Ik kan vanmiddag primaquote:Op maandag 17 april 2006 15:02 schreef HomerJ het volgende:
Twi kan je vanmidag nog anders vanavond
Morgen dan.quote:Op maandag 17 april 2006 19:53 schreef BGN het volgende:
Homer, Taart, Daggla
Ik kan deze week dinsdagavond vanaf half acht en donderdagavond vanaf acht uur.
Ook goed.quote:Op maandag 17 april 2006 20:19 schreef BGN het volgende:
Tja, dan geef ik toch de voorkeur aan Barca-Chelsea hoor. En na elven slaap ik weer. Dus doe dan maar donderdag.
Vanavond Nick?quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
HomerJ tegen jou moet ik het eerste, when kun je deze week?
Dr. Daggla , tegen jou moet ik er na! ff een datum prikken?
jpg97 , met jou zie ik het wel, hoe en wat we het doen, zie je vaak zat @ xbox360 online!
taart , tegen jou moet ik in ronde 7. weet je al datum?
mja dan zijn de 1ste 7 wedstrijden gespeelt, kunnen we mooi kijken, wie er lente kampioen is
Ik kan vanavond na 8 uur,quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
jpg97 , met jou zie ik het wel, hoe en wat we het doen, zie je vaak zat @ xbox360 online!
mja dan zijn de 1ste 7 wedstrijden gespeelt, kunnen we mooi kijken, wie er lente kampioen is
zondag?quote:Op donderdag 20 april 2006 11:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Ik kan vanavond na 8 uur,
Morgen in de middag, tot 8 uur s'avonds
Zaterdag na 3 uur s'middags
Zondag hele dag![]()
Sorry, druk bezig met Qday-feest regelen. :Q.quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
jaquote:Op zaterdag 22 april 2006 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sorry, druk bezig met Qday-feest regelen. :Q.
Kan je dit weekend? Taart ook?
Zondag wil ik wel Feyenoord - Ajax zien. Dus of om 12:00 of rond 15:30 of s'avonds na de wedstrijdnequote:Op zaterdag 22 april 2006 11:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
zondag?
en dan wil ik zondag eigenlijk, tegen iedereen verder spelen
nick!quote:Op donderdag 20 april 2006 01:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Na de Wedstrijden iddquote:Op zaterdag 22 april 2006 17:03 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Zondag wil ik wel Feyenoord - Ajax zien. Dus of om 12:00 of rond 15:30 of s'avonds na de wedstrijdne
ik moest etenquote:Op zondag 23 april 2006 19:25 schreef BGN het volgende:
Bij jou ook man. Echt helemaal super.
@Taart
Waarom ging je weg?
quote:Op zondag 23 april 2006 20:33 schreef BGN het volgende:
Hoe durf je!
Is 'ie een stuk beter?quote:Op maandag 24 april 2006 19:28 schreef jpg97 het volgende:
Ik kom zo wel ff online, ben nu druk met Winning Eleven 10!
WE 10 is de shit, veel beter dan PES5.. was niet erg slim om eerst WE te spelen en dan over te gaan op PES.. dan gaat alles zo traaaaaaaaaagquote:Op maandag 24 april 2006 22:17 schreef twi het volgende:
[..]
Is 'ie een stuk beter?
Gaat nog wel redelijk zo. Denk dat ik deze week maar geen potjes speel, hebben de anderen wat extra tijd om op 6 te komen
ik had weinig kansenquote:Op maandag 24 april 2006 22:06 schreef BGN het volgende:
Real Madrid 2-0 Juventus
Raul scoorde weer eens in blessuretijd
Ging gelijk op taart![]()
Ja, ik bedoelde ook qua veldspel. Ik heb denk ook drie kansen gehad ofzo.quote:Op maandag 24 april 2006 22:31 schreef taart het volgende:
[..]
ik had weinig kansen![]()
maar toen ik eenmaal achter stond ging het alleen maar slechter
ja we hebben het gras rond de middenstip helemaal dood gerendquote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde ook qua veldspel. Ik heb denk ook drie kansen gehad ofzo.
True, ik kan morgen wel smiddags tot 3 uur, savons vanaf 9 tot 11quote:Op donderdag 27 april 2006 01:14 schreef twi het volgende:
Daggla en Nick moeten nu toch echt even wat gaan spelen hoor. Zo moeilijk is het niet om even 4 keer 10 minuutjes van je tijd te lenen.
Spelen wij vanavond toch rond een uurtje of 21.00/21.30quote:Op donderdag 27 april 2006 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, ik kan morgen wel smiddags tot 3 uur, savons vanaf 9 tot 11
laatste paar dagen beetje afwezig geweest, beetje probs..
Sorry!
Zullen wij morgen om 14:30 dan spelen?quote:Op donderdag 27 april 2006 02:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True, ik kan morgen wel smiddags tot 3 uur, savons vanaf 9 tot 11
laatste paar dagen beetje afwezig geweest, beetje probs..
Sorry!
ready??quote:Op donderdag 27 april 2006 09:08 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Spelen wij vanavond toch rond een uurtje of 21.00/21.30
Dan heb ik helaas visite die FN:03 met mij gaat doen....quote:Op donderdag 27 april 2006 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm, moet ff eten gaan halen, dus word toch rond 21:30
Als je nog kunt, laat je iets weten?quote:Op donderdag 27 april 2006 12:28 schreef HomerJ het volgende:
Vandaag kan ik tussen 4 en half 6 nog, vanavond wordt lastig
Of nu ?quote:Op donderdag 27 april 2006 22:46 schreef HomerJ het volgende:
Staat 14:30 nog steeds? Morgen
Nick, kun je rond 18.00u?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mooie wedstrijd HomerJ
Vond alleen raar, dat die 2de erin ging :/
Mja kwam er achter dat ik thuis moest spelen, maar daar maak me eigen niet druk om.
ik heb 2-0 doorgegeven omdat ik thuis stond @ programma..
Die corner was op zich wel mooi, precies op het hoofdje..quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:54 schreef HomerJ het volgende:
Was met een andere (officele) wedstrijd bezig, dus was wat later.
Wel leuke pot, ik had het iets betere van het spel, maar vooral Henry was niet scherp. Jij maakte vlak voor rust doelpunt uit een corner(wat een timing van mij). Daarna ging ik nog volop de aanval en scoorde je nog uit de counter.
Tjah, ik had gewoon met kansen moet afmaken en meer geconcentreerd moeten verdedigen. Gefeliciteerd![]()
Hmm, ik kan niks beloven, moet nog kranten doen.quote:
Nah, ik weet nog niet of naar feest ga, iedergeval niet zuipen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:08 schreef jpg97 het volgende:
... dus je voelt je totaal niet lekker, maar wel feesten![]()
is niet erg.. kijk maar, als ik online ben dan stuur me maar een invite
idd, ik dacht echt van WTF !quote:Op vrijdag 28 april 2006 22:23 schreef jpg97 het volgende:
Mooi, was een leuke wedstrijd, ik schoot 1 keer op de paal, en 1 keer op de lat
Volgende ronde moet ik tegen .... TAART
Maar ik denk dat we beter kunnen wachten tot iedereen 6 wedstrijden heeft gespeeld.
Ik moet ook tegen Daggla,quote:Op zaterdag 29 april 2006 14:37 schreef twi het volgende:
Ik moet tegen Daggla. Kom op gekke Griek, wanneer doen we een potje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |