en jij gelooft dat er geen reet aan is. Doet ie goedquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alleen brengt hij zijn mening als zijnde een feit, en dat stoort me.
Zonder uberhaupt te checken of je gelijk hebt, het tegendeel beweren, dus ik zeg het nog maar een keer de eerste aflevering was de BAANTJER persiflage http://www.paulgrootonline.nl/koefnoenafl1seiz3.htmlquote:
Meestal is dat ook het geval.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:52 schreef globox het volgende:
[..]
Zonder uberhaupt te checken of je gelijk hebt, het tegendeel beweren, dus ik zeg het nog maar een keer de eerste aflevering was de BAANTJER persiflage http://www.paulgrootonline.nl/koefnoenafl1seiz3.html
Je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen, maar het heeft soms erg veel weg van indoctrinatie.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:51 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
en jij gelooft dat er geen reet aan is. Doet ie goed![]()
(ik ben geen mod hier he)
ze zegt anders wel nog steeds leuke dingen ...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:20 schreef pberends het volgende:
Tis flink schijt, het hangt aan elkaar van cliché's. 5 keer achter elkaar fucking Bonnie St. Claire zien, terwijl we die vorige seizoenen al regelmatig hebben gezien is gewoon niet leuk meer.
De insteek van Piet Paulusma is niet dat ie grappig is. En ik kijk er nooit na. Iets wat grappig is moet vaak origineel zijn om echt grappig te zijn.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:22 schreef swentibold het volgende:
[..]
ze zegt anders wel nog steeds leuke dingen ...
Dus je vindt paulus pietsma ook nix.. ook al te vaak met hetzelfde op tv
Eh...quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:25 schreef swentibold het volgende:
t is toch ook origineel, die teksten hadden ze nog nooit gezegd
Het is toch juist leuk te zien hoe t verder gaat met die yuppen.. bovendien zaten ze er dit seizoen nog niet in
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
heee Pberends als je dan toch wat over een programma wil zeiken (figuurlijk dan) neem dan dat programma van spijkerman, ik heb het vanavond voor het eerst gezien , en had een beetje plaatsvervangende schaamte , al zijn filmpjes had ik al gezien bij "de wereld draait door" en zo'n spijkerbek net doen of het uniek materiaal is. nu weet ik wel dat zijn talpa publiek waarschijnlijk nooit op nederland 3 afstemt. maar ik ook niet meer op Talpa.
En elke keer fucking goed!quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:20 schreef pberends het volgende:
5 keer achter elkaar fucking Bonnie St. Claire zien
Jack komt van 3.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:00 schreef Bullpit het volgende:
heee Pberends als je dan toch wat over een programma wil zeiken (figuurlijk dan) neem dan dat programma van spijkerman, ik heb het vanavond voor het eerst gezien , en had een beetje plaatsvervangende schaamte , al zijn filmpjes had ik al gezien bij "de wereld draait door" en zo'n spijkerbek net doen of het uniek materiaal is. nu weet ik wel dat zijn talpa publiek waarschijnlijk nooit op nederland 3 afstemt. maar ik ook niet meer op Talpa.
Inderdaad. Ik hoop dat zij in de toekomst vaker komt opduiken.quote:
Op die foto ziet ze er een stuk minder opwindend uit.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:48 schreef Netflier het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop dat zij in de toekomst vaker komt opduiken.
Ze heet Lone van Roosendaal. Ze was vroeger ook te zien als barmeid in Samsam.
[afbeelding]
Ja, ik kon niet zo gauw een andere vinden, anders had ik die zeker geplaatst. Maar in Samsam had ze lang blond haar.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:53 schreef Trancelocator het volgende:
Op die foto ziet ze er een stuk minder opwindend uit.![]()
Alles beter dan die doos met die tandenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:53 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Op die foto ziet ze er een stuk minder opwindend uit.![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alles beter dan die doos met die tanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |