Dat zul je vrees ik bij Feyenoord kunnen navragen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:22 schreef fanneke het volgende:
[..]
Eens kijken of ze meer punten gaan halen dan RBC.
ADO - Willem II : 0-1quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:26 schreef Messenga het volgende:
Tussenstandjes?
Dankuquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
ADO - Willem II : 0-1
NEC - Heerenveen : 2-1
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever ADO erin dan NAC of Willem II
quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:52 schreef Suijk het volgende:
[..], laat die kuthagenezen maar weer gauw naar de GGD terugvallen.
Kwa voetbal wel, maar verder is ado een kutclubquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever ADO erin dan NAC of Willem II
Insgelijksquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kwa voetbal wel, maar verder is ado een kutclub.
Dat zal waarschijnlijk alleen maar te maken hebben met het publiek wat er zit. Van mij mag elke club zo een aanhang hebben. Valt er tenminste nog wat te beleven in het stadion..quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kwa voetbal wel, maar verder is ado een kutclub.
Ja maar ADO is een schijt-club.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n Den Ouden gun ik dat echt wel. Mooi figuur
Klopt. Het elftal van ado mag er ook wezen hoor. Leuk team. Maarja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:29 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo'n Den Ouden gun ik dat echt wel. Mooi figuur
Sorryquote:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:48 schreef Eilanden het volgende:
De penalty bij NEC-SCH was wel erg zwaar bestraft
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:54 schreef tong80 het volgende:
Andy Houtkamp is lekker objectief.
Presentator :
'Een doelpunt in Roosendaal, voor RBC ?'
Houtkamp :
'Nee, helaas was het maar waar.'
Iddquote:Op zondag 2 april 2006 12:55 schreef StarGazer het volgende:
blijft toch wennen, na jaren weer eens een rasechte goaltjesdief in de ploeg te hebben
Eigen goal Lindenbergh.quote:Op zondag 2 april 2006 12:59 schreef -Wolf- het volgende:
Wat voor goal was het?
Pff je denkt toch niet serieus dat jullie het nog redden he, jullie verliezen sowieso volgende week van pisveequote:
Laten wij nou nie te hard op de zaken vooruit lopen, wij krijgen het zelf al lastig genoeg met nog AZ thuis en RKC uit.quote:Op zondag 2 april 2006 13:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff je denkt toch niet serieus dat jullie het nog redden he, jullie verliezen sowieso volgende week van pisvee![]()
ik blijf positief, alles is mogelijk in voetbal, we hebben utrecht ook nog thuis.quote:Op zondag 2 april 2006 13:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Pff je denkt toch niet serieus dat jullie het nog redden he, jullie verliezen sowieso volgende week van pisvee![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 13:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Was wel een goede actiequote:Op zondag 2 april 2006 13:14 schreef twi het volgende:
Aan die Boukhari heb je ook gewoon helemaal niets he? Dan kan je gewoon maar beter met 10 man het veld op komen.
Geweldig jou avatarquote:
Welke actie bedoel je? Die vrije kans voor de goal die 'ie over schopt, die zwakke hoekschoppen, dat in de weg lopen of die ontzettend slecht genomen vrije trap net?quote:
Iddquote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef twi het volgende:
Jezus wat is Luinge een klote-scheids. Drie Ajacieden vrij naar de andere goal, en hij fluit voor rust. Wat een idioot zeg.
als 'ie door laat spelen is 'ie weer een kutjood.quote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef twi het volgende:
Jezus wat is Luinge een klote-scheids. Drie Ajacieden vrij naar de andere goal, en hij fluit voor rust. Wat een idioot zeg.
Tering inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef twi het volgende:
Ja maar heel veel laten aanvallen afmaken en hij moet het weer is niet doen hoorquote:Op zondag 2 april 2006 13:20 schreef kratovsk het volgende:
Op zich had ie wel gelijk natuurlijk, de minuut zat erop......
Als 'ie fluit, dan moet 'ie 10 seconden eerder fluiten wanneer Maduro de bal krijgt. Hij geeft Roda de tijd om de aanval af te spelen. Wanneer de bal dan weggerost wordt en voor een Ajacied terecht komt die alleen voor de keeper staat, dan ben je gewoon een idioot als je dan affluit.quote:Op zondag 2 april 2006 13:20 schreef Againzender het volgende:
als 'ie door laat spelen is 'ie weer een kutjood.
Hij heeft drie keer geel getroken tot nu toe?
De minuut extra tijd zat er ruim op. Hij floot op met moment dat de bal blind naar voren werd getrapt. Niks mis mee.quote:Op zondag 2 april 2006 13:19 schreef twi het volgende:
bodor, senden en christiano staan in zijn boekje vermeld met een prentquote:Op zondag 2 april 2006 13:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
als 'ie door laat spelen is 'ie weer een kutjood.
Hij heeft drie keer geel getroken tot nu toe?
Iddquote:Op zondag 2 april 2006 13:22 schreef twi het volgende:
[..]
Als 'ie fluit, dan moet 'ie 10 seconden eerder fluiten wanneer Maduro de bal krijgt. Hij geeft Roda de tijd om de aanval af te spelen. Wanneer de bal dan weggerost wordt en voor een Ajacied terecht komt die alleen voor de keeper staat, dan ben je gewoon een idioot als je dan affluit.
Alhoewel ik vind dat je bij een 100% doelkans als dit door moet laten spelen.quote:Op zondag 2 april 2006 13:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
De minuut extra tijd zat er ruim op. Hij floot op met moment dat de bal blind naar voren werd getrapt. Niks mis mee.
Luinge is wel een klote-scheids, maar dit moment kan je hem niet aanrekenen natuurlijk.
Natuurlijk welquote:Op zondag 2 april 2006 13:26 schreef Erwtensoep het volgende:
Hesp was het er ook niet mee eens
Hij hield Grim meer weg bij Luinge.quote:Op zondag 2 april 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee man hij zat vet te schelden
Ach, dat zijn twee van die nietszeggende journalisten die ze afwisselen. Die andere AZ-stalker en deze, die nog minder slim is.quote:Op zondag 2 april 2006 13:34 schreef H.Flick het volgende:
Wie is die andere knakker eigenlijk die daar ook aan tafel zit?! Ik krijg steeds meer het idee dat ze willekeurige mensen van straat plukken en ze analist maken.
Waarschijnlijk heeftie (terecht overigens) staan zeiken in de kleedkamer... Gok ik..quote:Op zondag 2 april 2006 13:36 schreef DutchSoldier het volgende:
Blind weg gestuurd?
Nouja, kan alleen maar beter gaanquote:Op zondag 2 april 2006 13:37 schreef DutchSoldier het volgende:
Voor rust, hij zit niet meer op de bank....(ivm commentaar op luinge?)
1-1quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat is de stand van zaken bij roda-ajax?
http://teletekst.nos.nl/quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wat is de stand van zaken bij roda-ajax?
Tja.. tijd is tijd.. ik weet nog dat wij ooit een penalty op het laatst kregen waarmee we de winnende konden scoren... allerlaatste minuut.. de bal kwam op de paal.. stuiterde richting zijkant en iemand die daar stond krulde hem schitterend n de haak... jammer, want de scheids had al afgefloten toen de bal het strafschopgebied verliet...quote:Op zondag 2 april 2006 13:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja maar heel veel laten aanvallen afmaken en hij moet het weer is niet doen hoor![]()
Ach joh, als Boukhari een voorzet geef in de Arena gaat ie ook richting Belgie.quote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef twi het volgende:
Boukhari kan gaan mikken op Belgie volgens mij, qua buitenlandse competitie.
Ook zo'n achterlijke beslissing. Lopen dus wel meer idioten zonder voetbalinzicht rond, daar in Zeist. Tijd is alleen tijd wanneer het de scheidsrechter uit komt. Zie Heerenveen - Roda, of Ajax - PSV vorig jaar. Werd gewoon vrolijk doorgespeeld.quote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja.. tijd is tijd.. ik weet nog dat wij ooit een penalty op het laatst kregen waarmee we de winnende konden scoren... allerlaatste minuut.. de bal kwam op de paal.. stuiterde richting zijkant en iemand die daar stond krulde hem schitterend n de haak... jammer, want de scheids had al afgefloten toen de bal het strafschopgebied verliet...
Gister een maat van me.quote:Op zondag 2 april 2006 13:38 schreef twi het volgende:
[..]
Nouja, kan alleen maar beter gaan
Scherp gezien, Blind dus weg![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 13:44 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Gister een maat van me.
"Heej Blind is ontslagen"
Ik kijk naar de nieuwsbar op zo'n tv bij de mac, maar terwijl ik me omdraai voor die tv denk ik "1 april zeker" en draai me gelijk terug om m'n maat met een big smile te zien, was het maar zo..........
Ik weet nog wel een wedstrijd waar we 2-2 stonden en daarmee door waren.quote:Op zondag 2 april 2006 13:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Tja.. tijd is tijd.. ik weet nog dat wij ooit een penalty op het laatst kregen waarmee we de winnende konden scoren... allerlaatste minuut.. de bal kwam op de paal.. stuiterde richting zijkant en iemand die daar stond krulde hem schitterend n de haak... jammer, want de scheids had al afgefloten toen de bal het strafschopgebied verliet...
toch niet met Thomasson he?quote:Op zondag 2 april 2006 13:44 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een wedstrijd waar we 2-2 stonden en daarmee door waren.
Maar toen werd er toch nog de 3-2 gescoord, in de 94ste minuut, terwijl er maar 3 minuten extra waren bijgetrokken![]()
Nou; ik denk dat we de punten goed kunnen gebruiken hoorquote:Op zondag 2 april 2006 13:45 schreef twi het volgende:
Weet je dat ik me er op de een of andere manier gewoon nauwelijks meer druk om kan maken wat het vandaag wordt? Erg
Maak me drukker over slechte beslissingen dan over de stand
Ja.quote:
Idd...quote:
En dan haalt 'ie Rosenberg eruit, en niet Boukhari. De enige reden waarom Rosenebrg niet zo best heeft gespeeld is omdat 'ie nauwelijks bruikbare ballen van Boukhari kreeg.quote:Op zondag 2 april 2006 13:50 schreef Linc_The_Sink het volgende:
[..]
Zet ze er allebei in, hij heeft geen keus![]()
Ja ook dat.quote:
Was tegen NAC ook al zo, stond Rosenberg 75 minuten te roepen voor die bal maar Babel en Boukhari moesten alles zelf doen want ze waren Zlaten die met gemak door de verdediging konden salomen....quote:Op zondag 2 april 2006 13:51 schreef twi het volgende:
[..]
En dan haalt 'ie Rosenberg eruit, en niet Boukhari. De enige reden waarom Rosenebrg niet zo best heeft gespeeld is omdat 'ie nauwelijks bruikbare ballen van Boukhari kreeg.
Volgens mij wordt Blind door Boukhari's familie met de dood bedreigd ofzo als 'ie hem niet opstelt.quote:
Eerwraakquote:Op zondag 2 april 2006 13:55 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Blind door Boukhari's familie met de dood bedreigd ofzo als 'ie hem niet opstelt.
Ligt eraan of we nog een cadeautje weggeven. De enige manier hoe Roda kan scoren volgens mij.quote:Op zondag 2 april 2006 13:56 schreef DutchSoldier het volgende:
zal je zien dat het straks dus gewoon nog 2-1 voor roda wordt![]()
![]()
zal me niets verbazenquote:Op zondag 2 april 2006 13:56 schreef DutchSoldier het volgende:
![]()
Wij spelen het hele seizoen al voor Sinterklaas, dus het zou me niks verbazen.quote:Op zondag 2 april 2006 13:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ligt eraan of we nog een cadeautje weggeven. De enige manier hoe Roda kan scoren volgens mij.
zou ik voor tekenenquote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Suijk het volgende:
1-1, dat zal het wel blijven.
Ik vind het een Fortes Rodriguezje waard eigenlijk.quote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Wat een grove KUT overtreding op KJH zeg, zo op de achilles, en IN de 16.
maar ja Luinge he? Die haat ik na Rosales nog het meest op het veld vandaag.
rondhond?quote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
LUINGE STERF!!!
Nou loopt ie doelbewust KJH te etteren omdat KJH iets tegen hem gezegd heeft..
Wat een smerige rondhond is het ook..
Ik was boosquote:
dan moeten er wel 4 minuten bij getrokken wordenquote:Op zondag 2 april 2006 14:04 schreef Jajong het volgende:
Gewoon nog een keer in de 94' minuut, np.
Nee inderdaad, ligt niet aan de scheids. Maar hij drukt zo wel een ontzettend stempel op de wedstrijd.quote:Op zondag 2 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax niet wint ligt het niet perse aan Luinge hoor, voor we dat weer krijgen. Maar die gast is ZO verschrikkelijk persoonlijk bezig af en toe.
Die goal valt welquote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Houniet het volgende:
nog een klein kwartiertje
Ach joh, dit was niet eens een kaart waard joh. Een beetje de voeten in elkaar in een fel duel buiten het veld. Dikke onzin. Ik wil wat over Luinge zeggen, maar kan dat maar beter niet doen. Als het echt gebeurt, dan ben ik namelijk de klos, en met 50-jarigen gebeuren zulke dingen wel vaker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou het was niet om niets hoor, maar Rood is ook weer ff overtrokken volgens mij. herhaling gemist.
Het was echt om niks, Juanfran maakt een beetje een rare laatste stap, geenzins in de richting van die speler, en in Luinge's ogen is dat natrappen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou het was niet om niets hoor, maar Rood is ook weer ff overtrokken volgens mij. herhaling gemist.
Boldizsár Bodor 10'quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef JoleX het volgende:
wie hebben er allemaal al kaarten?
op teletekst nos ookquote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef brighton het volgende:
[..]
Eigendoelpunt van Lindenbergh staat bij Infostradasports als doelpunt voor Ajax
Dit is geen stempel op een wedstrijdformulier. Dit is een poster voor de Grote Luinge Show met als bijrollen de spelers van Roda en Ajax.quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef Zwoerd het volgende:
Luinge is ook een kuthond, hoe hij altijd maar weer zn stempel op de wedstrijd wil drukken......hoerenjong
quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
Als Huntelaar de winnende maakt richt ik persoonlijk een standbeeld op de dam op voor die jongen.![]()
Volgens langs de lijn had ie dít goed gezienquote:Op zondag 2 april 2006 14:11 schreef Jajong het volgende:
RFOL LUINGE?????????????? Nu overruled die de grensrechter ook nog eens in Ajax's nadeel, die gast moet op de brandstapel serieus.
Het was toch al een half uur lang Klaas Jan Hoerenjong, of zit ik dan verkeerd?quote:Op zondag 2 april 2006 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Spreekoren zijn behoorlijk op dit moment, maar wat WIL die gast dan ook??
Wat, nog een mimespeler erbij?quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
Als Huntelaar de winnende maakt richt ik persoonlijk een standbeeld op de dam op voor die jongen.![]()
Nee, maar daar geilt Luinge op, dus dat zal ie niet affluiten.quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Het was toch al een half uur lang Klaas Jan Hoerenjong, of zit ik dan verkeerd?
schoen opeet topic?quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
soms ja, maar nu constant dat Luinge zijn moeder een hoer is, maar dat is me nog veels te mildquote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Het was toch al een half uur lang Klaas Jan Hoerenjong, of zit ik dan verkeerd?
quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/753043quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
14:30quote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef zolTan15 het volgende:
feyenoord - fc twente begon toch om 14.00?
mail het gelijk naar Studio Voetbal en Café de Sport..... maargoed... Luinge is gewoon een prutser, hij is niet voor niets toen uitgemaakt voor een mongool door die RBc-spelerquote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is dat ik weet dat het toch niks uit gaat halen, anders zou ik zodalijk even een mailtje/brief naar de KNVB sturen.
Zou mooi zijn als hier een keer wat media aandacht aan besteed zou worden. Ik zie dit ook vaak bij andere clubs gebeuren. Deze wedstrijd is wel weer een heel extreem voorbeeld van partijdigheid.
Daar gaat zn standbeeldquote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
WAT DE FUCK!!!!!!!!!????????????????????
Logisch, Klaas-jan kan iks meer doen in de ogen van Luinge.quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
Dat MAG toch gewoon niet zo moeten???quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
Charisteas er eindelijk in. Huntelaar eruit. Vrij logisch, Mongool Luinge fluit om elke scheet van Klaas Jan.
Dat was Temmink. Maar dat zijn ook broertjes.quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mail het gelijk naar Studio Voetbal en Café de Sport..... maargoed... Luinge is gewoon een prutser, hij is niet voor niets toen uitgemaakt voor een mongool door die RBc-speler
Wat is Blind toch een chappiequote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
Dit is toch volkomen des KNVB's? Een speler die een rotschop krijgt, maar geen penalty, en daarna een scheidsrechter die alle beslissingen tegen diezelfde speler fluit, omdat 'ie daar kritiek op heeft?quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat MAG toch gewoon niet zo moeten???
Echt, dit KAN niet hoor, die Luinge zou nooit meer mogen fluiten..
quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
haha, nog ergerquote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Blind is er al afgestuurd door Luinge.
serieus?quote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, want je mag NIETS tegen God Luinge zeggen..quote:Op zondag 2 april 2006 14:16 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Ja, commentaar op Luinge na de 1e helft, 3 Ajacieden vrij naar RJC goal afgeflotenquote:
AHHHHHHquote:Op zondag 2 april 2006 14:17 schreef HeatWave het volgende:
2-1 ook nog..
De tering,. wat een kutzooi..
quote:Op zondag 2 april 2006 13:56 schreef DutchSoldier het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |