Boldizsár Bodor 10'quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef JoleX het volgende:
wie hebben er allemaal al kaarten?
op teletekst nos ookquote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef brighton het volgende:
[..]
Eigendoelpunt van Lindenbergh staat bij Infostradasports als doelpunt voor Ajax
Dit is geen stempel op een wedstrijdformulier. Dit is een poster voor de Grote Luinge Show met als bijrollen de spelers van Roda en Ajax.quote:Op zondag 2 april 2006 14:10 schreef Zwoerd het volgende:
Luinge is ook een kuthond, hoe hij altijd maar weer zn stempel op de wedstrijd wil drukken......hoerenjong
quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
Als Huntelaar de winnende maakt richt ik persoonlijk een standbeeld op de dam op voor die jongen.![]()
Volgens langs de lijn had ie dít goed gezienquote:Op zondag 2 april 2006 14:11 schreef Jajong het volgende:
RFOL LUINGE?????????????? Nu overruled die de grensrechter ook nog eens in Ajax's nadeel, die gast moet op de brandstapel serieus.
Het was toch al een half uur lang Klaas Jan Hoerenjong, of zit ik dan verkeerd?quote:Op zondag 2 april 2006 14:11 schreef HeatWave het volgende:
Spreekoren zijn behoorlijk op dit moment, maar wat WIL die gast dan ook??
Wat, nog een mimespeler erbij?quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
Als Huntelaar de winnende maakt richt ik persoonlijk een standbeeld op de dam op voor die jongen.![]()
Nee, maar daar geilt Luinge op, dus dat zal ie niet affluiten.quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Het was toch al een half uur lang Klaas Jan Hoerenjong, of zit ik dan verkeerd?
schoen opeet topic?quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
soms ja, maar nu constant dat Luinge zijn moeder een hoer is, maar dat is me nog veels te mildquote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef twi het volgende:
[..]
Het was toch al een half uur lang Klaas Jan Hoerenjong, of zit ik dan verkeerd?
quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/753043quote:Op zondag 2 april 2006 14:12 schreef DutchSoldier het volgende:
14:30quote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef zolTan15 het volgende:
feyenoord - fc twente begon toch om 14.00?
mail het gelijk naar Studio Voetbal en Café de Sport..... maargoed... Luinge is gewoon een prutser, hij is niet voor niets toen uitgemaakt voor een mongool door die RBc-spelerquote:Op zondag 2 april 2006 14:13 schreef Me_Wesley het volgende:
Het is dat ik weet dat het toch niks uit gaat halen, anders zou ik zodalijk even een mailtje/brief naar de KNVB sturen.
Zou mooi zijn als hier een keer wat media aandacht aan besteed zou worden. Ik zie dit ook vaak bij andere clubs gebeuren. Deze wedstrijd is wel weer een heel extreem voorbeeld van partijdigheid.
Daar gaat zn standbeeldquote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
WAT DE FUCK!!!!!!!!!????????????????????
Logisch, Klaas-jan kan iks meer doen in de ogen van Luinge.quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
Dat MAG toch gewoon niet zo moeten???quote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef twi het volgende:
Charisteas er eindelijk in. Huntelaar eruit. Vrij logisch, Mongool Luinge fluit om elke scheet van Klaas Jan.
Dat was Temmink. Maar dat zijn ook broertjes.quote:Op zondag 2 april 2006 14:15 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mail het gelijk naar Studio Voetbal en Café de Sport..... maargoed... Luinge is gewoon een prutser, hij is niet voor niets toen uitgemaakt voor een mongool door die RBc-speler
Wat is Blind toch een chappiequote:Op zondag 2 april 2006 14:14 schreef HeatWave het volgende:
Harry erin, KJH eruit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |