ik vind het een hoog"Oh oh wat zijn we leuk he?' gehalte hebbenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Buup! Onder de tram is best vermakelijk.
Best grappig inderdaad.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Buup! Onder de tram is best vermakelijk.
Ik heb het stekkertje meerdere malen gecontroleerd, ik heb in het foutenlogboek gekeken, ik heb de software van mn wireless kaart opnieuw geïnstalleerd, ik heb het maximum aantal toelaatbare verbindingen verhoogd, ik heb gevirusscand, ik heb schijfopruiming gedaan, ik heb de poorten op mn router die ik had opengezet weer dichtgezet....quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:05 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen of het stekkertje wel goed zat, maar ik schatte je wat hoger in..
Wat maakt jou router slechte 1 aprilgrappenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb het stekkertje meerdere malen gecontroleerd, ik heb in het foutenlogboek gekeken, ik heb de software van mn wireless kaart opnieuw geïnstalleerd, ik heb het maximum aantal toelaatbare verbindingen verhoogd, ik heb gevirusscand, ik heb schijfopruiming gedaan, ik heb de poorten op mn router die ik had opengezet weer dichtgezet....
En dan ligt het dus aan de positie van de router
Die helemaal niet veranderd was
Kutrouter
Jij gaat later zeker met een Japanse trouwen ofzo...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:09 schreef Dizer het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe camera![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar jij hebt dan ook geen smaak getuige je Oprah- en Pomme & Kelly-adoratie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
ik vind het een hoog"Oh oh wat zijn we leuk he?' gehalte hebben![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan ook geen smaak getuige je Oprah- en Pomme & Kelly-adoratie.
Gemeen hequote:Op zaterdag 1 april 2006 23:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat maakt jou router slechte 1 aprilgrappen.
Onder de tram een te hoog "oh, oh, wat zijn we leuk"?! En wat zijn Pomme&Kelly danquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
![]()
Ik kan dat soort dingen erg waarderen, maar dit vind ik gewoon niet leuk.
Doe maar Britse humor
Die waren gewoon oprecht melig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Onder de tram een te hoog "oh, oh, wat zijn we leuk"?! En wat zijn Pomme&Kelly dan.
Ik (vr)eet zelf ook vleesquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef pberends het volgende:provocerende reactie in MB's fotoboek
.
Melig?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die waren gewoon oprecht melig.
Bedtijd voor Bupiequote:Op zaterdag 1 april 2006 23:18 schreef Bupatih het volgende:
En nu ga ik ervandoor.
oeh.. die zijn echt mega gestoord in bedquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij gaat later zeker met een Japanse trouwen ofzo...
Dat niet!quote:
TV-voor-bij-de-computerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat niet!
Eerder kijken-of-er-nog-wat-leuks-is-op-tv-tijd.
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
oeh.. die zijn echt mega gestoord in bed
Al enig idee waar?quote:
Neeuh... lijkt me zo een film van.. KUT! De film waar we voor zijn gekomen is uitverkocht, dan maar V for vendetta kijken omdat er niks anders draait...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand hier V for Vendetta al gezien?
Serieus. Ik moet eens een keer mijn eigen tv-programma beginnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Dan probeer je een nieuw standje uit, zegt ze: "Nee, sony"
(SNAP JE HEM?![]()
![]()
"Zo nie"
![]()
![]()
!!")
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Dan probeer je een nieuw standje uit, zegt ze: "Nee, sony"
(SNAP JE HEM?![]()
![]()
"Zo nie"
![]()
![]()
!!")
Huldequote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus. Ik moet eens een keer mijn eigen tv-programma beginnen.
Niet echtquote:
Ik vond m erg goed, verwachtte een kut-film waar potentie in had gezeten mits de Matrix-broertjes er niet aan hadden gezeten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh... lijkt me zo een film van.. KUT! De film waar we voor zijn gekomen is uitverkocht, dan maar V for vendetta kijken omdat er niks anders draait...
Stop alles maar in je cabaretprogramma.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus. Ik moet eens een keer mijn eigen tv-programma beginnen.
Ik ga voor een íets goedkoper alternatief als het kanquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet echtIk heb gister wel echt mega duur gegeten! 30 euro was ik kwijt
Oh ja. First things first.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Stop alles maar in je cabaretprogramma..
Ben je al weg?quote:
Jij houdt van een gestoord iemand in bed?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
oeh.. die zijn echt mega gestoord in bed
Kinkyquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij houdt van een gestoord iemand in bed?
"Zeg Dizel wil jij mij ondelpissen?"
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kinky
Bedoelde eerder leukere rollenspel lollenspel...Zoals:
Oek, kijk Dizel, ikke netals tennis lelales, ikke mienie rokje dlagen, wat sullen wij doen met tennis lacket?
Buup's salami zeker.quote:
Nu weer wel jaquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:38 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niet zo negatief altijd.
Je internet is half levend.
Ik kan je aanraden niet teveel te posten danquote:
Wat jij wil...quote:
Zet dan maar in ieder geval je caps lock uitquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:50 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden niet teveel te posten dan
Dan moet je morgen zoveel edittenquote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:51 schreef rena het volgende:
Rena is succesvol van de server verwijderd.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga zo veel mogelijk quotenquote:
Wat was je ook alweer doen? Feestje toch?quote:
1 april grap?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:53 schreef rena het volgende:
Ik ben niet dronken hoor, stelletje naievelingen, so stom ben ik ook weer niet
Verjaardagquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat was je ook alweer doen? Feestje toch?
Heb je dan veel gedronken omdat het zo gezellig was, of juist omdat er geen reet aan was?quote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je dan veel gedronken omdat het zo gezellig was, of juist omdat er geen reet aan was?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |