abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:22:55 #101
9030 Mr.Black
sucks to be me
pi_36763839
Wattenstaafjes?

Paar maanden geleden laten testen bij een polikliniek en ik hoefde alleen in een potje te plassen. Werd mij verteld dat voor mannen sinds 2 jaar de urinetest net zo betrouwbaar is als wattenstaaf methode.
Don't love if you want to die in peace.
pi_36797127
Oe oe, geen wattestaafjes meer, welke polikliniek was dat, dan wordt t daar nu overvol kwa soa onderzoeken . Want wie wilt er nu niet geen wattenstaafje door zn pisbui somhooggeduwd krijgen
pi_36823584
OK, mijn bevindingen, vanochtend was t dan zo ver, om 10:00 zou ik de afspraak hebben.
Ik mocht 1 uur van tevoren niet plassen was mij gezegd. k was vrij laat wakker, dus ik had nog niet geplast.
Uiteindelijk kwam ik pas om 10:30 aan de beurt en mn blaas stond op springen.
Als eerst kreeg ik een aantal vragen.
Daarna werd bloed geprikt.
En toen eindelijk het plasje, wat een opluchting, mezelf door de hoge druk over de handen heengepiest en t potje helemaal vol en overstromend gemaakt, dus moest em ef afvegen.
Daarna nog wat vraagjes.
Dus ik gezegd dat ik had gehoord over die wattenstaaf in je pisbuis, maar dat zou alleen nodig zijn als ik anale sex gehad zou hebben. Dus dan weet ik ook al meteen wat jullie viespeuken hier hebben uitgespookt (dat was voor degene die een wattenstaaf in hun pisbuis gejast hebben gekregen, haha)
pi_36823624
En over 2 weken de uitslag. Overiges werd ook HIV voor niks mee gecontroleerd en kon ik een hepatitus B spuit krijgen als ik wou. Maja, wat moet ik daarmee, ik neuk niet her en der in t rond
  maandag 10 april 2006 @ 15:48:28 #105
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_36824724
Anale seks... Ik zou graag de onderbouwing ervan weten. Wat maakt het namelijk voor groot verschil met orale/vaginale seks dat je wel of niet een wattenstaaf in je lul krijgt...??
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_36826268
poep in je pisbuis?
pi_36827381
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:22 schreef Mr.Black het volgende:
Wattenstaafjes?

Paar maanden geleden laten testen bij een polikliniek en ik hoefde alleen in een potje te plassen. Werd mij verteld dat voor mannen sinds 2 jaar de urinetest net zo betrouwbaar is als wattenstaaf methode.
Voor vrouwen volgens mij ook hoor. Ik moest laatst ook een soa test ondergaan omdat ik al vrij lang erge buikpijn had (ik wist voor 99,9% zeker dat ik niks had maarja dokter geloofde me niet ofzo) Ik hoefde alleen maar urine in te leveren en bloed te prikken.
pi_36827512
Waar ben je nu uiteindelijk geweest, NoPing

GGD?
  maandag 10 april 2006 @ 17:57:46 #109
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_36829189
quote:
Op maandag 10 april 2006 15:16 schreef NoPiNG het volgende:
OK, mijn bevindingen, vanochtend was t dan zo ver, om 10:00 zou ik de afspraak hebben.
Ik mocht 1 uur van tevoren niet plassen was mij gezegd. k was vrij laat wakker, dus ik had nog niet geplast.
Uiteindelijk kwam ik pas om 10:30 aan de beurt en mn blaas stond op springen.
Als eerst kreeg ik een aantal vragen.
Daarna werd bloed geprikt.
En toen eindelijk het plasje, wat een opluchting, mezelf door de hoge druk over de handen heengepiest en t potje helemaal vol en overstromend gemaakt, dus moest em ef afvegen.
Daarna nog wat vraagjes.
Dus ik gezegd dat ik had gehoord over die wattenstaaf in je pisbuis, maar dat zou alleen nodig zijn als ik anale sex gehad zou hebben. Dus dan weet ik ook al meteen wat jullie viespeuken hier hebben uitgespookt (dat was voor degene die een wattenstaaf in hun pisbuis gejast hebben gekregen, haha)
Ik had toendertijd sowieso geen anale seks gehad, en het verschil is mij ook niet geheel duidelijk...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_36838010
GGD
pi_36862870
Ook ik heb me een keer laten testen, jaar geleden,bij mij ging het als volgt (ben vrouw):

GGD gebeld, kon na 3 weken terecht in het ziekenhuis.
Daar eerst een vragenlijst in moeten vullen, daarna lichamelijk onderzoek gehad. Dat bestond bij mij uit: 2 wattenstaafjes urinebuis, 2 wattenstaafjes vagina (ja, met de eendebek), wattenstaafje wangslijmvlies (uit je mond).
Daarna nog uitgebreid gesprek gehad met verpleegster, kwam neer op: vrij nooit onveilig
Toen even bloed geprikt en klaar was het.

Dit alles was anoniem en 100% gratis. Ik ben echt op alles getest! Na 10 dagen krijg je uitslag, per telefoon.
  donderdag 13 april 2006 @ 14:21:57 #112
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_36921003
Ik heb het een tijd geleden laten testen bij de huisarts...
uitstrijkje van de baarmoedermond en wat bloed afgenomen.
Echt prettig vond ik het niet, maar dat was vooral omdat ik het erg genant vond dat je met je benen wijd op die tafel moest liggen...

uitslag was negatief trouwens
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_36927399
Heb via de huisarts een keer een HIV test gedaan. Dat was gratis.
Gewoon bloed laten prikken en anderhalve week later de uitslag.
  donderdag 13 april 2006 @ 17:41:54 #114
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_36927883
Waarom zou je alleen HIV laten testen?
©DiscoveryChannel
pi_36930387
Rest was niet nodig
  donderdag 13 april 2006 @ 19:11:28 #116
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_36930449
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:09 schreef appelsap het volgende:
Rest was niet nodig
Juist... Want HIV loop je sneller op dan wat anders...
©DiscoveryChannel
pi_36930692
quote:
Op donderdag 13 april 2006 19:11 schreef MikeyMan het volgende:

Juist... Want HIV loop je sneller op dan wat anders...
Ja, ik ben achterlijk zeker.
  donderdag 13 april 2006 @ 19:20:23 #118
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_36930704
Nouja, ik snap de redenatie gewoon niet...
©DiscoveryChannel
pi_36930738
Van de andere dingen wist ik zeker dat hij die niet had.
  maandag 15 mei 2006 @ 18:20:58 #120
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_37851310
ik lees allemaal dingen over ernstige pijn bij mannen met dat wattenstaafje, maar hoe zit dat bij vrouwen, is dat onderzoek gewoon pijn vrij?
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:36:48 #121
148226 Amanecer
Hij die komt met de dageraad
pi_37874981
Bij mannen valt het best mee, het wattenstaafje. Het is zo over. Paar keer roeren en klaar. Vind het meer een ongemakkelijke tinteling dan dat het pijnlijk is. Mannen moeten zich er niet door laten afschrikken. Schijnt dat 5 keer zoveel vrouwen zich laten testen. Was zelf de laatste keer bij de GGD ook de enige man, met ongeveer 10 vrouwen.
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand.
Iedereen denkt er genoeg van te hebben.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 14:11:56 #122
146730 R81
Ech wel...
pi_37877964
Ik heb 2 weken geleden zo'n test laten doen.
Het was alleen een bloedonderzoek (voor hiv) en een urine-onderzoek, niks met wattenstaafjes gelukkig
Gisteren kreeg ik de uitslag
The most beautiful view is the one I share with you.
Mijn trots!
pi_37937076
Heb mij vorig jaar laten testen op SOA's en HIV.. en heb dat bij de GGD gedaan..
Ik was best bloednerveus.. uiteindelijk stelde het niks voor..

Eerst kreeg ik een vragenlijst over mijn sexverleden e.d. en toen heb ik een uitstrijkje laten maken, daarna heb ik nog bloed laten prikken voor de HIV test.

Na 1,5 week kreeg ik een telefoontje en moest ik langs komen voor de uitslag, viel me ook weer reuze mee want alles was negatief..

Kostte me alleen wel 75euro , maar dat was het dubbel en dwars waard want ik heb toen der tijd een periode gehad dat ik helemaal paranoide werd en dit was het bewijs om mezelf gerust te stellen
pi_37937132
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 12:36 schreef Amanecer het volgende:
Schijnt dat 5 keer zoveel vrouwen zich laten testen. Was zelf de laatste keer bij de GGD ook de enige man, met ongeveer 10 vrouwen.
de sletten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')