Chapman bedoel je? Inderdaad brrrrrquote:Op maandag 24 april 2006 18:35 schreef BeRightBack het volgende:
Killing a beatle gezien..
wat een creep die gozer
die heb ik er niet bijquote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef SanyaN het volgende:
Edit: En oja ik kwam "The White" album tegen op elpee , zit een mooie poster "plaat" in zeg met de teksten achter op
Ja ik heb het even na gekeken , dat klopt het is een duitse druk.quote:Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
die heb ik er niet bij, komt misschien omdat het een Duitse versie is?
ik bedoelde eigenlijk die van mijquote:Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef SanyaN het volgende:
[..]
Ja ik heb het even na gekeken , dat klopt het is een duitse druk.
heb ik mooi een mazzeltje , hij is best groot ook namelijk
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef Olmo het volgende:
Ah nee, toch geen feyenoorder in het Beatlestopic
Ik wou zelfmoord plegen maar ik ging terug.. toen kreeg ik een baan , maar ik werd ontslagen dus ik ging weer weg om zelfmoord te plegen (had het maar gedaanquote:
dat was precies wat ik ook dacht toen ik die docu. zag , wat een engerd zeg had je zelf afgemaakt inderdaad bah zeg!quote:Op woensdag 26 april 2006 18:31 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik wou zelfmoord plegen maar ik ging terug.. toen kreeg ik een baan , maar ik werd ontslagen dus ik ging weer weg om zelfmoord te plegen (had het maar gedaan)
Inderdaadquote:Op woensdag 26 april 2006 18:31 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Ik wou zelfmoord plegen maar ik ging terug.. toen kreeg ik een baan , maar ik werd ontslagen dus ik ging weer weg om zelfmoord te plegen (had het maar gedaan)
Ik denk dat de kans groot is dat hij meteen vermoord wordt door een hardcore fan (het blijft Amerika...) Maar echt een straf is dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk blijft hij nog lang vast zitten, al zou hem vrijlaten misschien nog wel een grotere straf zijn![]()
Precies. Met die grotere straf bedoelde ik ook dat hij weet dat hij nergens veilig is als hij vrij is, dus het weten dat je je leven niet zeker bent.quote:Op woensdag 26 april 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groot is dat hij meteen vermoord wordt door een hardcore fan (het blijft Amerika...) Maar echt een straf is dat nou ook weer niet![]()
dat is zeker een grotere straf, maar de vraag is hoe lang het duurtquote:Op donderdag 27 april 2006 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Precies. Met die grotere straf bedoelde ik ook dat hij weet dat hij nergens veilig is als hij vrij is, dus het weten dat je je leven niet zeker bent.
First US visit is echt de moeite waard. Het is ook zeker een aanvulling op Anthology.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik zit er aan te denken de dvd Beatles-First U.S. Visit te kopen. Maar zit daar erg veel in wat ook in Anthology zit...? Ik ben eerlijk gezegd het meest geinteresseerd in de beelden achter de schermen. De Sullivan shows and Coliseum ken ik wel. In Anthology (deel 3) zitten ook veel achter de schermen beelden (in de auto vind ik prachtig, en als ze aan de telefoon op de Engelse radio zijn: het is dan net alsof je er bij bent!). Komen die uit deze docu of zit daar echt (veel) nieuw materiaal in?
Ja, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef webfreak het volgende:
De DVD bevat een helehoop extra materiaal, dat zeker de moeite waard is hoor
quote:Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb overigens, heeeeel toevallig, tot mijn grote vreugde The Beatles Recording Sessions weten te vinden! Op www.play.com is er een versie uit 2005 te koop (nieuw) voor maar 12 euro incl. verzendingskosten. Daar hoefde ik niet lang over na te denken.Nu de Chronicle nog: dat wordt lastiger, vrees ik... Maar ik ben met dit boek al heel blij!
quote:'WE CAN'T WORK IT OUT'
Paul McCartney gaat een formele procedure starten om te scheiden van zijn vrouw Heather, omdat hij gelooft dat ze niet langer in hun 'privé-hel' kunnen leven. Dat meldt de Engelse krant The Mirror vandaag. In recente maanden is het toch al stormachtige huwelijk in zwaar weer terechtgekomen. Afgelopen weekend zou het paar een crisisberaad houden, maar de 63-jarige ex-Beatle besloot dat hij een nieuwe emotionele uitbarsting niet aankon. Hij vertelde een vriend: "We kunnen echt niet op deze manier doorgaan. Het is gewoon niet eerlijk voor geen van ons. Het is genoeg geweest." Een andere bron: "Paul heeft dit besluit niet makkelijk genomen, maar hij vindt dat het niet door kan gaan. De relatie tussen Heather en Paul was zo slecht dat het zelfs onmogelijk werd om onder hetzelfde dak te slapen. Paul hoopt van harte dat een tijdelijke scheiding hen de rust en ruimte kan verschaffen om te zien of het huwelijk nog te redden valt. "Het is triest voor hen. We zijn bezorgd dat het allemaal voorbij is, maar niemand heeft de hoop volledig opgegeven."
Verwacht wordt dat Paul zijn naaste familie en vrienden vandaag op de hoogte brengt van de nieuwste stand van zaken. Heather werd intussen door haar zus Fiona in de watten gelegd. Ze herstelt van een operatie aan haar been in Hove, East Sussex. Paul verbleef op de boerderij in Peasmarsh, 55 mijl verderop. Hun tweejarige dochter Beatrice werd door een chauffeur van het ene naar het andere huis gereden, zodat het paar elkaar niet hoefde te ontmoeten.
Toen Paul vorige week alleen naar het plaatsje Baulieu-sur-Mer, vlakbij Monaco ging, kwam hij zeer eenzaam over.
Een bekende legde uit:”Er zijn naar grote waarschijnlijkheid grote problemen. Hun gedrag van de laatste dagen roept ook vragen op.”
“Waarom wilde Paul niet naar Heather en Beatrice komen in Hove? Het is niets voor Paul om zich niet te vertonen bij zijn vrouw, die herstellende is van een operatie.”
“Paul sprong altijd snel in de bres voor Heather. Maar er heerst een doodse stilte vanuit zijn kamp.”
“Heather vertelde dat haar reden om in Hove te blijven, heeft te maken met het feit dat ze niet gefotografeerd wil worden. De beveiliging, is sterker aanwezig in Peasmarsh, waarom is ze dáár niet?”
Paul viel voor Heather tijdens de “Mirror’s Pride of Britain Awards” in 1999, een jaar nadat Linda stierf aan kanker, waar hij 29 jaar mee getrouwd was.
Het stel ging kort daarop met elkaar uit.
Ondanks de bezwaren van Paul’s kinderen, vooral dochter Stella, trouwden ze in 2002.
Al snel waren er spanningen.
Van de zelfstandige Heather, die haar been verloor toen ze werd aangereden door een motorfiets in 1993, werd gezegd dat het haar tegenstond, om in de schaduw van Macca te moeten leven.
Terwijl zij het vrijwilligerswerk weer op wilde pakken, wilde Paul dat ze het wat rustiger aan zou gaan doen.
Bekenden geloven dat het een teken aan de muur was, dat Paul weigerde tegen te spreken, dat hun huwelijk in een crisis verkeerde.
Zijn vertegenwoordiger vertelde vannacht: “We hebben absoluut geen commentaar”.
(Bron: mirror.co.uk)
(Vert.: Cor Dol en Rick van Dijk)
http://www.tiscali.nl/content/article/nente/467445.htmquote:'Paul McCartney gaat scheiden'
UTRECHT - 17/05/06 - (Novum/AP) - Paul McCartney en Heather Mills gaan scheiden. Dat meldt de Daily Mirror woensdag. Volgens de Britse krant heeft de 63-jarige poplegende zijn 38-jarige vrouw gevraagd hun huwelijk te ontbinden. Vertegenwoordigers van het paar laten weten dat woensdag een verklaring wordt uitgebracht.
McCartney en Heather Mills trouwden vier jaar geleden. De popster en het voormalige model hebben een dochter van 2. Volgens geruchten gaat het al een tijdje niet goed met het huwelijk van het paar. Ze zouden al enkele weken niet meer in hetzelfde huis wonen.
Mills zou haar intrek hebben genomen in hun huis aan de Britse kust, terwijl McCartney verblijft in hun boerderij in het 88 kilometer verderop gelegen dorpje Peasmarsh. Dochter Beatrice zou tussen de twee huizen vervoerd worden door een chauffeur, zodat het echtpaar elkaar niet hoeft te zien.
McCartney ontmoette Mills in 1999, een jaar nadat zijn eerste vrouw Linda stierf aan borstkanker. Paul en Linda McCartney waren 29 jaar getrouwd.
Daar kan ik niks over vinden. Wel een quote van Paul McCartney op de BBC-site: "It's been suggested that she [Mills] married me for the money and there is not an ounce of truth in this. I'm very sad to see that some insensitive people would choose a moment like this to spread these vicious rumours." Dus dan zullen ze inderdaad wel getrouwd zijn in gemeenschap van goederen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Jane het volgende:
Btw mensen, ik kan me herinneren dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd waren. Klopt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |