en ze zijn geheel anoniem, je naam vermelden ze nergensquote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef eileenvs het volgende:
Als je je laat testen bij de GGD is de SOA test gratis. Voor een HIV test betaal je 25 euro. Dit kan je gelijk bij de balie betalen. Voor de uitslag van de test kan je ongeveer 2 weken na de test bellen naar de GGD. Van de test en de uitslag krijg je dus geen post in de bus.
Ze vermelden je naam nergens op je uitslag en test (daar wordt gewerkt met een code bestaande uit een conbinatie van je voorletters en je geboortedatum), maar je bouwt wel een soort dossier op. Als je een SOA test laat doen wordt je gevraagd of je al eerder een test hebt laten doen bij de GGD, zoja, dan worden de resultaten van de vorige test(en) ook doorgenomen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en ze zijn geheel anoniem, je naam vermelden ze nergens
uitaraard, ik bedoelde dus ook dat ze die code gebruiken, had geen zin dat uit te typenquote:Op zondag 2 april 2006 21:24 schreef eileenvs het volgende:
[..]
Ze vermelden je naam nergens op je uitslag en test (daar wordt gewerkt met een code bestaande uit een conbinatie van je voorletters en je geboortedatum), maar je bouwt wel een soort dossier op. Als je een SOA test laat doen wordt je gevraagd of je al eerder een test hebt laten doen bij de GGD, zoja, dan worden de resultaten van de vorige test(en) ook doorgenomen.
Ga je gang.quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef Biogarde het volgende:
Als ik een vermoeden heb, van wie zo'n test gedaan heeft, mag ik dan iemand aanwijzen![]()
Ppfff.quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nooit nodig geweest. Ik ben verstandig.
Idd en ook nog plezier naderhand als je de eerste keer naar de wc moet....quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
Ze gaan met een wattenstaafje in je pisbuis staan porren.
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Daar kom je nog wel van terug, als je de hele tijd aan die bloedende puswratten op je lul zit te krabben omdat je gek wordt van de jeuk.quote:Op maandag 3 april 2006 15:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik loop liever m'n hele leven met een SOA rond als dat m'n leuter wordt gepenetreerd door een plakkerige wattenstaaf.
leven zonder risico's is als neuken met condoomquote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ppfff.
Wat is er nou leuk aan het leven zonder risico's??![]()
altijd fijn, iemand met ervaringquote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel van terug, als je de hele tijd aan die bloedende puswratten op je lul zit te krabben omdat je gek wordt van de jeuk.
ja en aids hebben is als leven terwijl niemand met je wil neukenquote:Op maandag 3 april 2006 16:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
leven zonder risico's is als neuken met condoom![]()
Het risico op aids is vrij klein, maar zeker niet verlaaswoosbaar.quote:Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ja en aids hebben is als leven terwijl niemand met je wil neuken![]()
Me 2quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nooit nodig geweest. Ik ben verstandig.
Dan bevind je je in nogal lowlife kringen blijkbaar, want in de zogenaamde "swingerswereld" enzo is het gewoon de normale gang van zaken dat er condooms gebruikt worden, er wordt meestal niet gevraagd ga je een condoom dragen, juist omdat dat normaal is, je krijgt een stoot voor je oog als je het niet doetquote:Op maandag 3 april 2006 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het risico op aids is vrij klein, maar zeker niet verlaaswoosbaar.
Iedereen heeft de mond vol van condooms, maar in werkelijkheid zit niemand er op te wachten en moet ik persoonlijk de eerste nog tegenkomen die zegt 'wel een toompje om schat'.
Ik vraag me dus af hoe het toch mogelijk is dat ik altijd zulk commentaar krijg maar zelf nooit die mensen tegenkomen (althans, de vrouwelijke versies er van).
Overigens is het natuurlijk niet reuze verstandig, maar ik ben er tenminste eerlijk over. Kan je verzekeren dat het merendeel van de mensen er glashard over liegt.
Nee valt mee, alleen de mannen in mijn omgeving zijn lowlife's... De vrouwen niet. En swingers clubs e.d. kom ik niet. Ben meer van het spontane werk.quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan bevind je je in nogal lowlife kringen blijkbaar, want in de zogenaamde "swingerswereld" enzo is het gewoon de normale gang van zaken dat er condooms gebruikt worden, er wordt meestal niet gevraagd ga je een condoom dragen, juist omdat dat normaal is, je krijgt een stoot voor je oog als je het niet doet
Ik heb in clubs en op seksfeestjes en alles nog nooit meegemaakt dat je er iemand aan moest herrineren dat een condoom dragen een goed plan is...
Je steekt je pik toch niet in iemand die niet vraagt om dat condoom, want als ze het bij jou niet vraagt dan vraagt ze het bij anderen ook niet en als ze met jou het bed in duikt doet ze dat vast ook wel met anderen, lekker chlamydia oplopen ofzo, heerlijk joh, is zo gebeurt, je merkt er(als man al helemaal) geen bal van, maar het verneukt wel je leven en dat voor een wipje zonder condoom...
Mental note, do not fuck pappie_culo, he is a soa sorce
Ik haat jouquote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Wat mij betrefd zijn er ook universitaire lowlife's hoor, dat heeft bij mij niets met opleidingsnivo te maken maar met hoe er met dingen omgegaan wordt...quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee valt mee, alleen de mannen in mijn omgeving zijn lowlife's... De vrouwen niet. En swingers clubs e.d. kom ik niet. Ben meer van het spontane werk.
Overigens zou ik niet durven stellen dat het gematigd omgaan met condooms iets is voor bepaalde kringen... geloof niet dat opleidingsniveau e.d. er iets mee te maken hebben. Weet het wel zeker.
En ook ik doe wel eens condooms om hoor
Maar vaak genoeg ook niet. Ik zal me vd week eens laten testen en dan zullen we zien of we het een keer gezellig gaan maken
Zou zomaar kunnen, al zie ik mezelf niet zo snel met kinderen in de weer willen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef erodome het volgende:
Maar ik vind het echt serieus heel erg dom om zomaar zonder condoom te wippen, het is het gewoon niet waard...
Stel, nu wip je zo af en toe zonder condoom, over een paar jaren heb je een hele leuke vriendin, na een tijdje wil je een gezin gaan stichten, na een jaartje, anderhalf jaar ga je eens lang de dokter omdat dat niet lukt en dan kom je erachter dat je je meisje lekker onvruchtbaar hebt gemaakt omdat je zo nodig zonder condoom om wilde.
Bij mij deden ze dat zelfs in een smsje...quote:Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef erodome het volgende:
Verder zag ik nog bellen staan na 2 weken(hiv test), vergeet het maar dat je die uitslag over de foon krijgt, je moet er gewoon heen voor de uitslag, dat doen ze echt niet over de foon...
Doen ze allang niet meer, een urine en bloedtest volstaat. Laatst nog gedaan. Alles laten testen, tot HIV aan toe, en had niksquote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Das niet volledig waar... Urine volstaat niet voor chlamydia... Dus als je alleen met urine getest bent, heb je nogsteeds een risico...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doen ze allang niet meer, een urine en bloedtest volstaat. Laatst nog gedaan. Alles laten testen, tot HIV aan toe, en had niks. Heb zelfs nog nooit een koortslip oid gehad.
Dat mag eigenlijk niet, HIV test-uitslagen mogen eigenlijk niet over de foon of iets dergelijks gegeven worden, stel dat het foute boel is, dat kan echt niet over de foon...quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij mij deden ze dat zelfs in een smsje...
Ik heb een urinetest + bloedtest gedaan. En Chlamydia stond wel degelijk aangevinkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das niet volledig waar... Urine volstaat niet voor chlamydia... Dus als je alleen met urine getest bent, heb je nogsteeds een risico...
Vandaar dat veel praktijken nogsteeds met de ragebol aan de gang gaan...
Hmm... Dan ben ik in de war met een andere SOA, er was er in iedergeval ééntje waarvoor een urinebuis-onderzoek nodig was...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb een urinetest + bloedtest gedaan. En Chlamydia stond wel degelijk aangevinkt.
Voor de uitslag van een SOA test kan je wel degelijk bellen. Voor een HIV test moet je inderdaad langsgaan.quote:Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef erodome het volgende:
Verder zag ik nog bellen staan na 2 weken(hiv test), vergeet het maar dat je die uitslag over de foon krijgt, je moet er gewoon heen voor de uitslag, dat doen ze echt niet over de foon...
Ze zouden ook niet in dat smsje zetten 'u heeft het HIV-virus'. Je krijgt een smsje dat alles goed is, of dat er iets is gevonden. Wat er is gevonden zeggen ze niet, daarvoor moet je langskomen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:15 schreef erodome het volgende:
Dat mag eigenlijk niet, HIV test-uitslagen mogen eigenlijk niet over de foon of iets dergelijks gegeven worden, stel dat het foute boel is, dat kan echt niet over de foon...
Slim, een bom antibiotica terwijl niet eens is aangetoond dat het nodig is.. fijne huisarts.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:14 schreef Zon het volgende:
Vandaag ff naar de huisarts geweest, meteen medicijnen meegekregen voor Chlamydia en Gonorroe, maar moet toch morgen nog ff een potje pis inleveren op het lab om te kijken wat het was. Dus geen wattenstaafjes!
Mijn klachten waren zo duidelijk dat het wel duidelijk is dat het om één van de 2 soa's gaat. Gebeurt vaker hoor, het is ook niet verstandig om tot de uitslag bekent is met deze ziektes te blijven rondlopen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:25 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Slim, een bom antibiotica terwijl niet eens is aangetoond dat het nodig is.. fijne huisarts.
Ga es ff ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:33 schreef STAIRWARES het volgende:
jaja....
Staat beter he? Als je zegt dat het je vriendje was die rondneukte...
Inderdaad nog nooit zo'n pijn gehad aan m'n piemel als toen, OUCH!quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Mietje....quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:39 schreef Openminded het volgende:
[..]
Inderdaad nog nooit zo'n pijn gehad aan m'n piemel als toen, OUCH!![]()
![]()
Net alsof het bij iedereen evenveel pijn doet.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef erodome het volgende:
[..]
Mietje....
Serieus, mijn man heeft het gedaan, ken wel meer mannen die het hebben gedaan, geen enkele deed er zo mieterig over, geen van allen vond het een leuke ervaring, maar zo erg, nou nee...
Nou ken ik er ook een paar, en van allemaal hoor ik dezelfde verhalen, namelijk dat ze dagen lang niet konden plassen en het gewoon écht pijn deed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef erodome het volgende:
Mietje....
Serieus, mijn man heeft het gedaan, ken wel meer mannen die het hebben gedaan, geen enkele deed er zo mieterig over, geen van allen vond het een leuke ervaring, maar zo erg, nou nee...
Toevallig zijn er onderzoeken geweest waaruit onomstotelijk vast stond dat mannen (bepaalde soorten) pijn beter kunnen verdragen dan vrouwen.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:53 schreef erodome het volgende:
Mietjes dus, maar het is redelijk algemeen bekend dat als het erop aan komt mannen kleinzerig zijn![]()
Ja, maar voorlopig doe je je soatest nog steeds niet zelf, en kan het dus wel degelijk pijnlijk zijn. Jij bent nog steeds geen man, ik ook niet, en ik vind het te belachelijk voor woorden dat jij van "hear say" uit gaat bepalen wat mannen wel of niet hebben gevoeld.quote:Dagen niet konden plassen, dan heeft er of iemand heel idioot met dat wattenstaafje gedaan, of er is iets aan de hand geweest in die plasbuis.
Tis maar een wattenstaafje hoor, die beschadigd niets als het goed is...
Nogmaals, hear say, genoeg mannen hier die beweren dat het wel pijn doet. Die hebben dan ineens geen gelijk meer omdat jíj wat mannen kent?quote:In al die keren dat mijn man is geweest(en dat is geen enkele keer, denk dat dat een keer of 5 a 6 zijn) heeft hij dat nog nooit gehad en geen enkele man die ik ken die testen heeft laten doen heeft dat ooit gehad(dat zijn er zeker een stuk of 10 minimaal waarvan ik het zeker weet).
wellicht kun je het leren waarderen... of niet dan?quote:Op woensdag 5 april 2006 15:30 schreef erodome het volgende:
Joh, wat gaan jullie er zwaar serieus op in
Het enige wat belangerijk is om te weten is dat het echt het eind van de wereld niet is en dat je om dat nare gevoel het niet moet laten...
quote:Toename chlamydia- en hiv-infecties
De toename van het aantal chlamydia- en hiv-infecties in Nederland is verontrustend. Dat zegt kenniscentrum Soa Aids Nederland.
Uit cijfers van het RIVM over 2005 blijkt dat het aantal hiv-besmettingen is gestegen met 22 procent vergeleken met 2004.Het aantal chlamydia-infecties is gestegen met 15 procent.
Om dit aan te pakken is een combinatie van acties nodig, zegt het centrum. Zo moet de preventie gericht op jongeren, homoseksuele mannen en allochtonen effectiever worden. Ook zou er voor 2008 gericht moeten worden gescreend op de geslachtsziekte chlamydia.
GATVERDAMMEquote:Op woensdag 5 april 2006 17:59 schreef MikeyMan het volgende:
Tsjah... Tzijn die apothekers-wattenstaven... Dus grofweg 2x zo groot als een gewone... En bij mij gingdie er bijna helemaal in...
Fijn gaat het nooit worden, maar je kan het wel waarderen dat je weet dat je gezond bent op dat gebied en dat je lekker veilig aan de gang kan met je partner.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:42 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
wellicht kun je het leren waarderen... of niet dan?
Dit is dus de grote ellende, ik voel niets, dus het zal wel goed zijn, NIET DUS!!!!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:55 schreef 1ofthefew het volgende:
ik heb ook een paar maal onveilige sex gehad maar voel me nog wel in orde. de dames in kwestie waren ook wel betrouwbaar.
maar ga binnenkort wel ff een testje doen, wil wel eens weten hoe dat is
Ja denk maar dat je veilig bent omdat je iemand neukt die het alleen in vaste relatie's doet bv, de zogenaamde nette meisjes...quote:Op woensdag 5 april 2006 21:40 schreef 1ofthefew het volgende:
ja dat weet ik ook wel, maar ik ram mijn pik ook niet in de eerste de beste gleuf.
heb alleen wel eens een gescheurd condoom gehad ...
Immer zonder dat ruikende stukje rubber.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja denk maar dat je veilig bent omdat je iemand neukt die het alleen in vaste relatie's doet bv, de zogenaamde nette meisjes...
Heel erg DOM, want ben je ook zeker van haar exen, ben je er zeker van dat iemand niets onder de leden heeft waarvan dat persoon niet weet?
Als dat persoon het met jou doet na een tijdje zonder condoom, denk je dan werkelijk dat jij de eerste was bij wie het zo gebeurde???
Wil je veilig zijn, dan 3 maanden met condoom, test eroverheen en dan pas zonder.
Fijn dat je het zo goed weet, kijken hoe het bij jou voelt als de dokter eerst een wattenstaaf ter grootte van 2 normale helemaal in je piemel (als je die had) duwt, er een paar keer mee rond draait en dat dan ook nog eens op en neer beweegt. Denk je dan dat het gelukkig voorbij is zegt de dokter: 'Ik ben nog niet klaar hoor!' en zie je een nóg grotere wattenstaaf waar de dokter nog eens hetzelfde mee doet als met de vorige ('Voor de zekerheid...')quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:48 schreef erodome het volgende:
Mietje....
Zelfs zegt ie dan...quote:Op woensdag 5 april 2006 23:57 schreef Repeat het volgende:
tering. no wai dat ik ooit iemand met een wattenstaafje in mn plasbuis laat roeren hoorzelfs bij het kopen van een huis ofzo (belachelijk trouwens)
Whaha, je bent inderdaad wel een beetje een mietjequote:Op woensdag 5 april 2006 22:48 schreef Openminded het volgende:
Ik kan best wel wat hebben hoor maar dat deed echt fucking zeer, plassen daarna was ook geen pretje, hetzelfde gevoel als bij de dokter alleen minder sterk. Na een dag of twee was weer alles normaal. Ik ben geen mietje maar ik durf best te zeggen wanneer iets pijn doet. Nou dat dus.
Wat is dat nou voor slap geouwehoer...? Omdat het bij jou geen pijn deed, kan het bij niemand pijn doen...?quote:Op donderdag 6 april 2006 00:08 schreef devv05 het volgende:
[..]
Whaha, je bent inderdaad wel een beetje een mietjeHeb ook zo'n test gehad en het is bepaald geen pretje en ook echt wel een rotgevoel, maar het is vrij snel weer voorbij en het viel me achteraf nog wel mee eigenlijk. Eng is zo'n test zeker niet, dus een ieder die twijfelt of ie iets onder de leden heeft raad ik het zeker aan. Alleen dat rotgevoel daar moet je ff doorheen, maar het is niet zo erg als de verhalen in ieder geval.
ik was overigens clean
Mooi topic voor een poll trouwens?
Frustiequote:Op donderdag 6 april 2006 00:15 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor slap geouwehoer...? Omdat het bij jou geen pijn deed, kan het bij niemand pijn doen...?![]()
![]()
Inderdaad. Bloedtest voor HIV, ochtendurine voor de belangrijkste 4 (of 3?) SOA's. Candida en herpes wordt door de GGD niet op getest als er geen symptomen zijn, die dokter en mijn huisarts zeiden ook dat dat anders niet te testen is, maar ik heb al op een paar plaatsen gelezen dat beide types herpes wel degelijk te testen zouden zijn d.m.v. een bloedtest.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Jajong het volgende:
Doen ze allang niet meer, een urine en bloedtest volstaat. Laatst nog gedaan. Alles laten testen, tot HIV aan toe, en had niks. Heb zelfs nog nooit een koortslip oid gehad.
lijkt me niet dat je huisarts zoiets doorspeelt naar anderen dan jijzelf. En als hij/zij dat zou doen, dan zit ie de volgende dag bij de tuchtraad. Beroepsgeheim wordt nog steeds gezien als een van de belangrijkste dingen van een arts.quote:Op donderdag 6 april 2006 02:03 schreef vererita het volgende:
Wie herinnert zich Fons Spooren nog? De ex- psv direkteur die wat aanklooide met wat jeugd? Deze meneer had ook een zgn. anonieme soa test gedaan. Maar de burgemeester van Eindhoven vond het wel oke dat in het belang van het onderzoek zijjn HIV-positief zijn in de media te gooien. Dus bij aanhouding is justitie gelijk op de hoogte van je medisch dossier.
Daarnaast zijn verzekeringsmaatschappijen verschrikkelijk nieuwsgierig naar dit soort uitslagen. Ook in het geval dat je negatief getest wordt kan enkel het feit dat je je ooit hebt laten testen leiden tot onverzekerbaarheid of hogere premie. Deze gegevens kan men standaard via je ziektekostenverzekering en soms ook via de huisarts opvragen.
Dus als je laat testen doe dat dan echt anoniem en vertel nooit wie je bent!!!
Er is wel te testen op herpes, het heeft alleen zo weinig zin zonder symptomen, omdat zo goed als iedereen antistoffen tegen 1 van de herpesvormen in zijn lijf heeft, zo'n 90/95% van de mensen is als kind zijnde weleens met een koortslip ofzo in aanraking geweest...quote:Op donderdag 6 april 2006 00:27 schreef TripleM het volgende:
[..]
Inderdaad. Bloedtest voor HIV, ochtendurine voor de belangrijkste 4 (of 3?) SOA's. Candida en herpes wordt door de GGD niet op getest als er geen symptomen zijn, die dokter en mijn huisarts zeiden ook dat dat anders niet te testen is, maar ik heb al op een paar plaatsen gelezen dat beide types herpes wel degelijk te testen zouden zijn d.m.v. een bloedtest.
Ik heb nog nooit iets gehad en da's op zich ook niet zo vreemd, ik neuk niet zo in het rond. Toch heb ik me nu 2 keer laten testen, vind het toch een fijn gevoel op de een of andere manier. Bevestigd krijgen wat je eigenlijk al best wist (maar "stel dat") is gewoon fijn
Tja, de truc: http://www.soaaids.nl/soa/soa_polikliniekenquote:Op donderdag 6 april 2006 12:29 schreef Mesmer het volgende:
Ik bel de GGD.
Mevrouw ik wil me laten testen op een SOA.
Meneer dat kan.
Ik zeg dat is mooi, kan ik even langskomen
Nee, zegt de mevrouw, u moet contact opnemen met de afdeling dermatologie van het UMCG.
Ik zeg: ik heb toch geen huidprobleem? Mevrouw zegt dat het daar toch moet.
Ik bel de afdeling dermatologie van het UMCG
Klopt idd dat ik daar moet zijn. Meneer zullen we een afspraak maken? Heeft u over drie weken tijd?
Ik zeg dat ik dat wel erg lang vind duren.
ohja en ze hebben we een verwijzing van mijn huisarts nodig
Ik bel mijn huisarts
die vraagt zich verbaasd af waarom ik niet naar hun ben gegaan. die verwijzing geven ze niet maar ik kan morgen langskomen
De volgende dag langsgekomen met ochtendurine. (niks geen wattenstaafje)
de assistente heeft het in een pakketje gedaan en die heb ik zelf naar het laboratorium gebracht
Binnen een week belden ze me op dat alles in orde was.
Twee weken terug zie ik dat er ongeveer 130 euro van mijn noclaim af is. 80 van het lab en 50 van een lab ergens in het midden van nederland. Blijkt dat het lab in Groningen 80 euro heeft gevangen voor het doorsturen van mijn urine en het lab elders heeft 50 euro gevangen voor het onderzoek en het terugsturen met resultaat.
... tsja.. slimme handel
Voor vrouwen volgens mij ook hoor. Ik moest laatst ook een soa test ondergaan omdat ik al vrij lang erge buikpijn had (ik wist voor 99,9% zeker dat ik niks had maarja dokter geloofde me niet ofzo) Ik hoefde alleen maar urine in te leveren en bloed te prikken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:22 schreef Mr.Black het volgende:
Wattenstaafjes?
Paar maanden geleden laten testen bij een polikliniek en ik hoefde alleen in een potje te plassen. Werd mij verteld dat voor mannen sinds 2 jaar de urinetest net zo betrouwbaar is als wattenstaaf methode.
Ik had toendertijd sowieso geen anale seks gehad, en het verschil is mij ook niet geheel duidelijk...quote:Op maandag 10 april 2006 15:16 schreef NoPiNG het volgende:
OK, mijn bevindingen, vanochtend was t dan zo ver, om 10:00 zou ik de afspraak hebben.
Ik mocht 1 uur van tevoren niet plassen was mij gezegd. k was vrij laat wakker, dus ik had nog niet geplast.
Uiteindelijk kwam ik pas om 10:30 aan de beurt en mn blaas stond op springen.
Als eerst kreeg ik een aantal vragen.
Daarna werd bloed geprikt.
En toen eindelijk het plasje, wat een opluchting, mezelf door de hoge druk over de handen heengepiest en t potje helemaal vol en overstromend gemaakt, dus moest em ef afvegen.
Daarna nog wat vraagjes.
Dus ik gezegd dat ik had gehoord over die wattenstaaf in je pisbuis, maar dat zou alleen nodig zijn als ik anale sex gehad zou hebben. Dus dan weet ik ook al meteen wat jullie viespeuken hier hebben uitgespookt(dat was voor degene die een wattenstaaf in hun pisbuis gejast hebben gekregen, haha)
Juist... Want HIV loop je sneller op dan wat anders...quote:
Ja, ik ben achterlijk zeker.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef MikeyMan het volgende:
Juist... Want HIV loop je sneller op dan wat anders...
de sletten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:36 schreef Amanecer het volgende:
Schijnt dat 5 keer zoveel vrouwen zich laten testen. Was zelf de laatste keer bij de GGD ook de enige man, met ongeveer 10 vrouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |