abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Lieve Belg donderdag 6 april 2006 @ 10:23:55 #151
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36700265
Sawyer en Hurley
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  Lieve Belg donderdag 6 april 2006 @ 10:52:02 #152
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36701070
  donderdag 6 april 2006 @ 12:18:55 #153
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36703614
Pfffff, aardige aflevering met een verrassend slot, maar het wordt er allemaal niet duidelijker van.
pi_36705572
sawyer en hurley waren wel tof ja
Locke krijgt nu ook wel een depressie denk ik
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_36705601
Die Hurley eps vind ik altijd prachtig

Dit vond ik vooral interessant:
quote:
God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can.
Hopelijk gaat 'Henry' wat antwoorden geven nu hij klaar is met liegen.

Vanaf nu ga ik spoilers trouwens ook afzweren.
Ik wist al dat Dave denkbeeldig was en op het einde vroeg ik me af waar de scene met Libby in het gesticht bleef
pi_36705772
Dude
Wat een verwarrende aflevering.
  donderdag 6 april 2006 @ 13:46:33 #157
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36706490
Pff, ik had Lockedown een week bewaard omdat ik had verwacht dat ze die lockdown weer lekker op het einde van de episode zouden doen...
Dubbele ep gekeken dus, en bijna 2 hele topics bij moeten lezen. Maar heb de OP ook weer geupdate, en extra link toegevoegd onder de promo links
  donderdag 6 april 2006 @ 14:30:10 #158
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_36707924
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door zjeckyll16 op 06-04-2006 14:38:40 ]
Dj Tiesto in concert-Magik
pi_36708153
Hm leuke aflevering weer, maar toch beetje voorspelbaar. zo wist ik al vrij vroeg dat dave denkbeeldig was en dat haalt toch wat van de spanning weg. Wel leuk dat je libby op het laatst zag zitten daar Promo belooft ook weer veel goeds, maar das elke week
  donderdag 6 april 2006 @ 14:39:55 #160
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36708260
Saaie aflevering, alleen wel gek dat Libby in het gesticht zat. Voor de rest niet boeiend.
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 6 april 2006 @ 15:25:00 #161
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36709559
Saai? Ik vond hem helemaal niet saai. Vond het eindelijk weer een vette aflevering, terwijl er eigenlijk helemaal niks duidelijker is geworden. Hurley-verhaaltje was gewoon erg goed.
Toen die Dave ging uitleggen dat het allemaal, het hele eiland etc. allemaal in z'n hoofd zat, begon ik nog even te twijfelen ook..
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_36709696
Ik vond het saai. Had wel meer verwacht wat betreft die 'Henry'... viel helemaal buiten de boot
JOHNNY HEITINGA
pi_36710644
quote:
God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can.
En dat Libby ook in het gesticht zat, dat waren eigenlijk de enige boeiende dingen van de hele episode

Dat hele Dave verhaal had echt niet zo lang gehoeven zeg dat was al binnen 2 minuten duidelijk

Erg jammer dat die flashback veel te lang was voor wat die toevoegde

Ik had liever een lange tijd Henry gezien die toch echt wel weet wie "The Others" zijn en de man met de baard heeft geloof ik weinig invloed
pi_36710651
hij was wel vet!:P
erg vaag dat je libby op het eind daar zag zitten:P

promo ziet er goed uit
pi_36710695
Iemand een link na de Canadeese preview ?

Die Amerikaanse is leuk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36710748
Pfff die Henry moeten ze echt aan een lie detector zetten, een chronische leugenaar en die ogen van hem zijn brrrr...
  donderdag 6 april 2006 @ 16:11:19 #167
53267 TC03
pi_36710942
Over de preview.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 6 april 2006 @ 16:12:48 #168
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36710987
quote:
Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef TC03 het volgende:
Over de preview.
SPOILER
Sterker nog:
SPOILER
pi_36713285
Vette episode! Verrassend einde ook wel Maar idd erg jammer dat ze niet verder in gingen op het Henry verhaal.
pi_36714727
Vanavond kijken, kan niet wachten
  donderdag 6 april 2006 @ 18:14:05 #171
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_36714906
Leuke aflevering, en ik had echt een "Het zal toch godverdorie niet waar zijn"-gevoel toen Dave vertelde dat het allemaal Hurley z'n fantasie was .
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_36714924
quote:
Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
Leuke aflevering, en ik had echt een "Het zal toch godverdorie niet waar zijn"-gevoel toen Dave vertelde dat het allemaal Hurley z'n fantasie was .
Dat gevoel had ik helemaal niet.
  donderdag 6 april 2006 @ 19:06:32 #173
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36716557
Helemaal geen slechte aflevering voor een aflevering zonder onthullingen, dat Hurley verhaal was interessanter dan ik dacht, maar het duurde wel een beetje te lang.

Wat is er nu met die Libby? Ze 'kennen' elkaar dus omdat zij ook in dat gesticht heeft gezeten en niet omdat zij daar heeft gewerkt...Maar waarom zat zij daar dan?
Die Cynthia Watros zal trouwens wel balen dat ze zulke intieme scenes moet spelen met die dikke zweetklep

En dan Henry, liegt ie nu of niet? Als hij de waarheid spreekt en er is echt niets gebeurd, wat is dan het nut van die code invoeren? En als die blacklights nu het gevolg zijn van het niet invoeren van die code, dan moet er in het verleden toch heel vaak geen code ingevoerd zijn als diegene die er toen zat de tijd had om al zijn hersenspinsels en speculaties daar op die blastdoor te kladden...
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_36717195
er gebeurt wel wat na het niet invoeren van de code:

muren naar beneden, blacklight aan, volgens 'henry' rode tekens op het 108 bord, en voedseldrop!

gewoon 108 minuten wachten en je kan het nog eens zien, en lekker eten!
  donderdag 6 april 2006 @ 19:29:21 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36717304
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:25 schreef eperon het volgende:
er gebeurt wel wat na het niet invoeren van de code:

muren naar beneden, blacklight aan, volgens 'henry' rode tekens op het 108 bord, en voedseldrop!

gewoon 108 minuten wachten en je kan het nog eens zien, en lekker eten!
Helemaal niet. Die lockdown begon al voordat de computer ging piepen. Je hoorde toch zo'n stem door de speakers.
2000 light years from home
pi_36717314
die muren gingen al eerder naar beneden, na het aftellen op die speakers
pi_36717350
kreeg een beetje "The Game" gevoel en met dat einde is dat nog steeds niet helemaal weg..
Weet dat het flink idioot zou zijn als het werkelijk allemaal de fantasie was van Hurley, maar nu die libby die uit hetzelfde gesticht komt rollen?! En die nummers die overal weer terugkomen? "Henry" die zegt dat het eiland door niemand gevonden kan worden en dat God er niet eens vanaf weet.. PFF!!
  donderdag 6 april 2006 @ 19:53:01 #178
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36718102
Wat doen jullie allemaal geheimzinnig over die uitspraak van Henry, zoals jij het zegt heb ik het echt niet begrepen hoor...
Voor mij was het alleen maar een bevestiging dat het iemand was van Dharma>wetenschapper>gelooft dus niet in God.
pi_36718278
quote:
Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef remlof het volgende:

Is season 3 inderdaad bevestigd? (bron?)
Zoals ik dus tien posts naar boven al zei:

sterker nog, Lost is nog niet eens officieel renewed door ABC.
Dat gaat echt wel gebeuren, maar pas tijdens de Upfronts in Mei.

Dit nieuws van vandaag geeft goede hoop:

Damon Lindelof and Carlton Cuse will stay "Lost" for another season. Lindelof and Cuse have signed new seven-figure deals with the hit series' producer, Touchstone Television, to continue as executive producers/co-showrunners during the 2006-07 season.
The Hollywood reporter
I love it when a plan comes together !
  donderdag 6 april 2006 @ 20:05:41 #180
104871 remlof
Europees federalist
pi_36718514
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

Zoals ik dus tien posts naar boven al zei:

sterker nog, Lost is nog niet eens officieel renewed door ABC.
Dat gaat echt wel gebeuren, maar pas tijdens de Upfronts in Mei.

Dit nieuws van vandaag geeft goede hoop:

Damon Lindelof and Carlton Cuse will stay "Lost" for another season. Lindelof and Cuse have signed new seven-figure deals with the hit series' producer, Touchstone Television, to continue as executive producers/co-showrunners during the 2006-07 season.
The Hollywood reporter
tof aan de andere kant: moeten we dan nog minstens een jaar wachten voordat we alle antwoorden hebben?
  donderdag 6 april 2006 @ 20:10:15 #181
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36718656
quote:
Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Saai? Ik vond hem helemaal niet saai. Vond het eindelijk weer een vette aflevering, terwijl er eigenlijk helemaal niks duidelijker is geworden. Hurley-verhaaltje was gewoon erg goed.
Toen die Dave ging uitleggen dat het allemaal, het hele eiland etc. allemaal in z'n hoofd zat, begon ik nog even te twijfelen ook..
Dat zou een leuk spontaan einde-Lost geweest zijn: Hurley is getikt, zit opgesloten, en heeft alles verzonnen
censuur :O
pi_36718773
quote:
Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef Molluck het volgende:
Wat doen jullie allemaal geheimzinnig over die uitspraak van Henry, zoals jij het zegt heb ik het echt niet begrepen hoor...
Voor mij was het alleen maar een bevestiging dat het iemand was van Dharma>wetenschapper>gelooft dus niet in God.
Nah, hij zei iets in de richting van 'god can't see this island, just like the rest of the world can't'.
Doet mij toch vermoeden dat er daadwerkelijk iets is wat het eiland afschermt van de bewoonde wereld, radars en zulks. Henry begon ook over die huge magneet, zou er dan toch een magnetisch veld omheen zitten wat het omhulst ofzo?
pi_36719010
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:10 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Dat zou een leuk spontaan einde-Lost geweest zijn: Hurley is getikt, zit opgesloten, en heeft alles verzonnen
Of iemand tikt een willekeurige passagier op de schouder en zegt "Wake up sir, we have arrived at our destination" en als hij rond kijkt ziet hij alle eiland bewoners. The Others blijken dan gewoon first class mensen. Alle kamp infiltranten zijn van het vliegtuig personeel. De baby is op midvlucht geboren. Tienerdochter van de franse vrouw ziet hij op de hanger aan haar nek en op het eind aan gateway 48 om helzen ze elkaar. In de schoot ligt een magazin met een eiland. De metalen geluiden en whisperes zijn van de gameboy van walt. Zijn vader doet een beetje wanhopig omdat hij Walt niet kan vinden, maar walt blijkt dan naar de wc te zijn gegaan. etc etc.

Bij hurley heeft hij te veel mensen moeten verzinnen, dus dat is onwaarschijnlijk dat het allemaal in de hoofd van Hurley afspeelt
  Lieve Belg donderdag 6 april 2006 @ 20:22:28 #184
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36719085
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Of iemand tikt een willekeurige passagier op de schouder en zegt "Wake up sir, we have arrived at our destination" en als hij rond kijkt ziet hij alle eiland bewoners. The Others blijken dan gewoon first class mensen. Alle kamp infiltranten zijn van het vliegtuig personeel. De baby is op midvlucht geboren. Tienerdochter van de franse vrouw ziet hij op de hanger aan haar nek en op het eind aan gateway 48 om helzen ze elkaar. In de schoot ligt een magazin met een eiland. De metalen geluiden en whisperes zijn van de gameboy van walt. Zijn vader doet een beetje wanhopig omdat hij Walt niet kan vinden, maar walt blijkt dan naar de wc te zijn gegaan. etc etc.

Bij hurley heeft hij te veel mensen moeten verzinnen, dus dat is onwaarschijnlijk dat het allemaal in de hoofd van Hurley afspeelt
En dan begint alles opnieuw, want Lost was de uitgebreide trailer voor Final Destination 4...
pi_36719150
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef Jump het volgende:

[..]

En dan begint alles opnieuw, want Lost was de uitgebreide trailer voor Final Destination 4...
Zullen we samen een episode van "Lost Vs Final Destination Vs X-Files - Millenium Vs Prison break" schrijven?
  donderdag 6 april 2006 @ 20:29:51 #186
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_36719336
Toen Sayid hem bijna neerschoot had ik toch wel even medelijden met Henry
Verder niet zo'n heel erg boeiende aflevering, alleen Libby in dat gesticht
Hoe verzinnen ze het toch...

Maar Henry is dus 100% een other en Hurley was toch ook patiėnt in het gesticht!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 6 april 2006 @ 20:33:23 #187
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36719439
quote:
Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nah, hij zei iets in de richting van 'god can't see this island, just like the rest of the world can't'.
Doet mij toch vermoeden dat er daadwerkelijk iets is wat het eiland afschermt van de bewoonde wereld, radars en zulks. Henry begon ook over die huge magneet, zou er dan toch een magnetisch veld omheen zitten wat het omhulst ofzo?
"God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can."

Het is maar wat je er in wilt horen
  donderdag 6 april 2006 @ 20:37:09 #188
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_36719550
Nou, wat ik denk dat hij daarmee impliceert is dat dat eiland op zo'n afgelegen (onvindbare) plek ligt, dat niemand op de hoogte is van wat daar allemaal gaande is. Afgezien van een select gezelschap wetenschappers en opdrachtgevers.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 6 april 2006 @ 20:58:42 #189
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_36720383
Hmm, geinige ep...
Wel lachen dat die Libby aan het eind ook in die inrichting zat, aangezien ze Hurley overtuigde door te zeggen dat zij mensen had begraven etc....
Misschien verzinnen ze het samen
Haters everywhere but I don't really care.
pi_36720633
EP was gaaf... alleen doet bij mij de promo het niet. (Geluid wel, beeld is bizar, verkeerde codecs gok ik)

Van Realplayer gaat m'n pc op zijn smoel. Heeft IEMAND een andere promo-link? (Van 19)
  donderdag 6 april 2006 @ 21:06:39 #191
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36720685
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:05 schreef Autoreply het volgende:
EP was gaaf... alleen doet bij mij de promo het niet. (Geluid wel, beeld is bizar, verkeerde codecs gok ik)

Van Realplayer gaat m'n pc op zijn smoel. Heeft IEMAND een andere promo-link? (Van 19)
Als je even omhoog scrollt zie je een link naar een avi-bestand.
pi_36720876
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:05 schreef Autoreply het volgende:

Die deed het dus niet... heel bizar. De vraag was dus of iemand een andere link had.
  donderdag 6 april 2006 @ 21:17:56 #193
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36721069
In de OP staat nog een promo-link (de tweede). Weet niet of het dezelfde is, maar die deed het uitstekend.
pi_36721242
En daar gaat firefox dus acuut van op zijn bek om vervolgens m'n hele pc mee te nemen... dat gebeurt bij meer mensen. Iemand die hem eventjes in real-format via msn wil doorgeven?

Waarom staat er trouwens een link in die al meer dan een maand niets doet? (De eerste promo-link.)

[ Bericht 14% gewijzigd door Danny op 21-06-2020 22:40:01 ]
  donderdag 6 april 2006 @ 21:24:26 #195
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36721349
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Autoreply het volgende:
En daar gaat firefox dus acuut van op zijn bek om vervolgens m'n hele pc mee te nemen... dat gebeurt bij meer mensen. Iemand die hem eventjes in real-format via msn wil doorgeven?

msn=> autoreplyvmz@hotmail.com

Waarom staat er trouwens een link in die al meer dan een maand niets doet? (De eerste promo-link.)
Anders download en installeer je even de K-Lite Mega Codec Pack. Het meeste kan dan probleemloos worden afgespeeld. (Ook realplayer).

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm
pi_36721745
De promo staat ook weer op rapidshare.

Mocht het met de codecs niet lukken --> klik
pi_36722892
Hele vette aflevering, beetje lang inderdaad maar ik vond hem vetter als de vorige paar afleveringen, inclusief die van locke..

Of de architect, en dus God, van het eiland (of darma en de ideeėn daarachter) weet niet hoe alles ge(/mis)bruikt wordt.

Wat betreft libby, ik ging eerst twijfelen of alles inderdaad niet hurly's boze droom is, daarna wordt je weer terug in de realiteit getrokken maar als je dan libby ziet zitten in het gesticht dan ga je toch weer twijfelen of ze echt niet verzonnen is door hurly. Zal wel niet maar wel erg vet gedaan door de makers.
-
  donderdag 6 april 2006 @ 22:42:33 #198
26414 greatgonzo
Gonzo met een G
pi_36724120
voor een weinig actievolle EP, toch een zeer toffe..

Ook ik zat op een gegeven moment van: als het inderdaad in de sick mind van Hurley is, wordt ik ook gek...

Maar goed, dat kan nog steeds natuurlijk, alhoewel ik denk dat de makers zich er niet zo makkelijk van af willen maken.

Ander leuk alternatief om over na te denken: De eilandbewoners zijn allemaal geestelijk gestoorden, die door een medicijn of therapie een "gemeenschappelijk" bewustzijn hebben gecreeerd.. Maar dat is natuurlijk ook erg ver gezocht

Wie was trouwens die denkbeeldige vriend van Hurley, die ken ik ook ergens van, maar kon hem niet op IMDB vinden
Bij tijd en wijle aanwezig...
pi_36725012
Evan Handler, van o.a. Sex and the City
pi_36725718
Het zou wel echt een gigantische domper zijn als straks blijkt dat het wél allemaal een verzinsel was van Hurley.. Lijkt me ook wel een beetje een te makkelijke verklaring, en verwacht van Lost dan nog wel net even iets meer
pi_36726372
Zonet deze episode bekeken, erg vet en erg verwarrend. De vaart zit hem wel weer lekker in de serie, ben blij dat dat weer terug is . Volgende week weer een nieuwe episode?
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:01:17 #202
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_36726421
Wat ook wel grappig was; 8 van de 23 mensen op één of andere tribune (ofzo) kwamen om door Hurley (althans, zo zag hij het).
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_36726900
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:35 schreef Symer het volgende:
De promo staat ook weer op rapidshare.

Mocht het met de codecs niet lukken --> klik
Hartelijk dank

@ Trancelator... die heb ik dus. Zal wel aan m'n brakke videokaart liggen oid. Thnx voor de tip anyway
pi_36726937
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Hartelijk dank

@ Trancelator... die heb ik dus. Zal wel aan m'n brakke videokaart liggen oid. Thnx voor de tip anyway
Wordt Kate vs Jack nog echt wat, of laten ze het nog een tijdje sudderen.
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:22:12 #205
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36726941
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:20 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Hartelijk dank

oh, vaag...
pi_36727109
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 00:01 schreef FLIPNEUS het volgende:
Wat ook wel grappig was; 8 van de 23 mensen op één of andere tribune (ofzo) kwamen om door Hurley (althans, zo zag hij het).
Ik dacht dat ik m uiteindelijk hoorde zeggen dat er 2 mensen dood waren ofzo ?
  vrijdag 7 april 2006 @ 00:31:15 #207
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36727123
Ik had al vrij snel door dat Dave niet echt was, vrij voorspellend, verder erg interessante aflevering, ik had alleen verwacht dat lock helemaal zou gaan flippen tegenover henry, want ook hij heeft Lock besodemietert en hij is uiteraard niet de eerste geweest

Ik moest wel lache toen ik Libby zag zitten, weer een raadsel erbj
zo ff de promo van 2.19 kijken...
pi_36727501
Interesting... very interesting...

Zeer boeinde episode.
Jupiler is goed
  vrijdag 7 april 2006 @ 01:09:21 #209
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36727726
misschien een hele stomme vraag, of niet, ken zijn dat ik het vergeten ben, maar waar the hell is Michael heen? al een tijdje niet gezien...
pi_36727750
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:09 schreef 7eVeNL het volgende:
misschien een hele stomme vraag, of niet, ken zijn dat ik het vergeten ben, maar waar the hell is Michael heen? al een tijdje niet gezien...
Die is de bossen ingesjeest.
  vrijdag 7 april 2006 @ 02:06:30 #211
88720 JPeetje
Oogabooga
pi_36728347
Overigens wel een kleine bug in de opnames: wanneer die foto genomen wordt van Hurley en Dave dan gaat de arm van Hurley achteruit en terug naar z'n lichaam. Wanneer datzelfde moment later weer getoond wordt, deze keer om te demonstreren dat Dave eigenlijk een verzinsel is, dan gaat z'n arm vrijwel recht door Dave's lichaam heen, zou hij daar zitten

Maar afgezien van dat, wel toffe shit... Dacht voor een moment zelfs heel ffjes dat Lost zomaar zou stoppen met de verklaring dat Hurley het allemaal verzon ... Gelukkig niet dus . Verder wel hip dat Libby dus ook in dat ziekenhuis zit...

Spannuhnd !
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:20:03 #212
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_36729443
hmmm, en weer een wonderbaarlijke genezing dus; libby die eerst gek was, is nu weer 'normaal'...
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  vrijdag 7 april 2006 @ 08:23:40 #213
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36729469
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:20 schreef beschuit het volgende:
hmmm, en weer een wonderbaarlijke genezing dus; libby die eerst gek was, is nu weer 'normaal'...
Wat ik veel interessanter vind, Libby beweerde toch dat ze psychiater was ofzo? En nu blijkt ineens dat ze zelf in the whack shack (voor de fans ) heeft gezeten... Wat is daar dus van waar?

[ Bericht 4% gewijzigd door Miguel op 07-04-2006 08:27:41 (tyop) ]
pi_36729475
Mooie aflevering, maar had toch graag meer van Henry gezien. Sayid was weer cool
pi_36729482
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:20 schreef beschuit het volgende:
Er zijn wel meer mensen in de wereld die psychiatrische problemen hebben en daar van genezen hoor

Is weinig wonderbaarlijks aan
pi_36730443
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 08:23 schreef Miguel het volgende:

[..]

Wat ik veel interessanter vind, Libby beweerde toch dat ze psychiater was ofzo? En nu blijkt ineens dat ze zelf in the whack shack (voor de fans ) heeft gezeten... Wat is daar dus van waar?
Misschien zat ze er wel undercover voor Dharma om Hurley in de gaten te houden
  vrijdag 7 april 2006 @ 09:57:53 #217
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_36731143
Hmm, gelukkig wat stukjes met Henry, anders was het weinig boeiend geweest. Leuk verhaaltje met een paar redelijk verrassende wendingen ( de foto, niet ontsnappen, Libby ), maar het voegt (nog) niet veel toe.
  vrijdag 7 april 2006 @ 10:06:12 #218
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_36731341
Al ging het dan vrijwel alleen over Hurley, ik vond het een boeiende aflevering. Omdat Hurley al eens gezegd had dat ie Libby ergens van kende (en daar nu weer op terugkwam) had ik eigenlijk al wel verwacht dat zij ook in dat gesticht (ik twijfelde nog even of ze er misschien gewerkt had) zat. Tijd voor een Libby-aflevering?

Die promo belooft weer veel goeds .
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_36731441
Wat ik overigens stom vind is dat die echte henry gale daar blijkbaar door the others begraven is bij z'n ballon.

De neppe henry had zonder dat namelijk gewoon kunnen zeggen dat ie alleen reisde

sowieso, waarom de identiteit aannemen?
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:14:05 #220
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36732896
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:11 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Die is de bossen ingesjeest.
Zal me niets verbazen als we binnenkort een aflevering krijgen met daarin alle avonturen van Michael.. Net zoals de tailies-ep. En anders komt ie binnenkort een keer verward en doorgedraaid het kamp binnenwandelen..
  Lieve Belg vrijdag 7 april 2006 @ 11:14:57 #221
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36732915
Hčhč, de man die Henry 'him' noemt is gevonden: http://photos1.blogger.co(...)mystery%20solved.jpg

vrijdag 7 april 2006 @ 12:05:16 #222
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36734374
quote:
Op donderdag 6 april 2006 23:07 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
Evan Handler, van o.a. Sex and the City
Oja inderdaad. De vriend van Charlotte.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:35:55 #224
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36734891
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef Jump het volgende:
Hčhč, de man die Henry 'him' noemt is gevonden: http://photos1.blogger.co(...)mystery%20solved.jpg

Grappig ?
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:42:15 #225
93800 7eVeNL
IAM Prof?
  vrijdag 7 april 2006 @ 12:56:41 #226
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36735475
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 12:42 schreef 7eVeNL het volgende:
Internet Humor....
Haha, je moet het verhaal achter de ramptoerist wel kennen, anders is het maar een domme foto
pi_36735940
Voor de volgende TT de uitspraak van Hurley: I like that i like chicken?
[14.gif]
pi_36737005
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:10 schreef Chen het volgende:
Voor de volgende TT de uitspraak van Hurley: I like that i like chicken?
Zei hij niet 'I liked that I like chicken?
-
pi_36737277
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 13:42 schreef splendor het volgende:

[..]

Zei hij niet 'I liked that I like chicken?
Ja, nadat die psych vroeg of dįt niet het geval was...
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:13:37 #230
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36738008
of een nieuwe TT met de uitspraak van Henry?

vrijdag 7 april 2006 @ 14:16:18 #231
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_36738102
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:13 schreef 7eVeNL het volgende:
of een nieuwe TT met de uitspraak van Henry?

En dan verspreiden over de lengte van 9 topictitels?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:21:50 #232
93800 7eVeNL
IAM Prof?
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:39:18 #233
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_36738748
Die uitspraak van Charlie vond ik goed!

"No, I saw a polarbear on rollerblades with a mango.."

Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
  vrijdag 7 april 2006 @ 14:44:04 #234
22352 Ascaroth
sitting out.
pi_36738892
Beste uitspraak kwam duidelijk weer van Sawyer.

I got enough food now to open a minimart -- Hey you think Sayid needs a job?
Ze zijn hier fameus met m'n kloten aan het rammelen.
"I call, I call your tits."
Last.fm
pi_36739000
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef Ascaroth het volgende:

Inderdaad. Die kerel heeft echt fantastische cynische opmerkingen.
pi_36739546
The oneliners in Lost zijn inderdaad vaak van een zeer hoog (grappig) niveau
pi_36739781
Libby Alleen jammer dat ze zo enorm ranzig zweet... Konden ze geen deo met dat voedselpakket meedroppen?
pi_36740453
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:10 schreef dewitteparel het volgende:
Libby Alleen jammer dat ze zo enorm ranzig zweet... Konden ze geen deo met dat voedselpakket meedroppen?
Dude, ze waren aan het sporten op een tropisch eiland, dan krijg je dat .

En Sawyer was inderdaad weer geweldig .
pi_36740681
Ik vond het een goeie ep. Als 't echt waar zou zijn dat Hurley alles bij mekaar fantaseert/halucineert/droomt, dan had hij er toch ook wel in kunnen verwerken dat hij superslank was, toch?

Overigens kreeg ik wel een "The matrix" gevoel tijdens het kijken: straks zijn alle eilandbewoners feitelijk mensen in een psychiatrische inrichting, waar Dharma naar hartelust mee experimenteert.
  vrijdag 7 april 2006 @ 15:58:32 #240
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_36741404
dat zou echt ronduit kut zijn imo
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_36741823

Vond hem wel grappig.
  vrijdag 7 april 2006 @ 16:12:29 #242
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36741897
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:10 schreef robertvt het volgende:
[afbeelding]

Vond hem wel grappig.
Ik vind gele kikkertjes allesbehalve grappig.
pi_36742196
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:44 schreef Ascaroth het volgende:

die uitspraak was inderdaad te briljant...lag ernstig dubbel om die
pi_36742577
quote:
Wat betreft libby, ik ging eerst twijfelen of alles inderdaad niet hurly's boze droom is, daarna wordt je weer terug in de realiteit getrokken maar als je dan libby ziet zitten in het gesticht dan ga je toch weer twijfelen of ze echt niet verzonnen is door hurly. Zal wel niet maar wel erg vet gedaan door de makers.
Dat lijkt me erg sterk. Je ziet Libby namelijk ook in episodes waarin Hurley helemaal niet voorkomt (the other 48 days enzo) dus zij kan geen verzinsel van hem zijn.
  Lieve Belg vrijdag 7 april 2006 @ 17:08:55 #245
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_36743763
Wie beheerd die txt van de OP? Als je op de link klikt voor de IMDB pagina van Charlie zit er een / teveel in de url. Er staat nu nm/123456789, daar moet die / vantussen
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:19:46 #246
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36744071
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 17:08 schreef Jump het volgende:
Wie beheerd die txt van de OP? Als je op de link klikt voor de IMDB pagina van Charlie zit er een / teveel in de url. Er staat nu nm/123456789, daar moet die / vantussen
Aangepast
  vrijdag 7 april 2006 @ 17:51:01 #247
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_36745081
Hurley, tegen Libby:

I'm gonna live alone and be one of those guys. You know, the crazy guys. With big a big beard 'n no clothes, who's naked and throws doody at people.

pi_36749846
over de preview
SPOILER
  vrijdag 7 april 2006 @ 21:04:50 #249
393 phileine
espańola
pi_36750304
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 02:06 schreef JPeetje het volgende:
... Dacht voor een moment zelfs heel ffjes dat Lost zomaar zou stoppen met de verklaring dat Hurley het allemaal verzon ...
Dat dacht ik ook even, maar ze zullen het wel blijven uitmelken zolang ze kunnen. Het was enorm jammer geweest als de serie was afgelopen, maar het zou wel een enorm stoere actie geweest zijn als dit totaal onverwacht de laatste aflevering was.
mooi he, alles
pi_36750551
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 14:21 schreef 7eVeNL het volgende:
Iets van God doesnt know how long we'v been here ?
Of gewoon "God can't see us". Het hoeft toch geen letterlijke quote te zijn?
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 16:12 schreef Trancelocator het volgende:
Ik vind gele kikkertjes allesbehalve grappig.
Hij bedoelt deze:

quote:
Op vrijdag 7 april 2006 11:14 schreef Jump het volgende:

Wat heb ik toen gelachen om die kerel Briljant gewoon
pi_36752486
Voor mensen die aan hyves doen: join de evaneline lilly hyve!!
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:17:02 #252
53267 TC03
pi_36752562
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:13 schreef Symer het volgende:
[afbeelding]
Ik wacht nog steeds op de grap.
pi_36752846
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

Jack Bauer is de grap
pi_36752929
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:17 schreef TC03 het volgende:

[..]

idd
pi_36753120
Ik keek net een stukje op tv, dat 'the computer' absoluut niet als coomunicatiemiddel mag begruikt worden. Ik ben nog steeds benieuwd naar de consequenties.
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:36:34 #256
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36753225
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:25 schreef Jill-RMC het volgende:

[..]

Jack Bauer is de grap
Jack Bauer en grappen over Jack Bauer zijn niet leuk.
  vrijdag 7 april 2006 @ 22:50:07 #257
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36753554
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
Ik keek net een stukje op tv, dat 'the computer' absoluut niet als coomunicatiemiddel mag begruikt worden. Ik ben nog steeds benieuwd naar de consequenties.
Tja en de teller mocht ook niet aflopen, maar ja volgens "Henry" maakt dat ook geen donder uit.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 7 april 2006 @ 23:18:35 #258
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_36754231
quote:
Meestal kijk ik ook elke week op net5 de aflevering. En bij elke aflevering zitten er tal van vragen in die nu nog steeds niet zijn beantwoord.... Je bent gewoon de helft van de vragen vergeten en zit nu dus weer: "he, hoe zit dat nou?"

Best irritant
Nobody likes us.We Don't Care
pi_36754628
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Tja en de teller mocht ook niet aflopen, maar ja volgens "Henry" maakt dat ook geen donder uit.
Ja of Henry zegt dat alleen maar om er voor te zorgen dat ze die teller eens af laten lopen.
Ik vraag me trouwens af wat de rode tekentjes betekenen.
pi_36755273
Me gf zat vanmiddag ep 5 te kijken en daar had sayid het erover met die concrete enzo en wat het misschien een geothermal generator is, maar dat weten we ook nog niet
Volgens de podcasts weten we iig wel nog dit seizoen wat er met walt is gebeurt en waarom het vliegtuig neerstortte, dus misschien toch nog een paar antwoorden
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:06:52 #261
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36755354
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef dapluiz het volgende:
Me gf zat vanmiddag ep 5 te kijken en daar had sayid het erover met die concrete enzo en wat het misschien een geothermal generator is, maar dat weten we ook nog niet
Volgens de podcasts weten we iig wel nog dit seizoen wat er met walt is gebeurt en waarom het vliegtuig neerstortte, dus misschien toch nog een paar antwoorden
dat kunnen wij onderhand ook wel vertellen na het horen van verschillende theorieen en bekijken van de promo's
pi_36755402
Het leek wel: One Flew Over the Cuckoo's Nest!
Alleen weet ik niet of Hurley wel of niet gek is net als Jack Nicholson

en...
- Wat is Ecko aan het maken?
- Waarom gooi je op een onbewoond eiland zomaar een berg eten weg?
pi_36755846
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef Frenkel het volgende:

- Wat is Ecko aan het maken?
a Starbucks
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:33:26 #264
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36755992
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:

[..]

Jack Bauer en grappen over Jack Bauer zijn niet leuk.
Jack Bauer is het bewijs dat er geen grenzen zijn aan stoerheid .
  zaterdag 8 april 2006 @ 00:33:41 #265
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36755997
Ik vermoed een kerk (god wat zou dat afgezaagd zijn)
Houd van een lijntje.
pi_36756928
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vermoed een kerk (god wat zou dat afgezaagd zijn)
Ik denk het eigenlijk ook.
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:29:10 #267
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_36757144
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 01:15 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Ik denk het eigenlijk ook.
Ik denk eerder een wachttoren?
pi_36757200
De muziek bij Lost is soms echt zo naar! En soms ook zo emotioneel... Het voegt echt wat toe aan de gevoelens van de kijkers..
Bij dat stukje van Hurley en Libby zat ik echt zo van: aaah wat lief!
En toen bij dat einde in de inrichting, kreeg ik echt een naar gevoel bij Libby... Wat is zij echt voor persoon? Misschien achtervolgt ze Hurley al jaren... ze keek zo raar naar hem, en ze zat dus in hetzelfde vliegtuig, misschien heeft ze dat wel expres gedaan?
pi_36757292
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 01:29 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Ik denk eerder een wachttoren?
Zou kunnen heh.
  zaterdag 8 april 2006 @ 01:45:55 #270
118145 Trancelocator
A.TRANCY.STATE.OF.MIND
pi_36757360
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 01:33 schreef inasras het volgende:
De muziek bij Lost is soms echt zo naar! En soms ook zo emotioneel... Het voegt echt wat toe aan de gevoelens van de kijkers..
Daar heb ik ooit een special over gezien. De muziek klinkt heel raar, doordat de musici gewone muziekinstrumenten op een 'onconventionele' manier bespelen. Ik meen me te herinneren dat ze zelfs de snaren uit een piano hadden gesloopt.

En het werkt echt goed, vooral bij scenes in de jungle.
pi_36758485
Een 'leuke' aflevering, maar voegt natuurlijk weer weinig toe...
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:17:40 #272
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36759019
quote:
Consequentie: Michael is nu weg...
  zaterdag 8 april 2006 @ 09:18:41 #273
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36759023
quote:
Dat vond ik de meest achterlijke actie van Hurley! En dat die blonde miep daar vrolijk aan meedeed... niet gek, als ze net zo getikt is als Hurley! Dus samen in de inrichting past opeens wel...
  zaterdag 8 april 2006 @ 10:07:42 #274
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36759444
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Merkie het volgende:

[..]

Jack Bauer is het bewijs dat er geen grenzen zijn aan stoerheid .
Jack bauer is het bewijs dat iemand 80 keer op een dag kan zeggen : were running out of time!!!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 8 april 2006 @ 12:50:00 #275
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36763019
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jack bauer is het bewijs dat iemand 80 keer op een dag kan zeggen : were running out of time!!!

Maar laten we het op Lost houden in dit topic mensen
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:00:43 #276
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36763293
quote:

[..]

Prison Break
Dokter Tancredi
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:17:20 #277
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_36763669
quote:

[..]

Ach, dat valt wel mee. Lost mocht willen dat ze een Jack Bauer hebben .
  zaterdag 8 april 2006 @ 13:21:00 #278
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36763781
Aan een Jack hebben ze wel genoeg denk ik
Houd van een lijntje.
  zaterdag 8 april 2006 @ 14:23:46 #279
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_36765518
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:17 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ach, dat valt wel mee. Lost mocht willen dat ze een Jack Bauer hebben .
Klopt dan kijk ik het niet meer
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_36766673
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan een Jack hebben ze wel genoeg denk ik
!

Hurley/Libby en is-het-een-droom-ja-dan-nee had trouwens in de helft van de tijd ook wel naar behoren afgewerkt kunnen worden.
pi_36768505
quote:

[..]

Mss moeten ze die dan in de hatch bij die teller zetten
pi_36769824
quote:
Heeft Michael toch al gedaan? En toen gebeurde er niets.
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:27:12 #283
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_36769948
quote:
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Hij had het ook gewoon terug in de kast kunnen zetten.
pi_36770241
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 01:45 schreef Trancelocator het volgende:

[..]

Daar heb ik ooit een special over gezien. De muziek klinkt heel raar, doordat de musici gewone muziekinstrumenten op een 'onconventionele' manier bespelen. Ik meen me te herinneren dat ze zelfs de snaren uit een piano hadden gesloopt.

En het werkt echt goed, vooral bij scenes in de jungle.
Inderdaad, er worden tijdens die muziekstukken zelfs delen van het vliegtuig gebruikt om die geluiden te maken!

(staat op die bonus dvd..)
  zaterdag 8 april 2006 @ 17:41:45 #285
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36770305
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef sleepflower het volgende:

[..]

Ik vroeg me precies hetzelfde af. Hij had het ook gewoon terug in de kast kunnen zetten.
Was wel eens uitgelegd in een eerdere aflevering. Hij dacht dat van het eten er alleen maar ellende en ruzies zou komen, en omdat het eten toch na een tijdje op zou zijn leek het hem beter om gewoon mango's te blijven vreten.
Houd van een lijntje.
pi_36770307
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Shakes het volgende:
[..]

Heb jij hem sindsdien nog teruggezien?
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef sleepflower het volgende:
[..]

En dan aan iedereen uitleggen dat hij het voor zichzelf had gehouden?
Edit: en wat Erwtensoep zegt.
pi_36781579
in dat JackBauer clipje mis is nog " Who are you working for!!!!"
pi_36786469
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dude, ze waren aan het sporten op een tropisch eiland, dan krijg je dat .

En Sawyer was inderdaad weer geweldig .
Sawyer is altijd goed
pi_36786585
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Shakes het volgende:

[..]

Het was in dezelfde aflvering dat het werd verboden. En ik wil wel weten waar Walt zat te typen.
  zondag 9 april 2006 @ 11:34:40 #290
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36787044
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef martinlutherking het volgende:

[..]

Het was in dezelfde aflvering dat het werd verboden. En ik wil wel weten waar Walt zat te typen.
Het was veel eerder al verboden, alleen Mr. Eko wist dat nog niet.
pi_36787137
quote:
Op zondag 9 april 2006 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Het was veel eerder al verboden, alleen Mr. Eko wist dat nog niet.
Ah, okee.
pi_36791062
quote:
Wat heb ik toen gelachen om die kerel Briljant gewoon
Wie is dat dan
  zondag 9 april 2006 @ 14:23:16 #293
88720 JPeetje
Oogabooga
pi_36791358
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef phileine het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook even, maar ze zullen het wel blijven uitmelken zolang ze kunnen. Het was enorm jammer geweest als de serie was afgelopen, maar het zou wel een enorm stoere actie geweest zijn als dit totaal onverwacht de laatste aflevering was.
Precies...

Opzich zie ik dat de makers van Lost nog wel doen, tenslotte hebben ze ook talloze websites opgericht om de serie heen
  zondag 9 april 2006 @ 14:31:28 #294
53267 TC03
pi_36791552
quote:
Op zondag 9 april 2006 14:23 schreef JPeetje het volgende:

[..]

Precies...

Opzich zie ik dat de makers van Lost nog wel doen, tenslotte hebben ze ook talloze websites opgericht om de serie heen
Waar verder niks boeiends heeft op gestaan.
pi_36792799
quote:
Op zaterdag 8 april 2006 13:00 schreef Molluck het volgende:

[..]

Prison Break
Dokter Tancredi
Hey dit is Lost he
[14.gif]
pi_36793758
Jack Bauer is stoer.
Lost zou blij mogen zijn, met zo'n stoer karakter.
pi_36800700
Ik mis Shannon.
  zondag 9 april 2006 @ 20:05:06 #298
43792 Miguel
No Hay Igual!
pi_36801950
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef mrkanarie het volgende:
Ik mis Shannon.
Hartstikke DOOD
  zondag 9 april 2006 @ 20:06:13 #299
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_36801990
quote:
Op zondag 9 april 2006 19:23 schreef mrkanarie het volgende:
Ik mis Shannon.
Waarom? Ze voegde namelijk niets toe behalve een hoop aanstelleritis over het kwijtraken van een hond.
pi_36803488
Het $20 dollar biljet dat Sayid had is vandaag opgedoken in Lawrenceburg, Tennessee.
Zou me wel stoer lijken om dat biljet te hebben, met tekst van Henry Gale en al.

En minder sensationeel nieuws:
De ballon van Henry Gale was van Widmore Labs.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')