Ik gebruik het kotsfestijn niet graag, maar:quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
Zembla stapt internet volgens mij niet echt. Als te veel sites gebanned worden gaan we weer allemaal over op AV op MSN over.
quote:Today in history
On March 30, 1981, U.S. President Ronald Reagan was shot in the chest outside a Washington, D.C. hotel by a man named John Hinckley, Jr.
Ik keek ook een stukje, maar dit is eigenlijk te onnozel om lang naar te kijken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:49 schreef RichardQuest het volgende:
Zembla stapt internet volgens mij niet echt. Als te veel sites gebanned worden gaan we weer allemaal over op AV op MSN over.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:48 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom maar weer terug bij mama's geurige boezem.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef Floripas het volgende:
Dat "gevaar, gevaar, gevaar"-muziekje erbij van Zembla
Ik heb een anonieme.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, en mensen met een AH-bonuspas moeten niet zeuren.
Ach gut daar moeten er wel 20 van rondcirculeren alhier.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:24 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zolang er geen fotootje van jou is langsgekomen, "schoonheid", neem ik dit allemaal voor [afbeelding]
Volgens mij is Zembla nu in overtreding met het CBP-richtlijnen. Weet je wat voor privacygegevens ze zojuist publiekelijk hebben gemaakt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:59 schreef Tafkahs het volgende:
Priscilla Dawson.. .de naam alleen al
Psst, [Deel 916]Siegreich wollen wir Frankreich schlagenquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:57 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Wat een wéérzinwekkende documentaire op Ned3. Dat toontje!!! Google is commercieel en succesvol en dus weer 'ns het grootste kwaad wat de mensheid ooit heeft voortgebracht. Walgelijke poging van onze staatsomroep om de geesten rijp te maken voor het reguleren van Google (precies zoals China doet dus). Ik ben normaal echt niet zo'n huilie over de 'linkse media' maar dit is echt beneden alle peil.
dit is het eerste google antwoord: Mink K. is de lachende derdequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:59 schreef Johan_de_With het volgende:
Gaaf, ik ga eens kijken waar Mink K. gevangen zit. Of is die dood?
Die van mij staat niet op naam maar is wel gekoppeld aan de bonuskaart van m'n zusjequote:Op donderdag 30 maart 2006 20:55 schreef RichardQuest het volgende:
Oh, en mensen met een AH-bonuspas moeten niet zeuren.
En dat is?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:02 schreef RichardQuest het volgende:
Het enige puntje in Nederland dat in Google Earth goed zichtbaar is.
ik WIST het, vanaf vandaag is het officieel, je bent libertariër, je beseft het nog niet helemaal maar vanaf nu is er geen weg meer terug, welcome to the clubquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:01 schreef Floripas het volgende:
Psst, [Deel 916]Siegreich wollen wir Frankreich schlagen
Ze wordt nu in een clubje gedwongen, hoe durf jequote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ik WIST het, vanaf vandaag is het officieel, je bent libertariër, je beseft het nog niet helemaal maar vanaf nu is er geen weg meer terug, welcome to the club
Mag ik wel lid blijven van de SP?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:06 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
ik WIST het, vanaf vandaag is het officieel, je bent libertariër, je beseft het nog niet helemaal maar vanaf nu is er geen weg meer terug, welcome to the club
Ga jij de term ''surrealist'' eens verdienen, bozo.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze wordt nu in een clubje gedwongen, hoe durf je?
het was een Amerikaanquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Volgens mij is Zembla nu in overtreding met het CBP-richtlijnen. Weet je wat voor privacygegevens ze zojuist publiekelijk hebben gemaakt?
Uiteraard, dat is het mooie van deze club he, alles magquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef Floripas het volgende:
Mag ik wel lid blijven van de SP?
wat is jouw tomaatnet.nl adres? de mijne jptquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef Floripas het volgende:
[..]
Mag ik wel lid blijven van de SP?
Zeg, ik doe daar niet aan, hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
wat is jouw tomaatnet.nl adres? de mijn jpt
je kan er een website aan hangen: zoiets als http://tomaatnet.nl/~<username>quote:
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30032006_026quote:Kinderen Steve Ballmer mogen geen iPod hebben
Microsoft-topman Steve Ballmer heeft zijn kinderen geleerd geen iPod te gebruiken en niet op het internet te zoeken met Google.
In een interview met Fortune Magazine wordt aan Ballmer gevraagd of hij een iPod heeft. Ballmer antwoord negatief en voegt er aan toe dat hij zijn kinderen zo heeft gehersenspoeld dat ze weten dat een normaal mens geen iPod heeft en ook niet Google gebruikt om dingen via het internet op te zoeken.
Ah, ze hebben zojuist Zembla gekeken.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:20 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.nieuwsblad.be/(...)leID=DMF30032006_026
Het waren de goedgetrainde biceps die de bakvissen liet gillen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:58 schreef Johan_de_With het volgende:
yvonne vond Raymond geil.
Vooral omdat het 9 vd 10 keer strontlelijke witte wijfen zijn met rode vlekken bij wie het zwart afschuwelijk afsteekt, zie bv Corry: www.erodome.nlquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:07 schreef Floripas het volgende:
Libertariers zijn vast ook tegen bondage.
Ja, we weten het nu wel, we hebben 1,5 miljard fascisten op de wereld FETquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Nu is Rummy bezig: http://www.jihadwatch.org/archives/010825.php
![]()
Was dat niet je favo Fok-mod?quote:
Niet bepaald. Ik was al afgehaakt na haar opmerkingen over tolerantie. Dat was volgens mij het eerste bericht die ik van haar zag op Fok.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:36 schreef Raymond_de_Zwart het volgende:
[..]
Was dat niet je favo Fok-mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |