Nou stel dat haar man bij de regering werkt. Stel ik mijn toekomstige partner ter beschikking van de regering.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:31 schreef AlohaXa het volgende:
Wat verstaat de Tong onder partner ruil?
En nu in het Nederlands?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou stel dat haar man bij de regering werkt. Stel ik mijn toekomstige partner ter beschikking van de regering.
Dak me aanstaande wijf uitbesteed aan een hoge bieder as ie maar schoon en gewasse isquote:
Wat moet je met een postbus ? Is het omdat er een gleuf inzit ? Viespeuk.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:35 schreef L-IS het volgende:
je mag mijn afdankertjes wel hebben, krijg hem toch niet omhoog van zo'n flatgebouw![]()
stuur je postbus maar door![]()
pffft jij begrijpt het concept van ruilen niet hequote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef MisterICE het volgende:
Ik kan wel wat regelen voor 50E.
kan 'r toch verzenden in een grote doos?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat moet je met een postbus ? Is het omdat er een gleuf inzit ? Viespeuk.
Ik ga hieronder zitten. Voor 3 kratjes bier heb jij een date!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:39 schreef MisterICE het volgende:
Ik kan wel wat regelen voor 50E.
Die komen altijd nat aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:41 schreef L-IS het volgende:
[..]
kan 'r toch verzenden in een grote doos?![]()
Mijn aanstaande partner wil niet met een pooier naar bed.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 23:43 schreef Virgin het volgende:
is een hoer te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |