Die zullen we niet in de kopgroep zien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
Een hoop Nederlanders. Ook dat ventje die gister Pino nogwat won. En Koen de Kort en die Bas Gilling. Ben benieuwd wat we van hun kunnen verwachten.
Ik hoop dat Koen de Kort zich vooraan kan laten zien. Vorig jaar was hij met een 24ste plaats de beste debutant in Parijs-Roubaix en in 2004 heeft hij de beloftenkoers van Parijs-Roubaix gewonnen. Een grote verbetering zal er niet in zitten, maar een evenaring zou al leuk zijn.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:20 schreef Zwansen het volgende:
En Koen de Kort en die Bas Gilling. Ben benieuwd wat we van hun kunnen verwachten.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef Falco het volgende:
De weersvoorspelling voor Roubaix
[afbeelding]
Ik weet dat er een scherm staat bij die beroemd strook in de finale, waar ik de naam niet meer van weetquote:Op zaterdag 8 april 2006 14:34 schreef Peterke het volgende:
Ik ben van plan om morgen richting roubaix te rijden om te supporteren.
Weet iemand waar ik me best stel? Waar kunnen we meevolgen op groot scherm? Is parijs roubaix even indrukwekkend als de ronde van vlaanderen om te gaan supporteren?
De Carrefour de l'arbre?quote:Op zaterdag 8 april 2006 15:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik weet dat er een scherm staat bij die beroemd strook in de finale, waar ik de naam niet meer van weet![]()
Het hoeft die dag niet te regenen. Als het vandaag ff flinkt regent is het ook leuk. Morgen veel wind en het spektakel is compleet.quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:55 schreef Falco het volgende:
De weersvoorspelling voor Roubaix
[afbeelding]
Zou wel kunnen, ja. Het kan ook de Mons-en-Pévčle zijnquote:
Die was in Gent toch alweer vrij goed. Hopen is ie verder gegroeid. Als ie vorig jaar niet had lek gereden had ie kunnen winnen (2e)quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd hoe van Bon is, die was vorig jaar een van de sterksten.
Blij dat ik glij ipv rijquote:Op zaterdag 8 april 2006 16:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het hoeft die dag niet te regenen. Als het vandaag ff flinkt regent is het ook leuk. Morgen veel wind en het spektakel is compleet.
Het zal wel weer net niet zijn met Van Bon.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:18 schreef Jeroen_M het volgende:
Ben benieuwd hoe van Bon is, die was vorig jaar een van de sterksten.
Jammer, wielrennen is een van de weinige topics waarin ik je kon inhalen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:31 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard... ik post alleen nooit..![]()
Als je het een beetje goed plant, kun je ze 5x op een kasseistrook voorbij zien komen en het einde in een kroegje kijken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:34 schreef Peterke het volgende:
Ik ben van plan om morgen richting roubaix te rijden om te supporteren.
Weet iemand waar ik me best stel? Waar kunnen we meevolgen op groot scherm? Is parijs roubaix even indrukwekkend als de ronde van vlaanderen om te gaan supporteren?
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je het een beetje goed plant, kun je ze 5x op een kasseistrook voorbij zien komen en het einde in een kroegje kijken.
Boonen, dan een hele tijd niets, dan Van Peetegem, Hincapie, Hoste, Cancellara, Hushovd, Nuyens.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:28 schreef tong80 het volgende:
Wie worden eigenlijk getipt als favorieten ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |