en ze zijn geheel anoniem, je naam vermelden ze nergensquote:Op zondag 2 april 2006 20:43 schreef eileenvs het volgende:
Als je je laat testen bij de GGD is de SOA test gratis. Voor een HIV test betaal je 25 euro. Dit kan je gelijk bij de balie betalen. Voor de uitslag van de test kan je ongeveer 2 weken na de test bellen naar de GGD. Van de test en de uitslag krijg je dus geen post in de bus.
Ze vermelden je naam nergens op je uitslag en test (daar wordt gewerkt met een code bestaande uit een conbinatie van je voorletters en je geboortedatum), maar je bouwt wel een soort dossier op. Als je een SOA test laat doen wordt je gevraagd of je al eerder een test hebt laten doen bij de GGD, zoja, dan worden de resultaten van de vorige test(en) ook doorgenomen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
en ze zijn geheel anoniem, je naam vermelden ze nergens
uitaraard, ik bedoelde dus ook dat ze die code gebruiken, had geen zin dat uit te typenquote:Op zondag 2 april 2006 21:24 schreef eileenvs het volgende:
[..]
Ze vermelden je naam nergens op je uitslag en test (daar wordt gewerkt met een code bestaande uit een conbinatie van je voorletters en je geboortedatum), maar je bouwt wel een soort dossier op. Als je een SOA test laat doen wordt je gevraagd of je al eerder een test hebt laten doen bij de GGD, zoja, dan worden de resultaten van de vorige test(en) ook doorgenomen.
Ga je gang.quote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef Biogarde het volgende:
Als ik een vermoeden heb, van wie zo'n test gedaan heeft, mag ik dan iemand aanwijzen![]()
Ppfff.quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nooit nodig geweest. Ik ben verstandig.
Idd en ook nog plezier naderhand als je de eerste keer naar de wc moet....quote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
Ze gaan met een wattenstaafje in je pisbuis staan porren.
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Daar kom je nog wel van terug, als je de hele tijd aan die bloedende puswratten op je lul zit te krabben omdat je gek wordt van de jeuk.quote:Op maandag 3 april 2006 15:42 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik loop liever m'n hele leven met een SOA rond als dat m'n leuter wordt gepenetreerd door een plakkerige wattenstaaf.
leven zonder risico's is als neuken met condoomquote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Ppfff.
Wat is er nou leuk aan het leven zonder risico's??![]()
altijd fijn, iemand met ervaringquote:Op maandag 3 april 2006 15:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Daar kom je nog wel van terug, als je de hele tijd aan die bloedende puswratten op je lul zit te krabben omdat je gek wordt van de jeuk.
ja en aids hebben is als leven terwijl niemand met je wil neukenquote:Op maandag 3 april 2006 16:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
leven zonder risico's is als neuken met condoom![]()
Het risico op aids is vrij klein, maar zeker niet verlaaswoosbaar.quote:Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
ja en aids hebben is als leven terwijl niemand met je wil neuken![]()
Me 2quote:Op maandag 3 april 2006 11:37 schreef CuteSanDiegoGrl het volgende:
Nooit nodig geweest. Ik ben verstandig.
Dan bevind je je in nogal lowlife kringen blijkbaar, want in de zogenaamde "swingerswereld" enzo is het gewoon de normale gang van zaken dat er condooms gebruikt worden, er wordt meestal niet gevraagd ga je een condoom dragen, juist omdat dat normaal is, je krijgt een stoot voor je oog als je het niet doetquote:Op maandag 3 april 2006 16:12 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Het risico op aids is vrij klein, maar zeker niet verlaaswoosbaar.
Iedereen heeft de mond vol van condooms, maar in werkelijkheid zit niemand er op te wachten en moet ik persoonlijk de eerste nog tegenkomen die zegt 'wel een toompje om schat'.
Ik vraag me dus af hoe het toch mogelijk is dat ik altijd zulk commentaar krijg maar zelf nooit die mensen tegenkomen (althans, de vrouwelijke versies er van).
Overigens is het natuurlijk niet reuze verstandig, maar ik ben er tenminste eerlijk over. Kan je verzekeren dat het merendeel van de mensen er glashard over liegt.
Nee valt mee, alleen de mannen in mijn omgeving zijn lowlife's... De vrouwen niet. En swingers clubs e.d. kom ik niet. Ben meer van het spontane werk.quote:Op maandag 3 april 2006 16:25 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan bevind je je in nogal lowlife kringen blijkbaar, want in de zogenaamde "swingerswereld" enzo is het gewoon de normale gang van zaken dat er condooms gebruikt worden, er wordt meestal niet gevraagd ga je een condoom dragen, juist omdat dat normaal is, je krijgt een stoot voor je oog als je het niet doet
Ik heb in clubs en op seksfeestjes en alles nog nooit meegemaakt dat je er iemand aan moest herrineren dat een condoom dragen een goed plan is...
Je steekt je pik toch niet in iemand die niet vraagt om dat condoom, want als ze het bij jou niet vraagt dan vraagt ze het bij anderen ook niet en als ze met jou het bed in duikt doet ze dat vast ook wel met anderen, lekker chlamydia oplopen ofzo, heerlijk joh, is zo gebeurt, je merkt er(als man al helemaal) geen bal van, maar het verneukt wel je leven en dat voor een wipje zonder condoom...
Mental note, do not fuck pappie_culo, he is a soa sorce
Ik haat jouquote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Wat mij betrefd zijn er ook universitaire lowlife's hoor, dat heeft bij mij niets met opleidingsnivo te maken maar met hoe er met dingen omgegaan wordt...quote:Op maandag 3 april 2006 16:31 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nee valt mee, alleen de mannen in mijn omgeving zijn lowlife's... De vrouwen niet. En swingers clubs e.d. kom ik niet. Ben meer van het spontane werk.
Overigens zou ik niet durven stellen dat het gematigd omgaan met condooms iets is voor bepaalde kringen... geloof niet dat opleidingsniveau e.d. er iets mee te maken hebben. Weet het wel zeker.
En ook ik doe wel eens condooms om hoor
Maar vaak genoeg ook niet. Ik zal me vd week eens laten testen en dan zullen we zien of we het een keer gezellig gaan maken
Zou zomaar kunnen, al zie ik mezelf niet zo snel met kinderen in de weer willen. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 3 april 2006 17:01 schreef erodome het volgende:
Maar ik vind het echt serieus heel erg dom om zomaar zonder condoom te wippen, het is het gewoon niet waard...
Stel, nu wip je zo af en toe zonder condoom, over een paar jaren heb je een hele leuke vriendin, na een tijdje wil je een gezin gaan stichten, na een jaartje, anderhalf jaar ga je eens lang de dokter omdat dat niet lukt en dan kom je erachter dat je je meisje lekker onvruchtbaar hebt gemaakt omdat je zo nodig zonder condoom om wilde.
Bij mij deden ze dat zelfs in een smsje...quote:Op maandag 3 april 2006 16:08 schreef erodome het volgende:
Verder zag ik nog bellen staan na 2 weken(hiv test), vergeet het maar dat je die uitslag over de foon krijgt, je moet er gewoon heen voor de uitslag, dat doen ze echt niet over de foon...
Doen ze allang niet meer, een urine en bloedtest volstaat. Laatst nog gedaan. Alles laten testen, tot HIV aan toe, en had niksquote:Op zondag 2 april 2006 20:54 schreef doemaardrie het volgende:
En pijn dat dat doet.
Veel plezier.
Das niet volledig waar... Urine volstaat niet voor chlamydia... Dus als je alleen met urine getest bent, heb je nogsteeds een risico...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:06 schreef Jajong het volgende:
[..]
Doen ze allang niet meer, een urine en bloedtest volstaat. Laatst nog gedaan. Alles laten testen, tot HIV aan toe, en had niks. Heb zelfs nog nooit een koortslip oid gehad.
Dat mag eigenlijk niet, HIV test-uitslagen mogen eigenlijk niet over de foon of iets dergelijks gegeven worden, stel dat het foute boel is, dat kan echt niet over de foon...quote:Op maandag 3 april 2006 23:29 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Bij mij deden ze dat zelfs in een smsje...
Ik heb een urinetest + bloedtest gedaan. En Chlamydia stond wel degelijk aangevinkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:11 schreef MikeyMan het volgende:
[..]
Das niet volledig waar... Urine volstaat niet voor chlamydia... Dus als je alleen met urine getest bent, heb je nogsteeds een risico...
Vandaar dat veel praktijken nogsteeds met de ragebol aan de gang gaan...
Hmm... Dan ben ik in de war met een andere SOA, er was er in iedergeval ééntje waarvoor een urinebuis-onderzoek nodig was...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb een urinetest + bloedtest gedaan. En Chlamydia stond wel degelijk aangevinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |