Volgens mij is het veel erger, en ben je stiekem het Nieuwrechts 'Sjpreek Hollandsj' meisje.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:20 schreef Floripas het volgende:
Laat me je nog eens voor SP-fascist uitmaken dan.
Het was toch zo dat je op 1 april mocht flamen wat je wilde zonder consequenties?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
nah, doe maar niet. Dan willen de anderen dat ook
Even kijken. Nope. Pas als ik weg ben.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Het was toch zo dat je op 1 april mocht flamen wat je wilde zonder consequenties?
http://www.nieuwrechtsrotterdam.nl/quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Volgens mij is het veel erger, en ben je stiekem het Nieuwrechts 'Sjpreek Hollandsj' meisje.
Sìììììì----ìnds wanneah foelt u sich nie meah thès in Rottuhdom!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:21 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Volgens mij is het veel erger, en ben je stiekem het Nieuwrechts 'Sjpreek Hollandsj' meisje.
Is er nog iets over van die partij?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
http://www.nieuwrechtsrotterdam.nl/
http://www.nieuwrechts.nl/
Veel plezier, geef ze een kusje van mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:24 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het was weer kort maar hevig, ik ga schapies kijken.![]()
![]()
Zie je wel? Ze moet toch ergens gebleven zijn?quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:24 schreef RichardQuest het volgende:
http://www.nieuwrechtsrotterdam.nl/
http://www.nieuwrechts.nl/
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Floripas het volgende:
Veel plezier, geef ze een kusje van mij.
Denk het niet....quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
Is er nog iets over van die partij?
quote:Maar hij heeft er iets op gevonden: hij gaat rechten studeren.
Er wacht een gewillige vrouw op je onder de Westertoren, Tafkahs.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:23 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Even kijken. Nope. Pas als ik weg ben.
Links en naief...quote:
Die houdt 't nog geen maand vol...quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk het niet....
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article266446.ece
[..]. Inderdaad, Michiel, ga een vak leren. Alsjeblieft.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Denk het niet....
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article266446.ece
[..]. Inderdaad, Michiel, ga een vak leren. Alsjeblieft.
Waar zou hij naartoe zijn geweestquote:Hij heeft het gewoon veel te druk gehad, als eenmansfractie, en toen ging hij eindelijk eens op vakantie, en toen waren er weer de zomermaanden en... Nou ja, hij was te laat, sorry, maar die bonnetjes zijn er nu. Waarom nou een kort geding?
Daar knelt het ..quote:Op een andere site met zijn naam wordt hij voortdurend zwartgemaakt. ‘Die zou ik eigenlijk een proces moeten aandoen’, zegt Smit. ‘Alleen: ook dat kost geld.’ Maar hij heeft er iets op gevonden: hij gaat rechten studeren.
Straks is 't wáár.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef Pracissor het volgende:
Moet ik weer de eerste zijn die zoiets doorziet, rechts realisme noemen ze dat toch?
Hehe, 1 april. Ik heb je wel door.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:28 schreef Pracissor het volgende:
Moet ik weer de eerste zijn die zoiets doorziet, rechts realisme noemen ze dat toch?
hoezo dat nou weerquote:Op zaterdag 1 april 2006 09:58 schreef pberends het volgende:
[..]
De VS hebben het weer over zichzelf.
http://www.hbvl.be/nieuws(...)C-9752-B229B1690B23}quote:31/03 VS plannen grootste niet-atomaire explosie ooit in Nevada-woestijn
De Verenigde Staten willen begin juni een zware conventionele bom testen in de staat Nevada. Dat melden Amerikaanse media vrijdag op basis van bronnen binnen het ministerie van Defensie.
Bedoeling van het Pentagon is te onderzoeken of ondergrondse doelwitten, zoals lanceerinstallaties, militaire hoofdkwartieren en wapendepots met traditionele wapens vernietigd kunnen worden. De test zal op 2 juni plaatsvinden op zo'n 150 kilometer van afstand van het gokparadijs Las Vegas. Het zal gaan om de grootste niet-atomaire explosie ooit in Nevada, zo luidt het.
Het Pentagon is er al langer over bezorgd dat er binnen het Amerikaanse wapenarsenaal geen wapens zijn die ondergrondse doelwitten kunnen treffen. Plannen voor de ontwikkeling van een speciale atoombom, de zogenoemde "Nuclear Bunker Buster", stuitten de afgelopen jaren steeds op tegenstand van het Congres.
Ik krijg jou nog wel!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef RichardQuest het volgende:
GB en ik waren Floripas een beetje aan het pesten. (s)links dolletje verpest door rechts.
En is het dan positieve discriminatie voor het onderwijs dat juist Smith rechten gaat studeren? Ik zie 'm wel voor me als pro-deo advocaatje in een leisure suit bij het arrondissement, ja, edelachtbare, mijn client spreekt geen Rotterdams.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:32 schreef pberends het volgende:
Krijgen niet relatief veel allochtonen met het straftrecht te maken dat ie rechten gaat studeren??
Door jou ben ik CherryMoonTraxxx aan het flamen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dit mysterie is ook weer opgelost.
Dat je die bevestiging uberhaupt nog nodig hebtquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:35 schreef MrX1982 het volgende:
Als je in OUD kijkt wil je uberhaupt toch geen kinderen meer.
Oei, ik riskeer een ban.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Floripas het volgende:
[..]
Door jou ben ik CherryMoonTraxxx aan het flamen.
Je wordt bedankt, conchadetumadre.
Het ergste is nog wel na die fysieke aftakeling van vrouwen dat mensen met kinderen niets anders doen dan praten over kinderenquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
Dat je die bevestiging uberhaupt nog nodig hebt
De feiten spreken voor zich, vrouw= krols vanwege een onderbuikgevoel
man zwicht onder een tig halve liters, probeert het een aantal keer, vindt dit wel een goede nieuwe levensstijl, vrouw raakt ineens wel zwanger, vrouw wordt lelijk, hormonen breken al het mooie af wat je ooit in je vrouw kon ontdekken, vrouw wordt dikker en zelfzuchtiger, man staat droog, vrouw baart kind(eren), man moet op z'n centen letten en verantwoordelijk zijn enzo..
Dat gun je je ergste vijand toch niet
Reflecteer jij jouw ouders eens niet op de wereld, Mokumse revisionist.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:38 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Dat je die bevestiging uberhaupt nog nodig hebt
De feiten spreken voor zich, vrouw= krols vanwege een onderbuikgevoel
man zwicht onder een tig halve liters, probeert het een aantal keer, vindt dit wel een goede nieuwe levensstijl, vrouw raakt ineens wel zwanger, vrouw wordt lelijk, hormonen breken al het mooie af wat je ooit in je vrouw kon ontdekken, vrouw wordt dikker en zelfzuchtiger, man staat droog, vrouw baart kind(eren), man moet op z'n centen letten en verantwoordelijk zijn enzo..
Dat gun je je ergste vijand toch niet
Ik geloof niks meer.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:40 schreef Sidekick het volgende:
Ik heb promotie gekregen.
Worden beoordeeld. Individueel is een bijwoord: "Jullie worden beoordeeld, op individuele wijze".quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:52 schreef Monidique het volgende:
Bij "Jullie worden individueel beoordeeld bij de presentatie" is het naamwoordelijk gezegde dan worden individueel beoordeeld, of worden beoordeeld? Ik zou voor het laatste gaan, omdat individueel iets zegt over het gezegde, niet over het onderwerp. Niet? Kortom, een bijwoordelijke bepaling?
Ik wacht nog steeds op je foto, dan praten we wel verder.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, heb je al een stijve?
Daar was het me eigenlijk om te doen natuurlijk.
Toen wist je het, ik heb teveel vrije tijd!quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:56 schreef Monidique het volgende:
Het was een citaat uit een e-mail, denk ik, die een vriend van me had gekregen, zei hij via MSN. Ik probeerde het voor de gein even te ontleden,.
Verschrikkelijk, alsof het denken ook ineens stoptquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het ergste is nog wel na die fysieke aftakeling van vrouwen dat mensen met kinderen niets anders doen dan praten over kinderen.
Er is een ding erger dan kinderen en dat is praten over kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |