Gaan die dan ook mee om te souffleren bij de date?quote:Op maandag 3 april 2006 01:21 schreef 1ofthefew het volgende:
heb me geregistreerd bij relatieplanet, ga morgen eens samen met mijn huisgenoten iets leuks bedenken
quote:Op maandag 3 april 2006 06:49 schreef Disorder het volgende:
Kinderwens: Ja.
Je kan het ook zien als leedvermaak.quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef Carda het volgende:
Mensen die datingsites aflopen omdat ze niks anders te doen hebben dat schrikt mij af. Vooral als ze dan op fok komen en daar gaan lopen roepen hoe slecht die mensen op datingsites wel nie zijn.
Eigenlijk best wel triest of nie?
mijn man geeft me daar dus echt wel eerlijk antwoord op hoor...quote:Op zondag 2 april 2006 20:15 schreef mgerben het volgende:
Of als ze een eerlijke spontane man zoeken.
En over eerlijk gesproken:
'Maakt deze jurk me dik?'
'Vind je die vrouw aantrekkelijk?'
is ook leuk indd .:Pquote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef Carda het volgende:
Mja leedvermaak opzoeken is ook triest hoor
Ga dan op flubber.com zoeken naar leuke filmpies ofzo haha
dat was ik!quote:Op maandag 3 april 2006 00:10 schreef dutchmage het volgende:
ik heb eens iemand gesproken die gelijk vermeldde dat ze depressief was.. maar! dat d'r psych vond dat het na 5 jaar al iets beter ging
wanhopig, en geforceerd en onecht, als ik dit zo allemaal eens lees. kan niet zeggen dat het bezoeken van een datingsite nu aantrekkelijker is geworden, na het lezen van dit topicquote:Op maandag 3 april 2006 10:29 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als leedvermaak.
Hoe wanhopig sommige wel niet overkomen. te grappig,.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:20 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Sprak iemand gisteren nog die vroeg of ik op Ja ging klikken dat we een match waren nadat ik net 2 x 5 minuten met haar had gechat. Euh nee
Ach ja een mooie foto van jij en je dochter laat de andere partij zien dat je mooie kinderen kunt maken![]()
ah toe nou, gewoon inschrijvenquote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wanhopig, en geforceerd en onecht, als ik dit zo allemaal eens lees. kan niet zeggen dat het bezoeken van een datingsite nu aantrekkelijker is geworden, na het lezen van dit topic
quote:Op zondag 2 april 2006 22:49 schreef 7th_wave het volgende:
als er dames zijn die nog invites overhebben?![]()
mail staat in profiel
Geen behoefte, ik ben al voorzienquote:
Dat is het ook niet imo.quote:Op maandag 3 april 2006 10:43 schreef miss_sly het volgende:
[..]
wanhopig, en geforceerd en onecht, als ik dit zo allemaal eens lees. kan niet zeggen dat het bezoeken van een datingsite nu aantrekkelijker is geworden, na het lezen van dit topic
Hersenloze miepje tegen vriendin "Rare gozer vergeleek mij met een mannelijke Russische revolutionair... Zeker zo'n weer zo'n wannabee intellectuele nerd.. Ik had geen zin in een discussie dus deed ik alsof mijn neus bloede"quote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef Hooghoudt het volgende:
Nietszeggende Engelstalige citaten (waarschijnlijk uit al even nietszeggende top-40-muziek). Voorbeeldje: "From The Outside of Everything to the Inside of You"
"Ik heb een brede muzieksmaak, ik hou van Bløf, Within Temptation en Gwen Stefani."
Ik: "Goh, op die foto lijk je net op een standbeeld van Lenin" Hersenloos miepje: "Wie is dat nu weer?"
Overigens ben ik van mening dat alle mensen, die het woord "spontaan" gebruiken om hun partnervoorkeur te laten blijken een nekschot moeten krijgen.
Waarschijnlijk niet... of toch veel tweede keus ertussen?quote:Op maandag 3 april 2006 10:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
...ze zijn vast niet allemaal triest
quote:Op maandag 3 april 2006 00:55 schreef 1ofthefew het volgende:
mmm, de kunst is dus om een heel fout profiel op te stellen waarin je de spot drijft met de standaarprofielen.
dus liggend op je opel manta met witte sokken in slippers met een roze zweetband.
en dan een achterlijk stukje over jezelf en daaronder een goede lijn waaraan alleen de slimmere vrouwen met humor van inzien dat het allemaal een grap is
Dat is ook behoorlijk nietszeggend, he? Het zal niet vaak zijn dat je zietquote:Ik ben op zoek naar een leuke, gezellige, lieve en spontane jongen. Ben jij dat? Mail me dan!
quote:Ik ben op zoek naar een stomme, ongezellige, gemene en plichtmatige jongen. Ben jij dat? Mail me dan!
Ik vind hem briljant. Ik ga die straks eens even invoeren in 1 van mijn profielenquote:Op maandag 3 april 2006 14:56 schreef Polen het volgende:
[..]
Dat is ook behoorlijk nietszeggend, he? Het zal niet vaak zijn dat je ziet
[..].
Ik zet duidelijk in mijn profiel dat ik een vrouw zoek, reageren er tóch mannenquote:Op zondag 2 april 2006 20:44 schreef Sylvana het volgende:
Taalfouten
Lage opleiding/werkloos
Mannen die je profiel niet lezen maar gewoon lukraak reageren, ook al voldoen ze totaal niet aan je wensen
Foute foto's ( met blote buik, dronken, met hun auto)
Jeetje, wat ben jij hopeloos ouderwets zegquote:Op maandag 3 april 2006 15:28 schreef MarMar het volgende:
ik vind datingsites eigenlijk sowieso wel eng.. (no offence, al weet ik dat het niet lief van me is om te zeggen!)
en nee, ik ga niet op de flauwe toer dat iedereen die daar een profiel heeft een looser is.. maar ik vind het een eng idee dat er zo specifiek gezocht wordt naar een partner.. wat is er met mensen dat ze niet op een normale manier met elkaar in contact komen? Iedereen zit in zijn eigen huis, achter zijn eigen pc.. en dan maar ontmoetingen "forceren" om wellicht die ene ware er tussen te vinden.. in mijn beleving is er iets heel erg mis met dat plaatje en zouden mensen gewoon wat meer uit hun huisjes moeten komen zodat ze elkaar weer werkelijk ontmoeten..
maar jah, ik ben dan ook een hopeloze hippie/idealist.
telefoon/teletext etc zijn ook dingen waar ik wel van huiverquote:Op maandag 3 april 2006 15:54 schreef CrewOne het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij hopeloos ouderwets zeg![]()
Bekijk het van de andere kant. Wat is er mis mee? Het aantal singles groeit alleen maar, ze hebben bijna allemaal een PC en internet. Wat is er in 's hemelsnaam mis mee om die *gereedschappen* te gebruiken? Want dat is het, een middel. Geforceer? Wie forceert wat dan? Daar ben je nog altijd zelf bij, dus het hoeft allemaal niet.
Het 'stap' fenomeen is ook niet meer dan een grote vleeskeuring, daar word ook specifiek gezocht en als een gek geselecteerd op fysieke kenmerken.
Vroeger had men telefoon-boxen, teletext-oproepen en ik weet niet wat voor dingen allemaal. Dating sites gaan gewoon met hun tijd mee.
Desalniettemin heb je groot gelijk dat mensen meer hun huis uit moeten komen.
Marmar, ik snap wel wat je bedoelt, maar toch...quote:Op maandag 3 april 2006 16:06 schreef MarMar het volgende:
[..]
telefoon/teletext etc zijn ook dingen waar ik wel van huiver![]()
....
wat ik er geforceerd aan vind? wat niet.. iemand zoeken omdat je een relatie wilt is volgens mij de omgekeerde wereld.. een relatie zou je imho pas moeten willen als je iemand hebt leren kennen met wie je dat uberhaupt zou willen.. misschien is het belang van het wel of niet hebben van een relatie imho voor sommige mensen ook veel te groot.
De fysieke kenmerken noem je, maar zijn die juist niet ook belangrijk? Als het totaal niet over het fysieke aspect gaat, kom je bij mij aan bij wat ik noem het verschil tussen een vriendschap en een relatie![]()
...
Nee hoor, niet raar, alleen denk ik dat het belang van wel of niet een relatie hebben af en toe wordt overschat, maar ey, dat is gewoon maar mijn meningquote:Op maandag 3 april 2006 16:24 schreef CrewOne het volgende:
[..]
Marmar, ik snap wel wat je bedoelt, maar toch...
Mensen willen graag een relatie met iemand. Dus willen ze nieuwe personen leren kennen. Dat is toch niet raar?
Vrouwen die een zus zoeken kunnen sowieso beter niet vragen om een vent.quote:Op maandag 3 april 2006 17:07 schreef Kreupelhout het volgende:
"Hij moet dit zijn,
Hij moet dat zijn,
Hij moet zus zijn"
enz enz... Die vrouwen die een hele waslijst met zulke woorden hebben zullen wel nooit iemand vinden.
Ook niet zulke florisante foto's zijn vervelend, alhoewel je dan wel weet dat je niet verder hoeft te lezen.
Ook rare verzamelingen van suffe dingen zijn "not done".
Vertel mij niets daarover ... ben al 30 jaar alleenquote:Op maandag 3 april 2006 16:58 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nee hoor, niet raar, alleen denk ik dat het belang van wel of niet een relatie hebben af en toe wordt overschat, maar ey, dat is gewoon maar mijn meningje hoeft je tegenover mij echt niet te verdedigen hoor!
Je voldoet ongetwijfelt aan geen enkele van bovenstaande eisenquote:Op maandag 3 april 2006 01:57 schreef RealZeus het volgende:
De ergste afknapper vind ik toch wel:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd."
Of:"Een relatie is geen invulling maar een aanvulling."
Verder word ik altijd een beetje triest van foto's waar ze dan nog met hun ex op staan,al dan niet afgeknipt.
En van die hele batterij eisen:"Gezocht:lieve,knappe,sportieve,ondernemende,zelfstandige,humoristische man met minimaal HBO opleiding en je moet minimaal 2,10m zijn en uiteraard in het bezit van een rijbewijs."
En het leuke is dat mensen die iemand vragen met minimaal HBO de meeste taalfouten in hun profiel hebben staan.
Ook leuk,:"Ik ben niet op zoek,maar wil wel graag gevonden worden."
![]()
![]()
Dus jullie hebben nog steeds geen sex? Vind het wel zielig voor hem hoorquote:Op maandag 3 april 2006 18:00 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik had trouwens ook zo'n profiel met 'ben niet op zoek maar zie wel wat er van komt', OK, misschien wel heel fout maar ik stond wel open voor een relatie en ik wilde toch even weergeven dat ik niet wanhopig op zoek was naar een relatie. Het hoefde voor mij ook niet perse, maar ik wilde wel lekker daten (zonder seks, nooit via internet wat mij betreft), leuke mensen ontmoeten enzo. Zo kun je ook vrienden maken namelijk. Alleen de eerste date had ik al een relatie via knuz.nl en toen heb ik mijn profiel weer verwijdert.
quote:
Ik vind in principe dat internet net zo'n goeie weg is om iemand te ontmoeten dan welke andere manier dan ook.quote:Op maandag 3 april 2006 15:28 schreef MarMar het volgende:
ik vind datingsites eigenlijk sowieso wel eng.. (no offence, al weet ik dat het niet lief van me is om te zeggen!)
en nee, ik ga niet op de flauwe toer dat iedereen die daar een profiel heeft een looser is.. maar ik vind het een eng idee dat er zo specifiek gezocht wordt naar een partner.. wat is er met mensen dat ze niet op een normale manier met elkaar in contact komen? Iedereen zit in zijn eigen huis, achter zijn eigen pc.. en dan maar ontmoetingen "forceren" om wellicht die ene ware er tussen te vinden.. in mijn beleving is er iets heel erg mis met dat plaatje en zouden mensen gewoon wat meer uit hun huisjes moeten komen zodat ze elkaar weer werkelijk ontmoeten..
maar jah, ik ben dan ook een hopeloze hippie/idealist.
Nou, de seks kwam pas de volgende dag. Ik heb de laatste trein gemist en toen ben ik bij hem blijven slapen, maar de eerste nacht zijn we gewoon van elkaar afgebleven.quote:Op maandag 3 april 2006 18:02 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Dus jullie hebben nog steeds geen sex? Vind het wel zielig voor hem hoor![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 20:01 schreef LennyKravitz het volgende:
Tot zover wat ervaringen... wat schrikt jou af op zo'n site?
quote:Leuke meid
quote:Volslank
Ze zijn m nu in een geheim lab aan het bouwenquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):
Ja, idd, helemaal mee eensquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden...
<snip>
Die is gewoon eng.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
<knip>
quote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ze zijn m nu in een geheim lab aan het bouwen.
OMFGquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):
Hoi!
Wat zoek ik hier? Een verzorgde 'jongeman' om een gezellig avond te beleven. Dan bedoel ik:
Omdat er een hele waslijst aan eisen staat en het opzich zo op het eerste gezicht helemaal geen boeiende dame is (voor mij dan). Maar misschien dat er mannen zijn die het allemaal wel aanspreekt...quote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja, idd, helemaal mee eens
bios (geen commericiele actiefilms)
Pff... geen gevoel voor smaak!
mooie, wat ik vind stijlvolle spulletjes kopen
Ow jee, een vrouw die een specifieke smaak heeft kan hell zijn, maar in een datingprofiel!
Mannen met foute accenten
Stadstrut![]()
En alhoewel mijn reacties op bovenstaande punten echt zijn (als in: dat vind ik geen prettige eigenschappen), zie ik voor de rest eigenlijk het probleem niet? Wat staat je zo tegen aan deze specifieke ad?
Lol. Dat zou ik een geweldige actie vinden als iemand zo op dat profiel zou reageren.quote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OMFG
Stuur haar een berichtje terug.
Geachte mevrouw, ik ben de geschikte kandidaat voor deze functie.
Ik stel voor:
Knip ><
Ik hoop dat het u schikt, hoogachtend, sungaMsunitraM
Ze zeggen... op ieder potje past een dekseltje... maar een potje met zulk schroefdraadquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Hoi!
... verhaal annex wensenlijstje ...
maar ze is niet ECHOcentrisch!!!!quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Hoi!
- Ik ben geen echocentrisch figuur. Denk aan anderen, vaak ook aan mezelf
-
het eerste wat in mij op komt is "oh, geen echopkut"quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
maar ze is niet ECHOcentrisch!!!!
wat dat ook moge zijn
Misschien neuken ze zich wel helemaal beurs en bevalt ze dat heel goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:01 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik kan wel wat leedvermaak om die vrouwen met een immens eisenpakket hebben. Die staan er namelijk nu NOG op, terwijl ik hun profiel een jaar geleden ook al zag. Op de een of andere manier weigeren die miepjes gewoon hun eisenpakket naar beneden bij te stellen. Kan maar dan blijft ze wel zelf met haar poes spelen. Niet echt slim dus. Schapen met vijf poten bestaan nu eenmaal niet.
Ik zie het probleem ook niet zo, mede omdat dit soort ads schering en inslag zijn en ik er al aan gewend ben, ook al blijven zequote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef HenryHill het volgende:
En alhoewel mijn reacties op bovenstaande punten echt zijn (als in: dat vind ik geen prettige eigenschappen), zie ik voor de rest eigenlijk het probleem niet? Wat staat je zo tegen aan deze specifieke ad?
Precies. En met zo'n overdadig eisenpakket schrik je iedere potentiële kandidaat af, die bedenkt zich wel drie keer eer hij reageert, uit angst dat hij tussen het aperitief en het hoofdgerecht al afgeserveerd wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen het idee hebben zo van: haaaaaaa, een datingsite, ik ben nu single omdat ik na een tijdje elke man de deur uit zet vanwege zijn mannelijke gewoontes, nu kan ik eindelijk mijn complete eisenpakket op tafel leggen en degene die reageert:
HEBBES, dat is dan mijn prins op het witte paard (<--- de zin die in eindeloze grappig bedoelde variaties het meest voorbijkomt)
Nog erger. Ze hebben ook het profiel gelezen en zijn er rotsvast van overtuigd dat ze aan het profiel voldoenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Lápiz het volgende:
Het logische gevolg daarvan is dat vooral de kansloze Harries (compleet met bierbuik, wit hemd met vlekken en penetrante zweetlucht), de oudere mannen en de geilneven zich melden (zij hebben immers het profiel niet gelezen, slechts de foto gezien).
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:05 schreef k_i_m het volgende:
M_Schtoppel zien staan, dat werkt ook afschrikwekkend.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef L.Denninger het volgende:
Hoi!
Wat zoek ik hier? Een verzorgde 'jongedame' om een gezellig avond te beleven. Dan bedoel ik:
- een leuk, intelligent gesprek in een hippe eetgelegenheid
- gezonde spanning bij het aperatief
- humor bij het voorafje
- aantrekkingskracht tijdens het hoofdmenu
- erotiek bij het toetje
- horizontaal vermaak na de koffie !
Over mezelf:
Houding
- ik sta bewust in het leven, maar denk niet te veel na over de dingen om me heen.
- stel hoge eisen aan het leven, aan vrouwen, aan mijn eten.
- heb ambities op werkgebied (computerspelletjes)
Omgang
- Ik ben een beetje een egocentrisch figuur. Denk aan mezelf, soms wel eens aan anderen.
- Sta open voor de manier van leven van anderen, ze hebben het recht op een foute mening.
- Ik kan me goed inleven, maar leg altijd wel duidelijk uit waarom IK gelijk heb. Ik heb zeker een eigen mening, net zoals jij recht hebt op mijn mening.
- Ik vind mezelf zeker niet saai. Ben een levensgenieter en zou dat graag met een ander willen delen - op mijn voorwaarden.
Bezigheden
- Ik heb een eigen (druk) leven en verwacht dat ook van een ander. Geen gehang aan mij!! Ik ben niet je pappie! Maar als je braaf bent den doet wat ik vraag krijg je soms zakgeld mee.
- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet en je verzorgt je kat/hond zelf maar.
- Ik heb een serieuze baan in de games en in mijn vrije tijd ga ik
*stappen (clubs, cafes, loungetenten, als er maar alcohol vloeit),
*apparatuur kopen (cliche maar oooow zo lekker, hifi, computerspullen, beamer... the works)
* bios (geen zuigende vrouwen-drama's, geen films over echtscheidingen etc.),
* uit eten (Een whopper of een bak oesters - beide lekker), liever nog: bitterballen in de kroeg met veel bier FABULOUS!!! vrouwen worden hiervan buitengesloten, maar wel bekeken!!
* thuis DVD of bios: thrillers, speelfilms, geen DRAMA (het woord zegt het al), GEEN SERIES.
Flikker op met je S & The City, Desperate House Wifes, The Sopranos, maar ook met je Nederlandse films!
* relaxen. Heel soms zal er bij de familie langsgegaan moeten worden... So be it dan maar.
* Eten.
* reizen!
Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
- Aantrekkelijke, lange vrouw (verzorgd, niet onzeker type, ook geen slet);
- Een vrouw met een eigen leven, moet werk en huis hebben waar zij tevreden mee is, leuke vrienden en/of familie, positieve instelling;
- Een vrouw met fatsoen, geen armoedzaaier, niet zuinig, normaal!
- Zij moet interesse in mij hebben, mij toelaten in haar leven. Zij moet mij kunnen blijven boeien met een goed gesprek, aantrekkingskracht en de roep om MEEEEER!
- Zij moet kunnen koken.
- Zij moet met mij van het leven willen genieten.
- Zij moet kunnen wassen.
- Zij moet kunnen dansen in een discotheek
- Zij moet kunnen afwassen.
- Zij moet van sex houden.
- Vaak.
- Zij moet weten wanneer ze genoeg gezegd heeft.
Ik voel me aangetrokken tot:
- Positieve persoonlijkheden
- Humor (niet plat, wel intelligent)
- Een fris uiterlijk
Ik knap af op:
- Zeikerds
- Sletten
- Vrouwen met een ego.
- Jaloerse vrouwen
- Vrouwen met een mening
- Vrouwen die de Viva lezen.
- Vrouwen met vlekken
- Vrouwen die liegen
- Vrouwen met foute accenten
- Vrouwen met een van de volgende namen :
Truus, Bep, Sjaan, Anita, Shanice, Letitia, Latisha, Tilly, Toos, Kees, ...
Dat zegt meer over hoe/met wie jij uitgaat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef sadisticembrace het volgende:
7. MSN'en, waarbij gevraagd wordt wat je in het dagelijks leven doet. Wanneer ik dan zeg dat ik nog studeer, reacties als "huh? maar wat doe je dan op een datingsite? dan ga je toch lekker stappen?" Dat soort tips bezorgen mij altijd een triest gevoel. Ooit al eens een normaal gesprek (waarbij je tieten niet binnen de tien minuten worden betast) gevoerd met een corpsbal, zittend op een krat bier?
quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:05 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat zegt meer over hoe/met wie jij uitgaat.
Als jij denkt dat het feit dat je student bent betekent dat je zonder computer geen normale date kunt krijgen doe je zelf toch echt ergens iets verkeerd.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef sadisticembrace het volgende:
[...]
4. "Heb je een geschoren kutje?" als openingszin.
Dáár wil ik wel even op ingaan.quote:6. werk (bij voorkeur NIET in de ICT)
volgens mij moet jij opzoek naar nieuwe vrienden ofzoquote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef sadisticembrace het volgende:
7. MSN'en, waarbij gevraagd wordt wat je in het dagelijks leven doet. Wanneer ik dan zeg dat ik nog studeer, reacties als "huh? maar wat doe je dan op een datingsite? dan ga je toch lekker stappen?" Dat soort tips bezorgen mij altijd een triest gevoel. Ooit al eens een normaal gesprek (waarbij je tieten niet binnen de tien minuten worden betast) gevoerd met een corpsbal, zittend op een krat bier?
als je even terugbladert in dit topic zie je het equivalent van die postquote:
Nee hoor, vriendinnen zat. En willen alle corpsballetjes hier even niet bij mij uithuilen? Dank!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:16 schreef MarMar het volgende:
[..]
volgens mij moet jij opzoek naar nieuwe vrienden ofzo
der is meer in de wereld dan internet en de studentenverenigingheus!
Kan wel wezen, maar ik heb niet direct de beste ervaringen met mannen uit die branche. Heus niet alle vrouwen zijn zo. Ook niet alle mannen knappen af op vrouwen die kapster zijn.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
sorry, ik vond hem zo lomp dat hij leuk werd.
[..]
Dáár wil ik wel even op ingaan.
Dat is inderdaad een eis (van velen), maar:
1. Mannen in de ICT hebben meer computers en meer ervaring daarmee dan mannen buiten de ICT, en zullen dus gemakkelijker de weg naar een datingsite vinden.
2. Weet je hoe weinig vrouwen er in de ICT werken? Diezelfde mannen komen dus ook op hun werk géén beschikbare vrouwen tegen.
En dan gaan vrouwen op datingsites ook nog eens selecteren op 'niet werkzaam in de ICT' .
Aan je attitude zal het iig niet liggen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Nee hoor, vriendinnen zat. En willen alle corpsballetjes hier even niet bij mij uithuilen? Dank!
Dat ik ervoor koos om het via internet te doen, wil NIET zeggen dat ik een lelijke, asociale chick ben die geen "normale" dates kan krijgen. We leven in 2006, weet je wel.
Ik heb nog geen corpsbal gezien hierquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Nee hoor, vriendinnen zat. En willen alle corpsballetjes hier even niet bij mij uithuilen? Dank!
Dat ik ervoor koos om het via internet te doen, wil NIET zeggen dat ik een lelijke, asociale chick ben die geen "normale" dates kan krijgen. We leven in 2006, weet je wel.
Daarbij verwijs ik graag even naar mijn laatste puntje.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:32 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Aan je attitude zal het iig niet liggen...![]()
Non-subtiele edit!quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:40 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik heb nog geen corpsbal gezien hier
En verder - wat die knakker hierboven me zegt
Nou... Twee edits vind ik toch wel twijfelachtig.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:46 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Binnen de tijd, binnen de tijd, telt niet !
Maar ja, nog wat aan de haak geslagen daar dan? of was het kijken maar niet kopen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:49 schreef sadisticembrace het volgende:
[..]
Nou... Twee edits vind ik toch wel twijfelachtig.
Maar je hebt inderdaad gelijk: na tegenvallende resultaten (niks te maken met corpsballen overigens) besloot ik maar eens te gaan Relatieplanet-en. Ook niet altijd even leuk, dus, maar wel grappig. Kon ik meteen filteren.Minimaal 1.85, donker haar, binnen 50 km., leuke baan, geen kids, geen alcoholverslaving, leuke kop...
![]()
Die vrouwen zijn gewoon bang dat hun nieuwe lover teveel van computers weet en daardoor achter al haar lijken in de kast kom.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef mgerben het volgende:
[..]
sorry, ik vond hem zo lomp dat hij leuk werd.
[..]
Dáár wil ik wel even op ingaan.
Dat is inderdaad een eis (van velen), maar:
1. Mannen in de ICT hebben meer computers en meer ervaring daarmee dan mannen buiten de ICT, en zullen dus gemakkelijker de weg naar een datingsite vinden.
2. Weet je hoe weinig vrouwen er in de ICT werken? Diezelfde mannen komen dus ook op hun werk géén beschikbare vrouwen tegen.
En dan gaan vrouwen op datingsites ook nog eens selecteren op 'niet werkzaam in de ICT' .
*wijst*quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:51 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Maar ja, nog wat aan de haak geslagen daar dan? of was het kijken maar niet kopen...
quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef sadisticembrace het volgende:
8. Maar het is wel mogelijk hoor. Na drie jammerlijk tegenvallende dates, heb ik mijn vriendje toch écht via Relatieplanet gevonden. En het is nog spannend ook.
Ik ben een van die spaarzame vrouwen in de ICT en mijn eerste voorkeur zou ook niet uitgaan naar een man die in de ICT werkt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:11 schreef mgerben het volgende:
Nog erger: Mannen met als hobby winkelen! *Ril*quote:
Maar als je nu heel veel leuk vind en maar heel weinig niet? Wil je dan een waslijst van 30 kantjes?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:47 schreef L.Denninger het volgende:
Mensen die vertellen wat ze niet willen lijken me sowieso niet leuk.
(Ik zie die chagerijnige kop al voor me tijdens het typen)
Ik hou meer van een positieve inslag - vertel maar wat je leuk vindt !
Liever 30 kantjes die uitleggen waarom je interessant bent dan 5 zinnen die vertellen waarom je een zeikerd bentquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:51 schreef CrewOne het volgende:
[..]
Maar als je nu heel veel leuk vind en maar heel weinig niet? Wil je dan een waslijst van 30 kantjes?![]()
True that, als ik slap geleuter wil horen ga ik wel naar de kapperquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef Jane het volgende:
Hmmm, té lange verhalen vind ik zelf eigenlijk toch ook wel een 'no no'.
Je doet wel moeilijk hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:54 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
True that, als ik slap geleuter wil horen ga ik wel naar de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |