Ik probeer te zeggen dat het heel geflatteerd is, als Roemenie met 6 clubs zou spelen zal de coefficient logischerwijs veel lager zijn. En op het niveau van Nederland zitten en wellicht lager omdat ze maar 2 wellicht goeie clubs hebben. Daar waar wij Feijenoord, AZ minder mate heerenveen hebben.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:11 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Beetje rare conclusie... eerst zeg je dat enkel Ajax en PSV op hoog niveau presteren, daarna zeg je dat Roemenië maar twee clubs heeft en daardoor nooit ver zal komen?
Ja.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:28 schreef Heero87 het volgende:
Op vi.nl blijkt het enthousiasme ook redelijk groot: 56% van 26582 mensen is voorstander.
voordeliger ? Ik ben geen voorstander van de Beneliga. Is enkel weer ih voordeel van de grote clubs, de kleine clubs zijn weer de dupe. En als je ziet dat in Belgie de topclubs amper kunnen winnen van de kleine ploegen dit jaar, stel ik me serieus vragen. Verder is de NL competitie wellicht wel ietsje beter, maar dat moet zeker niet overdreven worden.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar wat vinden jullie de Belgen hiervan ?
Voor jullie is dit natuurlijk wel een stuk voordeliger.
wat een crap. Nog een reden waarom ik liever geen comp met NL heb, die misplaatste arrogantie van sommigen. Anderlecht zou gewoon meestrijden voor de titel.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Anderlecht zou er zeker niet op uitlopen.
4de plek voor ze met AZ , Feyenoord en PSV voor zich
Dan is het toch alleen maar leuk om die arrogantie afgestraft te zien?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat een crap. Nog een reden waarom ik liever geen comp met NL heb, die misplaatste arrogantie van sommigen. Anderlecht zou gewoon meestrijden voor de titel.
Ze mogen zeggen wat ze willen, dat we dicht bij elkaar liggen qua cultuur enzo maar het karakter van een hollander is toch serieus verschillend dan dat van een Belg (Vlaming)
Doe mee in aan de BeNeLiga en straf die 'misplaatste' arrogantie af...quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:14 schreef BramKVO het volgende:
[..]
wat een crap. Nog een reden waarom ik liever geen comp met NL heb, die misplaatste arrogantie van sommigen. Anderlecht zou gewoon meestrijden voor de titel.
jij hebt wellicht nog nooit een match gezien in Belgie. de ploegen van Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Gent en Zulte Waregem van dit jaar moeten niet of weinig onderdoen voor clubs van hetzelfde niveau in NL.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:06 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
6 Belgische clubs is nog te veel
Heb je dat niveau eens gezien... dan nog liever NAC en Willem II
Genk is ook niet meer wat het is geweest.
Alleen Brugge en Anderlecht zou een verbetering zijn voor de subtop.
Conservatisme in het voetbalquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja.
Maar laat vooral de conservatiefjes lekker gelijk krijgen. Goed voor de ontwikkeling van het voetbal.
Ik kan nu een heel stuk schrijven over clubliefde in de VS, maar daar hebben we het nog wel over.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja.
Maar laat vooral de conservatiefjes lekker gelijk krijgen. Goed voor de ontwikkeling van het voetbal.
En dan nog. Ik snap er gewoon geen snars van. Een wedstrijd Ajax - Anderlecht zegt mij net zo veel als Ajax - Malmö, en ik kijk net zo graag naar Standard-Gent als naar Brann - Start Kristiansand als naar Panionios - PAOK Saloniki. Het intereseert me gewoon 0,0% Als Limbo of Brabander kan ik met het nog een beetje inbeelden, maar ik heb net zoveel met België als met Tsjechië. Waarom zou ik in Godsnaam daar mee in de NATIONALE competitie willen spelen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jij hebt wellicht nog nooit een match gezien in Belgie. de ploegen van Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Gent en Zulte Waregem van dit jaar moeten niet of weinig onderdoen voor clubs van hetzelfde niveau in NL.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:32 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik kan nu een heel stuk schrijven over clubliefde in de VS, maar daar hebben we het nog wel over.
hierin kan ik je enkel bijtredenquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:37 schreef pfaf het volgende:
[..]
En dan nog. Ik snap er gewoon geen snars van. Een wedstrijd Ajax - Anderlecht zegt mij net zo veel als Ajax - Malmö, en ik kijk net zo graag naar Standard-Gent als naar Brann - Start Kristiansand als naar Panionios - PAOK Saloniki. Het intereseert me gewoon 0,0% Als Limbo of Brabander kan ik met het nog een beetje inbeelden, maar ik heb net zoveel met België als met Tsjechië. Waarom zou ik in Godsnaam daar mee in de NATIONALE competitie willen spelen?
Bah elke keer als ik aan het idee denk word ik al chagerijnig...
Het is alleen maar de vraag dan op welke plaatsen die clubs staanquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:19 schreef BramKVO het volgende:
[..]
jij hebt wellicht nog nooit een match gezien in Belgie. de ploegen van Anderlecht, Club Brugge, Standard, Genk, Gent en Zulte Waregem van dit jaar moeten niet of weinig onderdoen voor clubs van hetzelfde niveau in NL.
Als een sportclub (franchisequote:Op zaterdag 1 april 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Die is moeilijk hoor. Ik begrijp 'm niet.
Of heb je het over de MLS?
o.a. En commercie boven traditie, clubliefde etc.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Die is moeilijk hoor. Ik begrijp 'm niet.
Of heb je het over de MLS?
Wat met België erbij een weinig zeggende Beneluxversie van de Mickey Mouse competitie zou worden.quote:Op zaterdag 1 april 2006 07:41 schreef popolon het volgende:
Maar aan de andere kant, je kan inderdaad ook een weinig zeggende Mickey Mouse competitie willen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |