Voor vrouwen volgens mij ook hoor. Ik moest laatst ook een soa test ondergaan omdat ik al vrij lang erge buikpijn had (ik wist voor 99,9% zeker dat ik niks had maarja dokter geloofde me niet ofzo) Ik hoefde alleen maar urine in te leveren en bloed te prikken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:22 schreef Mr.Black het volgende:
Wattenstaafjes?
Paar maanden geleden laten testen bij een polikliniek en ik hoefde alleen in een potje te plassen. Werd mij verteld dat voor mannen sinds 2 jaar de urinetest net zo betrouwbaar is als wattenstaaf methode.
Ik had toendertijd sowieso geen anale seks gehad, en het verschil is mij ook niet geheel duidelijk...quote:Op maandag 10 april 2006 15:16 schreef NoPiNG het volgende:
OK, mijn bevindingen, vanochtend was t dan zo ver, om 10:00 zou ik de afspraak hebben.
Ik mocht 1 uur van tevoren niet plassen was mij gezegd. k was vrij laat wakker, dus ik had nog niet geplast.
Uiteindelijk kwam ik pas om 10:30 aan de beurt en mn blaas stond op springen.
Als eerst kreeg ik een aantal vragen.
Daarna werd bloed geprikt.
En toen eindelijk het plasje, wat een opluchting, mezelf door de hoge druk over de handen heengepiest en t potje helemaal vol en overstromend gemaakt, dus moest em ef afvegen.
Daarna nog wat vraagjes.
Dus ik gezegd dat ik had gehoord over die wattenstaaf in je pisbuis, maar dat zou alleen nodig zijn als ik anale sex gehad zou hebben. Dus dan weet ik ook al meteen wat jullie viespeuken hier hebben uitgespookt(dat was voor degene die een wattenstaaf in hun pisbuis gejast hebben gekregen, haha)
Juist... Want HIV loop je sneller op dan wat anders...quote:
Ja, ik ben achterlijk zeker.quote:Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef MikeyMan het volgende:
Juist... Want HIV loop je sneller op dan wat anders...
de sletten!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:36 schreef Amanecer het volgende:
Schijnt dat 5 keer zoveel vrouwen zich laten testen. Was zelf de laatste keer bij de GGD ook de enige man, met ongeveer 10 vrouwen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |