quote:Op zondag 2 april 2006 20:35 schreef remlof het volgende:
ik stort, op voorwaarde dat BrauN NIET naar de ONZ meet komt!
ik stort, op voorwaarde dat BrauN naar de ONZ meet komt!
kan hij niet trachten enigzins met een credit card een beetje te frauderen?quote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef Biogarde het volgende:
Hij heeft momenteel een saldo van -¤1034, en zou dat graag aangezuiverd zien![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Dribbozius het volgende:
Namens Dribbel_ wil ik BrauN graag steunen in deze barre tijden
[afbeelding]
owja een euro was me iets té veel
Kijk, heeft ie al ¤1.99 weten te verdienenquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef Dribbozius het volgende:
Hij begon te zeiken de gier dat het maar 99 cent was
HIER IK HOOP DAT JE ER IN STIKT![]()
[afbeelding]
quote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef Dribbozius het volgende:
[afbeelding]
Jij bent zo fucking domquote:Op zondag 2 april 2006 20:49 schreef Dribbozius het volgende:
[afbeelding]
Even terug naar de basischool om tabelletjes rekenen te leren.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef SiemeN het volgende:
Te laat, Biogarde!
dit is niet BrauN's initiatief hoorquote:Op zondag 2 april 2006 20:53 schreef -DizzeL- het volgende:
Wat een kuttopic....bedelaar
Nee verdomme waarom zou ik anders met die achterlijke kutkloon rondlopenquote:Op zondag 2 april 2006 21:08 schreef tonks het volgende:
Is dribbel nu al unbanned?
Haha week extra!quote:Op zondag 2 april 2006 21:09 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Nee verdomme waarom zou ik anders met die achterlijke kutkloon rondlopen
Nikky als je dit leest:quote:Op zondag 2 april 2006 21:10 schreef Dribbozius het volgende:
[..]
Ik had toestemming van nikky om hier te posten![]()
Chickenwings kun je storten op, uhh... ja, in mijn achtertuin ofzo.quote:Op zondag 2 april 2006 21:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
BrauN ken de kenker krijgen van mij.
Net of die honden dan niet helemáal gek worden..quote:Op zondag 2 april 2006 21:17 schreef BrauN het volgende:
[..]
Chickenwings kun je storten op, uhh... ja, in mijn achtertuin ofzo.
quote:Op zondag 2 april 2006 21:22 schreef Manneke_Pils het volgende:
Toch grappig trouwens dat er mensen zijn die iets overmaken naar Biogarde...
Goed bezigquote:
Waarom afgekeurdquote:
M'n gevoel zei, dat ik dit moest doenquote:
Je stuurt 100 euro van MIJN rekening naar BRAUN, ZONDER hte te vragenquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]
Doe d'r maar wat leuks mee![]()
.
had jij geen ban?quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je stuurt 100 euro van MIJN rekening naar BRAUN, ZONDER hte te vragen![]()
Ik hou wel van gevoelige en meelevende mensenquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
M'n gevoel zei, dat ik dit moest doen![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 21:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je stuurt 100 euro van MIJN rekening naar BRAUN, ZONDER hte te vragen![]()
Bwhahaquote:Op zondag 2 april 2006 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat we een eerlijke relatie hadden.
Negers![]()
Ik natuurlijkquote:Op zondag 2 april 2006 23:22 schreef BrauN het volgende:
Welke gulle gever komt er hier uit Heemstede?
Bedankt!
L.Mo heeft ¤5,00 overgemaakt. Volg zijn goede voorbeeld maar, pauper.quote:Op zondag 2 april 2006 23:38 schreef Mastertje het volgende:
wtf hoeveel heeft hij overgemaakt ?? Dat kan vast beter
Blufquote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
L.Mo heeft ¤5,00 overgemaakt. Volg zijn goede voorbeeld maar, pauper.
