Wie is Diekiequote:
Die ken ik nietquote:
het blijft geen feestquote:
Das op tiedquote:Op zondag 2 april 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
Wat op zondag?
Ik kom er nou pas achter dat ik mijn dvd-recorder had moeten aanpassen aan de zomertijd
quote:Op zondag 2 april 2006 00:24 schreef SCH het volgende:
Wat op zondag?
Ik kom er nou pas achter dat ik mijn dvd-recorder had moeten aanpassen aan de zomertijd
dat is waar, al is ie wat "opgeblazen"quote:Op zondag 2 april 2006 00:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het is wel een mooie filmmet wat dwaalsporen
Ja maar het is zo'n ingenieus ding, dacht dat ie dat zelf wel zou bedenken, doet de compu toch ook?quote:
Onze video doet dat inderdaad automatischquote:Op zondag 2 april 2006 00:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja maar het is zo'n ingenieus ding, dacht dat ie dat zelf wel zou bedenken, doet de compu toch ook?
klinkt als een contaminasmequote:
Ja zeg, kom je nu mee. Weet je wel hoe ver Grunn uit de richting ligt?quote:
Misschien is PH wel erg groot geschapen en legt hij die afstand op een andere manier afquote:Op zondag 2 april 2006 00:33 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja zeg, kom je nu mee. Weet je wel hoe ver Grunn uit de richting ligt?
thanx...wel door een profi-fotgraaf genomen !quote:Op zondag 2 april 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
Wat een prachtige foto van Maudin het vorige topic, Bjoro.
![]()
Op uw wenken knijn.quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi die hier nog eens even neer!
Had ik ook al gevraagd maarquote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Gooi die hier nog eens even neer!
Oh, daar zag ik iets van bij Jensen, dat lijkt me echt vreselijk fout: van dat domme aapjes kijken en lachen om andere culturenquote:Op zondag 2 april 2006 00:47 schreef golfer het volgende:
Video van The 4400 intussen bekeken, nog 1 video te gaan straks: De Groeten Terug ofzo, van die stammen die op bezoek zijn in Nederland. Schijnt ook leuk te zijn.
Toch maar even bekijken, zo meteen.quote:Op zondag 2 april 2006 00:49 schreef SCH het volgende:
Oh, daar zag ik iets van bij Jensen, dat lijkt me echt vreselijk fout: van dat domme aapjes kijken en lachen om andere culturen![]()
Wat is daarmee?quote:
Tuurlijk niet. Het leg nooit aan hunnie.quote:Op zondag 2 april 2006 01:03 schreef tong80 het volgende:
Nee pa Tokkie is kwaad op SBS wsant ma Tokkie haddeen ze en nieuw gebit beloofd. En verder alleen verhalen dat ze ruzie heben met iedereen en het niet aan hen ligt.
Slaap lekker, nieuwe bezitter van een bejaarden-auto.quote:
Whehehequote:Op zondag 2 april 2006 01:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een rollaudi?
Zit ie nog steeds in de sportschool ?quote:Op zondag 2 april 2006 01:37 schreef clauwheee het volgende:
Ik ga het bed opwarmen voor NocaHoolSCH!!
Als jouw vriendin een hele avond met vrienden op stap is geweest. En je je alleen voelde. Je ligt in bed. Te hopen dat ze thuiskomt. De raarste gedachten over vreemde mannen spoken door je hoofd. En plots zie je in het schemerlicht dat ze zich langzaam uitkleed. Warm tegen je aan komt liggen en in je oor fluitsert dat ze van je houdt.quote:Op zondag 2 april 2006 01:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Slaap lekker Clau!
Ik ga alsnog op het logeerbed liggen, na optie 4 gedaan te hebben.quote:Op zondag 2 april 2006 01:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als jouw vriendin een hele avond met vrienden op stap is geweest. En je je alleen voelde. Je ligt in bed. Te hopen dat ze thuiskomt. De raarste gedachten over vreemde mannen spoken door je hoofd. En plots zie je in het schemerlicht dat ze zich langzaam uitkleed. Warm tegen je aan komt liggen en in je oor fluitsert dat ze van je houdt.
Wat doe je dan ?
1- Je zegt ik van jou, en draait je om
2- Je zegt eerst even plassen dan ga ik zo verder slapen
3- Je vraagt of ze interessante mannen heeft ontmoet
4- Je geeft haar een kus, streelt door haar haar, trekt haar tegen je aan, zegt dat je übergeil bent, dat je haar gemist heeft en nog nooit zo naar haar verlangde en dooft het dimligt op de meest zwoele stand.
Kun je de band even opsturen?quote:
Wie draaide door?quote:Op zondag 2 april 2006 03:54 schreef rubbereend het volgende:oi
terug van stappen, bleek Ron van den Beuken te draaien
quote:
Nee hoor, een dinsdag al.quote:Op zondag 2 april 2006 10:34 schreef borisz het volgende:
AZ is afgelast dus zal PSV gewoon op het veld kampioen worden
Dacht dat je een auto gekocht had, of zat de motor er niet in?quote:
Dat is inderdaad erg ziekquote:Op zondag 2 april 2006 11:54 schreef DIGGER het volgende:
Headline nieuws in Italie gisteren, die ontvoerde peuter van 17 maanden, Tomasso, is dood aangetroffen nadat ze de voormalige metselaar van de woning van de ouders hadden opgepakt.
De bedoeling was om de ouders af te persen, maar Tomasso was ziek, last van zware epilepsie en is al op de avond van de ontvoering destijds vermoord omdat ie niet wou stoppen met huilen
Sick
Dat lust ik welquote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef Beschouw het volgende:
Ook middag. Wil iemand ook koffie?
Hoi, ja lekkerquote:Op zondag 2 april 2006 12:10 schreef Beschouw het volgende:
Ook middag. Wil iemand ook koffie?
Walgelijkquote:Op zondag 2 april 2006 11:54 schreef DIGGER het volgende:
Headline nieuws in Italie gisteren, die ontvoerde peuter van 17 maanden, Tomasso, is dood aangetroffen nadat ze de voormalige metselaar van de woning van de ouders hadden opgepakt.
De bedoeling was om de ouders af te persen, maar Tomasso was ziek, last van zware epilepsie en is al op de avond van de ontvoering destijds vermoord omdat ie niet wou stoppen met huilen
Sick
quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Bluezz het volgende:
[afbeelding]
Mudje
Wat heb je mooie wimpers!
De meesten nog wel, maar sommigen herkende ik niet meer. Die had ik zeker 17 jaar niet meer gezien. Was leuk.quote:Op zondag 2 april 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Zagen ze er nog allemaal uit zoals je verwachtte Beschouw?
quote:
En hier nog zo 1quote:
Het is echt te triest voor woorden als je ontvoering van een peuter kiest als middel omwille van het verkrijgen van geld, maar als je dan ook nog eens direct die peuter vermoord omdat ie niet stil wil zijn, dan ben je echt helemaal ver heen.quote:Op zondag 2 april 2006 12:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
WalgelijkIk zal maar niet schrijven wat ik denk.
Man, ik ben 2 kroegen uitgevlucht omdat ze alleen die bocht schenkenquote:
Dat klinkt goed... espresso met drank of niet?quote:
tuurlijk sta er mee op en ga er mee na bedquote:Op zondag 2 april 2006 12:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mogge pascalheister. Gelijk al aan het bier?
Met bier of met grolsch?quote:Op zondag 2 april 2006 12:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
tuurlijk sta er mee op en ga er mee na bed
quote:Op zondag 2 april 2006 13:08 schreef Beschouw het volgende:
[afbeelding]
Grolsch is geen bier. Is afval.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Succes en veel plezierquote:
Wat een filmpjequote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef pascalheister het volgende:
blijft altijd leuk![]()
http://lln-videos.metacaf(...)2076562.338894.8.wmv
Zitten inderdaad leuke bloopers tussenquote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef pascalheister het volgende:
blijft altijd leuk![]()
http://lln-videos.metacaf(...)2076562.338894.8.wmv
ligt het aan de scheidsquote:
quote:Op zondag 2 april 2006 14:46 schreef Suijk het volgende:
Wtf? Was jij daar ook?
Ja!quote:
[afbeelding]
Ja, eerste keer - ik ben echt apetrots, had niet gedacht deze tijd te lopen - vond het echt teringteringzwaar maar heb volgehouden want ik moest naar mijn Nickje aan de finishquote:Op zondag 2 april 2006 14:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik wilde vanmorgen eigenlijk niet, want het was zo hard aan het regenen, maar toch maar gegaan. Maar 32 min over 5 km is helemaal niet slecht! Eerste wedstrijdje?
quote:Op zondag 2 april 2006 14:45 schreef SCH het volgende:
Het is maar voetbal jongens
* SCH is apetrots, net de Nike City Run gelopen - 5 kilometer in 32 minuten terwijl ik toch 106 kilo mee moet torsen, behoorlijke bepakking zeg maar![]()
![]()
Een appeltaart rijden:?quote:Op zondag 2 april 2006 14:54 schreef SCH het volgende:
Okay, wij hebben nog even appeltaart gereden en een toeristisch rondje gereden.
47 minuten is goed man
Ik startte helemaal voorin - heb denk ik wel 1500 mensen voorbij laten gaan maar ben braaf mijn eigen tempo blijven lopen en hoefde dus nergens te gaan wandelen.
Wat grappig dat jij er ook was. Kom je ook 2e paasdag in Utrecht lopen?
Nog nooit gedaanquote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef SCH het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat je er op gaat zitten en je pik erin steekt, ken je dat niet?
Je hebt in Utrecht ook de tien en de halve. Ik vind de 10 nog iets te veel, vrees ik, maar hij komt ongeveer langs mijn huis, da's wel weer leuk.quote:Op zondag 2 april 2006 14:57 schreef Suijk het volgende:
Eigen tempo is heel verstandig.
2e paasdag is toch de Marathon in Utrecht? Ik wil wel een keer een halve marathon proberen, maar ben daar nog wel een beetje bang voor, ik train niet meer dan 15 km normaal...
Daarom, ik had het je niet nagedaan waarschijnlijk, ik heb het niet zo op lopenquote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor Suijk drie maal![]()
![]()
Maar voor een dikke homo was ik niet slecht![]()
voor een dikke hetro zou het wel slecht zijn geweest?quote:Op zondag 2 april 2006 15:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor Suijk drie maal![]()
![]()
Maar voor een dikke homo was ik niet slecht![]()
Wauw, omdat het over homo's gaat, moet je aan mij denkenquote:Op zondag 2 april 2006 16:21 schreef pascalheister het volgende:
Net Sommersturm gezien, moest gelijk aan jou denken SCH
Inderdaadquote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef SCH het volgende:
Zie nou al op tegen dat blije geneuzel van Clauw en Noca.
Ik neuzel nooitquote:Op zondag 2 april 2006 17:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
InderdaadIk had liever geen blij geneuzel van hen gehad. Maar het is al goed dat er geen blij FrieSCH geneuzel kan zijn!
Echt waar?quote:Op zondag 2 april 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Gisteren verbrandde Daniël Lohues de Friese vlag.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef SCH het volgende:
Ajax hijg je nu al in de nek, hopelijk komen jullie nooit in onze nek hijgenquote:Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ron Jans op de persconferentie: 'We gaan hijgen in de nek van Ajax en FC Utrecht.
Ajax![]()
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ron Jans op de persconferentie: 'We gaan hijgen in de nek van Ajax en FC Utrecht. SC Heerenveen mag meehijgen'.
Zolang het ook maar bij dat hijgen blijft, dan is er niets aan de handquote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef SCH het volgende:
Hijgen is echt gronings. Wij blaffen en bijten gewoon.
oja jullie hebben gisteren hard op de klote gekregen van NECquote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef SCH het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2006 17:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Valt mee hoor, wel lekker gevoel dat we er nog zo goed bij staan natuurlijk! Maar er moeten nog een aantal wedstrijden gespeeld worden. Want nu willen we eigenlijk ook mee blijven doen...
Ron Jans op de persconferentie: 'We gaan hijgen in de nek van Ajax en FC Utrecht. SC Heerenveen mag meehijgen'.
Ajax![]()
![]()
Daar hou ik je aan Rubber!quote:Op zondag 2 april 2006 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]probleem is alleen dat jullie volgende week geen punten halen
ja kom we gaan onze kampioenswedstrijd toch niet verliezen mag ik hopen. Iig groot feest volgende week zonder, hopen op droog weerquote:
Hee loiverd!quote:Op zondag 2 april 2006 16:16 schreef SCH het volgende:
dat zei je ook over die bekerwedstrijd waarvan ik zei dat we wel zouden winnen in dat nieuwe ding van julliequote:Op zondag 2 april 2006 18:33 schreef clauwheee het volgende:
We zullen zien.
Ja en? Jij schijnt de uitslag al te weten. Nou ja goed, eerst zien en dan geloven. Zo'n groot drama zou het nu ook weer niet zijn. Kloten ok, maar niet ernstig. Ik bedoel er ook niks mee trouwens, want ik zie ons ook niet winnen, heb je mij niet horen zeggen. Daarom, we zullen zien.quote:Op zondag 2 april 2006 18:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zei je ook over die bekerwedstrijd waarvan ik zei dat we wel zouden winnen in dat nieuwe ding van jullie![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja en? Jij schijnt de uitslag al te weten. Nou ja goed, eerst zien en dan geloven. Zo'n groot drama zou het nu ook weer niet zijn. Kloten ok, maar niet ernstig. Ik bedoel er ook niks mee trouwens, want ik zie ons ook niet winnen, heb je mij niet horen zeggen. Daarom, we zullen zien.
Je moet ze hier ook alles uitleggen
Utrecht staat er aardig voor, maar er komen wel twee uitwedstrijden tegen Vitesse en FCG aan. Laatste wedstrijd is tegen Willem II.quote:Op zondag 2 april 2006 18:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja kom we gaan onze kampioenswedstrijd toch niet verliezen mag ik hopen. Iig groot feest volgende week zonder, hopen op droog weer
maar Utrecht lijkt me een heel eind veilig, 4 punten met 3 wedstrijden.
Willem II moet het toch al doen met de nacompetitie.quote:Op zondag 2 april 2006 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht staat er aardig voor, maar er komen wel twee uitwedstrijden tegen Vitesse en FCG aan. Laatste wedstrijd is tegen Willem II.
Moet raar lopen als jullie niet bij de eerste 5 eindigen hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 19:26 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Utrecht staat er aardig voor, maar er komen wel twee uitwedstrijden tegen Vitesse en FCG aan. Laatste wedstrijd is tegen Willem II.
quote:Op zondag 2 april 2006 19:07 schreef clauwheee het volgende:
Jemig, al reclame bij Talpa en nog geen wedstrijd gezien
Ik ben ook wel optimistisch, maar aan het einde van de competitie heb je altijd van die rare uitslagen.quote:Op zondag 2 april 2006 19:33 schreef Noca het volgende:
[..]
Moet raar lopen als jullie niet bij de eerste 5 eindigen hoor.
Nou, Ajax wil ik ook wel even zien hoorquote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En jouw hoogtepunt is al achter de rug!
Was het andersom ? Nee.quote:Op zondag 2 april 2006 19:54 schreef clauwheee het volgende:
Had Blind zich ook zo druk gemaakt als het andersom was geweest? Nee.
ja ssst ik sta net achter clauquote:Op zondag 2 april 2006 19:42 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En jouw hoogtepunt is al achter de rug!
Weet je wat ik Danny nog nooit heb horen zeggen: "Ja we speelde inderdaad echt zwaar kloten. We hebben geen moment in de wedstrijd gezeten, en we mogen blij zijn dat de uitslag niet hoger uit is gevallen in ons nadeel!"quote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef tong80 het volgende:
Ja dit was belachelijk. Een Ajax-trainer onwaardig.
Ik snap best dat ie zo langzamerhand gefrustreerd is vanwege de zoveelste scheidsrechterlijke fout, maar het was slimmer geweest als ie dat voor zich had gehouden en niet voor de camera te gaan klagen.quote:Op zondag 2 april 2006 20:06 schreef clauwheee het volgende:
Die Blind is echt triest. Ok ze zijn misschien genaaid. Maar gedraag je niet als een kleuter. Wat een jankerd.
Blind noemde wel alle wedstrijden op waarin Ajax benadeeld is, maar er zullen ook heus wel wedstrijden geweest zijn waar Ajax voordeel had uit een scheidsrechtersfout. Tijdens een seizoen heb je gewoon die momenten mee en tegen. Uiteraard kan dat wel frustrerend zijn, maar het is zeker een Ajax-coach onwaardig om dergelijk Calimero-gedrag te vertonenquote:Op zondag 2 april 2006 20:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik snap best dat ie zo langzamerhand gefrustreerd is vanwege de zoveelste scheidsrechterlijke fout, maar het was slimmer geweest als ie dat voor zich had gehouden en niet voor de camera te gaan klagen.
En die Luinge irriteert mij al vele jaren met zijn ego-tripperij.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Het stoom komt ui m'n oren. Wat een debiel die Jajong
Mij manwijf noemen. Wat een debiel.
quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Neuken ?quote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
quote:Op zondag 2 april 2006 20:17 schreef SCH het volgende:
Clauwtje, ik wist hetWil je mijn vriendje worden?
Rustig doorademen en er verder geen aandacht aan bestedenquote:Op zondag 2 april 2006 20:12 schreef clauwheee het volgende:
Het stoom komt uit m'n oren. Wat een debiel die Jajong
Ok, was ik verder ook maar van planquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Rustig doorademen en er verder geen aandacht aan besteden
Het gaat niet over vroegtijdig ejaculeren tijdens een blowjob hoor.quote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
quote:
Dat kunnen manwijven niet zo goedquote:Op zondag 2 april 2006 20:20 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Lesbo-Erger-TVquote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef golfer het volgende:
Zo, en dan straks mij lekker verder ergeren bij Peking Express.![]()
Peking Express isquote:Op zondag 2 april 2006 20:26 schreef golfer het volgende:
Zo, en dan straks mij lekker verder ergeren bij Peking Express.![]()
Hoogstgeplaatste club speelt eerst uit, dus de nummer 2 speelt ook de tweede keer uit mochten ze doorgaan.quote:Op zondag 2 april 2006 20:32 schreef FrankyMcG het volgende:
Vraagje, is er al iets bekend welke clubs wanneer thuis spelen in de plee offs?
Za/Zo. 22/23 apr 06:
Play offs Ronde 1
Di/Wo. 25/26 apr 06:
Play offs Ronde 1
Zo. 30 apr 2006:
Play offs Ronde 2
Di/Wo. 2/3 mei 06:
Play offs Ronde 2
OK. Dus al Feyenoord 3e wordt, dan spelen ze uit in het weekend en thuis doordeweek!quote:Op zondag 2 april 2006 20:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoogstgeplaatste club speelt eerst uit, dus de nummer 2 speelt ook de tweede keer uit mochten ze doorgaan.
Nu hebben we eindelijk een scorende spits, heeft de scheids de pik op emquote:Op zondag 2 april 2006 20:34 schreef rubbereend het volgende:
Luinge was lachwekkend maar Blind hoe mogelijk nog lachwekkender
Ja, alle scheidsen hebben de pik op KJHquote:Op zondag 2 april 2006 20:36 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Nu hebben we eindelijk een scorende spits, heeft de scheids de pik op em![]()
Dafoequote:Op zondag 2 april 2006 20:41 schreef pascalheister het volgende:
tong je held dafoe op RTL 5 in Spider-man
poezen zijn liefquote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Over twee weken krijgt Maartje d'r zin en krijgen we een kat!
Zo lang ie van m'n leren bank afblijft wel ja!quote:
Dat kan je wel vergeten.quote:Op zondag 2 april 2006 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Zo lang ie van m'n leren bank afblijft wel ja!
Daar begint het mee Frank, daar begint het mee.quote:Op zondag 2 april 2006 21:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Over twee weken krijgt Maartje d'r zin en krijgen we een kat!
Heerlijke erger TV. Hoop dat ze er nog lang in blijven.quote:Op zondag 2 april 2006 21:26 schreef Eilanden het volgende:
En die potten zijn inderdaad verschrrrrrrrrrrrrrrrrikkelijk!
En Reinier is er volgende week bijquote:Op zondag 2 april 2006 21:40 schreef Bos81 het volgende:
PE was weer leuk
Altijd wel een aardig programma die Smaakpolitie.quote:Op zondag 2 april 2006 21:28 schreef tong80 het volgende:
Zo maar eens naar de smaakpolitie kijken terwijl mijn video loopt op Ned-3 over gedwongen prostitutie en porno slachtoffers.
Ja, dit is de eerste serie die ik kijk van PE, dus ik ken hem nietquote:
Reinier was berefanatiek en ontzettend irritant en een ontzettende lul, maar hij maakte die serie wel interessantquote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit is de eerste serie die ik kijk van PE, dus ik ken hem niet
Okequote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Reinier was berefanatiek en ontzettend irritant en een ontzettende lul, maar hij maakte die serie wel interessant
Reinier is gewoon de levende PE legendequote:Op zondag 2 april 2006 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dit is de eerste serie die ik kijk van PE, dus ik ken hem niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |