JIJ!? 2-0 achter??quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Dat gebeurt soms, is best kut. Is me ook wel eens overkomen en dan precies op 't moment dat ik 2-0 achter kwam en weer af moest trappen. Lijk ik net een quitter
Kun je vanmiddag nog spelen twi?quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Dat gebeurt soms, is best kut. Is me ook wel eens overkomen en dan precies op 't moment dat ik 2-0 achter kwam en weer af moest trappen. Lijk ik net een quitter
En ik ben al bij ronde 4quote:
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 april 2006 02:20 schreef twi het volgende:
Sorry BGN, was vandaag jarig. Wel de hele dag aan 't idlen geweest in Top Spin 2, maar ook daar kwam weinig van terecht met de visite.
Nog gefeliciteerd !quote:Op zondag 9 april 2006 02:20 schreef twi het volgende:
Sorry BGN, was vandaag jarig. Wel de hele dag aan 't idlen geweest in Top Spin 2, maar ook daar kwam weinig van terecht met de visite.
gaat dit nog door i.v.m. PSV?quote:
Natuurlijk!quote:
Jah ik dacht al dat ik thuis moest. Ik moest al 2x uit en daarom hoste ik ook. Maar jij weigerde en hoste zelf. Ik kan niet echt met die 0-0 leven, maar als jij een rematch wil vind ik het bestquote:Op zondag 9 april 2006 14:20 schreef jpg97 het volgende:
Pieair - Maxx NL
0-0
Wat een saaie wedstrijd, wel een paar keer geluk gehad met mijn keeper.
-edit-
ik zie dat het eigenlijk Maxx NL - Pieair was.
Wil je een re-match of staat deze uitslag?
Geen probleem man. Ben nu alleen een beetje brak, dus we spelen hem van de week wel weerquote:Op zondag 9 april 2006 12:21 schreef twi het volgende:
Ah, gelukkig was "vandaag" dus eigenlijk "gisteren"Zou een beetje genant zijn om op het kampioensfeest van PSV jarig te moeten zijn, zoals mijn buurjongen vandaag is
Ook Ajacied, overigen
Ik speel rond de klok van 16.00/16.30 weer online.quote:Op zondag 9 april 2006 14:24 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Jah ik dacht al dat ik thuis moest. Ik moest al 2x uit en daarom hoste ik ook. Maar jij weigerde en hoste zelf. Ik kan niet echt met die 0-0 leven, maar als jij een rematch wil vind ik het best![]()
Ja, ik moest redelijk gaan slapen zeg maar.quote:Op zondag 9 april 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Ik zie BGN nu online, ga effe kijken of je op m'n invite in gaat zoHeb je heel kort een invite gestuurd, aangezien jij moet hosten (en je je potje ook wel af wilt maken vermoed ik). Wil je niet vanavond, is dat ook prima. Kan altijd later
En terecht, was al laatquote:Op maandag 10 april 2006 19:33 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, ik moest redelijk gaan slapen zeg maar.
Donderdag is goed. zeg maar hoe laat enzo.quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef Tobbes het volgende:
jpg, spelen wij tegen het einde van deze week? Donderdagavond?
helaasch welquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:56 schreef twi het volgende:
Was dat 2-1 voor HomerJ?
Ik weet niet, ik moest gisteren tot half 8 doorwerken.quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
helaasch wel
Daggla, als het vanavond regent kan ik wel spelen ( rond de klok van 19.30 ).
Schikt dat?
Die goal van Rosenberg was anders een beautyquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef BGN het volgende:
Ja, ik had hetzelfde in helft twee. Was wel een lullig rollertje van Raul![]()
Dat was mijn eigen foutquote:Op woensdag 12 april 2006 20:01 schreef twi het volgende:
[..]
Die goal van Rosenberg was anders een beautyWat deed die verdediger daar
Voor dit weekend is het de bedoeling dat iedereen op 4 gespeelden wedstrijden staat toch, in principe?quote:Op donderdag 13 april 2006 01:50 schreef twi het volgende:
Nee, maar Daggla heeft een druk weekend voor de boeg, met 5 wedstrijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geoefend
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
quote:Op donderdag 13 april 2006 10:53 schreef jpg97 het volgende:
Vanavond Tobbes
ik hebIk heb ook een week niet gePEStSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. geoefendIk ga uit eten, dus kun je wat later op de avond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |