Van die fotoquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:49 schreef clauwheee het volgende:
Beschouw daar had m'n zus ook last van
Het is gewoon een luie sodemieter die niet eens de moeite neemt een titel te bedenken.quote:
Nee precies, valt me verschrikkelijk tegen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is gewoon een luie sodemieter die niet eens de moeite neemt een titel te bedenken.
Lachen he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:09 schreef Eilanden het volgende:
De Buitenlandse bruid was ook weer tenenkrommend zeg
Met name die Jan .... met mijn nieuwe kapsel ben ik toch wat meer z-z-z-z-z-z-z-eeeeeh-z-z-zelfverzekerd
Die meid is gewoon niet verliefd op hem, dat zie je zo. Als een latina het in je ziet zitten, dan merk je dat echt welquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Lachen he?
En die geile William die veel jongere vrouwen probeert te versieren.
Die knaap in Honduras vind ik een beetje zielig, wanrtt die meid neemt hem volgens mij vreselijk in de maling.
Het peil van FCDB zal waarschijnlijk teveel voor zijn oude hart zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom je morgen naar Den Bosch golfer? 50+ = gratis entree
Nee dank je, ik ga liever ergens anders dood.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Kom je morgen naar Den Bosch golfer? 50+ = gratis entree
Ik zou willen dat ze het hiert haden./quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Morgen kaarten in Wagenberg. Zal vast beter gaan.
http://sport.fok.nl/wielrennen/quote:Een maand geleden konden we aan jullie de F1manager presenteren, nu kunnen we, na wat vertraging, waarvoor onze excuses, ook eindelijk de FOK!wielermanager voor jullie openen. Over zes wielerwedstrijden, die worden verreden in één maand, kun je jouw wielerkennis tonen in onze wielermanager.
Aangezien we voor een ProTour-manager in tijdnood kwamen, hebben we besloten de wielermanager over een aantal voorjaarskoersen te laten lopen. Van de Ronde van Vlaanderen tot aan de Rund um den Henninger-Turm kun jij jouw eigen wielerteam in ons spel managen.
We nodigen dan ook iedereen van harte uit om (weer) deel te nemen aan de FOK!wielermanager. Nodig je familie, kennissen en vrienden uit voor je eigen kleine competitie in je subleague of ga voor de algehele roem in het algemeen klassement. Tot 1 april 23.59 heb je nog de tijd om je team voor de Ronde van Vlaanderen op te stellen.
Sterker nog. Normaal ga ik neuken als ik net wakker ben. Bij gebrek aan beter ga ik pissen en neem een peuk zoals nu.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en dan ga je meteen ook achter de computer?of heb je een laptop op de plee?
Wakker geneukt worden is best lekker ja. Morgen om 10 uur overkomt het mij ook, heb ik met mn liefje afgesproken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 03:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sterker nog. Normaal ga ik neuken als ik net wakker ben. Bij gebrek aan beter ga ik pissen en neem een peuk zoals nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |