boonen en jullie-onze nederlandse vrienden
- niet, en daarom gaan wij nog vanalles winnen dit seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat Michael Jordon die daar zo mooi vliegt.?quote:Op maandag 3 april 2006 17:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Thnx.
Met dank aan ScienceFriction trouwens.
Ja. Zijn bekende dunk vanaf de vrije worp lijn. Carl Lewis is er niks bij.quote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef maril het volgende:
[..]
Is dat Michael Jordon die daar zo mooi vliegt.?
Nee, ik geloof dat die inderdaad een stuk minder goed basketbalde.quote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Zijn bekende dunk vanaf de vrije worp lijn. Carl Lewis is er niks bij.
Sinds wanneer zijn onweerlegbare TV-beelden belachelijk?quote:Op maandag 3 april 2006 16:49 schreef flyckje het volgende:
Of ga je dan afkomen met het belachelijk koppenberg verhaaltje? Waar zen ploegmaat het gat liet waardoor hij een grote voorsprong had voordat de andere favorieten pas zagen dat boonen al verder was ?
Fantastischquote:Op maandag 3 april 2006 18:01 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja. Zijn bekende dunk vanaf de vrije worp lijn. Carl Lewis is er niks bij.
Helaas zei Kroon wel degelijk dat door de overname van Boonen het tempo terug de hoogte inging. Wat perfect normaal is, dat zou bij een overname van Hoste exact hetzelfde zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef flyckje het volgende:
[..]
nee kroon zei doordat boonen overnam kon ik er niet bijkomen omdat door de overname het tempo hetzelfde bleef. Niet dat boonen ineens een pak sneller reed als hoste en elke keer er afwisseling was het tempo zakte..... wel mooie verdraaiing om boonen superieur te maken. helaas was het zo dus niet.
Omdat TV-beelden maar een deel van het wedstrijdbeeld geven. Zodra Boonen 5 meter voorsprong had, kreeg je (vrijwel) alleen nog maar hem in beeld en kon je absoluut niet zien wat er verder gebeurde.quote:Op maandag 3 april 2006 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn onweerlegbare TV-beelden belachelijk?
Ik zag nochtans een beeld van vooraan met Boonen op kop met een gat op Hincapie, geen Bettini of Flecha meer te zien. En eenmaal boven was dat gat bijna 2 keer zo groot.quote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Omdat TV-beelden maar een deel van het wedstrijdbeeld geven. Zodra Boonen 5 meter voorsprong had, kreeg je (vrijwel) alleen nog maar hem in beeld en kon je absoluut niet zien wat er verder gebeurde.
Omdat Flecha de boel blokkeerde door dwars over de weg te gaan liggen...quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag nochtans een beeld van vooraan met Boonen op kop met een gat op Hincapie, geen Bettini of Flecha meer te zien. En eenmaal boven was dat gat bijna 2 keer zo groot.
Boonen had ook wel een aantal lieve motars voor zich toenquote:Op maandag 3 april 2006 16:53 schreef flyckje het volgende:
[..]
nee kroon zei doordat boonen overnam kon ik er niet bijkomen omdat door de overname het tempo hetzelfde bleef. Niet dat boonen ineens een pak sneller reed als hoste en elke keer er afwisseling was het tempo zakte..... wel mooie verdraaiing om boonen superieur te maken. helaas was het zo dus niet.
Dus Flecha zat te zigzaggen, reed wat in de weg, werd voorbijgestoken door Hincapie, nam buiten beeld zijn fiets op zijn schouders, sprintte voorbij Hincapie, klom terug op zijn fiets en ging terug in de weg liggen?quote:Op maandag 3 april 2006 18:18 schreef pfaf het volgende:
[..]
Omdat Flecha de boel blokkeerde door dwars over de weg te gaan liggen...
quote:Op maandag 3 april 2006 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus Flecha zat te zigzaggen, reed wat in de weg, werd voorbijgestoken door Hincapie, nam buiten beeld zijn fiets op zijn schouders, sprintte voorbij Hincapie, klom terug op zijn fiets en ging terug in de weg liggen?
Dat was net na het dwars zetten van Flecha's fiets idd. Ik had heel graag gezien wat er vervolgens gebeurde. Met Flecha en zo bedoe ikl, maar dat was niet in beeld. En dat was imo het moment waarop de koers voor een flink deel beslist werd. En juist daarom vind ik het zo belangrijk dat we daar geen beeld van kregen.quote:Op maandag 3 april 2006 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zag nochtans een beeld van vooraan met Boonen op kop met een gat op Hincapie, geen Bettini of Flecha meer te zien. En eenmaal boven was dat gat bijna 2 keer zo groot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |