Van die fotoquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Beschouw daar had m'n zus ook last van
Het is gewoon een luie sodemieter die niet eens de moeite neemt een titel te bedenken.quote:
Nee precies, valt me verschrikkelijk tegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is gewoon een luie sodemieter die niet eens de moeite neemt een titel te bedenken.
Lachen he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:09 schreef Eilanden het volgende:
De Buitenlandse bruid was ook weer tenenkrommend zeg
Met name die Jan .... met mijn nieuwe kapsel ben ik toch wat meer z-z-z-z-z-z-z-eeeeeh-z-z-zelfverzekerd
Die meid is gewoon niet verliefd op hem, dat zie je zo. Als een latina het in je ziet zitten, dan merk je dat echt welquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lachen he?
En die geile William die veel jongere vrouwen probeert te versieren.
Die knaap in Honduras vind ik een beetje zielig, wanrtt die meid neemt hem volgens mij vreselijk in de maling.
Het peil van FCDB zal waarschijnlijk teveel voor zijn oude hart zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom je morgen naar Den Bosch golfer? 50+ = gratis entree
Nee dank je, ik ga liever ergens anders dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom je morgen naar Den Bosch golfer? 50+ = gratis entree
Ik zou willen dat ze het hiert haden./quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen kaarten in Wagenberg. Zal vast beter gaan.
http://sport.fok.nl/wielrennen/quote:Een maand geleden konden we aan jullie de F1manager presenteren, nu kunnen we, na wat vertraging, waarvoor onze excuses, ook eindelijk de FOK!wielermanager voor jullie openen. Over zes wielerwedstrijden, die worden verreden in één maand, kun je jouw wielerkennis tonen in onze wielermanager.
Aangezien we voor een ProTour-manager in tijdnood kwamen, hebben we besloten de wielermanager over een aantal voorjaarskoersen te laten lopen. Van de Ronde van Vlaanderen tot aan de Rund um den Henninger-Turm kun jij jouw eigen wielerteam in ons spel managen.
We nodigen dan ook iedereen van harte uit om (weer) deel te nemen aan de FOK!wielermanager. Nodig je familie, kennissen en vrienden uit voor je eigen kleine competitie in je subleague of ga voor de algehele roem in het algemeen klassement. Tot 1 april 23.59 heb je nog de tijd om je team voor de Ronde van Vlaanderen op te stellen.
Sterker nog. Normaal ga ik neuken als ik net wakker ben. Bij gebrek aan beter ga ik pissen en neem een peuk zoals nu.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan ga je meteen ook achter de computer?of heb je een laptop op de plee?
Wakker geneukt worden is best lekker ja. Morgen om 10 uur overkomt het mij ook, heb ik met mn liefje afgesproken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterker nog. Normaal ga ik neuken als ik net wakker ben. Bij gebrek aan beter ga ik pissen en neem een peuk zoals nu.
Hé Popo. Ik kan niet slapen. Dus ben maar gaan plassen. Alles goed in het wilde westen ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:08 schreef popolon het volgende:
Goede avond.
I'm hanging in there brother.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hé Popo. Ik kan niet slapen. Dus ben maar gaan plassen. Alles goed in het wilde westen ?
Ok Hang him out broquote:
Ok, peace maestro.quote:
Slam dunk.quote:
Oe shit ja ik moest weer gaan slapen.quote:
Volgens mij is er iets misgegaan, want ik zie alleen de subleague Fiets em erin !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 02:26 schreef AirRaid het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wielrennen/
subleague: Hools!
wachtwoord: Fiets em erin
Carmen de tweede op rij!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Kady vannacht al voor de 3e nacht op rij doorgeslapen
Morgen mag ze wel vroeg wakker worden, uurtje of 5, en dan zondag om 6 uur
Maudje slaapt (nagenoeg) iedere nacht doorquote:
Axel ook alweer een paar maanden, zelfs op z'n verjaardagquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maudje slaapt (nagenoeg) iedere nacht door
* zelf een bakkie pakt ..... en nog even rond deeltquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:40 schreef dndiek het volgende:
Is er nog koffie ?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
Axel ook alweer een paar maanden, zelfs op z'n verjaardag
Rondje koffie met gebak derhalve om Axels eerste verjaardag te vieren!
dank jequote:
toch die 9 maanden beursquote:
heee ATV-tjequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:19 schreef methodmich het volgende:
Moggûh, rondje op kosten van jarige Axel!
wanneer krijgen we daar nou eens een foto van te zien?quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Beschouw daar had m'n zus ook last van
* rubbereend kijken gaatquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:52 schreef Bjoro het volgende:
Speciale oproep voor
VoreG
rubbereend
SCH
MrDoegewoon
Hebben vorige ronde(s) meegedaan maar deze nog niet !
Het "Raad waar de bal is" spel
nee, een beginnend chirurg die 'iets' (wat het is wordt onderzocht) heeft weggesneden op haar knie. Dat werd een wat grotere jaap dan we verwacht hadden, en dat loopt nogal rottig. Erg handig ook dat we twee trappen in huis hebbenquote:
net zoveel als foutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:36 schreef rubbereend het volgende:
zal wel weer weinig goed zijn
ik snap ook niet dat je haar op zolder laat slapenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:42 schreef Againzender het volgende:
Erg handig ook dat we twee trappen in huis hebben
je hebt haar nooit horen snurken zekerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik snap ook niet dat je haar op zolder laat slapen
als ik bij haar in bed lig is ze meestal wakker inderdaadquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef Againzender het volgende:
je hebt haar nooit horen snurken zeker![]()
Moet je maar eens van dat achterste gat afblijven.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:55 schreef Againzender het volgende:
jammer dat ik nog steeds ziek ben, en dat mijn vrouw amper kan lopen nu
en dan is het nog niet eens 1 aprilquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:21 schreef DIGGER het volgende:
http://s6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=3061
Als het maar bij eens blijft en je het nooit meer doet!quote:
ben dus niet de enige !quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die R_ON? En spoort die wel helemaal?
Ik ben ingeschrevenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:52 schreef rubbereend het volgende:
http://sport.fok.nl/wielrennen
subleague: Hools
wachtwoord: voetbal
quote:
Tuurlijk wel, toffe gozer, net als z'n vriendin Marjolein.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Wie is die R_ON? En spoort die wel helemaal?
Ow, ik snap er zwaar veel van in ieder geval.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, toffe gozer, net als z'n vriendin Marjolein.
Nu het faillisement is afgewend door Rudy slaan we de weg naar boven weer in.
quote:
wordt een leuke boete voor de bouwersquote:
kon weleens het einde zijn van het bedrijf zo langzamerhand denk ik, er gaan iig koppen rollen en komen claims van de aandeelhouders want de risico's zouden niet allemaal openbaar zijn gemaaktquote:
was toch iets van 137.000 euro per week ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kon weleens het einde zijn van het bedrijf zo langzamerhand denk ik, er gaan iig koppen rollen en komen claims van de aandeelhouders want de risico's zouden niet allemaal openbaar zijn gemaakt
ja kan wel, durf het niet meer te zeggen en het had eind 2005 af moeten zijnquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:18 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was toch iets van 137.000 euro per week ofzo
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:28 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik denk dat daar gewoon weddenschappen op af zijn gesloten...
Ik heb hier nog een halve koude pizza voor je liggen om op te warmen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef SCH het volgende:
Wie kookt er voor mij vanavond?
Lasagna Carbonara staat op het menuquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef SCH het volgende:
macaroni staat op de kaartquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:58 schreef SCH het volgende:
Dan bied ik zelfgemaakte pizza van di mammaquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halve koude pizza voor je liggen om op te warmen.![]()
En kreunen ook nog.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:40 schreef tong80 het volgende:
Wat zweten die 2 vrouwen lekker op eurosport.![]()
dat heb je wel eens al je sport beoefendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:40 schreef tong80 het volgende:
Wat zweten die 2 vrouwen lekker op eurosport.![]()
Dit is smullenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:42 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En kreunen ook nog.
Dank voor de tip.
Natuurlijk, maar ik zie liever deze dames zweten dan Cindy Klassen of Shara Hughes.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat heb je wel eens al je sport beoefend![]()
een halve koude of een koude halvequote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halve koude pizza voor je liggen om op te warmen.![]()
Koude halve Pizza Marinara van gisteren nog over. Straks voor mijzelf even in de oven gooien, want Bluezz is uit eten met haar collega's.quote:
Als we kampioen worden zeer zeker.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:09 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Mede PSV er
![]()
Gaat een leuk weekend worden
Gaat wel lukken. Ach en anders volgend weekend maar. Hopelijk is het weer dan ook wat beterquote:
Wat is er nodig om kampioen te worden eigenlijk, gewoon zelf winnen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:13 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. Ach en anders volgend weekend maar. Hopelijk is het weer dan ook wat beter
Als PSV wint, waar ik vanuit ga ( uit tegen RBC red), kan AZ alleen in punten nog gelijk komen. Als het dus punten verspeelt thuis tegen NAC, is het kampioenschap een feitquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is er nodig om kampioen te worden eigenlijk, gewoon zelf winnen?
Dus waarschijnlijk officieus kampioen van het weekend...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als PSV wint, waar ik vanuit ga ( uit tegen RBC red), kan AZ alleen in punten nog gelijk komen. Als het dus punten verspeelt thuis tegen NAC, is het kampioenschap een feit
volgens mij is het doelsaldo nagenoeg gelijk, dus zal men niet zo snel spreken van officieusquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus waarschijnlijk officieus kampioen van het weekend...
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:21 schreef SCH het volgende:
Desmond heeft 'verkering' maar hij vindt er niks aan - heeft gisteren zelfs van school gespijbeld: "Ik word gek van haar, ze loopt de hele tijd aan me te trekken en ze is zo druk"![]()
Desmond heeft 'verkering' maar hij vindt er niks aan - heeft gisteren zelfs van school gespijbeld: "Ik word gek van haar, ze loopt de hele tijd aan me te trekken en ze is zo druk"![]()
Ik neem het vanavond op om later te bekijken als Bluezz terug is van haar etentje.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:11 schreef Bjoro het volgende:
alvast de koffie aanzet, de koekjes klaarlegt, de pantoffeltjes aan doet.....want straks komt wie is de mol !
Jullie kijken vast ook TV-Toppersquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Als het een NCRV-programma was was het een NCRV-Hools zeker...
Zondagmiddag is het nog slapper hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:24 schreef tong80 het volgende:
In een uur tijd 4 posts. Het wordt tijd de uitbater te vervangen want dit gaat de verkeerde kant op.
dvdtje kijken is geen slecht plan, welke zal ik eens nemenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:29 schreef SCH het volgende:
Wanneer moet je nou DVD's terug kijken als er ook gewoon iets op tv is?
Je rijlessen gaan zo kut dat dit de enige mogelijkheid is?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef pascalheister het volgende:![]()
had de rijinstructeur nog even uitgenodigd voor een bakkie
in tegendeel, me ouders kennen hem nog van vroeger vandaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je rijlessen gaan zo kut dat dit de enige mogelijkheid is?
Je hebt ons!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:27 schreef golfer het volgende:
Bluezz is nog steeds niet thuis van haar etentje.
Seks op afstand is toch net iets minder lekker dan in het echt.quote:
Pardon - je blijft maar mooi even van Bluezz af zoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Seks op afstand is toch net iets minder lekker dan in het echt.![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:32 schreef SCH het volgende:
Heb ik Prison Break opgenomen, staat Robert Jensen er op![]()
Bel haar maar en biedt het maar aan, we moeten morgen toch weer in Utrecht zijn.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:47 schreef SCH het volgende:
Blijft ze hier toch slapen, Nick is er niet
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:52 schreef Againzender het volgende:
Affijn, dit was het cadeau:
[afbeelding]
DIGGER z'n weekend is weer goed in ieder geval....
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:56 schreef Eilanden het volgende:
[..]
![]()
![]()
SCHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!
Ben je nog steeds ziek dan trouwens? Want die jarige snap ikquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:56 schreef Againzender het volgende:
Tja, dat krijg je met vrienden in Den Haag die niet van voetbal houden, dan is dit de meest logische oplossing.
nog steeds ziek iddquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:57 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ben je nog steeds ziek dan trouwens? Want die jarige snap ikmaar dan blijven er nog een kreupele en zieke over
Wij worden volgend jaar Canadees kampioenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:59 schreef clauwheee het volgende:
SCHat dan moeten onze clubs maar zorgen dat Amsterdam zesde gaat worden
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Wij worden volgend jaar Canadees kampioen![]()
ik word ook heel warm van binnen door alle felicitatiesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:00 schreef SCH het volgende:
Besef je wel dat het voor ons ook best emo is AZ, de verjaardag van 1 van onze mascottes
SCHtiefpapa voelt zich ook een jaartje ouder.
Lekkerquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:58 schreef SCH het volgende:
Weer zo'n thuisfluiter
* SCH zet biertje en bitterballen voor Eilanden neer
net als die voorronde CL eind deze zomerquote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
net als die voorronde CL eind deze zomer
Schitterende film idd. Maar ik heb er geen zin in. Je wordt zo verdrietigquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:35 schreef golfer het volgende:
Voor diegenen die hem nog nooit gezien hebben, straks om 23:55 de prachtige film Hersenschimmen i.p.v. de in de gidsen aangekondigde film.
Dit in verband met het vorige week plotseling overlijden van Joop Admiraal.
Ik heb hem geloof ik ook al 3x gezien, maar ga gewoon maar nog een keertje kijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:38 schreef tong80 het volgende:
Schitterende film idd. Maar ik heb er geen zin in. Je wordt zo verdrietig
Globe!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Overbaat schaadt Tong, open je veel dan krijg je de schijn tegen.
Goeienacht allen!
Volgens mij gaat Vaduz aan partnerruil met zijn bed doenquote:Op zaterdag 1 april 2006 00:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Overbaat schaadt Tong, open je veel dan krijg je de schijn tegen.
Goeienacht allen!
Partnerruik?quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Vaduz aan partnerruik met zijn bed doen
Lekker bij het jochie slaopen!quote:Op zaterdag 1 april 2006 00:47 schreef Bluezz het volgende:
SCHeet was niet thuis, alleen de poezen, maar die SCHnurken te hard, dus ik ben toch maar naar huis gegaan ')
Trusteh Tong.quote:Op zaterdag 1 april 2006 01:49 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ga ik slapen. Trusten.
Ik ben er uit, wakker is iets anders.quote:
Ik denk een rooie maar het kan ook een groene wordenquote:[Naar wat voor voiture ga je kiek'n?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |