Jack Bauer en grappen over Jack Bauer zijn niet leuk.quote:
Tja en de teller mocht ook niet aflopen, maar ja volgens "Henry" maakt dat ook geen donder uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
Ik keek net een stukje op tv, dat 'the computer' absoluut niet als coomunicatiemiddel mag begruikt worden. Ik ben nog steeds benieuwd naar de consequenties.![]()
Meestal kijk ik ook elke week op net5 de aflevering. En bij elke aflevering zitten er tal van vragen in die nu nog steeds niet zijn beantwoord.... Je bent gewoon de helft van de vragen vergeten en zit nu dus weer: "he, hoe zit dat nou?"quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
Ik keek net een stukje op tv, dat 'the computer' absoluut niet als coomunicatiemiddel mag begruikt worden. Ik ben nog steeds benieuwd naar de consequenties.![]()
Ja of Henry zegt dat alleen maar om er voor te zorgen dat ze die teller eens af laten lopen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Tja en de teller mocht ook niet aflopen, maar ja volgens "Henry" maakt dat ook geen donder uit.
dat kunnen wij onderhand ook wel vertellen na het horen van verschillende theorieen en bekijken van de promo'squote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef dapluiz het volgende:
Me gf zat vanmiddag ep 5 te kijken en daar had sayid het erover met die concrete enzo en wat het misschien een geothermal generator is, maar dat weten we ook nog niet
Volgens de podcasts weten we iig wel nog dit seizoen wat er met walt is gebeurt en waarom het vliegtuig neerstortte, dus misschien toch nog een paar antwoorden
Jack Bauer is het bewijs dat er geen grenzen zijn aan stoerheidquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:36 schreef Molluck het volgende:
[..]
Jack Bauer en grappen over Jack Bauer zijn niet leuk.
Ik denk het eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vermoed een kerk (god wat zou dat afgezaagd zijn)
Daar heb ik ooit een special over gezien. De muziek klinkt heel raar, doordat de musici gewone muziekinstrumenten op een 'onconventionele' manier bespelen. Ik meen me te herinneren dat ze zelfs de snaren uit een piano hadden gesloopt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:33 schreef inasras het volgende:
De muziek bij Lost is soms echt zo naar! En soms ook zo emotioneel... Het voegt echt wat toe aan de gevoelens van de kijkers..
Consequentie: Michael is nu weg...quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
Dat vond ik de meest achterlijke actie van Hurley! En dat die blonde miep daar vrolijk aan meedeed... niet gek, als ze net zo getikt is als Hurley! Dus samen in de inrichting past opeens wel...quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef Frenkel het volgende:
- Waarom gooi je op een onbewoond eiland zomaar een berg eten weg?
Jack bauer is het bewijs dat iemand 80 keer op een dag kan zeggen : were running out of time!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:33 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jack Bauer is het bewijs dat er geen grenzen zijn aan stoerheid.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
Jack bauer is het bewijs dat iemand 80 keer op een dag kan zeggen : were running out of time!!!
Prison Breakquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jack bauer is het bewijs dat iemand 80 keer op een dag kan zeggen : were running out of time!!!
Ach, dat valt wel mee. Lost mocht willen dat ze een Jack Bauer hebbenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Klopt dan kijk ik het niet meerquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ach, dat valt wel mee. Lost mocht willen dat ze een Jack Bauer hebben.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:21 schreef Erwtensoep het volgende:
Aan een Jack hebben ze wel genoeg denk ik
Mss moeten ze die dan in de hatch bij die teller zettenquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Heeft Michael toch al gedaan? En toen gebeurde er niets.quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:32 schreef martinlutherking het volgende:
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Hij had het ook gewoon terug in de kast kunnen zetten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef Frenkel het volgende:
- Waarom gooi je op een onbewoond eiland zomaar een berg eten weg?
Inderdaad, er worden tijdens die muziekstukken zelfs delen van het vliegtuig gebruikt om die geluiden te maken!quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:45 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een special over gezien. De muziek klinkt heel raar, doordat de musici gewone muziekinstrumenten op een 'onconventionele' manier bespelen. Ik meen me te herinneren dat ze zelfs de snaren uit een piano hadden gesloopt.
En het werkt echt goed, vooral bij scenes in de jungle.
Was wel eens uitgelegd in een eerdere aflevering. Hij dacht dat van het eten er alleen maar ellende en ruzies zou komen, en omdat het eten toch na een tijdje op zou zijn leek het hem beter om gewoon mango's te blijven vreten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Hij had het ook gewoon terug in de kast kunnen zetten.
Heb jij hem sindsdien nog teruggezien?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Shakes het volgende:
[..]
Heeft Michael toch al gedaan? En toen gebeurde er niets.
En dan aan iedereen uitleggen dat hij het voor zichzelf had gehouden?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:27 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Ik vroeg me precies hetzelfde af. Hij had het ook gewoon terug in de kast kunnen zetten.
Sawyer is altijd goedquote:Op vrijdag 7 april 2006 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, ze waren aan het sporten op een tropisch eiland, dan krijg je dat.
En Sawyer was inderdaad weer geweldig.
Het was in dezelfde aflvering dat het werd verboden. En ik wil wel weten waar Walt zat te typen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:22 schreef Shakes het volgende:
[..]
Heeft Michael toch al gedaan? En toen gebeurde er niets.
Het was veel eerder al verboden, alleen Mr. Eko wist dat nog niet.quote:Op zondag 9 april 2006 11:11 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Het was in dezelfde aflvering dat het werd verboden. En ik wil wel weten waar Walt zat te typen.
Ah, okee.quote:Op zondag 9 april 2006 11:34 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Het was veel eerder al verboden, alleen Mr. Eko wist dat nog niet.
Precies...quote:Op vrijdag 7 april 2006 21:04 schreef phileine het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook even, maar ze zullen het wel blijven uitmelken zolang ze kunnen. Het was enorm jammer geweest als de serie was afgelopen, maar het zou wel een enorm stoere actie geweest zijn als dit totaal onverwacht de laatste aflevering was.
Waar verder niks boeiends heeft op gestaan.quote:Op zondag 9 april 2006 14:23 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Precies...
Opzich zie ik dat de makers van Lost nog wel doen, tenslotte hebben ze ook talloze websites opgericht om de serie heen
Waarom? Ze voegde namelijk niets toe behalve een hoop aanstelleritis over het kwijtraken van een hond.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |