zou ik voor tekenenquote:Op zondag 2 april 2006 13:59 schreef Suijk het volgende:
1-1, dat zal het wel blijven.
Ik vind het een Fortes Rodriguezje waard eigenlijk.quote:Op zondag 2 april 2006 14:01 schreef HeatWave het volgende:
Wat een grove KUT overtreding op KJH zeg, zo op de achilles, en IN de 16.
maar ja Luinge he? Die haat ik na Rosales nog het meest op het veld vandaag.
rondhond?quote:Op zondag 2 april 2006 14:02 schreef HeatWave het volgende:
LUINGE STERF!!!
Nou loopt ie doelbewust KJH te etteren omdat KJH iets tegen hem gezegd heeft..
Wat een smerige rondhond is het ook..
Ik was boosquote:
dan moeten er wel 4 minuten bij getrokken wordenquote:Op zondag 2 april 2006 14:04 schreef Jajong het volgende:
Gewoon nog een keer in de 94' minuut, np.
Nee inderdaad, ligt niet aan de scheids. Maar hij drukt zo wel een ontzettend stempel op de wedstrijd.quote:Op zondag 2 april 2006 14:04 schreef HeatWave het volgende:
Als Ajax niet wint ligt het niet perse aan Luinge hoor, voor we dat weer krijgen. Maar die gast is ZO verschrikkelijk persoonlijk bezig af en toe.
Die goal valt welquote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Houniet het volgende:
nog een klein kwartiertje
Ach joh, dit was niet eens een kaart waard joh. Een beetje de voeten in elkaar in een fel duel buiten het veld. Dikke onzin. Ik wil wat over Luinge zeggen, maar kan dat maar beter niet doen. Als het echt gebeurt, dan ben ik namelijk de klos, en met 50-jarigen gebeuren zulke dingen wel vaker.quote:Op zondag 2 april 2006 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou het was niet om niets hoor, maar Rood is ook weer ff overtrokken volgens mij. herhaling gemist.
Het was echt om niks, Juanfran maakt een beetje een rare laatste stap, geenzins in de richting van die speler, en in Luinge's ogen is dat natrappen.quote:Op zondag 2 april 2006 14:07 schreef HeatWave het volgende:
Nou het was niet om niets hoor, maar Rood is ook weer ff overtrokken volgens mij. herhaling gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |