Hopelijk gaat 'Henry' wat antwoorden geven nu hij klaar is met liegen.quote:God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can.
En dat Libby ook in het gesticht zat, dat waren eigenlijk de enige boeiende dingen van de hele episodequote:God doesn't know how long we've been here, John.
He can't see this island any better than the rest of the world can.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
quote:Op donderdag 6 april 2006 16:11 schreef TC03 het volgende:
Over de preview.Sterker nog:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat gevoel had ik helemaal niet.quote:Op donderdag 6 april 2006 18:14 schreef FLIPNEUS het volgende:
Leuke aflevering, en ik had echt een "Het zal toch godverdorie niet waar zijn"-gevoel toen Dave vertelde dat het allemaal Hurley z'n fantasie was.
Helemaal niet. Die lockdown begon al voordat de computer ging piepen. Je hoorde toch zo'n stem door de speakers.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:25 schreef eperon het volgende:
er gebeurt wel wat na het niet invoeren van de code:
muren naar beneden, blacklight aan, volgens 'henry' rode tekens op het 108 bord, en voedseldrop!
gewoon 108 minuten wachten en je kan het nog eens zien, en lekker eten!![]()
Zoals ik dus tien posts naar boven al zei:quote:Op donderdag 6 april 2006 10:00 schreef remlof het volgende:
Is season 3 inderdaad bevestigd? (bron?)
tofquote:Op donderdag 6 april 2006 19:58 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
Zoals ik dus tien posts naar boven al zei:
sterker nog, Lost is nog niet eens officieel renewed door ABC.
Dat gaat echt wel gebeuren, maar pas tijdens de Upfronts in Mei.
Dit nieuws van vandaag geeft goede hoop:
Damon Lindelof and Carlton Cuse will stay "Lost" for another season. Lindelof and Cuse have signed new seven-figure deals with the hit series' producer, Touchstone Television, to continue as executive producers/co-showrunners during the 2006-07 season.
The Hollywood reporter
Dat zou een leuk spontaan einde-Lost geweest zijn: Hurley is getikt, zit opgesloten, en heeft alles verzonnenquote:Op donderdag 6 april 2006 15:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Saai? Ik vond hem helemaal niet saai. Vond het eindelijk weer een vette aflevering, terwijl er eigenlijk helemaal niks duidelijker is geworden. Hurley-verhaaltje was gewoon erg goed.
Toen die Dave ging uitleggen dat het allemaal, het hele eiland etc. allemaal in z'n hoofd zat, begon ik nog even te twijfelen ook..![]()
Nah, hij zei iets in de richting van 'god can't see this island, just like the rest of the world can't'.quote:Op donderdag 6 april 2006 19:53 schreef Molluck het volgende:
Wat doen jullie allemaal geheimzinnig over die uitspraak van Henry, zoals jij het zegt heb ik het echt niet begrepen hoor...
Voor mij was het alleen maar een bevestiging dat het iemand was van Dharma>wetenschapper>gelooft dus niet in God.
Of iemand tikt een willekeurige passagier op de schouder en zegt "Wake up sir, we have arrived at our destination" en als hij rond kijkt ziet hij alle eiland bewoners. The Others blijken dan gewoon first class mensen. Alle kamp infiltranten zijn van het vliegtuig personeel. De baby is op midvlucht geboren. Tienerdochter van de franse vrouw ziet hij op de hanger aan haar nek en op het eind aan gateway 48 om helzen ze elkaar. In de schoot ligt een magazin met een eiland. De metalen geluiden en whisperes zijn van de gameboy van walt. Zijn vader doet een beetje wanhopig omdat hij Walt niet kan vinden, maar walt blijkt dan naar de wc te zijn gegaan. etc etc.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:10 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat zou een leuk spontaan einde-Lost geweest zijn: Hurley is getikt, zit opgesloten, en heeft alles verzonnen
En dan begint alles opnieuw, want Lost was de uitgebreide trailer voor Final Destination 4...quote:Op donderdag 6 april 2006 20:20 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Of iemand tikt een willekeurige passagier op de schouder en zegt "Wake up sir, we have arrived at our destination" en als hij rond kijkt ziet hij alle eiland bewoners. The Others blijken dan gewoon first class mensen. Alle kamp infiltranten zijn van het vliegtuig personeel. De baby is op midvlucht geboren. Tienerdochter van de franse vrouw ziet hij op de hanger aan haar nek en op het eind aan gateway 48 om helzen ze elkaar. In de schoot ligt een magazin met een eiland. De metalen geluiden en whisperes zijn van de gameboy van walt. Zijn vader doet een beetje wanhopig omdat hij Walt niet kan vinden, maar walt blijkt dan naar de wc te zijn gegaan. etc etc.![]()
Bij hurley heeft hij te veel mensen moeten verzinnen, dus dat is onwaarschijnlijk dat het allemaal in de hoofd van Hurley afspeelt![]()
Zullen we samen een episode van "Lost Vs Final Destination Vs X-Files - Millenium Vs Prison break" schrijven?quote:Op donderdag 6 april 2006 20:22 schreef Jump het volgende:
[..]
En dan begint alles opnieuw, want Lost was de uitgebreide trailer voor Final Destination 4...
"God doesn't know how long we've been here, John.quote:Op donderdag 6 april 2006 20:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nah, hij zei iets in de richting van 'god can't see this island, just like the rest of the world can't'.
Doet mij toch vermoeden dat er daadwerkelijk iets is wat het eiland afschermt van de bewoonde wereld, radars en zulks. Henry begon ook over die huge magneet, zou er dan toch een magnetisch veld omheen zitten wat het omhulst ofzo?
Als je even omhoog scrollt zie je een link naar een avi-bestand.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:05 schreef Autoreply het volgende:
EP was gaaf... alleen doet bij mij de promo het niet. (Geluid wel, beeld is bizar, verkeerde codecs gok ik)
Van Realplayer gaat m'n pc op zijn smoel. Heeft IEMAND een andere promo-link? (Van 19)
Die deed het dus niet... heel bizar. De vraag was dus of iemand een andere link had.quote:Op donderdag 6 april 2006 21:05 schreef Autoreply het volgende:
EP was gaaf... alleen doet bij mij de promo het niet. (Geluid wel, beeld is bizar, verkeerde codecs gok ik)
Van Realplayer gaat m'n pc op zijn smoel. Heeft IEMAND een andere promo-link? (Van 19)
Anders download en installeer je even de K-Lite Mega Codec Pack. Het meeste kan dan probleemloos worden afgespeeld. (Ook realplayer).quote:Op donderdag 6 april 2006 21:21 schreef Autoreply het volgende:
En daar gaat firefox dus acuut van op zijn bek om vervolgens m'n hele pc mee te nemen... dat gebeurt bij meer mensen. Iemand die hem eventjes in real-format via msn wil doorgeven?
msn=> autoreplyvmz@hotmail.com
Waarom staat er trouwens een link in die al meer dan een maand niets doet? (De eerste promo-link.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |