quote:AC Milan - Arsenal
1-2
Pfff, wel verdiende overwinning maar kwam heel moeizaam tot stand. De 1e helft voetbalde Arsenal rustig en kreeg 't een handje vol met kansen maar echt grote zaten er niet bij. Aan de andere kant had Almunia weining te doen, AC Milan had niet 1 shot.
In de rust werd de tegenvallende Van Persie gewisseld voor Berkamp. De oude nederlander niet zien dat hij nog steeds van waarde was, via een aanval met Hleb en Pires aan de linkerkant, volleyde hij een voorzet hard in de kruising na slecht dekken van Nesta.
Er leek niks aan de hand voor Arsenal maar gaf uiteindelijk heel knullig doelpunt weg. Ljunberg wou een breedtepass geven maar had Shevchenko over het hoofd gezien, de Oekraïner maakt mooi af. Arsenal ging vol op de aanval en gooide Reyes erin voor een verdediger. Hleb, Henry, Pires en Ljunberg kregen kansen maar miste het doel. In de 88e minuut viel hij toch, wederom gaf Pires de voorzet vanaf de linkerkant, Reyes schoot via de rug van de Maldini het doel in en de score op een verdiende 1-2 bracht
Ik begin morgen bij een nieuwe baan, dus moet nog even kijken hoe laat ik dan thuis ben. Dus zullen we acht uur aanhouden? Eerst wedstrijd telt idd.quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef Tobbes het volgende:
BGN, dinsdagavond, kun je dan?
Zo ja; uurtje of 7?
Eerste wedstrijd telt.
Dan moet je eerst ontgroend worden door een potje tegen mij te spelen op LIVE!quote:Op maandag 3 april 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
Valt er niet iets te regelen dat ik ook kan joinen, waarschijnlijk niet maarja
quote:Op maandag 3 april 2006 13:49 schreef Jasza het volgende:
Hmz ok, anders probeer ik nog wel iemand te regelen maar het hoeft nie perse hoor
Nou ik snap best dat 9 man een beetje moeilijk is, dus ik bedoel het hoeft niet zo nodig maar misschien kan ik nog wel iemand vinden.quote:
Even kijken, ik ben nogal druk lately.quote:Op maandag 3 april 2006 09:40 schreef jpg97 het volgende:
Daggla, wanneer kunnen wij?
Groetjes,
veldmuis
We zijn al begonnen, volgende ronde weer als je het mij vraagt.quote:Op maandag 3 april 2006 16:07 schreef Tobbes het volgende:
9 spelers is an sich geen probleem aangezien t een league is. Vraag is of twi zin heeft je in t schema enzo te implementeren.
Ehm..ja morgen kan ik wel van 17.30 tot 19.30 en daarna moet ik tennissen dan ben ik pas weer rond 22.30 available.quote:Op maandag 3 april 2006 17:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Even kijken, ik ben nogal druk lately.
Maar morgen is wel een optie. Wel 's avonds dan.
Daarna dan.quote:Op maandag 3 april 2006 17:19 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ehm..ja morgen kan ik wel van 17.30 tot 19.30 en daarna moet ik tennissen dan ben ik pas weer rond 22.30 available.
Is that good for you?
hey dat is een goeie, na de cl wedstrijden ja !quote:Op maandag 3 april 2006 19:34 schreef twi het volgende:
Nick GizMo, ben nu online, mocht je tijd hebben zie ik je wel. Anders komende dagen na de CL-wedstrijden ofzo?
/edit: Nu niet meer online
Daggla, ben je tegen 22.00u online?quote:
Doen we dat. Bevestig hier nog even als je wil.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:59 schreef Tobbes het volgende:
BGN, vanavond?
Eerste wedstrijd telt. Half 9 komt mij goed uit.
Bij mij ook wel. Alleen is het altijd zo'n verschil tussen uit en thuis. Eerste helft kon ik één keer raken aanhouden, tweede helft was dat meteen weer afgelopen helaasquote:Op dinsdag 4 april 2006 20:30 schreef Tobbes het volgende:
Ik zag het ja
Ik ging er blind vanuit dat het BGN - Tobbes was omdat ik vorige wedstrijd thuisspeelde. Leuke wedstrijd ja. Lag viel wel mee bij mij.
Ligt meer aan de Xbox 360. Ik heb het heel af en toe ook. Erg frustrerend, want mijn disc is brandschoon en wel nieuw.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Twi, ik kom zo nog online, bij de 2de keer zei xb iets van , the disc that your are using is dirty or damaged..
Ik heb hem denk week geleden gekocht, en ik zag toen al dat een 2dehands exemplaar was, morgen die gasten mailen, want heb kameo ook daar gekocht !
haha ook dat nog ja, wil je elke keer de bal terug geven, dus druk vol b in, gaat ie hem voorzetten op goalquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef twi het volgende:
Het begon al rommelig genoeg doordat m'n controller leeg was en ik de Play & Charge kit moest gaan opzoeken, na 2 minutenDaarna tot 3 keer toe vergeten om op start te drukken voordat we de bal buiten de lijnen speelden
ik heb ook goedgekeurd !quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:53 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt meer aan de Xbox 360. Ik heb het heel af en toe ook. Erg frustrerend, want mijn disc is brandschoon en wel nieuw.
PS, heb de wedstrijd alvast even definitief goedgekeurdWilde even zien hoe mooi de ranglijst eruit zou zien
haha, stiekem is ie een Oblivion fan gewordenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:04 schreef twi het volgende:
Da's op zich wel een goed ideeWant ik heb eigenlijk ineens enorme zin om Oblivion te gaan doen
Mogen jullie met elkaar spelen
Ik ook.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm tering, kut zooi, was helemaal vergeten![]()
Twi, wil je nog vanavond?
ik kan er rond kwart voor 12 zijn !
online en in pes5..
laat maar weten hier..
quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:57 schreef twi het volgende:
BGN, heb jij al in je hoofd zitten wanneer je aankomend weekend of de dagen erna tijd hebt om ons wedstrijdje te spelen?
Bij Daggla weet je het maar nooitquote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef BGN het volgende:
[..]
Ik denk dat het dit weekend lastig wordt. Redelijk wat dingen gepland al. Misschien zien we elkaar rond die tijd op het forum, anders doen het maandag ofzo.
Daggla, ook maandag of dinsdag?
Oeh dit wordt een moeilijke, vrijdag heb ik denk ik geen tijd. Zaterdag kan ik alleen in de middag en zondag zou wel kunnen denk ik...quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef HomerJ het volgende:
jpg97 en Nick, wanneer kunnen jullie dit weekend spelen?
Ik kan vrijdagmiddag tot 8 uur.
Zaterdag kan ik na 5 uur, zondag hele dag.
Zaterdag kan ik misschien na 5 uur, tot 6 uur.quote:Op woensdag 5 april 2006 22:55 schreef HomerJ het volgende:
jpg97 en Nick, wanneer kunnen jullie dit weekend spelen?
Ik kan vrijdagmiddag tot 8 uur.
Zaterdag kan ik na 5 uur, zondag hele dag.
Nah en. Dan sta ik nog wel tweedequote:Op donderdag 6 april 2006 10:39 schreef jpg97 het volgende:
Klopt geen köt van, jij hebt er 1 meer gespeeld
Gast, ik stuur al 100x een invitequote:Op woensdag 5 april 2006 08:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik ook..
Kwam door de CL..
Ik kan vanavond, weet alleen nog niet hoe laat.
Je ziet ingame niet van wie het is, ik speel op mn X360. Weet niet of het daar aan ligt, maar goed.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gast, ik stuur al 100x een invite![]()
Nou ja, ik sla ronde 2 wel even over, ik ga verder met ronde 3 t/m 14.
Laat maar weten wanneer het je een keer uitkomt dan.
next is.... HomerJ
kan ik met jou wel iets concreets afspreken volgende week?
Ik speel ( sinds gisteren ) ook op 360quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je ziet ingame niet van wie het is, ik speel op mn X360. Weet niet of het daar aan ligt, maar goed.
Anyway, ik was al bezet.
*mee-eet*quote:
Zondag 14:00?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:51 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gast, ik stuur al 100x een invite![]()
Nou ja, ik sla ronde 2 wel even over, ik ga verder met ronde 3 t/m 14.
Laat maar weten wanneer het je een keer uitkomt dan.
next is.... HomerJ
kan ik met jou wel iets concreets afspreken volgende week?
Zondag 14:00 staatquote:
Dat probleem had ik ookquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:41 schreef Ebayzo.nl het volgende:
Hmm volgende keer wil ik ook weleens meedoen, zie alleen dat Barcelona al bezet is...
En toen dacht ik Juve...maar die is ook al bezetquote:
Ow Chelsea is inderdaad ook wel nice...quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:55 schreef jpg97 het volgende:
Wij spelen met condition: normal
Maar je kunt ook nog liverpool nemen of Chelsea FC
Piem0lquote:
Ik dacht dat er wel een bitchfight zou komen tussen jou en die verzuimende.quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:48 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Piem0l![]()
Maar vertel eensch over die popcorn dan?
vraag maar aan Nick_gizmo die quitte gisteren toen 'ie 2-0 achterstondquote:
WTF!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef jpg97 het volgende:
[..]
vraag maar aan Nick_gizmo die quitte gisteren toen 'ie 2-0 achterstond
ja idd, ik kreeg de melding: " the opposition has quit the match, you are the winner by default"quote:Op zaterdag 8 april 2006 11:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WTF!
ik kreeg de melding, dat jij weg ging :/
heb uitslag van 3-0 winst staan nu, en punten gekregen, beetje raar dan![]()
JIJ!? 2-0 achter??quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Dat gebeurt soms, is best kut. Is me ook wel eens overkomen en dan precies op 't moment dat ik 2-0 achter kwam en weer af moest trappen. Lijk ik net een quitter
Kun je vanmiddag nog spelen twi?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Dat gebeurt soms, is best kut. Is me ook wel eens overkomen en dan precies op 't moment dat ik 2-0 achter kwam en weer af moest trappen. Lijk ik net een quitter
En ik ben al bij ronde 4quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 april 2006 02:20 schreef twi het volgende:
Sorry BGN, was vandaag jarig. Wel de hele dag aan 't idlen geweest in Top Spin 2, maar ook daar kwam weinig van terecht met de visite.
Nog gefeliciteerd !quote:Op zondag 9 april 2006 02:20 schreef twi het volgende:
Sorry BGN, was vandaag jarig. Wel de hele dag aan 't idlen geweest in Top Spin 2, maar ook daar kwam weinig van terecht met de visite.
gaat dit nog door i.v.m. PSV?quote:
Natuurlijk!quote:
Jah ik dacht al dat ik thuis moest. Ik moest al 2x uit en daarom hoste ik ook. Maar jij weigerde en hoste zelf. Ik kan niet echt met die 0-0 leven, maar als jij een rematch wil vind ik het bestquote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef jpg97 het volgende:
Pieair - Maxx NL
0-0
Wat een saaie wedstrijd, wel een paar keer geluk gehad met mijn keeper.
-edit-
ik zie dat het eigenlijk Maxx NL - Pieair was.
Wil je een re-match of staat deze uitslag?
Geen probleem man. Ben nu alleen een beetje brak, dus we spelen hem van de week wel weerquote:Op zondag 9 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
Ah, gelukkig was "vandaag" dus eigenlijk "gisteren"Zou een beetje genant zijn om op het kampioensfeest van PSV jarig te moeten zijn, zoals mijn buurjongen vandaag is
Ook Ajacied, overigen
Ik speel rond de klok van 16.00/16.30 weer online.quote:Op zondag 9 april 2006 14:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah ik dacht al dat ik thuis moest. Ik moest al 2x uit en daarom hoste ik ook. Maar jij weigerde en hoste zelf. Ik kan niet echt met die 0-0 leven, maar als jij een rematch wil vind ik het best![]()
Ja, ik moest redelijk gaan slapen zeg maar.quote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Ik zie BGN nu online, ga effe kijken of je op m'n invite in gaat zoHeb je heel kort een invite gestuurd, aangezien jij moet hosten (en je je potje ook wel af wilt maken vermoed ik). Wil je niet vanavond, is dat ook prima. Kan altijd later
En terecht, was al laatquote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, ik moest redelijk gaan slapen zeg maar.
Donderdag is goed. zeg maar hoe laat enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Tobbes het volgende:
jpg, spelen wij tegen het einde van deze week? Donderdagavond?
helaasch welquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef twi het volgende:
Was dat 2-1 voor HomerJ?
Ik weet niet, ik moest gisteren tot half 8 doorwerken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
helaasch wel
Daggla, als het vanavond regent kan ik wel spelen ( rond de klok van 19.30 ).
Schikt dat?
Die goal van Rosenberg was anders een beautyquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef BGN het volgende:
Ja, ik had hetzelfde in helft twee. Was wel een lullig rollertje van Raul![]()
Dat was mijn eigen foutquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Die goal van Rosenberg was anders een beautyWat deed die verdediger daar
Voor dit weekend is het de bedoeling dat iedereen op 4 gespeelden wedstrijden staat toch, in principe?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef twi het volgende:
Nee, maar Daggla heeft een druk weekend voor de boeg, met 5 wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geoefend
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Vanavond Tobbes
ik hebIk heb ook een week niet gePEStSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geoefendIk ga uit eten, dus kun je wat later op de avond?
Doe maar op je gemak, drink wijn en bier zoveel je wiltquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb ook een week niet gePEStIk ga uit eten, dus kun je wat later op de avond?
Jij niet hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaquote:Op donderdag 13 april 2006 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie heeft er rond 7 uur tijd voor een potje?.
Hu-mor.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij niet hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha![]()
![]()
maarre... ik ben er wel dan denk ik.... kan ik eindelijk de 2e ronde spelen
Ja, maar blijkbaar hebben jullie wat meer tijd dan ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol daggla, iedereen heeft een social life hoor![]()
Ik heb ook vriendin,werk en dingen te doen, maar dan nog
ik moet al voor ronde 4
Homer, when heb je tijd?
3 punten tegen mij heb je zeker,quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef jpg97 het volgende:
Maar goed, mijn programma voor vanavond dan:
19.00 Dr.Daggla - PieAir
22.00(?) PieAir - Tobbes
ik ga voor 6 punten vanavond!
ghehe, die goal van mij in de eerste wedstijdquote:Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef twi het volgende:
Net 2 potjes tegen taart, eerste 2-1 voor mij, tweede wint 'ie met 0-3Da's lullig
Humor inderdaad, via de keeper viel 'ie net onder de latquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef taart het volgende:
[..]
ghehe, die goal van mij in de eerste wedstijd![]()
kwist trouwens niet dat de wedstijd meetelde maargoed...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Humor inderdaad, via de keeper viel 'ie net onder de lat
Hmmmm nouja, dat leek me eigenlijk wel logisch aangezien we eigenlijk zelden elkaar zien online en deze week nog steeds tegen elkaar moesten spelen. Maar kan het ook wel begrijpen als je zegt dat je opnieuw wilt spelen, als je er geen rekening mee hebt gehouden dat dit "om het echie" was.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef taart het volgende:
[..]
kwist trouwens niet dat de wedstijd meetelde maargoed...
nou ik vind het wel goed zo, ik heb toch m'n best gedaan en ik heb geen zin op opnieuw te spelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm nouja, dat leek me eigenlijk wel logisch aangezien we eigenlijk zelden elkaar zien online en deze week nog steeds tegen elkaar moesten spelen. Maar kan het ook wel begrijpen als je zegt dat je opnieuw wilt spelen, als je er geen rekening mee hebt gehouden dat dit "om het echie" was.
Ja, we vinden het allemaal leuk, deze competitiequote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb geen zin op opnieuw te spelen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, we vinden het allemaal leuk, deze competitie![]()
dat was dus de competitie wedstrijdquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb ook een week niet gePEStIk ga uit eten, dus kun je wat later op de avond?
Nee ben net lekker op dreefquote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Dan wacht ik maar even een paar dagen met onze wedstrijd, jpgEind volgende week dan maar
Goede vrijdag heb ik niks te doen, dus kan wel hele dag.quote:
Maandag moet ik zelf voetballen(als ik ga)quote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Goede vrijdag heb ik niks te doen, dus kan wel hele dag.
Zaterdag sta ik tot 5 uur op het echte voetbalveld, misschien daarna.
Met Pasen heb ik ook wel tijd![]()
Vandaag 16:30 ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maandag moet ik zelf voetballen(als ik ga)
zondag zit ik in Den Haag
Dus morgen of zaterdag, klink goed,
Hmm, ik kom net pas weer @ forum, heb het dus niet gelezen..quote:
Maandagmiddag Twi?quote:
voor hoelang?quote:
Rond welke tijd?quote:
over een kwartiertje ben ik online,quote:
Ik kan vanmiddag primaquote:Op maandag 17 april 2006 15:02 schreef HomerJ het volgende:
Twi kan je vanmidag nog anders vanavond
Morgen dan.quote:Op maandag 17 april 2006 19:53 schreef BGN het volgende:
Homer, Taart, Daggla
Ik kan deze week dinsdagavond vanaf half acht en donderdagavond vanaf acht uur.
Ook goed.quote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef BGN het volgende:
Tja, dan geef ik toch de voorkeur aan Barca-Chelsea hoor. En na elven slaap ik weer. Dus doe dan maar donderdag.
Vanavond Nick?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
HomerJ tegen jou moet ik het eerste, when kun je deze week?
Dr. Daggla , tegen jou moet ik er na! ff een datum prikken?
jpg97 , met jou zie ik het wel, hoe en wat we het doen, zie je vaak zat @ xbox360 online!
taart , tegen jou moet ik in ronde 7. weet je al datum?
mja dan zijn de 1ste 7 wedstrijden gespeelt, kunnen we mooi kijken, wie er lente kampioen is
Ik kan vanavond na 8 uur,quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
jpg97 , met jou zie ik het wel, hoe en wat we het doen, zie je vaak zat @ xbox360 online!
mja dan zijn de 1ste 7 wedstrijden gespeelt, kunnen we mooi kijken, wie er lente kampioen is
zondag?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik kan vanavond na 8 uur,
Morgen in de middag, tot 8 uur s'avonds
Zaterdag na 3 uur s'middags
Zondag hele dag![]()
Sorry, druk bezig met Qday-feest regelen. :Q.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig met Qday-feest regelen. :Q.
Kan je dit weekend? Taart ook?
Zondag wil ik wel Feyenoord - Ajax zien. Dus of om 12:00 of rond 15:30 of s'avonds na de wedstrijdnequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zondag?
en dan wil ik zondag eigenlijk, tegen iedereen verder spelen
nick!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Na de Wedstrijden iddquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zondag wil ik wel Feyenoord - Ajax zien. Dus of om 12:00 of rond 15:30 of s'avonds na de wedstrijdne
ik moest etenquote:Op zondag 23 april 2006 19:25 schreef BGN het volgende:
Bij jou ook man. Echt helemaal super.
@Taart
Waarom ging je weg?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef BGN het volgende:
Hoe durf je!
Is 'ie een stuk beter?quote:Op maandag 24 april 2006 19:28 schreef jpg97 het volgende:
Ik kom zo wel ff online, ben nu druk met Winning Eleven 10!
WE 10 is de shit, veel beter dan PES5.. was niet erg slim om eerst WE te spelen en dan over te gaan op PES.. dan gaat alles zo traaaaaaaaaagquote:Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Is 'ie een stuk beter?
Gaat nog wel redelijk zo. Denk dat ik deze week maar geen potjes speel, hebben de anderen wat extra tijd om op 6 te komen
ik had weinig kansenquote:Op maandag 24 april 2006 22:06 schreef BGN het volgende:
Real Madrid 2-0 Juventus
Raul scoorde weer eens in blessuretijd
Ging gelijk op taart![]()
Ja, ik bedoelde ook qua veldspel. Ik heb denk ook drie kansen gehad ofzo.quote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef taart het volgende:
[..]
ik had weinig kansen![]()
maar toen ik eenmaal achter stond ging het alleen maar slechter
ja we hebben het gras rond de middenstip helemaal dood gerendquote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook qua veldspel. Ik heb denk ook drie kansen gehad ofzo.
True, ik kan morgen wel smiddags tot 3 uur, savons vanaf 9 tot 11quote:Op donderdag 27 april 2006 01:14 schreef twi het volgende:
Daggla en Nick moeten nu toch echt even wat gaan spelen hoor. Zo moeilijk is het niet om even 4 keer 10 minuutjes van je tijd te lenen.
Spelen wij vanavond toch rond een uurtje of 21.00/21.30quote:Op donderdag 27 april 2006 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, ik kan morgen wel smiddags tot 3 uur, savons vanaf 9 tot 11
laatste paar dagen beetje afwezig geweest, beetje probs..
Sorry!
Zullen wij morgen om 14:30 dan spelen?quote:Op donderdag 27 april 2006 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, ik kan morgen wel smiddags tot 3 uur, savons vanaf 9 tot 11
laatste paar dagen beetje afwezig geweest, beetje probs..
Sorry!
ready??quote:Op donderdag 27 april 2006 09:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Spelen wij vanavond toch rond een uurtje of 21.00/21.30
Dan heb ik helaas visite die FN:03 met mij gaat doen....quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm, moet ff eten gaan halen, dus word toch rond 21:30
Als je nog kunt, laat je iets weten?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef HomerJ het volgende:
Vandaag kan ik tussen 4 en half 6 nog, vanavond wordt lastig
Of nu ?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Staat 14:30 nog steeds? Morgen
Nick, kun je rond 18.00u?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooie wedstrijd HomerJ
Vond alleen raar, dat die 2de erin ging :/
Mja kwam er achter dat ik thuis moest spelen, maar daar maak me eigen niet druk om.
ik heb 2-0 doorgegeven omdat ik thuis stond @ programma..
Die corner was op zich wel mooi, precies op het hoofdje..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Was met een andere (officele) wedstrijd bezig, dus was wat later.
Wel leuke pot, ik had het iets betere van het spel, maar vooral Henry was niet scherp. Jij maakte vlak voor rust doelpunt uit een corner(wat een timing van mij). Daarna ging ik nog volop de aanval en scoorde je nog uit de counter.
Tjah, ik had gewoon met kansen moet afmaken en meer geconcentreerd moeten verdedigen. Gefeliciteerd![]()
Hmm, ik kan niks beloven, moet nog kranten doen.quote:
Nah, ik weet nog niet of naar feest ga, iedergeval niet zuipen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:08 schreef jpg97 het volgende:
... dus je voelt je totaal niet lekker, maar wel feesten![]()
is niet erg.. kijk maar, als ik online ben dan stuur me maar een invite
idd, ik dacht echt van WTF !quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef jpg97 het volgende:
Mooi, was een leuke wedstrijd, ik schoot 1 keer op de paal, en 1 keer op de lat
Volgende ronde moet ik tegen .... TAART
Maar ik denk dat we beter kunnen wachten tot iedereen 6 wedstrijden heeft gespeeld.
Ik moet ook tegen Daggla,quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Ik moet tegen Daggla. Kom op gekke Griek, wanneer doen we een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |