TV-voor-bij-de-computerquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat niet!
Eerder kijken-of-er-nog-wat-leuks-is-op-tv-tijd.
Ja.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
oeh.. die zijn echt mega gestoord in bed
Al enig idee waar?quote:
Neeuh... lijkt me zo een film van.. KUT! De film waar we voor zijn gekomen is uitverkocht, dan maar V for vendetta kijken omdat er niks anders draait...quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand hier V for Vendetta al gezien?
Serieus. Ik moet eens een keer mijn eigen tv-programma beginnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Dan probeer je een nieuw standje uit, zegt ze: "Nee, sony"
(SNAP JE HEM?![]()
![]()
"Zo nie"
![]()
![]()
!!")
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja.
Dan probeer je een nieuw standje uit, zegt ze: "Nee, sony"
(SNAP JE HEM?![]()
![]()
"Zo nie"
![]()
![]()
!!")
Huldequote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus. Ik moet eens een keer mijn eigen tv-programma beginnen.
Niet echtquote:
Ik vond m erg goed, verwachtte een kut-film waar potentie in had gezeten mits de Matrix-broertjes er niet aan hadden gezeten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Neeuh... lijkt me zo een film van.. KUT! De film waar we voor zijn gekomen is uitverkocht, dan maar V for vendetta kijken omdat er niks anders draait...
Stop alles maar in je cabaretprogramma.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Serieus. Ik moet eens een keer mijn eigen tv-programma beginnen.
Ik ga voor een íets goedkoper alternatief als het kanquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Niet echtIk heb gister wel echt mega duur gegeten! 30 euro was ik kwijt
Oh ja. First things first.quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Stop alles maar in je cabaretprogramma..
Ben je al weg?quote:
Jij houdt van een gestoord iemand in bed?quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:20 schreef Dizer het volgende:
[..]
oeh.. die zijn echt mega gestoord in bed
Kinkyquote:Op zaterdag 1 april 2006 23:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jij houdt van een gestoord iemand in bed?
"Zeg Dizel wil jij mij ondelpissen?"
quote:Op zaterdag 1 april 2006 23:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kinky
Bedoelde eerder leukere rollenspel lollenspel...Zoals:
Oek, kijk Dizel, ikke netals tennis lelales, ikke mienie rokje dlagen, wat sullen wij doen met tennis lacket?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |