abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:01:44 #51
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36526517
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:00 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Abraham Kuyper is mijn Henk Sneevliet.
[afbeelding]
Het was dan ook een direct plaagstootje naar jou.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:05:19 #52
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36526548
Amai, wat een narigheid. Ik moet een soort bruispoeder drinken dat naar cocaine smaakt (blegh) en ik heb een antibioticapil die zo groot is dat ik toch maar even de apotheker heb opgebeld of het geen zetpil is (hij deed me denken aand zo'n kinderzetpil). Die moest even hartelijk lachen.

Ik kan wel slikken, mar daar zitten meestal geen zaken tussen van één bij één bij twee centimeter.

En die ontsteking zit daar maar. Je ruikt 'm niet, je ziet 'm niet, maar, erbarme mich, mein gott, sed fieri sentio et excrucior.
pi_36526587
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:59 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Een libertarische partij is eigenlijk een contradictio in terminis maar ik geef toe dat de gedachte wel 'ns door m'n hoofd speelt. Al geloof ik niet dat ik geschikt ben voor het Haagse spelletje, teveel water bij te weinig wijn
Maar ben wel benieuwd naar die tien dingen.
Een anarcho-kapitalistische partij zou in zekere mate een contradictio in terminis zijn. Het libertarisme gaat nog steeds niet per definitie uit van de volledige afwezigheid van een overheid.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_36526594
quote:

[..]

Een libertarische partij is eigenlijk een contradictio in terminis maar ik geef toe dat de gedachte wel 'ns door m'n hoofd speelt. Al geloof ik niet dat ik geschikt ben voor het Haagse spelletje, teveel water bij te weinig wijn
Ik ben eigenlijk wel benieuwt hoe jij dit in de praktijk ziet:

Crèche Tweede Kamer: ¤ 800.000
quote:
Een gestage ontmanteling van de overheid heeft voor mij de allerhoogste prioriteit, hoe groot die overheid dan uiteindelijk zou moeten worden daarover valt te discussiëren, ik ben echt de lulligste niet.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_36526601
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:05 schreef Floripas het volgende:
erbarme mich, mein gott, sed fieri sentio et excrucior.
Hmmmz, doet pijn dus.
pi_36526683
ik ga weer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_36526701
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:37 schreef Floripas het volgende:
Maar voor het opknappen van het speeltuintje hadden we rubber tegels aan de gemeente gevraagd - en gekregen.
Subsidiariteit.
Anyway, ik vind jullie (jij en HO) beiden doorgeschoten utopisten, met Sigme daarentegen zou ik wel een coalitie kunnen vormen.
pi_36526819
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:07 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwt hoe jij dit in de praktijk ziet:
Privatisering van de gezondheidszorg, energie, openbaar vervoer en hoger onderwijs is op korte termijn heel goed haalbaar (en dan bedoel ik dus wel échte privatisering, geen halfbakken verzelfstandiging onder strikte overheidsregulering) Ontmanteling van een flink deel van de verzorgingsstaat en het ambtenarenapparaat heeft ook een hoge prioriteit. En een en ander dus gepaard gaande met een flinke belastingverlaging. Politie, justitie, dijken en wegen, en nog wat andere zaken staan wat lager op m'n lijstje maar komen uiteindelijk allemaal aan de beurt

Ander keertje ga ik er wel weer wat dieper op in, jullie houden me alweer veel te veel van m'n werk
pi_36526865
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

Subsidiariteit.
Anyway, ik vind jullie (jij en HO) beiden doorgeschoten utopisten, met Sigme daarentegen zou ik wel een coalitie kunnen vormen.
Omschrijf het utopisme van Flori eens?
Ik zie het niet..
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:15:40 #60
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36526897
quote:
Vul vooral aan, iedereen:

Fouten die een beginnende libertarische partij niet zou moeten maken.

1. De media de schuld geven van wat dan ook. Dat is een klassieke fout die per definitie ongenadig uitpakt.

2. Links óf rechts expliciet de wschuld geven van wat dan ook. Ik herinner me meervrijheid, waarop Bush werd gesteund tijdens Katrina. Niet doen, je wilt je niet mengen in het gesoebat van bestaande partijen.

3. Als je geen parlementair democraat bent, zorg dan ook dat je buitenparlementair te zien bent. Actie voeren klinkt links, maar geef het een andere naam (private initiative for the benefit of the libertarian cause ) en laat je zien.

4. Laat geen mensen toe die gefrustreerd zijn in een andere politieke beweging en hun mond daar niet over kunnen houden.

5. Blijf weg van de rassentheorieen die zeggen dat blanken slimmer zijn. Blijf weg van Stichting Martijn.

6. Laat je niet verleiden tot het doen van uitspraken als "het zijn allemaal communisten/fascisten/zakkenvullers."

7. Zet een professionele website op en stuur vanaf daar persberichten.

8. Heb een herkenbaar gezicht, één persoon die je associeert met de partij.

9. Noem de partij een beweging, dan heb je alvast een antwoord op de mensen die gaan zeuren over de oxymoron.

10. Verras. Laat je niet alleen zien bij anti-oorlogsmanifestaties, maar ook bij business class. Niet alleen kleine ondernemers verdedigen met een onderzoek naar regelzucht, maar ook vrijwilligerswerk doen op een instituut voor kinderen met het Syndroom van Down. Zorg ervoor dat je nooit een karikatuur van jezelf wordt.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:16:09 #61
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_36526912
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 15:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee laiverd, dat heb ik je al eens gezegd, Thabit is geen relkloon.
Jij antwoordde daarop zoiets als: "In dat geval: Montaigne! " ( vergeef me als ik je uitspraak verhaspel)

Hij is wiskundige en meent daarom de rede in pacht te hebben. Volgens LN is Thabit niet serieus in POL, maar dat weet ik zo net nog niet. Ik geloof meer in de (ook van LN theorie) dat Thabit licht autistisch is.
pi_36526919
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:13 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Privatisering van de gezondheidszorg, energie, openbaar vervoer en hoger onderwijs is op korte termijn heel goed haalbaar (en dan bedoel ik dus wel échte privatisering, geen halfbakken verzelfstandiging onder strikte overheidsregulering) Ontmanteling van een flink deel van de verzorgingsstaat en het ambtenarenapparaat heeft ook een hoge prioriteit. En een en ander dus gepaard gaande met een flinke belastingverlaging. Politie, justitie, dijken en wegen, en nog wat andere zaken staan wat lager op m'n lijstje maar komen uiteindelijk allemaal aan de beurt

Ander keertje ga ik er wel weer wat dieper op in, jullie houden me alweer veel te veel van m'n werk
Jammer ik zou daar inderdaad graag eens op ingaan, ben namelijk van mening dat het bij veel dingen niet mogelijk is.
Fiets
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:16:30 #63
130955 Floripas
Blast from the past
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:17:12 #64
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36526944
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Subsidiariteit.
Nou, dan gaan Osewoudt en ik wel lekker samen in de oppositie. Lekker puh.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:18:04 #65
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_36526981
pfff
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:18:27 #66
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36526994
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Jammer ik zou daar inderdaad graag eens op ingaan, ben namelijk van mening dat het bij veel dingen niet mogelijk is.
We moesten er maar weer eens een topic over openen...
pi_36527004
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:15 schreef Floripas het volgende:
Fouten die een beginnende libertarische partij niet zou moeten maken.
Ziet er goed uit, zal ze onthouden, en volgens mij hou ik me al aardig aan de meeste punten, al zullen de meningen daarover verschillen
pi_36527010
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, dan gaan Osewoudt en ik wel lekker samen in de oppositie. Lekker puh.
Ben jij een utopist ?
Zo ja. waarom?
Zo nee, waarom niet ?
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:18:56 #69
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36527015
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef George-Butters het volgende:
pfff
Waren de MILFjes een beetje te hard voor je?
pi_36527019
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:14 schreef Bluesdude het volgende:
Omschrijf het utopisme van Flori eens?
In het kort; teveel vertrouwen in overheid én maakbaarheid van de mens.
quote:
Ik zie het niet..
Dan deel je dat utopisme wellicht
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:18:59 #71
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_36527020
tvp
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_36527052
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Dat dacht ik ook in het begin maar vele boeken en websites later wist ik wel beter. Maar zoals Flori al zei, we openen er binnenkort wel weer 'ns een topic over.
  vrijdag 31 maart 2006 @ 16:19:57 #73
130955 Floripas
Blast from the past
pi_36527057
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ben jij een utopist ?
Zo ja. waarom?
Zo nee, waarom niet ?
Ik denk dat iedereen die niet in een potje zit te verzuren of een hedonistische egoist is een utopist is, dus ja, ik ook.
pi_36527091
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

We moesten er maar weer eens een topic over openen...
prcs, er zijn hier aardig wat mensen die graag zoveel mogelijk overheidstaken geprivatiseerd zien worden en ook aardig wat mensen die dat niet willen.
Het komt in veel topics terug, maar er wordt nooit wat verder op in gegaan omdat het terecht vaak te OT gaat.
Fiets
pi_36527116
quote:
Op vrijdag 31 maart 2006 16:19 schreef HenriOsewoudt het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook in het begin maar vele boeken en websites later wist ik wel beter. Maar zoals Flori al zei, we openen er binnenkort wel weer 'ns een topic over.
ok, top
Fiets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')