Die paardenbek maakt het helemaal af he?quote:
Te simpel...quote:
Vergeleken met de eerste uitzending (RTL Boulevard) is het nog niet eens een 2 waard.quote:
Cliché en dus niet grappig. We kennen dat gebral van die 2 wel.quote:
Joh, ik bepaal zelf wel wat ik grappig vind of niet. Het was zeker niet zo slecht zoals jij het ons wil doen geloven.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Cliché en dus niet grappig. We kennen dat gebral van die 2 wel.
zoals we het gebral van pberends wel kennen, zaten wel leuke stukkies tusen hoorquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Cliché en dus niet grappig. We kennen dat gebral van die 2 wel.
Wat een crap hebben jullie allemaal de eerste aflevering nog nooit gezien ofzo?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:39 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Joh, ik bepaal zelf wel wat ik grappig vind of niet. Het was zeker niet zo slecht zoals jij het ons wil doen geloven.
De eerste uitzending was toch echt een persiflage op Baantjer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Vergeleken met de eerste uitzending (RTL Boulevard) is het nog niet eens een 2 waard.
Check het vorige topic even, wil je?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat een crap hebben jullie allemaal de eerste aflevering nog nooit gezien ofzo?
Dat was de 2e aflevering.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef globox het volgende:
[..]
De eerste uitzending was toch echt een persiflage op Baantjer.
De reden dat de kijkcijfers wat minder zijn, is vanwege het te hoge niveau voor de gemiddelde TV kijker. Als je zelf zo je kamer inricht als bij de groeten terug, of dagelijks naar die uitgekauwde skyradio muziek luistert kan je er natuurlijk moeilijk om lachen.
Zeg, wat ben jij stoer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:44 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Check het vorige topic even, wil je?
Waarom heb ik het idee dat jij altijd zit te kijken met een kladblok in je hand. Get a life.
Alleen brengt hij zijn mening als zijnde een feit, en dat stoort me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:46 schreef Tafkahs het volgende:
onzin, Pberends mag er best geen reet aan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |