Doe maar op je gemak, drink wijn en bier zoveel je wiltquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb ook een week niet gePEStIk ga uit eten, dus kun je wat later op de avond?
Jij niet hahahahahahahahahahahahahhahahahahahaquote:Op donderdag 13 april 2006 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wie heeft er rond 7 uur tijd voor een potje?.
Hu-mor.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Jij niet hahahahahahahahahahahahahhahahahahaha![]()
![]()
maarre... ik ben er wel dan denk ik.... kan ik eindelijk de 2e ronde spelen
Ja, maar blijkbaar hebben jullie wat meer tijd dan ik.quote:Op donderdag 13 april 2006 16:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
lol daggla, iedereen heeft een social life hoor![]()
Ik heb ook vriendin,werk en dingen te doen, maar dan nog
ik moet al voor ronde 4
Homer, when heb je tijd?
3 punten tegen mij heb je zeker,quote:Op donderdag 13 april 2006 16:19 schreef jpg97 het volgende:
Maar goed, mijn programma voor vanavond dan:
19.00 Dr.Daggla - PieAir
22.00(?) PieAir - Tobbes
ik ga voor 6 punten vanavond!
ghehe, die goal van mij in de eerste wedstijdquote:Op donderdag 13 april 2006 16:15 schreef twi het volgende:
Net 2 potjes tegen taart, eerste 2-1 voor mij, tweede wint 'ie met 0-3Da's lullig
Humor inderdaad, via de keeper viel 'ie net onder de latquote:Op donderdag 13 april 2006 18:32 schreef taart het volgende:
[..]
ghehe, die goal van mij in de eerste wedstijd![]()
kwist trouwens niet dat de wedstijd meetelde maargoed...quote:Op donderdag 13 april 2006 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Humor inderdaad, via de keeper viel 'ie net onder de lat
Hmmmm nouja, dat leek me eigenlijk wel logisch aangezien we eigenlijk zelden elkaar zien online en deze week nog steeds tegen elkaar moesten spelen. Maar kan het ook wel begrijpen als je zegt dat je opnieuw wilt spelen, als je er geen rekening mee hebt gehouden dat dit "om het echie" was.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:01 schreef taart het volgende:
[..]
kwist trouwens niet dat de wedstijd meetelde maargoed...
nou ik vind het wel goed zo, ik heb toch m'n best gedaan en ik heb geen zin op opnieuw te spelen.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Hmmmm nouja, dat leek me eigenlijk wel logisch aangezien we eigenlijk zelden elkaar zien online en deze week nog steeds tegen elkaar moesten spelen. Maar kan het ook wel begrijpen als je zegt dat je opnieuw wilt spelen, als je er geen rekening mee hebt gehouden dat dit "om het echie" was.
Ja, we vinden het allemaal leuk, deze competitiequote:Op donderdag 13 april 2006 19:21 schreef taart het volgende:
[..]
ik heb geen zin op opnieuw te spelen.
quote:Op donderdag 13 april 2006 19:24 schreef BGN het volgende:
[..]
Ja, we vinden het allemaal leuk, deze competitie![]()
dat was dus de competitie wedstrijdquote:Op donderdag 13 april 2006 11:04 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Ik heb ook een week niet gePEStIk ga uit eten, dus kun je wat later op de avond?
Nee ben net lekker op dreefquote:Op donderdag 13 april 2006 19:52 schreef twi het volgende:
Dan wacht ik maar even een paar dagen met onze wedstrijd, jpgEind volgende week dan maar
Goede vrijdag heb ik niks te doen, dus kan wel hele dag.quote:
Maandag moet ik zelf voetballen(als ik ga)quote:Op donderdag 13 april 2006 20:16 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Goede vrijdag heb ik niks te doen, dus kan wel hele dag.
Zaterdag sta ik tot 5 uur op het echte voetbalveld, misschien daarna.
Met Pasen heb ik ook wel tijd![]()
Vandaag 16:30 ?quote:Op donderdag 13 april 2006 21:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Maandag moet ik zelf voetballen(als ik ga)
zondag zit ik in Den Haag
Dus morgen of zaterdag, klink goed,
Hmm, ik kom net pas weer @ forum, heb het dus niet gelezen..quote:
Maandagmiddag Twi?quote:
voor hoelang?quote:
Rond welke tijd?quote:
over een kwartiertje ben ik online,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |