abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37251875
Killing a beatle gezien..
wat een creep die gozer
  Moderator maandag 24 april 2006 @ 18:46:07 #102
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37252182
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:35 schreef BeRightBack het volgende:
Killing a beatle gezien..
wat een creep die gozer
Chapman bedoel je? Inderdaad brrrrr
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37252542
heb Help! maar eens op cd gekocht! haha vond toch wel dat ie het waard is.

Edit: En oja ik kwam "The White" album tegen op elpee , zit een mooie poster "plaat" in zeg met de teksten achter op, zit te twijfelen of ik hem nou op moet hangen of niet
People are strange , When you are a stranger.....
pi_37253050
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef SanyaN het volgende:
Edit: En oja ik kwam "The White" album tegen op elpee , zit een mooie poster "plaat" in zeg met de teksten achter op
die heb ik er niet bij , komt misschien omdat het een Duitse versie is?
pi_37253489
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

die heb ik er niet bij , komt misschien omdat het een Duitse versie is?
Ja ik heb het even na gekeken , dat klopt het is een duitse druk.
heb ik mooi een mazzeltje , hij is best groot ook namelijk
pi_37254600
quote:
Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef SanyaN het volgende:

[..]

Ja ik heb het even na gekeken , dat klopt het is een duitse druk.
heb ik mooi een mazzeltje , hij is best groot ook namelijk
ik bedoelde eigenlijk die van mij

ik voel me bedrogen
pi_37273244
Ah nee, toch geen feyenoorder in het Beatlestopic
pi_37273279
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:04 schreef Olmo het volgende:
Ah nee, toch geen feyenoorder in het Beatlestopic
pi_37318610
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:46 schreef MaJo het volgende:

[..]

Chapman bedoel je? Inderdaad brrrrr
Ik wou zelfmoord plegen maar ik ging terug.. toen kreeg ik een baan , maar ik werd ontslagen dus ik ging weer weg om zelfmoord te plegen (had het maar gedaan )
pi_37320349
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:31 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Ik wou zelfmoord plegen maar ik ging terug.. toen kreeg ik een baan , maar ik werd ontslagen dus ik ging weer weg om zelfmoord te plegen (had het maar gedaan )
dat was precies wat ik ook dacht toen ik die docu. zag , wat een engerd zeg had je zelf afgemaakt inderdaad bah zeg!
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 20:01:13 #111
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37321593
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:31 schreef BeRightBack het volgende:

[..]

Inderdaad Had hij zichzelf nou van het leven beroofd in plaats van Lennon
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_37327934
Hopelijk blijft hij nog lang vast zitten, al zou hem vrijlaten misschien nog wel een grotere straf zijn
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 23:09:00 #113
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37329448
quote:
Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopelijk blijft hij nog lang vast zitten, al zou hem vrijlaten misschien nog wel een grotere straf zijn
Ik denk dat de kans groot is dat hij meteen vermoord wordt door een hardcore fan (het blijft Amerika...) Maar echt een straf is dat nou ook weer niet
pi_37347305
Ik snap eigenlijk niet dat iemand die dvd belijkt... Ik heb in ieder geval totaal geen behoefte om een 'exclusief interview' met die zak te zien...
pi_37353708
quote:
Op woensdag 26 april 2006 23:09 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans groot is dat hij meteen vermoord wordt door een hardcore fan (het blijft Amerika...) Maar echt een straf is dat nou ook weer niet
Precies. Met die grotere straf bedoelde ik ook dat hij weet dat hij nergens veilig is als hij vrij is, dus het weten dat je je leven niet zeker bent.
pi_37353998
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:08 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Precies. Met die grotere straf bedoelde ik ook dat hij weet dat hij nergens veilig is als hij vrij is, dus het weten dat je je leven niet zeker bent.
dat is zeker een grotere straf, maar de vraag is hoe lang het duurt
pi_37354305
Ik vond het wel een goeie om hem met een bordje op zijn rug door Liverpool te laten lopen met , I killed John Lennon erop.
pi_37367596
dat bordje zal niet nodig zijn denk ik
pi_37368120
Kunnen we het ergens anders over hebben...?
pi_37372095
Ik zit er aan te denken de dvd Beatles-First U.S. Visit te kopen. Maar zit daar erg veel in wat ook in Anthology zit...? Ik ben eerlijk gezegd het meest geinteresseerd in de beelden achter de schermen. De Sullivan shows and Coliseum ken ik wel. In Anthology (deel 3) zitten ook veel achter de schermen beelden (in de auto vind ik prachtig, en als ze aan de telefoon op de Engelse radio zijn: het is dan net alsof je er bij bent!). Komen die uit deze docu of zit daar echt (veel) nieuw materiaal in?
pi_37485606
De uitspraak van Apple tegen Apple zal volgende week maandag (8 mei) komen.

http://www.appleinsider.com/article.php?id=1709
pi_37491833
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:57 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik zit er aan te denken de dvd Beatles-First U.S. Visit te kopen. Maar zit daar erg veel in wat ook in Anthology zit...? Ik ben eerlijk gezegd het meest geinteresseerd in de beelden achter de schermen. De Sullivan shows and Coliseum ken ik wel. In Anthology (deel 3) zitten ook veel achter de schermen beelden (in de auto vind ik prachtig, en als ze aan de telefoon op de Engelse radio zijn: het is dan net alsof je er bij bent!). Komen die uit deze docu of zit daar echt (veel) nieuw materiaal in?
First US visit is echt de moeite waard. Het is ook zeker een aanvulling op Anthology. Je reist echt mee met de band, en ziet hen voortdurend achter de schermen.
Je ziet o.a. hoe de jongens hun tijd besteden in hun hotelkamer, elkaar (én de passagiers) vermaken in de trein, hoe ze zich klaarmaken voor een show, beetje met de journalisten dollen etc. etc.
Naast deze docu staan er ook nog een heleboel extra fragmenten op de DVD, die destijds niet gebruikt zijn voor de docu.

Sommige korte stukjes zitten ook in de Anthologydocu verwerkt, maar dat is slechts het puntje van de ijsberg.
pi_37492353
Mooi. Ik had 'm overigens net besteld voordat ik dit las! En meteen maar ff de dvd met de complete Ed Sullivan-shows erbij! Ook leuk, ook al overlapt dat ook weer met de muziek uit de US Visit dvd. Maar het lijkt me echt wel leuk de hele show te zien zoals men het vroeger gezien heeft, dus in de context! In ieder geval: ik hoef er dus geen spijt van te hebben. Dit gedeelte uit de Anthology is een van de hoogtepunten van die docu dus ik ben blij er straks veel meer van te zien!

Ik was vandaag overigens voor het eerst sinds eeuwen weer eens in Amsterdam. Ik hoopte echt dat er nog ergens een exemplaar van Lewisohn's Beatles Chronicles zou liggen (zoals een hele tijd geleden hier aangegeven werd) maar nee hoor, niets... Spijtig. Het boek is ook niet meer officieel leverbaar. Jammer... (Bovenstaande dvd's had ik ook gehoopt wel ergens in A'dam te kunnen vinden, maar nee hoor... pfffffffff.... dus heb ik ze maar bij bol.com besteld). Gelukkig was dit niet de hoofdreden van mijn bezoek aan de stad, maar het voel me wel tegen...

[ Bericht 6% gewijzigd door hello_goodbye op 02-05-2006 20:17:45 ]
pi_37525237
Zo! The US Visit dvd lag vandaag al bij m'n post! Yes! Da's wel heel snel! Meteen gekeken natuurlijk: LEUK LEUK LEUK! Alhoewel ik nog wel meer had willen zien.... Maar ja, ik heb de extra docu nog niet bekeken. Ik mistte best wel wat scenes die wel in Anthology zaten. Van mij hadden ze de unedited film compleet op dvd mogen zetten. En de optredens namen meer tijd in dan mij lief was... Al met al viel het eigenlijk wat tegen, maar misschien verwachtte ik te veel. Ik moet 'm nog maar ees bekijken. En die extra docu ook.

Ik heb overigens, heeeeel toevallig, tot mijn grote vreugde The Beatles Recording Sessions weten te vinden! Op www.play.com is er een versie uit 2005 te koop (nieuw) voor maar 12 euro incl. verzendingskosten. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Nu de Chronicle nog: dat wordt lastiger, vrees ik... Maar ik ben met dit boek al heel blij!
pi_37531307
De DVD bevat een helehoop extra materiaal, dat zeker de moeite waard is hoor
  Licht Ontvlambaar vrijdag 5 mei 2006 @ 21:31:43 #126
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_37608716
Kent iemand deze groep? http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=2245
pi_37629835
quote:
Op donderdag 4 mei 2006 00:32 schreef webfreak het volgende:
De DVD bevat een helehoop extra materiaal, dat zeker de moeite waard is hoor
Ja, je hebt gelijk! Ik heb net de extra docu gekeken en die was leuk! Veel leuker als verwacht! Misschien nog wel leuker dan de officiele film. Alsnog jammer dat ze al die stukken niet gewoon in de film hebben gemonteerd! Maar al met al geeft de complete dvd een heel mooi beeld: het is net alsof je er echt bij bent. Heel apart om 'mee te maken', moet ik zeggen. Alsnog dus super! Een uniek document! Zo vaak kan je niet achter de schermen kijken van zo'n gebeurtenis.

Het is wel heel vreemd om alles zo realistisch te zien en 'mee te maken' en dan tegelijkertijd te weten hoe het allemaal verder is gegaan. Op het moment van filmen wisten ze dat allemaal nog niet. Heel apart...
  Moderator maandag 8 mei 2006 @ 13:17:50 #129
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_37655116
Apple Computer wint rechtszaak van The Beatles

LONDEN (ANP) - De muziekmaatschappij Apple Corps van The Beatles heeft een langlopend juridisch geschil met de Amerikaanse computerfabrikant Apple verloren. Het Hooggerechtshof in Londen oordeelde maandag dat Apple Computer zijn logo mag blijven gebruiken bij de verkoop van muziek via het internet en dat het geen schadevergoeding hoeft te betalen aan The Beatles.
Volgens de ex-Beatles Paul McCartney, Ringo Starr en de weduwen van John Lennon en George Harrison heeft Apple een afspraak uit 1991 geschonden. Daarin was overeengekomen dat het zich niet zou bezighouden met de verkoop van muziek. Beide partijen hadden toen afgesproken dat het werkterrein van Apple Computer zich beperkte tot computers, telecommunicatie en dataverwerking. Apple Corps kreeg naar eigen zeggen de exclusieve merkrechten voor de verkoop van muziek.
Aan dit bestand kwam tien jaar later een einde toen Apple de digitale muziekspeler iPod introduceerde en daar even later de internetmuziekwinkel iTunes aan koppelde. Volgens Apple Computer is van schending van het akkoord uit 1991 geen sprake omdat het alleen digitale muziekbestanden verspreidt en geen cd's en cassettebandjes, zoals toen nog gebruikelijk was en ook was
vastgelegd.
Volgens rechter Edward Mann heeft Apple Computer de regels niet overtreden omdat het zijn logo gebruikt in associatie met zijn winkel en niet met de verkoop van iTunes. De ex-Beatles wilden dat Apple afziet van het gebruik van zijn bekende logo bij de verkoop van muziek. Het platenlabel Apple Corps gebruikt het beeld van een groenkleurige Granny Smith-appel. The Beatles richtten Apple Corps
in 1968 op.
Oprichter Steve Jobs noemde in 1976 zijn computeronderneming Apple omdat hij toen in Californië regelmatig in fruitgaarden appels plukte om wat geld bij te verdienen. Hij heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij ook was geïnspireerd door het succes van The Beatles.
De nummmers van de legendarische Britse band zijn niet van het internet te downloaden. In april werd bekend dat Apple Corps momenteel bezig is de collectie van The Beatles te bewerken zodat die ook digitaal kunnnen worden verkocht. Wanneer de nummers via het internet beschikbaar worden, is niet bekend.
pi_37746924
quote:
Op woensdag 3 mei 2006 21:54 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb overigens, heeeeel toevallig, tot mijn grote vreugde The Beatles Recording Sessions weten te vinden! Op www.play.com is er een versie uit 2005 te koop (nieuw) voor maar 12 euro incl. verzendingskosten. Daar hoefde ik niet lang over na te denken. Nu de Chronicle nog: dat wordt lastiger, vrees ik... Maar ik ben met dit boek al heel blij!

Potverdorie, wat zit ik te balen hier... Het boek wat ik hierboven beschrijf kwam vandaag eindelijk binnen! De langverwachte uitgave uit 2005!!! Blijkt het een rechtstreekse herdruk te zijn van de allereerste uitgave uit 1988... Waarvan ik dus al een pdf had... De versies later dan 1988 zijn toch bijgewerkt, heb ik begrepen? Songs die in 1988 nog nooit waren uitgegeven zijn later op Anthology alsnog uitgekomen. Dat is toch allemaal verwerkt in latere versies van The Sessions...? Of vergis ik mij? Ik meen ook wel eens een plaatje te hebben gezien van een nieuwere mooie layout: deze heeft dus die lelijke layout waar ik eerder al over klaagde (i.v.m. de pdf).

Op zich ziet het er wel aardig uit in kleur en zo en met harde kaft en mooi papier, maar bah... het is niet wat ik verwachte... Shit... Nu kan ik alsnog op zoek naar een nieuwe versie. Nou ja, ik wil eigenlijk eerst the Beatles Chronicles van Lewisohn hebben: die heb ik ook nog steeds niet. Ik snap niet dat zulke zeer gewaardeerde boeken zo moeilijk te krijgen zijn!

Mopper mopper mopper mopper...

Of vergis ik mij en bestaan er geen geupdate versies...?
  vrijdag 12 mei 2006 @ 02:10:13 #131
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_37750648
Ik ken geen geupdate versie, maar dat zegt op zich ook niet alles...

Verder snap ik je gemopper niet zo goed, eigenlijk. Ik vind het een geweldig boek door dat wat er in geschreven staat. Maar goed...
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_37752962
Ik vond de layout ook niet zo storend eigenlijk, en naar mijn weten is dat ook de enige versie van het boek. Ik vond nog wel dit.
pi_37758960
Hm, tja, ik mopperde wel een beetje veel, zeg ik nu een dagje later... Sorry... En er schijnt inderdaad helemaal geen geupdate versie te bestaan (wat inhoud betreft dan). Het is gewoon dat het anders was dan ik had verwacht. Maar na een tijdje gebladerd te hebben is het inderdaad toch wel een mooi boek. Op de typografie na, dan. Maar ja, ik ben grafisch ontwerper dus heb daar wat meer oog voor, denk ik... Maar ach, het boek kostte ook nog maar eens 12 euro (incl. verzendkosten) dus waar heb ik het dan nog over...
pi_37802493
Bush schijnt een groot fan te zijn van Lennon: http://www.youtube.com/watch?v=u3wM1kD7Ss8&search=lennon
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:30:15 #135
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_37914050
Paul McCartney en Heather Mills gaan scheiden....! Was net op radio 2 stukje over, strakjes komen ze met een officieel pressreleasegebeuren.

( Ok, niet echt Beatlesnieuws, maar toch... )
Nothing is real and nothing to get hung about
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 13:45:19 #136
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_37914653
Mooi. Beetje Macca van de wiet houden. Raar en naar mens.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  woensdag 17 mei 2006 @ 13:51:16 #137
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_37914839
Ja, voor zover ik het bericht gevolgt heb was het omdat Heather kennelijk een verschrikkelijk aandachtsgeil persoon was, die het niet echt kon verkroppen dat Paul meer aandacht kreeg dan zij. ( Ja de Beatles stelden ook niet zoveel voor he.. )
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_37915885
Hahah hoe naief inderdaad
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37915958
Ja, ik ben ook nooit zo gek geweest van Heather. Ze komt behoorlijk bazig over (Paul mocht idd geen wiet meer roken) en ook Paul's dochters schijnen bepaald geen beste vriendinnen te zijn met hun stiefmoeder.
pi_37916050
quote:
'WE CAN'T WORK IT OUT'

Paul McCartney gaat een formele procedure starten om te scheiden van zijn vrouw Heather, omdat hij gelooft dat ze niet langer in hun 'privé-hel' kunnen leven. Dat meldt de Engelse krant The Mirror vandaag. In recente maanden is het toch al stormachtige huwelijk in zwaar weer terechtgekomen. Afgelopen weekend zou het paar een crisisberaad houden, maar de 63-jarige ex-Beatle besloot dat hij een nieuwe emotionele uitbarsting niet aankon. Hij vertelde een vriend: "We kunnen echt niet op deze manier doorgaan. Het is gewoon niet eerlijk voor geen van ons. Het is genoeg geweest." Een andere bron: "Paul heeft dit besluit niet makkelijk genomen, maar hij vindt dat het niet door kan gaan. De relatie tussen Heather en Paul was zo slecht dat het zelfs onmogelijk werd om onder hetzelfde dak te slapen. Paul hoopt van harte dat een tijdelijke scheiding hen de rust en ruimte kan verschaffen om te zien of het huwelijk nog te redden valt. "Het is triest voor hen. We zijn bezorgd dat het allemaal voorbij is, maar niemand heeft de hoop volledig opgegeven."
Verwacht wordt dat Paul zijn naaste familie en vrienden vandaag op de hoogte brengt van de nieuwste stand van zaken. Heather werd intussen door haar zus Fiona in de watten gelegd. Ze herstelt van een operatie aan haar been in Hove, East Sussex. Paul verbleef op de boerderij in Peasmarsh, 55 mijl verderop. Hun tweejarige dochter Beatrice werd door een chauffeur van het ene naar het andere huis gereden, zodat het paar elkaar niet hoefde te ontmoeten.

Toen Paul vorige week alleen naar het plaatsje Baulieu-sur-Mer, vlakbij Monaco ging, kwam hij zeer eenzaam over.
Een bekende legde uit:”Er zijn naar grote waarschijnlijkheid grote problemen. Hun gedrag van de laatste dagen roept ook vragen op.”
“Waarom wilde Paul niet naar Heather en Beatrice komen in Hove? Het is niets voor Paul om zich niet te vertonen bij zijn vrouw, die herstellende is van een operatie.”
“Paul sprong altijd snel in de bres voor Heather. Maar er heerst een doodse stilte vanuit zijn kamp.”
“Heather vertelde dat haar reden om in Hove te blijven, heeft te maken met het feit dat ze niet gefotografeerd wil worden. De beveiliging, is sterker aanwezig in Peasmarsh, waarom is ze dáár niet?”
Paul viel voor Heather tijdens de “Mirror’s Pride of Britain Awards” in 1999, een jaar nadat Linda stierf aan kanker, waar hij 29 jaar mee getrouwd was.
Het stel ging kort daarop met elkaar uit.

Ondanks de bezwaren van Paul’s kinderen, vooral dochter Stella, trouwden ze in 2002.
Al snel waren er spanningen.
Van de zelfstandige Heather, die haar been verloor toen ze werd aangereden door een motorfiets in 1993, werd gezegd dat het haar tegenstond, om in de schaduw van Macca te moeten leven.
Terwijl zij het vrijwilligerswerk weer op wilde pakken, wilde Paul dat ze het wat rustiger aan zou gaan doen.
Bekenden geloven dat het een teken aan de muur was, dat Paul weigerde tegen te spreken, dat hun huwelijk in een crisis verkeerde.
Zijn vertegenwoordiger vertelde vannacht: “We hebben absoluut geen commentaar”.
(Bron: mirror.co.uk)
(Vert.: Cor Dol en Rick van Dijk)
pi_37916083
quote:
'Paul McCartney gaat scheiden'
UTRECHT - 17/05/06 - (Novum/AP) - Paul McCartney en Heather Mills gaan scheiden. Dat meldt de Daily Mirror woensdag. Volgens de Britse krant heeft de 63-jarige poplegende zijn 38-jarige vrouw gevraagd hun huwelijk te ontbinden. Vertegenwoordigers van het paar laten weten dat woensdag een verklaring wordt uitgebracht.

McCartney en Heather Mills trouwden vier jaar geleden. De popster en het voormalige model hebben een dochter van 2. Volgens geruchten gaat het al een tijdje niet goed met het huwelijk van het paar. Ze zouden al enkele weken niet meer in hetzelfde huis wonen.

Mills zou haar intrek hebben genomen in hun huis aan de Britse kust, terwijl McCartney verblijft in hun boerderij in het 88 kilometer verderop gelegen dorpje Peasmarsh. Dochter Beatrice zou tussen de twee huizen vervoerd worden door een chauffeur, zodat het echtpaar elkaar niet hoeft te zien.

McCartney ontmoette Mills in 1999, een jaar nadat zijn eerste vrouw Linda stierf aan borstkanker. Paul en Linda McCartney waren 29 jaar getrouwd.
http://www.tiscali.nl/content/article/nente/467445.htm
  woensdag 17 mei 2006 @ 14:37:54 #142
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_37916272
Ah, de Daily Mirror... dat is altijd een betrouwbare bron, ja.

Nou ja, het zal me eerlijk gezegd worst wezen. Misschien dat het nog een mooie gevoelige ballad of concept-lp van Paul oplevert...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_37917009
Paul staat al met 1 been in de scheiding?!
You cannot discover new oceans unless
you have the courage to lose sight of
the shore
pi_37917048
Op het officiele McCartney-forum worden topics over de scheiding gewoon dichtgegooid Dan is er meer aan de hand dan een simpele roddel, dunkt me.
  woensdag 17 mei 2006 @ 15:08:20 #145
6536 dwerg
chagrijn
pi_37917365
Om dit topic nog een iets hoger RTL-Boulevard gehalte te geven wil ik ook nog wel wat zeggen over Heather Mills. Ik vind het een raar mens. Een paar weken geleden was er op de BBC een documentaire over de strijd van Paul McCartney en Heather Mills tegen bont, en één ding viel me op. Bij elke winkel, elke radiostudio, overal waar Heather Mills binnenkomt stelt ze zich voor als De Vrouw Van Paul McCartney. Dat was vast met de beste bedoelingen, maar na vier winkels kwam dit zo irritant over, dat ik de tv heb uitgezet.
I intend to live forever, or die trying.
pi_37917629
Schopje naar SHO maar?
  Redactie Frontpage woensdag 17 mei 2006 @ 16:04:30 #147
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_37919324
McCARTNEY STATEMENT - FROM PAUL AND HEATHER - 17.05.2006
Having tried exceptionally hard to make our relationship work given the daily pressures surrounding us, it is with sadness that we have decided to go our separate ways. Our parting is amicable and both of us still care about each other very much but have found it increasingly difficult to maintain a normal relationship with constant intrusion into our private lives, and we have actively tried to protect the privacy of our child. Separation for any couple is difficult enough, but to have to go through this so publicly, especially with a small daughter is immensely stressful. We hope, for the sake of our baby daughter that we will be given some space and time to get through this difficult period.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  woensdag 17 mei 2006 @ 21:14:09 #148
1986 Jane
pi_37930268
Tja, erg sympathiek kwam ze op mij ook nooit over, maar ja...

Wel jammer voor Paul dat hij zijn zeldzame status als nooit-gescheiden-rockster nu kwijtraakt.
  woensdag 17 mei 2006 @ 22:06:50 #149
1986 Jane
pi_37932797
Btw mensen, ik kan me herinneren dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd waren. Klopt dat?
Het zou toch niet zo zijn dat mevrouw Mills iets over de muziekcatalogus te zeggen krijgt, he? Of geldt het alleen voor privévermogen?
  donderdag 18 mei 2006 @ 14:27:36 #150
6536 dwerg
chagrijn
pi_37951309
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 22:06 schreef Jane het volgende:
Btw mensen, ik kan me herinneren dat ze in gemeenschap van goederen getrouwd waren. Klopt dat?
Daar kan ik niks over vinden. Wel een quote van Paul McCartney op de BBC-site: "It's been suggested that she [Mills] married me for the money and there is not an ounce of truth in this. I'm very sad to see that some insensitive people would choose a moment like this to spread these vicious rumours." Dus dan zullen ze inderdaad wel getrouwd zijn in gemeenschap van goederen.
I intend to live forever, or die trying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')