Nu maakt dat figuur natuurlijk ¤5,01 over. Als je had gezegd dat je al ¤10,00 had ontvangen had je er nog meer uit kunnen slepenquote:Op zondag 2 april 2006 23:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
L.Mo heeft ¤5,00 overgemaakt. Volg zijn goede voorbeeld maar, pauper.
quote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef Herald het volgende:
die BrauN verdient straks meer aan Fok! dan Danny
Bedankt!quote:
Zijn de mainframes overbelast door deze inzamelingsactie?quote:Onderhoud
In verband met onderhoud is Mijn Postbank.nl op dit moment helaas niet beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Dan word dit gelijk gesloten etc en mag t niet meerquote:Op zondag 2 april 2006 23:54 schreef Herald het volgende:
die BrauN verdient straks meer aan Fok! dan Danny
Screenshotje graagquote:Op maandag 3 april 2006 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb al 1 ton overgemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Je andere username zou ook wel kut zijn. en niet grappig.quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
Whaha
Ik zou iets overmaken, maar dan is deze kloon nutteloos
Plus dat ik mijn login kwijtben daarvoor rofl
gedaanquote:Op zondag 2 april 2006 20:50 schreef L.Mo het volgende:
of sms je moeder is gay naar 0620220415
1.50 pob
quote:Op maandag 3 april 2006 00:21 schreef tonks het volgende:
[..]
Je andere username zou ook wel kut zijn. en niet grappig.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef BrauN het volgende:BrauN wordt MaC manager in MaastrichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Joe Berryquote:Op maandag 3 april 2006 00:38 schreef Mastertje het volgende:
Hoe heet ie ook weer? Joe ...?
quote:Op maandag 3 april 2006 00:19 schreef BrauN het volgende:Ik moest hard lachen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Now comes the part where I relieve you, the little people, of the burden of your failed and useless lives. But remember, as my plastic surgeon always said: if you gotta go, go with a smile.
Ik heb tot nu toe het meest gestort, wees me dankbaar manquote:Op maandag 3 april 2006 00:40 schreef BrauN het volgende:
Blijf nou eens ontopic en stort geld, godverdomme.
nu je het zegt jaquote:Op maandag 3 april 2006 02:38 schreef Litso het volgende:
Postbank.nl is down.
Onderhoudquote:Op maandag 3 april 2006 02:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
nu je het zegt ja
zoveelste keer
@braun: ik maak morgen meteen de 8 eurie's over
quote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef Scorpie het volgende:
BrauN is toch dood?
Kosten noch moeite worden gespaardquote:Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
![]()
BrauN, ik ga straks even naar de bank.![]()
Hey L.Moquote:
Hier ook. Ik sta al jaren in de min.quote:Op maandag 3 april 2006 01:27 schreef Jajong het volgende:
Ik sta zelf al geruime tijd negatief! Dus geen lollereuro's voor BrauN sorry.
Ja doeiiiiii,het kan ook te gek worden natuurlijk.quote:Op maandag 3 april 2006 11:25 schreef RedFever007 het volgende:
Ik heb al voor 10euro DVD s van BrauN gekocht? ook goed toch?![]()
Help BrauN de zomer door , misschien een landelijke actie van maken?
Doodsverwensingquote:Op maandag 3 april 2006 10:25 schreef buzzer het volgende:
Geld kan ik niet storten, maar je mag mijn cd can Rene Froger wel hebben...
Doe nog eens een tussenstand BrauN!quote:Op maandag 3 april 2006 11:59 schreef BrauN het volgende:
Mensen, wat lief!
Dit loopt uit de hand!
En buzzer... kom maar op met die Rene Froger cd hoor! Ik ben dol op Nederlandstalige hits!
De tussenstand is zo'n 12,25.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Koewam het volgende:
Als je een foto post, stort ik 2 Euro. Biertje.
Als je een gesigneerde foto opstuurt, stort ik weer 5 euro. Proost.quote:Op zondag 2 april 2006 20:46 schreef Koewam het volgende:
Als je een foto post, stort ik 2 Euro. Biertje.
Hm, die inkoppertjes ookquote:Op maandag 3 april 2006 12:18 schreef BrauN het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zie 't wel verschijnen, Koewam.
Ook als je 5 euro wint?quote:Op maandag 3 april 2006 13:40 schreef Bendeleider het volgende:
10 april is de loterij.
Als ik win krijg je 10000 euro.
Screenshot maken gaat niet zo goed, want het overzicht past inmiddels niet meer op één paginaquote:Op maandag 3 april 2006 14:40 schreef Manneke_Pils het volgende:
Niet te geloven dit
Laat nog eens een overzichtje zien BrauN..
Misschien verdubbeld Danny het wel als je boven de ¤25,- komt...
Kan hij dan weer wegschrijven als 'donatie' voor de belastingen
maak je er 2 en plak je met paint aan elkaarquote:Op maandag 3 april 2006 16:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Screenshot maken gaat niet zo goed, want het overzicht past inmiddels niet meer op één pagina!
Dat kost teveel moeite.quote:Op maandag 3 april 2006 16:35 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maak je er 2 en plak je met paint aan elkaar![]()
Oh het gaat hier om een apple?quote:Op maandag 3 april 2006 16:37 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat kost teveel moeite.
Maar ik heb het net opgeteld en de teller staat nu op ¤15,28. Maar dat is natuurlijk nog lang niet genoeg om van op vakantie te gaan of een iBook te kopen!
Ach tonks, dat is slechts een droom... Met mijn huidige saldo mag ik blij zijn als ik me een zak aardappels kan veroorloven.quote:
Je mag wel even naar mijn Apple kijken!quote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach tonks, dat is slechts een droom... Met mijn huidige saldo mag ik blij zijn als ik me een zak aardappels kan veroorloven.
quote:Op maandag 3 april 2006 16:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ach tonks, dat is slechts een droom... Met mijn huidige saldo mag ik blij zijn als ik me een zak aardappels kan veroorloven.
I-Spy24 is jouw kloon?quote:Op maandag 3 april 2006 16:48 schreef tonks het volgende:
[..]
Je mag wel even naar mijn Apple kijken!
[afbeelding]!
Ik heb net bami gevroten die ik gister bij m'n ouders uit de koelkast had geschoept.quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Remco_h het volgende:
1034 euro in de min... 15.28 euro gestort nog een paar van die dagen en je kan weer boodschappen doen....
je mag wel een vorkje mee prikken hier, heb je meer aan.... (mag je uitkiezen wat we eten/bestellen)
doggybag mee, heb je nog een maaltje
ondankbare hond.........quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb net bami gevroten die ik gister bij m'n ouders uit de koelkast had geschoept.
Ik overleef 't wel!
*Ook geheel belangeloos een maaltijd in de aanbieding doet*quote:Op maandag 3 april 2006 20:19 schreef Remco_h het volgende:
1034 euro in de min... 15.28 euro gestort nog een paar van die dagen en je kan weer boodschappen doen....
je mag wel een vorkje mee prikken hier, heb je meer aan.... (mag je uitkiezen wat we eten/bestellen)
doggybag mee, heb je nog een maaltje
slotje dan maar?quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb net bami gevroten die ik gister bij m'n ouders uit de koelkast had geschoept.
Ik overleef 't wel!
Juist!quote:Op maandag 3 april 2006 21:07 schreef Mastertje het volgende:
braaaaaaaaaaunnnnnnnnn overzicht
We hadden een inzamelings actie op bendeleider radio kunnen houden.....quote:Op maandag 3 april 2006 21:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De enige connectie die jij hebt, is een mailconnectie met Nikky voor je unban![]()
En BrauN heeft dit succes aan zichzelf te danken, hij is immers een bijzonder bekende FOK!ker![]()
Ik ga mezelf binnenkort verhuren als een soort "troubleshooter"quote:Op maandag 3 april 2006 21:27 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
We hadden een inzamelings actie op bendeleider radio kunnen houden.....![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met ruzie maken.![]()
Straks vergeten jullie BrauN en sterft hij een hongerdood vanwege geldgebrek.
Sokken in zn bami enzoquote:Op maandag 3 april 2006 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat hij zegt![]()
BrauN heeft het moeilijk mensen![]()
Redelijk onverkapte doodsverwensing?quote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
quote:Op maandag 3 april 2006 21:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwuhahahaha, hij bedoelde het wassen van je kleding![]()
Ho ho !quote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:kut gek, ik had eerst ook zoeen topic geopend over wie me wilde sponsoren, geen 1
En nu omdat hij al zijn geld aan frikandellen besteeds krijgt hij alles
je moet zo'n topic ook nooit voor jezelf openenquote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:kut gek, ik had eerst ook zoeen topic geopend over wie me wilde sponsoren, geen 1
Ja, maar jij verkoopt je roflbrommer nietquote:Op maandag 3 april 2006 22:05 schreef Maikuuul het volgende:kut gek, ik had eerst ook zoeen topic geopend over wie me wilde sponsoren, geen 1
Maar ik beschouw mijn brommer als mijn huisquote:Op maandag 3 april 2006 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, maar jij verkoopt je roflbrommer niet![]()
BrauN verkoopt z'n complete huisraad, om te kunnen eten![]()
Toevellig gek, want je huis staat ook op lollerwielen!quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik beschouw mijn brommer als mijn huis
quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Toevellig gek, want je huis staat ook op lollerwielen!
quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
hahahahahahahaahquote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Volgens mij sta je ook iedere morgen op de hoek van school. Liggend op je brommer, deken, thermosfles koffie en een schone onderbroekquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik beschouw mijn brommer als mijn huis
Matig, tonks, matig.quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 april 2006 22:18 schreef Snakey het volgende:
Even het ergste geneuzel verwijderd.
Beter naar het arbeidsbureau, dunkt mijquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
Braun naar jensen?Om zijn geld probleem te laten verhelpen.
Hoelang is die meuk te bewarenquote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef Bendeleider het volgende:
Doneer sperma !
Ik heb werk man!quote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beter naar het arbeidsbureau, dunkt mij![]()
Maak je ook van die lollergrapjes bij de deur hier is u OEPS pakketje OWNEE EXPRESS HAHAHAHAHA LOLLERquote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb werk man!
Ik ben 'express koerier', weet je nog? Dus niet per ongeluk.
Nee, tonks. Niet.quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Maak je ook van die lollergrapjes bij de deur hier is u OEPS pakketje OWNEE EXPRESS HAHAHAHAHA LOLLER
Zinspeelde meer op een baan, voor meer geldquote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb werk man!
Ik ben 'express koerier', weet je nog? Dus niet per ongeluk.
A Bridge too far.quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Maak je ook van die lollergrapjes bij de deur hier is u OEPS pakketje OWNEE EXPRESS HAHAHAHAHA LOLLER
Jij spreekt míj aan, lolifant.quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef tonks het volgende:
ik bedoelde het niet verkeerd jezus, iedereen spreekt je meteen aan op msn.
quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef tonks het volgende:
ik bedoelde het niet verkeerd jezus, iedereen spreekt je meteen aan op msn.
oquote:
Sterfquote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
En wat zingen we allemaal als braun zijn huis uit word gegooid ?
DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B !
You wish!quote:Op maandag 3 april 2006 22:35 schreef Herald het volgende:
[..]iedereen? Dus ik ben de enige in je lijstje?
hij mocht hier eten.... wilde hij niet......hongerdood --> eigen schuldquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
Je zit nu continu online om je saldo te checken?quote:
Post je gironummer maarquote:
quote:Girotel Online
Girotel Online is momenteel niet bereikbaar. De openingstijden zijn van 6:00 uur tot 23:00 uur.
waar zit je op schoolquote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
1 centwtf moetje daar mee, je vind nog meer op onze school dan dat
Leeuwenborgh, in de Zuiden van Limburgquote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef ARKON het volgende:
[..]
waar zit je op schoolbij ons kan je geen stuiver vinden
![]()
Ik heb alleen Postbank zakelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 23:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
www.mijnpostbank.nl werkt wel. Succes met overmaken.![]()
Dat kan je ook niet overmaken.quote:
Dat snappen die Belgen nietquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet overmaken.
Minimaal 1 eurocent a.k.a. 0,01 euro.
quote:
2,50 euro vind ik best wel veel om zomaar weg te geven aan een baggeruserquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2,50 euro vind ik best wel veel om zomaar weg te geven aan een baggeruser![]()
BrauN heeft me dusdanig veel plezier geleverd op Fok! dat ik het hem wel gun.quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2,50 euro vind ik best wel veel om zomaar weg te geven aan een baggeruser![]()
ik leer voor drukkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:43 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
nu weet ik nog steeds niet wat voor opleiding/werk je doet, smiecht
wat jij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat jij wilnais hoor. klinkt wel sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar uhm. wat leren ze je nou op zo'n dag daar? als ze je alleen leren drukken... uhm. ja dat is toch geen hele opleiding ofzo![]()
(ik ben intelligent, het lijkt alleen alsof ik het niet ben, ik weet het)
tis moeilijker dan je denkt idd, van alles over papier en inkt enzo,, fucking saaiquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:46 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
nais hoor. klinkt wel sexy.
maar uhm. wat leren ze je nou op zo'n dag daar? als ze je alleen leren drukken... uhm. ja dat is toch geen hele opleiding ofzo![]()
(ik ben intelligent, het lijkt alleen alsof ik het niet ben, ik weet het)
ik zat er aan te denkenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:56 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken
na mijn laatste jaar middelbare
een jaartje niksdoen beetje orienteren enzo
gecombineerd met intensief drugsgebruik
daar klopt dus echt geen ene flikker vanquote:Er zijn 21 ingelogde gebruikers en --->1580<--- gasten aanwezig.
fakestats om fok indrukwekkender te laten lijkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
daar klopt dus echt geen ene flikker van
nee jij moet het goed vindenquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
misschien vind hij het wel goed ?!!
dankje, nou vooruit, van mij mag je harddrugs gebruiken!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:04 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
nee jij moet het goed vinden
jij bent een gitarist
gitaristen zijn hip
die wil ik dus juist niet gebruiken guitarist.nlbe!quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dankje, nou vooruit, van mij mag je harddrugs gebruiken!!
http://www.guitarist.be/quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:08 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
die wil ik dus juist niet gebruiken guitarist.nlbe!
een baggerkloon dus..quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:07 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
ja en nee
check mijn posthistory voor een topic "Geregistreerd" en lees
dat uitleggen wordt zo vervelend, misschien moet ik het maar in mijn sig zetten
ik probeer steeds een account te reggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een baggerkloon dus..
die van mij is gebanned
quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:10 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]ok ik zal aan je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
ja waarom niet?? kun je altijd doen??quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:11 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik probeer steeds een account te reggen
zal ik het nu eens proberen?
http://forum.fok.nl/user/history/145892 LOLquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:16 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
hoeveel posts nog voor het topic vol is?
hij gaat tot 300 postsquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:17 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
godverdomme
het gaat tot 13 pagina's he?
ik ontkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/145892 LOL
je hebt niks meer te zeggen ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:23 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
.
ja nu onderhand al verderquote:
welke pr0n shit!?quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja nu onderhand al verder
dit zijn een van je laatste post met deze user ben ik bang van voor je
met die pr0n shit enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |