Gisteren in RTL Boulevard (kijk ik anders nooit hoorquote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Jane het volgende:
Btw mensen, ik kan me herinneren dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd waren. Klopt dat?
Het zou toch niet zo zijn dat mevrouw Mills iets over de muziekcatalogus te zeggen krijgt, he?Of geldt het alleen voor privévermogen?
Tja is het ook, maar het is ook niet echt slim van Macca geweest om in gemeenschap van goederen te trouwen. Alleen denk ik dat dat geld hem op dit moment nog het minst boeit.quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:12 schreef Rnnz het volgende:
£200 miljoen! Wat een belachelijk bedrag zeg.
Lekker vaag. Hij bevestigt niks, en ontkent niks.quote:Seeing that so many inaccurate stories have been written at the moment about Heather and myself, all I can ask people to do is not believe them and understand that most of what is coming out is made up and entirely false. Thanks for your support.
Dat ze uit elkaar gaan staat ook op zijn site(bij nieuws, 17-05), dus dat is iig waarquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef webfreak het volgende:
Op McCartney's website staat hetvolgende:
[..]
Lekker vaag. Hij bevestigd niks, en ontkent niks.
Maargoed, het zal me ook niks verbazen als het huwelijk idd op wankele poten staat, en Heather één dezer dagen de benen neemt met 200 miljoen in de knip, om ergens ver weg op grote voet te gaan leven.![]()
LOLquote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef webfreak het volgende:
Maargoed, het zal me ook niks verbazen als het huwelijk idd op wankele poten staat, en Heather één dezer dagen de benen neemt met 200 miljoen in de knip, om ergens ver weg op grote voet te gaan leven.![]()
quote:Op donderdag 18 mei 2006 20:39 schreef webfreak het volgende:
Op McCartney's website staat hetvolgende:
[..]
Lekker vaag. Hij bevestigt niks, en ontkent niks.
quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar goed, kunnen we nu weer over the Beatles praten? Die scheiding interesseert me weinig![]()
Nee.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 00:01 schreef MaJo het volgende:
[..]![]()
Maar goed, kunnen we nu weer over the Beatles praten? Die scheiding interesseert me weinig![]()
Maak je geen zorgen. Ze zal er niks raars mee doen. Ze kent pas sinds een aantal jaartjes het nummer Get Back.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Jane het volgende:
Btw mensen, ik kan me herinneren dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd waren. Klopt dat?
Het zou toch niet zo zijn dat mevrouw Mills iets over de muziekcatalogus te zeggen krijgt, he?Of geldt het alleen voor privévermogen?
Ik bedoelde het niet lullig, ik heb zelf nooit echt iets gehad met de privelevens van de Beatles. Ik waardeer ze om hun geweldige muziek en het interesseert mij daarom niet zo veel wie het met wie doet, wie er in scheiding ligt enz. Maar dat is persoonlijkquote:Op vrijdag 19 mei 2006 01:52 schreef Jane het volgende:
Oké, laat ik het anders verwoorden...
De scheiding gaat over Paul McCartney en dus over The Beatles. Het is misschien niet het meest verheffende onderwerp waar je het hier over kunt hebben, maar het is daarom nog niet offtopic. Het is nieuws. En bovendien, als mede-initiator van het topic en poster van het eerste uur vind ik dit bijvoorbeeld oneindig veel interessanter dan voor de honderdste keer de vraag 'wat vind jij het leukste liedje?'. Maar ja, dat is idd ook persoonlijk...
All I'm saying is... kunnen we het alsjeblieft hier over alle onderwerpen - hoe onbenullig soms ook - blijven hebben zolang het ontopic is? Er is toch al zo'n rare beweging aan de gang op FOK! van mensen die elkaar vanalles lopen te verbieden. Laat dit topic er alsjeblieft nog even van gevrijwaard blijven.
Er is tot nu toe 1x Lady Madonna gespeeld en 2x Help! Zelf zou ik het heel vet vinden als Helter Skelter gedraaid wordt, maar ik kan op elk Beatles nummer wel los gaanquote:Op vrijdag 19 mei 2006 07:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nou, vooruit dan maar. Denk je dat zaterdagavond ook wat Beatles-liedjes worden gespeeld? En zo ja, welke zou jij dan willen horen in Club 8?
![]()
Apple lijkt wel heel veel interresse te hebben om muziek van de Fab 4 aan te bieden, misschien is dit de mogelijkheid voor Macca om zijn scheidingskosten terug te verdienenquote:Are the Beatles Ready for iTunes?
May 11, 2006
Apple, which on May 8 won a trademark dispute with the Beatles over its iTunes music store, wants to get rights to sell the digital version of the band's songs through the online service.
"We certainly will do everything we can to get them on iTunes,'' said Eddy Cue, Apple's vice president of iTunes. "The Beatles aren't available in any digital format today but they are going to be one day. We certainly hope that happens on iTunes.''
Apple Corps Ltd., which is owned by Paul McCartney, Ringo Starr, Yoko Ono and the estate of George Harrison, is remastering the entire Beatles catalog to make the songs available for downloading for the first time, Apple Corps's managing director Neil Aspinall told a London court last month.
"There's a huge gold mine in the Beatles catalog,'' said Russ Crupnick, a music industry analyst at NPD. "There are tens of millions of people who have never bought anything from a digital store, and when they do the tendency is overwhelming to buy it from Apple Computer. When you think about a premier artist like the Beatles, it may drag some of those other people to buy.''
Die is idd erg coolquote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:59 schreef ruud_fr het volgende:
zit nu "George Harrison & Eric Clapton - Live in Japan" te luisteren
wat een geweldige versie van While My Guitar Gently Weeps staat daarop zeg
Stoere coverquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef Thelonious het volgende:
De nieuwe MOJO is wel leuk voor de Beatlesfans. Een top 101 van Beatles-nummers verkozen door muzikanten e.d., en een Revolver-Reloaded, waarop de gehele CD Revolver word gecovered door verschillende artiesten.
[afbeelding]
Verder The story of Revolver en een interviewtje met McCartney!
![]()
Naar mijn weten zo nep als wat, heb er namelijk nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:43 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
ik heb een vraagje
op slsk kwam ik een release tegen die
Pink Floyd with The Beatles-Applejuice(1968)
weet iemand hier of die echt is?
quote:Billy Preston overleden
Zanger en toetsenist Billy Preston is dinsdag overleden. Dat meldden diverse Amerikaanse media. Preston werd wel de 'vijfde Beatle' genoemd, omdat hij keyboard speelde op diverse albums van de Britse popgroep The Beatles. Preston maakte ook muziek met de Rolling Stones en Eric Clapton. De muzikant had ernstige nierproblemen en lag al sinds november in coma in een verzorgingstehuis. Afgelopen zaterdag werd hij naar het ziekenhuis in de Amerikaanse plaats Scottsdale gebracht, omdat zijn toestand verslechterde. Preston is 59 jaar geworden.
Cool! Is die gewoon in boekenwinkels te koop? Heb het volgens mij nooit eerder zien liggenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef Thelonious het volgende:
De nieuwe MOJO is wel leuk voor de Beatlesfans. Een top 101 van Beatles-nummers verkozen door muzikanten e.d., en een Revolver-Reloaded, waarop de gehele CD Revolver word gecovered door verschillende artiesten.
[afbeelding]
![]()
Vanaf vandaag ligt die in veel winkels.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Cool! Is die gewoon in boekenwinkels te koop? Heb het volgens mij nooit eerder zien liggen
Ik gok op z'n handen?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:25 schreef webfreak het volgende:
Weet vrij weinig van z'n persoontje af, op wat interviews na.. Wat zat er zoal bij 'm los dan?
Laat dat van die gezellige opa uit m'n vorige post dan maar weg.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:43 schreef Thelonious het volgende:
Iets met kinderen dacht ik.
Ja, meen ik me ook te herinneren.quote:
Ik heb er nog naar gezocht op google maar kon er niets over vinden. Toch kan ik me nog heel goed een journaal herinneren waarin het naar voren kwam, misschien 15 jaar geleden.quote:
Misschien was het een situatie zoals Pete Townshend ook had?quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:59 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ik heb er nog naar gezocht op google maar kon er niets over vinden. Toch kan ik me nog heel goed een journaal herinneren waarin het naar voren kwam, misschien 15 jaar geleden.
Shit, ja, het is natuurlijk 40 jaar geleden dat Revolver uitkwam... Veeeeeeertig jaar.... niet te geloven...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:35 schreef Thelonious het volgende:
quote:Track 22: ''WHILE MY GUITAR GENTLY WEEPS''
George Martin: ''Dominic liked the simplicity of the solo, acoustic version -- that was almost a demo, it was in a different key. But Olivia (Harrison) was uncomfortable using it like that, she thought it was too small and unfinished.
''So they asked me to write a special score. It was a bit petrifying, actually -- Olivia came to the session and it went very well, she loved it. It's pretty significant -- it's the very last score ever to be written for a Beatles song.''
Giles: ''That's the only added music in the show, that new string arrangement by my dad. During the session, there was no emotion at all; it's only after that you think, what a day!''
''You can't work with your hands tied by duty and responsibility, because you'll be too safe, or you'll just do the wrong thing.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |