Net een aankondiging op tvquote:Fok jou!
Elke dinsdag op de nps
Zo ben ikquote:
Snap je hem?quote:
Je bent op dreef.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Snap je hem?
Nu hang ik zélf de spuit elf uit!![]()
![]()
En waarom dan wel?quote:
Ik ga zuipen met Dizzlequote:
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
heee Pberends als je dan toch wat over een programma wil zeiken (figuurlijk dan) neem dan dat programma van spijkerman, ik heb het vanavond voor het eerst gezien , en had een beetje plaatsvervangende schaamte , al zijn filmpjes had ik al gezien bij "de wereld draait door" en zo'n spijkerbek net doen of het uniek materiaal is. nu weet ik wel dat zijn talpa publiek waarschijnlijk nooit op nederland 3 afstemt. maar ik ook niet meer op Talpa.
Ga je het nog toelichten of blijft het hierbijquote:
Ik wilde nog vragen of het stekkertje wel goed zat, maar ik schatte je wat hoger in.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Oh, mn internet doet het trouwens weer en weten jullie wat nu de oplossing van het probleem was dat mij dagenlang de meest buggy internet-verbinding ooit heeft gegeven en mij de meeste hoofdbrekens heeft gegeven sinds ik voor het eerst internet had...
Nou, de oplossing was [tromgeroffel]................................. Ik heb de router een stukje verplaatst
quote:The Bedford Diaries explores the excitement and intensity of New York City college life through the eyes of six students with different backgrounds, experiences and ages, who are brought together in a provocative Human Behavior and Sexuality seminar.
The seminar, which examines the human condition through sexuality, is taught by controversial Professor Jake Macklin (Matthew Modine, Any Given Sunday, Married to the Mob), who will challenge and inspire his students as they question their assumptions about their own sexuality, life and identity. The themes include sexual responsibility, manipulation, the differences between love and sex, passion and abstinence.
The students' innermost thoughts are told through video diaries they make to fulfill their weekly class assignments.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |