Wat is de oplossing dan van de ijsbeer ?quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat die ijsbeer door Walt was opgeroepen, maar dat is dus blijkbaar niet zo....
Op die kaart staat dat ze met klimaatveranderingen bezig waren of iets in die richting, en er wordt duidelijk dat de ijsberen echt zijn. Maar toch twijfel ik daar een beetje aan, ik blijf voorlopig maar bij de walt-theorie en ga er maar vanuit dat het 'gewoon iets op de map is' waar ze nooit meer over lullen.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:10 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Wat is de oplossing dan van de ijsbeer ?
ik vind dit heel geloofwaardig moet ik zeggen, iig het deel dat Dharma nog gewoon bezig is met experimenten en dat het voedsel voor the others is zodat ze hun experimenten uit kunnen voeren op niks vermoedende mensen die "toevallig" neerstorten daarquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik las ergens een theorie op internet, iemand beweerde dat de lockdown er voor zorgde dat het eiland voor enkele seconden 'vulnerable' was (totdat de code opnieuw werd ingevoerd), alle stroom viel uit, daarom sprongen die TL buizen met blacklight aan als een soort noodvoorziening, de blast-doors kwamen naar beneden om indringers buiten te sluiten ook hadden ze het erover dat het 'magnetisch veld' ook was uitgeschakeld zodat een vliegtuig zonder problemen over kon vliegen en zo voedsel kon droppen. dus dat zou betekenen dat een soort van magnetisch veld verantwoordelijk is voor de crashes. en dat Dharma nog steeds actief bezig is met hun experimenten...
makes sense does it?
Ja echt logisch, een ijsbeer op een tropisch eiland omdat een jochie van 12 er een stripboek over leest...quote:
of Jack & co zijn nu juist de nieuwe proef personen geworden...quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:26 schreef Superschaapje het volgende:
[..]
ik vind dit heel geloofwaardig moet ik zeggen, iig het deel dat Dharma nog gewoon bezig is met experimenten en dat het voedsel voor the others is zodat ze hun experimenten uit kunnen voeren op niks vermoedende mensen die "toevallig" neerstorten daar
Dharma wetenschappersquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
of Jack & co zijn nu juist de nieuwe proef personen geworden...
maar goed, dan blijft de vraag, wie zijn the others...
met baarden en fakkels?quote:Op dinsdag 4 april 2006 18:44 schreef C_V_S het volgende:
[..]
Dharma wetenschappers
Dat is toch wel duidelijk dacht ik zo
Alleen wat en hoe ze die zooi allemaal uitvoeren is een beetje erg vaag
Kate had toch zo'n losse oplak baard oid gevonden in die bunker waar Claire vastgehouden werd.quote:
Maar hoe wil je hier de logica van die nrs inzetten dan? Je zou het toch ook altijd op aan kunnen zetten en als er voedsel nodig is dan zet je het uit. Simpel denkend. Daar heb je geen nrs voor nodigquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:31 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik las ergens een theorie op internet, iemand beweerde dat de lockdown er voor zorgde dat het eiland voor enkele seconden 'vulnerable' was (totdat de code opnieuw werd ingevoerd), alle stroom viel uit, daarom sprongen die TL buizen met blacklight aan als een soort noodvoorziening, de blast-doors kwamen naar beneden om indringers buiten te sluiten ook hadden ze het erover dat het 'magnetisch veld' ook was uitgeschakeld zodat een vliegtuig zonder problemen over kon vliegen en zo voedsel kon droppen. dus dat zou betekenen dat een soort van magnetisch veld verantwoordelijk is voor de crashes. en dat Dharma nog steeds actief bezig is met hun experimenten...
makes sense does it?
idd, helemaal niet meer aan gedacht,quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:07 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Kate had toch zo'n losse oplak baard oid gevonden in die bunker waar Claire vastgehouden werd.
Zou me niets verbazenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:41 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
idd, helemaal niet meer aan gedacht,
ach we wachten maar met ze allen af, straks krijgen we van die The X Files taferelen dat de schrijver zich zelf vast schrijft en dat het nergens meer over gaat, (de slot afleveringen van het laatste seizoen)
Het is zo hemeltergend slecht, we raken er niet over uitgepraat.quote:Op woensdag 5 april 2006 17:00 schreef Jaytonism het volgende:
Nee, we spammen voor de lol per aflevering een topique vol.
quote:Op woensdag 5 april 2006 17:05 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Het is zo hemeltergend slecht, we raken er niet over uitgepraat uitgespeculeerd.
nou ja dat probeerde ik dus te melden, the others word vast nog wel een keer uitgelegd maar het zouden wetenschappers kunnen zijn, gezien de claire aflevering met haar baby, maar het zouden ook overlevers kunnen zijn van de vorige wetenschappers ik weet het niet en hoop zeker niet dat ze zichzelf vastschrijven dat zou ik zo jammer vinden. stop er dan meequote:Op dinsdag 4 april 2006 18:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
of Jack & co zijn nu juist de nieuwe proef personen geworden...
maar goed, dan blijft de vraag, wie zijn the others...
Er komt een nieuwe. Volgende week is er ook een nieuwe. Dan een week pauze. Daarna terug zo'n herhaalaflevering zoals "Lost: Destinations". En dan de vijf laatste.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:10 schreef technofreak86 het volgende:
komt er vandaag weer een nieuwe aflevering op tv in de USA of moeten we weer meerdere weken wachten?
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe. Volgende week is er ook een nieuwe. Dan een week pauze. Daarna terug zo'n herhaalaflevering zoals "Lost: Destinations" Revelations. En dan de vijf laatste.
Zie ook het lijstje uit de OP:
2.18 - 5 april 06
2.19 - 12 april 06
2.20 - 3 mei 06
2.21 - 10 mei 06
2.22 - 17 mei 06
2.23 - 24 mei 06 (Dubbele ep wordt verwacht)
Ik las enkele weken terug een interview met Damon Lindelof (op dit moment toch de belangrijkste schrijver van de reeks) en het was oorspronkelijk de bedoeling om het in 3 seizoenen af te ronden, maar door het succes zullen dat waarschijnlijk meer seizoenen worden en daar leek hij zelf toch ook niet zo enorm gelukkig mee.quote:
Ik ook niet, als je iets voor drie seizoenen gemaakt hebt, en je gaat er 4 van maken kan dit twee dingen betekenen: ofwel komen er weer zoveel saaie afleveringen tussen met enververhalen die niks bijbrengen aan het hoofdverhaal, ofwel komen er andere dingen bij waarbij je duidelijk kan zeggen dat dat er achteraf "bijverzonnen" is.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik las enkele weken terug een interview met Damon Lindelof (op dit moment toch de belangrijkste schrijver van de reeks) en het was oorspronkelijk de bedoeling om het in 3 seizoenen af te ronden, maar door het succes zullen dat waarschijnlijk meer seizoenen worden en daar leek hij zelf toch ook niet zo enorm gelukkig mee.
Klinkt een beetje als Alias (ook al een serie van J.J. Abrams), dat is ook niet meer wat het was in seizoen 1 en 2. Overigens had ik de indruk dat het nog een tijdje geduurd heeft voordat seizoen 3 van Lost bevestigd werd, ondanks het succes. Ik hoop echt dat de schrijvers de eer aan zichzelf houden en de stekker eruit trekken als ze er zelf niet meer achter staan. Stiekem heb ik de indruk dat ze het ook niet echt voor het grote geld doen, daar zijn bijvoorbeeld die podcasts te 'gepassioneerd' voor.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik ook niet, als je iets voor drie seizoenen gemaakt hebt, en je gaat er 4 van maken kan dit twee dingen betekenen: ofwel komen er weer zoveel saaie afleveringen tussen met enververhalen die niks bijbrengen aan het hoofdverhaal, ofwel komen er andere dingen bij waarbij je duidelijk kan zeggen dat dat er achteraf "bijverzonnen" is.
Wishful thinking. 't Is Amerikaanse TV, zo commercieel als het maar kan.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Stiekem heb ik de indruk dat ze het ook niet echt voor het grote geld doen
Die podcasts zijn echt geweldig, droge humorquote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Alias (ook al een serie van J.J. Abrams), dat is ook niet meer wat het was in seizoen 1 en 2. Overigens had ik de indruk dat het nog een tijdje geduurd heeft voordat seizoen 3 van Lost bevestigd werd, ondanks het succes. Ik hoop echt dat de schrijvers de eer aan zichzelf houden en de stekker eruit trekken als ze er zelf niet meer achter staan. Stiekem heb ik de indruk dat ze het ook niet echt voor het grote geld doen, daar zijn bijvoorbeeld die podcasts te 'gepassioneerd' voor.
Ach nee, in de Podcasts hebben ze sowieso al een voodoo- en een zombieseizoen beloofd. Dat kan natuurlijk nooit misgaan, met voodoozombies zit je altijd goed.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:35 schreef Jump het volgende:
Ik ook niet, als je iets voor drie seizoenen gemaakt hebt, en je gaat er 4 van maken kan dit twee dingen betekenen: ofwel komen er weer zoveel saaie afleveringen tussen met enververhalen die niks bijbrengen aan het hoofdverhaal, ofwel komen er andere dingen bij waarbij je duidelijk kan zeggen dat dat er achteraf "bijverzonnen" is.
hij is er wel heur.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:54 schreef Jaytonism het volgende:
* Jaytonism kan hem @ torrent niet vinden
Meel me
Aan mij verdienen ze in ieder geval nauwelijks wat.quote:Op donderdag 6 april 2006 08:16 schreef Hertog_Martin het volgende:
net gekeken,
en wat ik begin te denken;
de makers van de serie kunnen het gewoon megavaag houden, elke keer maar weer, en dat seizoenen vol houden en dan gewoon met een belachelijk einde komen.
Iedereen is dan wel heel negatief, boe-geroep etc etc... maar tegen die tijd hebben ze al jarenlang goud geld verdient aan lost.
dus financieel gezien hoeven ze geeneens met een einde te komen dat alles verklaard
Is season 3 inderdaad bevestigd? (bron?)quote:Op woensdag 5 april 2006 21:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Alias (ook al een serie van J.J. Abrams), dat is ook niet meer wat het was in seizoen 1 en 2. Overigens had ik de indruk dat het nog een tijdje geduurd heeft voordat seizoen 3 van Lost bevestigd werd, ondanks het succes. Ik hoop echt dat de schrijvers de eer aan zichzelf houden en de stekker eruit trekken als ze er zelf niet meer achter staan. Stiekem heb ik de indruk dat ze het ook niet echt voor het grote geld doen, daar zijn bijvoorbeeld die podcasts te 'gepassioneerd' voor.
Hopelijk gaat 'Henry' wat antwoorden geven nu hij klaar is met liegen.quote:God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can.
En dat Libby ook in het gesticht zat, dat waren eigenlijk de enige boeiende dingen van de hele episodequote:God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef TC03 het volgende:
Over de preview.Sterker nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel had ik helemaal niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
Leuke aflevering, en ik had echt een "Het zal toch godverdorie niet waar zijn"-gevoel toen Dave vertelde dat het allemaal Hurley z'n fantasie was.
Helemaal niet. Die lockdown begon al voordat de computer ging piepen. Je hoorde toch zo'n stem door de speakers.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:25 schreef eperon het volgende:
er gebeurt wel wat na het niet invoeren van de code:
muren naar beneden, blacklight aan, volgens 'henry' rode tekens op het 108 bord, en voedseldrop!
gewoon 108 minuten wachten en je kan het nog eens zien, en lekker eten!![]()
Zoals ik dus tien posts naar boven al zei:quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef remlof het volgende:
Is season 3 inderdaad bevestigd? (bron?)
tofquote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
Zoals ik dus tien posts naar boven al zei:
sterker nog, Lost is nog niet eens officieel renewed door ABC.
Dat gaat echt wel gebeuren, maar pas tijdens de Upfronts in Mei.
Dit nieuws van vandaag geeft goede hoop:
Damon Lindelof and Carlton Cuse will stay "Lost" for another season. Lindelof and Cuse have signed new seven-figure deals with the hit series' producer, Touchstone Television, to continue as executive producers/co-showrunners during the 2006-07 season.
The Hollywood reporter
Dat zou een leuk spontaan einde-Lost geweest zijn: Hurley is getikt, zit opgesloten, en heeft alles verzonnenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Saai? Ik vond hem helemaal niet saai. Vond het eindelijk weer een vette aflevering, terwijl er eigenlijk helemaal niks duidelijker is geworden. Hurley-verhaaltje was gewoon erg goed.
Toen die Dave ging uitleggen dat het allemaal, het hele eiland etc. allemaal in z'n hoofd zat, begon ik nog even te twijfelen ook..![]()
Nah, hij zei iets in de richting van 'god can't see this island, just like the rest of the world can't'.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef Molluck het volgende:
Wat doen jullie allemaal geheimzinnig over die uitspraak van Henry, zoals jij het zegt heb ik het echt niet begrepen hoor...
Voor mij was het alleen maar een bevestiging dat het iemand was van Dharma>wetenschapper>gelooft dus niet in God.
Of iemand tikt een willekeurige passagier op de schouder en zegt "Wake up sir, we have arrived at our destination" en als hij rond kijkt ziet hij alle eiland bewoners. The Others blijken dan gewoon first class mensen. Alle kamp infiltranten zijn van het vliegtuig personeel. De baby is op midvlucht geboren. Tienerdochter van de franse vrouw ziet hij op de hanger aan haar nek en op het eind aan gateway 48 om helzen ze elkaar. In de schoot ligt een magazin met een eiland. De metalen geluiden en whisperes zijn van de gameboy van walt. Zijn vader doet een beetje wanhopig omdat hij Walt niet kan vinden, maar walt blijkt dan naar de wc te zijn gegaan. etc etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zou een leuk spontaan einde-Lost geweest zijn: Hurley is getikt, zit opgesloten, en heeft alles verzonnen
En dan begint alles opnieuw, want Lost was de uitgebreide trailer voor Final Destination 4...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Of iemand tikt een willekeurige passagier op de schouder en zegt "Wake up sir, we have arrived at our destination" en als hij rond kijkt ziet hij alle eiland bewoners. The Others blijken dan gewoon first class mensen. Alle kamp infiltranten zijn van het vliegtuig personeel. De baby is op midvlucht geboren. Tienerdochter van de franse vrouw ziet hij op de hanger aan haar nek en op het eind aan gateway 48 om helzen ze elkaar. In de schoot ligt een magazin met een eiland. De metalen geluiden en whisperes zijn van de gameboy van walt. Zijn vader doet een beetje wanhopig omdat hij Walt niet kan vinden, maar walt blijkt dan naar de wc te zijn gegaan. etc etc.![]()
Bij hurley heeft hij te veel mensen moeten verzinnen, dus dat is onwaarschijnlijk dat het allemaal in de hoofd van Hurley afspeelt![]()
Zullen we samen een episode van "Lost Vs Final Destination Vs X-Files - Millenium Vs Prison break" schrijven?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef Jump het volgende:
[..]
En dan begint alles opnieuw, want Lost was de uitgebreide trailer voor Final Destination 4...
"God doesn't know how long we've been here, John.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, hij zei iets in de richting van 'god can't see this island, just like the rest of the world can't'.
Doet mij toch vermoeden dat er daadwerkelijk iets is wat het eiland afschermt van de bewoonde wereld, radars en zulks. Henry begon ook over die huge magneet, zou er dan toch een magnetisch veld omheen zitten wat het omhulst ofzo?
Als je even omhoog scrollt zie je een link naar een avi-bestand.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:05 schreef Autoreply het volgende:
EP was gaaf... alleen doet bij mij de promo het niet. (Geluid wel, beeld is bizar, verkeerde codecs gok ik)
Van Realplayer gaat m'n pc op zijn smoel. Heeft IEMAND een andere promo-link? (Van 19)
Die deed het dus niet... heel bizar. De vraag was dus of iemand een andere link had.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:05 schreef Autoreply het volgende:
EP was gaaf... alleen doet bij mij de promo het niet. (Geluid wel, beeld is bizar, verkeerde codecs gok ik)
Van Realplayer gaat m'n pc op zijn smoel. Heeft IEMAND een andere promo-link? (Van 19)
Anders download en installeer je even de K-Lite Mega Codec Pack. Het meeste kan dan probleemloos worden afgespeeld. (Ook realplayer).quote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Autoreply het volgende:
En daar gaat firefox dus acuut van op zijn bek om vervolgens m'n hele pc mee te nemen... dat gebeurt bij meer mensen. Iemand die hem eventjes in real-format via msn wil doorgeven?
msn=> autoreplyvmz@hotmail.com
Waarom staat er trouwens een link in die al meer dan een maand niets doet? (De eerste promo-link.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |