Volgens mij sta je ook iedere morgen op de hoek van school. Liggend op je brommer, deken, thermosfles koffie en een schone onderbroekquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Maar ik beschouw mijn brommer als mijn huis
Matig, tonks, matig.quote:Op maandag 3 april 2006 22:12 schreef tonks het volgende:
[..]
Toevellig gek, want je huis staat ook op lollerwielen!
quote:Op maandag 3 april 2006 22:18 schreef Snakey het volgende:
Even het ergste geneuzel verwijderd.
Beter naar het arbeidsbureau, dunkt mijquote:Op maandag 3 april 2006 22:20 schreef Bendeleider het volgende:
Braun naar jensen?Om zijn geld probleem te laten verhelpen.
Hoelang is die meuk te bewarenquote:Op maandag 3 april 2006 22:23 schreef Bendeleider het volgende:
Doneer sperma !
Ik heb werk man!quote:Op maandag 3 april 2006 22:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Beter naar het arbeidsbureau, dunkt mij![]()
Maak je ook van die lollergrapjes bij de deur hier is u OEPS pakketje OWNEE EXPRESS HAHAHAHAHA LOLLERquote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb werk man!
Ik ben 'express koerier', weet je nog? Dus niet per ongeluk.
Nee, tonks. Niet.quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Maak je ook van die lollergrapjes bij de deur hier is u OEPS pakketje OWNEE EXPRESS HAHAHAHAHA LOLLER
Zinspeelde meer op een baan, voor meer geldquote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik heb werk man!
Ik ben 'express koerier', weet je nog? Dus niet per ongeluk.
A Bridge too far.quote:Op maandag 3 april 2006 22:26 schreef tonks het volgende:
[..]
Maak je ook van die lollergrapjes bij de deur hier is u OEPS pakketje OWNEE EXPRESS HAHAHAHAHA LOLLER
Jij spreekt míj aan, lolifant.quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef tonks het volgende:
ik bedoelde het niet verkeerd jezus, iedereen spreekt je meteen aan op msn.
quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef tonks het volgende:
ik bedoelde het niet verkeerd jezus, iedereen spreekt je meteen aan op msn.
oquote:
Sterfquote:Op maandag 3 april 2006 22:34 schreef Maikuuul het volgende:
En wat zingen we allemaal als braun zijn huis uit word gegooid ?
DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND, DE BIS GEPWND WIE UNNE N00B !
You wish!quote:Op maandag 3 april 2006 22:35 schreef Herald het volgende:
[..]iedereen? Dus ik ben de enige in je lijstje?
hij mocht hier eten.... wilde hij niet......hongerdood --> eigen schuldquote:Op maandag 3 april 2006 21:43 schreef Snakey het volgende:
Hou eens op met ruzie maken.![]()
Straks vergeten jullie BrauN en sterft hij een hongerdood vanwege geldgebrek.
Je zit nu continu online om je saldo te checken?quote:
Post je gironummer maarquote:
quote:Girotel Online
Girotel Online is momenteel niet bereikbaar. De openingstijden zijn van 6:00 uur tot 23:00 uur.
waar zit je op schoolquote:Op maandag 3 april 2006 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
1 centwtf moetje daar mee, je vind nog meer op onze school dan dat
Leeuwenborgh, in de Zuiden van Limburgquote:Op maandag 3 april 2006 23:07 schreef ARKON het volgende:
[..]
waar zit je op schoolbij ons kan je geen stuiver vinden
![]()
Ik heb alleen Postbank zakelijk.quote:Op maandag 3 april 2006 23:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
www.mijnpostbank.nl werkt wel. Succes met overmaken.![]()
Dat kan je ook niet overmaken.quote:
Dat snappen die Belgen nietquote:Op maandag 3 april 2006 23:09 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Dat kan je ook niet overmaken.
Minimaal 1 eurocent a.k.a. 0,01 euro.
quote:
2,50 euro vind ik best wel veel om zomaar weg te geven aan een baggeruserquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2,50 euro vind ik best wel veel om zomaar weg te geven aan een baggeruser![]()
BrauN heeft me dusdanig veel plezier geleverd op Fok! dat ik het hem wel gun.quote:Op maandag 3 april 2006 23:11 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
2,50 euro vind ik best wel veel om zomaar weg te geven aan een baggeruser![]()
ik leer voor drukkerquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:43 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
nu weet ik nog steeds niet wat voor opleiding/werk je doet, smiecht
wat jij wilquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
wat jij wilnais hoor. klinkt wel sexy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar uhm. wat leren ze je nou op zo'n dag daar? als ze je alleen leren drukken... uhm. ja dat is toch geen hele opleiding ofzo![]()
(ik ben intelligent, het lijkt alleen alsof ik het niet ben, ik weet het)
tis moeilijker dan je denkt idd, van alles over papier en inkt enzo,, fucking saaiquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:46 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
nais hoor. klinkt wel sexy.
maar uhm. wat leren ze je nou op zo'n dag daar? als ze je alleen leren drukken... uhm. ja dat is toch geen hele opleiding ofzo![]()
(ik ben intelligent, het lijkt alleen alsof ik het niet ben, ik weet het)
ik zat er aan te denkenquote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:56 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik zat er aan te denken
na mijn laatste jaar middelbare
een jaartje niksdoen beetje orienteren enzo
gecombineerd met intensief drugsgebruik
daar klopt dus echt geen ene flikker vanquote:Er zijn 21 ingelogde gebruikers en --->1580<--- gasten aanwezig.
fakestats om fok indrukwekkender te laten lijkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:59 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
daar klopt dus echt geen ene flikker van
nee jij moet het goed vindenquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
misschien vind hij het wel goed ?!!
dankje, nou vooruit, van mij mag je harddrugs gebruiken!!quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:04 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
nee jij moet het goed vinden
jij bent een gitarist
gitaristen zijn hip
die wil ik dus juist niet gebruiken guitarist.nlbe!quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:05 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
dankje, nou vooruit, van mij mag je harddrugs gebruiken!!
http://www.guitarist.be/quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:08 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
die wil ik dus juist niet gebruiken guitarist.nlbe!
een baggerkloon dus..quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:07 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
ja en nee
check mijn posthistory voor een topic "Geregistreerd" en lees
dat uitleggen wordt zo vervelend, misschien moet ik het maar in mijn sig zetten
ik probeer steeds een account te reggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
een baggerkloon dus..
die van mij is gebanned
quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:10 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]ok ik zal aan je denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 online: micro_nl
ja waarom niet?? kun je altijd doen??quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:11 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik probeer steeds een account te reggen
zal ik het nu eens proberen?
http://forum.fok.nl/user/history/145892 LOLquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:16 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
hoeveel posts nog voor het topic vol is?
hij gaat tot 300 postsquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:17 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
godverdomme
het gaat tot 13 pagina's he?
ik ontkenquote:Op dinsdag 4 april 2006 05:18 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/145892 LOL
je hebt niks meer te zeggen ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:23 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
.
ja nu onderhand al verderquote:
welke pr0n shit!?quote:Op dinsdag 4 april 2006 05:24 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
ja nu onderhand al verder
dit zijn een van je laatste post met deze user ben ik bang van voor je
met die pr0n shit enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |