Die is gewoon eng.quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
<knip>
quote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef base3ball het volgende:
[..]
Ze zijn m nu in een geheim lab aan het bouwen.
OMFGquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):
Hoi!
Wat zoek ik hier? Een verzorgde 'jongeman' om een gezellig avond te beleven. Dan bedoel ik:
Omdat er een hele waslijst aan eisen staat en het opzich zo op het eerste gezicht helemaal geen boeiende dame is (voor mij dan). Maar misschien dat er mannen zijn die het allemaal wel aanspreekt...quote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ja, idd, helemaal mee eens
bios (geen commericiele actiefilms)
Pff... geen gevoel voor smaak!
mooie, wat ik vind stijlvolle spulletjes kopen
Ow jee, een vrouw die een specifieke smaak heeft kan hell zijn, maar in een datingprofiel!
Mannen met foute accenten
Stadstrut![]()
En alhoewel mijn reacties op bovenstaande punten echt zijn (als in: dat vind ik geen prettige eigenschappen), zie ik voor de rest eigenlijk het probleem niet? Wat staat je zo tegen aan deze specifieke ad?
Lol. Dat zou ik een geweldige actie vinden als iemand zo op dat profiel zou reageren.quote:Op maandag 3 april 2006 22:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
OMFG
Stuur haar een berichtje terug.
Geachte mevrouw, ik ben de geschikte kandidaat voor deze functie.
Ik stel voor:
Knip ><
Ik hoop dat het u schikt, hoogachtend, sungaMsunitraM
Ze zeggen... op ieder potje past een dekseltje... maar een potje met zulk schroefdraadquote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Deze is heel eng, echt te erg voor woorden... (ff voor de duidelijkheid, dit is een meisje van 27 op een een of andere datingpagina en die zoekt een man, dus het is niet mijn text):
Hoi!
... verhaal annex wensenlijstje ...
maar ze is niet ECHOcentrisch!!!!quote:Op maandag 3 april 2006 22:11 schreef Kreupelhout het volgende:
Hoi!
- Ik ben geen echocentrisch figuur. Denk aan anderen, vaak ook aan mezelf
-
het eerste wat in mij op komt is "oh, geen echopkut"quote:Op dinsdag 4 april 2006 08:52 schreef wendytje het volgende:
[..]
maar ze is niet ECHOcentrisch!!!!
wat dat ook moge zijn
Misschien neuken ze zich wel helemaal beurs en bevalt ze dat heel goed.quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:01 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik kan wel wat leedvermaak om die vrouwen met een immens eisenpakket hebben. Die staan er namelijk nu NOG op, terwijl ik hun profiel een jaar geleden ook al zag. Op de een of andere manier weigeren die miepjes gewoon hun eisenpakket naar beneden bij te stellen. Kan maar dan blijft ze wel zelf met haar poes spelen. Niet echt slim dus. Schapen met vijf poten bestaan nu eenmaal niet.
Ik zie het probleem ook niet zo, mede omdat dit soort ads schering en inslag zijn en ik er al aan gewend ben, ook al blijven zequote:Op maandag 3 april 2006 22:24 schreef HenryHill het volgende:
En alhoewel mijn reacties op bovenstaande punten echt zijn (als in: dat vind ik geen prettige eigenschappen), zie ik voor de rest eigenlijk het probleem niet? Wat staat je zo tegen aan deze specifieke ad?
Precies. En met zo'n overdadig eisenpakket schrik je iedere potentiële kandidaat af, die bedenkt zich wel drie keer eer hij reageert, uit angst dat hij tussen het aperitief en het hoofdgerecht al afgeserveerd wordt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:25 schreef Perico het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen het idee hebben zo van: haaaaaaa, een datingsite, ik ben nu single omdat ik na een tijdje elke man de deur uit zet vanwege zijn mannelijke gewoontes, nu kan ik eindelijk mijn complete eisenpakket op tafel leggen en degene die reageert:
HEBBES, dat is dan mijn prins op het witte paard (<--- de zin die in eindeloze grappig bedoelde variaties het meest voorbijkomt)
Nog erger. Ze hebben ook het profiel gelezen en zijn er rotsvast van overtuigd dat ze aan het profiel voldoenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Lápiz het volgende:
Het logische gevolg daarvan is dat vooral de kansloze Harries (compleet met bierbuik, wit hemd met vlekken en penetrante zweetlucht), de oudere mannen en de geilneven zich melden (zij hebben immers het profiel niet gelezen, slechts de foto gezien).
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:05 schreef k_i_m het volgende:
M_Schtoppel zien staan, dat werkt ook afschrikwekkend.
quote:Op dinsdag 4 april 2006 13:53 schreef L.Denninger het volgende:
Hoi!
Wat zoek ik hier? Een verzorgde 'jongedame' om een gezellig avond te beleven. Dan bedoel ik:
- een leuk, intelligent gesprek in een hippe eetgelegenheid
- gezonde spanning bij het aperatief
- humor bij het voorafje
- aantrekkingskracht tijdens het hoofdmenu
- erotiek bij het toetje
- horizontaal vermaak na de koffie !
Over mezelf:
Houding
- ik sta bewust in het leven, maar denk niet te veel na over de dingen om me heen.
- stel hoge eisen aan het leven, aan vrouwen, aan mijn eten.
- heb ambities op werkgebied (computerspelletjes)
Omgang
- Ik ben een beetje een egocentrisch figuur. Denk aan mezelf, soms wel eens aan anderen.
- Sta open voor de manier van leven van anderen, ze hebben het recht op een foute mening.
- Ik kan me goed inleven, maar leg altijd wel duidelijk uit waarom IK gelijk heb. Ik heb zeker een eigen mening, net zoals jij recht hebt op mijn mening.
- Ik vind mezelf zeker niet saai. Ben een levensgenieter en zou dat graag met een ander willen delen - op mijn voorwaarden.
Bezigheden
- Ik heb een eigen (druk) leven en verwacht dat ook van een ander. Geen gehang aan mij!! Ik ben niet je pappie! Maar als je braaf bent den doet wat ik vraag krijg je soms zakgeld mee.
- Ik ben een zelfstandig type dat niet snel wil samen wonen, laat staan trouwen. Kinderen hoef ik dus ook nog lang niet en je verzorgt je kat/hond zelf maar.
- Ik heb een serieuze baan in de games en in mijn vrije tijd ga ik
*stappen (clubs, cafes, loungetenten, als er maar alcohol vloeit),
*apparatuur kopen (cliche maar oooow zo lekker, hifi, computerspullen, beamer... the works)
* bios (geen zuigende vrouwen-drama's, geen films over echtscheidingen etc.),
* uit eten (Een whopper of een bak oesters - beide lekker), liever nog: bitterballen in de kroeg met veel bier FABULOUS!!! vrouwen worden hiervan buitengesloten, maar wel bekeken!!
* thuis DVD of bios: thrillers, speelfilms, geen DRAMA (het woord zegt het al), GEEN SERIES.
Flikker op met je S & The City, Desperate House Wifes, The Sopranos, maar ook met je Nederlandse films!
* relaxen. Heel soms zal er bij de familie langsgegaan moeten worden... So be it dan maar.
* Eten.
* reizen!
Naar wat voor persoon ben ik op zoek:
- Aantrekkelijke, lange vrouw (verzorgd, niet onzeker type, ook geen slet);
- Een vrouw met een eigen leven, moet werk en huis hebben waar zij tevreden mee is, leuke vrienden en/of familie, positieve instelling;
- Een vrouw met fatsoen, geen armoedzaaier, niet zuinig, normaal!
- Zij moet interesse in mij hebben, mij toelaten in haar leven. Zij moet mij kunnen blijven boeien met een goed gesprek, aantrekkingskracht en de roep om MEEEEER!
- Zij moet kunnen koken.
- Zij moet met mij van het leven willen genieten.
- Zij moet kunnen wassen.
- Zij moet kunnen dansen in een discotheek
- Zij moet kunnen afwassen.
- Zij moet van sex houden.
- Vaak.
- Zij moet weten wanneer ze genoeg gezegd heeft.
Ik voel me aangetrokken tot:
- Positieve persoonlijkheden
- Humor (niet plat, wel intelligent)
- Een fris uiterlijk
Ik knap af op:
- Zeikerds
- Sletten
- Vrouwen met een ego.
- Jaloerse vrouwen
- Vrouwen met een mening
- Vrouwen die de Viva lezen.
- Vrouwen met vlekken
- Vrouwen die liegen
- Vrouwen met foute accenten
- Vrouwen met een van de volgende namen :
Truus, Bep, Sjaan, Anita, Shanice, Letitia, Latisha, Tilly, Toos, Kees, ...
Dat zegt meer over hoe/met wie jij uitgaat.quote:Op dinsdag 4 april 2006 15:31 schreef sadisticembrace het volgende:
7. MSN'en, waarbij gevraagd wordt wat je in het dagelijks leven doet. Wanneer ik dan zeg dat ik nog studeer, reacties als "huh? maar wat doe je dan op een datingsite? dan ga je toch lekker stappen?" Dat soort tips bezorgen mij altijd een triest gevoel. Ooit al eens een normaal gesprek (waarbij je tieten niet binnen de tien minuten worden betast) gevoerd met een corpsbal, zittend op een krat bier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |