tis nog niet eens 1 april kansloze jaap.. neit dat ik dit geloofquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Kanjer het volgende:
1 april anyone?
De boel is bullshit, houd maar op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja beter jammer van die helpdesk-medewerker ook.
Om zo'n zakelijke mail te sturen, maar die mailer/mailster mocht idd wat aan zn spelling doen en mocht zelf ook wel actie ondernemen.
haha lolquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef NJ het volgende:
Misschien moet je de volgende keer eens aan je moeder vragen of ze de fouten uit je tekst wilt halen, want dit is niks.
Haha iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef Aurelium het volgende:
omfg... die spel en grammatica fouten
Vaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
"Via jou IP-adres een forum topic binnen gekregen?"
Yeah right
Of danny meer zuigen zodat je alsnog admin kan worden, ik heb die mail niet gestuurd.quote:Misschien moet je de volgende keer eens aan je moeder vragen of ze de fouten uit je tekst wilt halen, want dit is niks.
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Ik wilde er een topic over openen maar zag dat er al 1 was.
Hier de mail
[afbeelding]
we zullen zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Hier de mail
[afbeelding]
Beetje krom, maar ze hebben ergens wel gelijk. Via zijn IP adres is er een forum topic ingestuurd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
"Via jou IP-adres een forum topic binnen gekregen?"
Yeah right
Ja ok, maar alsof iemand op de Jensen Redactie dat zo zou brengenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef thefunny het volgende:
[..]
Beetje krom, maar ze hebben ergens wel gelijk. Via zijn IP adres is er een forum topic ingestuurd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?
Die van hun is meer publiekelijker als die van jou lijkt me..
Overigens mailen ze ook ineens met een ander lettertype e.d.
Jensen Redactie is net zo kneus als hun publiek, dus waarom niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, maar alsof iemand op de Jensen Redactie dat zo zou brengen
Het zou kunnen, maar lijkt me niet erg waarschijnlijk..
Dan zie je meer dan ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]me mail staat ook gewoon in me roflboek dus waarom zou ik die weghalen ?
en waarom is april in hemelsnaam met een hoofdletter? waarom geen logo's e.d.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?
Die van hun is meer publiekelijker als die van jou lijkt me..
Overigens mailen ze ook ineens met een ander lettertype e.d.
volkomen in lijn met de gemiddelde gasten dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef longinus het volgende:
Zometeen is het waar en zit er gewoon een dislekties iemand op hun redaktie..
Ook al eens in me profiel gekeek ?quote:
Je profiel is niet je fotoboekquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook al eens in me profiel gekeek ?
no shit!!quote:
En een cursus Nederlands als tweede taal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
l0ller0mfg, degene die deze waardeloze grap heeft bedacht zou een perm ban moeten krijgen vanwege doorzichtigheid
haha express netjes typen nu, en 3 keer overlezen omdat je anders comentaar krijgtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:50 schreef NJ het volgende:
[..]
En een cursus Nederlands als tweede taal.
jij bent toch die loser die maikuuul echt naar Jensen wou laten gaan hequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
haha express netjes typen nu, en 3 keer overlezen omdat je anders comentaar krijgt
ja, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
jij bent toch die loser die maikuuul echt naar Jensen wou laten gaan he
helemaal mee eensquote:
Ik vermoed dat jij een kloon van Maikuuul bent. Maikuul is wel zo aandachtgeil dat ie zoiets wanhopigs zou doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja, wonderen zijn de wereld nog niet uit
Anders lees je je even in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
haha express netjes typen nu, en 3 keer overlezen omdat je anders comentaar krijgt
Wannabee Maikuuul, if you can't beat them, join them.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij een kloon van Maikuuul bent. Maikuul is wel zo aandachtgeil dat ie zoiets wanhopigs zou doen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
en jij bent straks die loser die hard op zijn bek gaat als jij met je mammie en een glaasje ranja de video band van jensen zit te kijken (want half 11 is te laat dus opgenomen) en je ziet maikuuul daar ineens.
In hetzelfde topic waar jij 5 of 6 keer in heb gereageerdquote:jij bent toch die loser die maikuuul echt naar Jensen wou laten gaan he
ik ben geen wannabee, ik moet altijd zo om hem lachen, ik vind zijn humor leuk en jullie blijkbaar niet. Wat is er mis met hem? het is toch tof als maikuul bij jensen komt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wannabee Maikuuul, if you can't beat them, join them.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Nawien het volgende:
Whehehe dikke lul en drie bier dat die blonde blaaskaak jou echt in de studio uitgenodigd heeft![]()
Als het waar is daarentegen...![]()
![]()
![]()
Win-Win situatie. Als het nep is lach ik, is het waar dan lach ik nog harder![]()
lame antwoordquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
omfg, je typt al net zo dyslectisch als in die nepbrieven
Omfg, nog zulks een stakker die meedoet aan deze 1 april grapquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
In hetzelfde topic waar jij 5 of 6 keer in heb gereageerd![]()
Duh! Die zijn ook van hem afkomstig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
omfg, je typt al net zo dyslectisch als in die nepbrieven
Volgens mij had je dat niet mogen vertellen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Duh! Die zijn ook van hem afkomstig.
Ik heb het topic geopend, waarschijnlijk heb jij die mail gestuurd zodat je weer kan zeiken op alles en iedereen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfg, nog zulks een stakker die meedoet aan deze 1 april grap![]()
dude, ik wil dat maikuuul echt bij jensen komtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Duh! Die zijn ook van hem afkomstig.
Oeps.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat niet mogen vertellen hoor![]()
Je bent zo geboren hè?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dude, ik wil dat maikuuul echt bij jensen komt
ja, en dan erbij schijt aan die spelfouten, je begrijpt toch wat er staatquote:
Hier kan ik ook helemaal niks van makenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja, en dan erbij schijt aan die spelfouten, je begrijpt toch wat er staat
En dan te bedenken dat ik het niet eens over z'n spelfouten hadquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hier kan ik ook helemaal niks van maken![]()
Zelfkennis IS ok!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
verander ff topic titel in maak *hier* Patje1987 en Scarface2004 belachelijk
Ja maar ik klb had ik een weekban en als ik nu weer mensen afzeik daar worden ze heel boos op mij en zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend, waarschijnlijk heb jij die mail gestuurd zodat je weer kan zeiken op alles en iedereen.
maar er is een subforum "Klaagbaak", is echt iets voor jou joh.
Arme jongen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
Niet huilen ok?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
ik lach me doodquote:
Ik sinds gisteren niet meer, hele week geen KLB gehadquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja maar ik klb had ik een weekban en als ik nu weer mensen afzeik daar worden ze heel boos op mij en zoBovendien is het leuk om jullie 1 april grap te verzieken
Dat adres had ik gebruikt om dat topic @ jensen forum te maken.quote:Je hebt een hotmail account.
Ja klopt helemaal, ik zat te rukken en toen dacht ik"; heey laat ik een uber-vroege 1 april grap makenquote:Ja maar ik klb had ik een weekban en als ik nu weer mensen afzeik daar worden ze heel boos op mij en zo Bovendien is het leuk om jullie 1 april grap te verzieken
Ik vorige week dus ook niet maar ik heb me uitstekend vermaak zonder klbquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik sinds gisteren niet meer, hele week geen KLB gehad![]()
Moet jij maikuuul niet rukken?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:09 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat adres had ik gebruikt om dat topic @ jensen forum te maken.
[..]
Ja klopt helemaal, ik zat te rukken en toen dacht ik"; heey laat ik een uber-vroege 1 april grap maken
Ey, je vergeet de rest van mijn naam! Wat doe je ?!?!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:14 schreef Scarface2004 het volgende:
@Yellow
Hahahah
haha
a
haahahahah
nee
Waarom zou het een hoax zijn ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het is allemaal een HOAX!
ik vroeg maikuuul de mail door te sturen wat hij weigerde, dat geeft al aan dat het gewoon een grapje is van deze drie heren!
ik maak je naam wel af: YellowBedWetterquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:16 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ey, je vergeet de rest van mijn naam! Wat doe je ?!?!
Ojah, hij was best wel goed he
Optyfen noob.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik vroeg maikuuul de mail door te sturen wat hij weigerde, dat geeft al aan dat het gewoon een grapje is van deze drie heren!
Echt een hele leuke grap.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
oh geen zin?, ook niet als het duidelijk zou maken dat je wel echt komt???quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Waarom zou het een hoax zijn ?
Kheb gewoon geen zin om hem door te sturen
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik maak je naam wel af: YellowBedWetter
Ik sprak eerst met maikuuul en toen reageerde ik in dit topicquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Beetje jammer pizza, eerst zo zeker zijn van je zaak.
en dan toch nog voor de zekerheid vragen aan maikel zelf.
Maar iig hijs niet van mij
Kanker eens op noob.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]Die is ook helemaal niet origineel en zo
Zekerheid die jullie dus niet kunnen gevenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Beetje jammer pizza, eerst zo zeker zijn van je zaak.
en dan toch nog voor de zekerheid vragen aan maikel zelf.
Maar iig hijs niet van mij
En wat is het adres van "hun" dan wel?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:21 schreef Scarface2004 het volgende:
wat lul je nou,ik heb dat mail adres naar hun ge-reply'd.
Kan ik nix aan doen dat hun zo sloom naar maikel mailen
maikuul kreeg eerder de mail, kijk maar naar de tijdquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:21 schreef Scarface2004 het volgende:
wat lul je nou,ik heb dat mail adres naar hun ge-reply'd.
Kan ik nix aan doen dat hun zo sloom naar maikel mailen
+1 scherpquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef Dexter. het volgende:
[..]
maikuul kreeg eerder de mail, kijk maar naar de tijd
gepwndquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef Dexter. het volgende:
[..]
hij zit in een andere tijdzonequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:22 schreef Dexter. het volgende:
[..]
Niet voor nix weggestreept he?!quote:En wat is het adres van "hun" dan wel?
maar we hebben aandacht gehad, ik vond het wel lachen, de grap was goed, uitwerking minder. te snel gedaan. alleen dat andere topic is geen grap over maikuuul @ jensenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:24 schreef YellowLedbetter het volgende:dit is een wel heel slecht uitgewerkte grap
Je mag nu stoppen met volhouden, dexter heeft jullie gepnwdquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Niet voor nix weggestreept he?!
Als je het wilt weten ga je maar met je hoofd naar de rtl website
Als dat adres toch zo makkelijk is te krijgen kun je hem ook wel laten zien hè?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:25 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Niet voor nix weggestreept he?!
Als je het wilt weten ga je maar met je hoofd naar de rtl website
maar hij is serieus eerst naar scarface gegaan en toen naar maikuulquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Je mag nu stoppen met volhouden, dexter heeft jullie gepnwd![]()
mmzz, wat zei ik ook al weer eerder over een perm ban?? Maar misschien dat NJ jullie eerst nog een cursus Nederlands wil gevenquote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Ok dus Maikuuul en patje stuurde mij die mail?
pwned door je vrienden.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Ok dus Maikuuul en patje stuurde mij die mail?
Vrienden?quote:
Bilmaatjes, soortgenotenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef PsyCha het volgende:
[..]
kennissen, chatmaatjes, idolen... whatever.
Wat zingt gans Fok voor Maikuuul?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
En wat zingen we dan voor gans fok ?
DE BIS GEPWND ! DE BIS GEPWND ! DE BIS GEPWND WIE UNNE N000B !
we hadden iets meer tijd moeten nemen idd, jammer dat sommige er weer een probleem van maken en mensen dood wensen, ik vond het wel grappigquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef RedFever007 het volgende:
Kampbewoners?
Maar we hebben wel even gelachen![]()
Een iets (lees: gruwelijk veel betere) uitwerking en dit was zonder twijfel DE 1 april grap va dit jaar kunnen worden![]()
Och, natuurlijk zijn er ook mensen die zoiets niet hadden kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:38 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat zingt gans Fok voor Maikuuul?
WAT EEN SLECHTE GRAP, GA SNEL DOOD! WAT EEN SLECHTE GRAP, GA SNEL DOOD!
Ik kan er nou niet achterkomen of je echt zo naïef bent of alleen doet net alsof..quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Och, natuurlijk zijn er ook mensen die zoiets niet hadden kunnen verzinnen.
Ik moet toegeven, je bent wel een stoere jongen hoor
Trouwens idd als we deze grap op wat meer puntjes hadden verbetered was het net echt geweest
jaquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik kan er nou niet achterkomen of je echt zo naïef bent of alleen doet net alsof..
Heb jij hier 1 iemand gezien die erin is getrapt?
Reageer dan gewoon nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef Nolius het volgende:
Jullie weten dat het vandaag 30 maart is?
En jullie kennen het principe van 1 april grappen?
Doe het dan ook op 1 april, anders beginnen we rond de kerst vast want ja.. 1 april komt er alweer aan!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:44 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon nietGa eerst eens even het topic doorlezen. Iedereen die reageerde had wel door het een 1 april was
![]()
om er vervolgens achter te komen dat jensen.nl een bedrijf isquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:28 schreef Patje1987 het volgende:
maar ik wilde wachten en met photoshop redactie@jensen.nl doen. maar was op me stage.
Je zou toch goffedomme wel met een harde plassert in je rechterhand, en een tissue in de linkerhand naar die tv zitten te staren !quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef Mobster273 het volgende:
ik ben wel blij dat het zo doorzichtig was, anders had ik me al tijden zorgen moeten maken over het feit dat ik binnenkort een keer naar jensen zou moeten kijken
het had gekund, omdat ik de tv zo diep in een bunker had geplaatst uit angst dat iemand mij überhaupt naar jensen zou zien kijken, maar nee...quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zou toch goffedomme wel met een harde plassert in je rechterhand, en een tissue in de linkerhand naar die tv zitten te staren !
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je zou toch goffedomme wel met een harde plassert in je rechterhand, en een tissue in de linkerhand naar die tv zitten te staren !
1 april was al helemaal doorzichtig denk je nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Doe het dan ook op 1 april, anders beginnen we rond de kerst vast want ja.. 1 april komt er alweer aan!
En wat zeggen we dan tegen Maikuuul ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:31 schreef Maikuuul het volgende:
En wat zingen we dan voor gans fok ?
DE BIS GEPWND ! DE BIS GEPWND ! DE BIS GEPWND WIE UNNE N000B !
Nu inderdaad totaaaaaaal niet zeg!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
1 april was al helemaal doorzichtig denk je niet
hahaha me 2quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu inderdaad totaaaaaaal niet zeg!
Jemig hadden jullie me mooi tuk!
nee ik snap het nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:49 schreef Nolius het volgende:
1 aprilgrappen maak je op 1 april.
Jij snapt?
het was geen brief, het was een emailquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:55 schreef Kleine_Terrorist het volgende:
P.S. brieven worden altijd persoonlijk ondertekend en niet met redaktie@.
En ook een e-mail valt onder briefgeheim en staat dus gelijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
het was geen brief, het was een email
emails ook.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:56 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
het was geen brief, het was een email
Onze IQ's gelukkig ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:57 schreef Patje1987 het volgende:
brief en email is verschillend
En ook weer spelfoutenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Hier de mail
[afbeelding]
idd, stel dat ie van jou hoger zou zijnquote:
HI-LA-RISCH echt..quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
idd, stel dat ie van jou hoger zou zijn
Is het ook. Donc.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
idd, stel dat ie van jou hoger zou zijn
De meeste wel hoor.quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:09 schreef Patje1987 het volgende:
ik ga niet verder discuseren met jullie, allemaal drama maken om een grapje man. ga je ook je moeder slaan als de aardappeltjes niet gaar zijn?
Zou hetquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik heb het topic niet helemaal doorgelezen, maar volgens mij is het een 1 april grap....![]()
wat weet jij daar nou van?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:45 schreef SuperwormJim het volgende:
ik niet....
slippen natuurlijkquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:00 schreef EmmYKuHh het volgende:
wat gaat ie daar doen
Ja, of iemand van ons belt naar die redactie en zegt dat 'ie "Maikuuullll" is, kijken of ze er wat van snappen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:18 schreef naamloos.txt het volgende:
Valt nog mee dat niemand begonnen is over de HEADERS!
Maak een screenshot daarvan ofzo. Of copy-paste die hier.
Ik heb het over de mailtjes van de personen die deze hebben ontvangen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 18:25 schreef peter.k het volgende:
[..]
Ja, of iemand van ons belt naar die redactie en zegt dat 'ie "Maikuuullll" is, kijken of ze er wat van snappen...
Weet ik; kijken van welke server het vandaan komt; maar ik kwam met een alternatief omdat die grapjassen heus de headers niet gaan vrijgeven als het een 1 april grap is, en dan kan bellen dus evt. welquote:Op donderdag 30 maart 2006 18:33 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Ik heb het over de mailtjes van de personen die deze hebben ontvangen...
Ik zal iedereen even uit de droom helpen,quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Hier de mail
[afbeelding]
Hoe heet dat windows xp thema dat je hebt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:24 schreef Scarface2004 het volgende:
Dus ik zat een beetje doelloos te fokken, en ik schrik me eigen de pleuris toen ik dit zag.
[afbeelding]
Ik denk "wtf hebben ze mij gemailed", snel een print screentje gemaakt en opgeslagen.
Plaatje is opgeslagen, nu kijken wat ze te melden hebben.
Blijkt dus dat ze echt op zoek zijn naar Maikuuul, toen ik uitgelachen was heb ik hier ook maar een prntscreen van gemaakt, en het mailadres van Maikel naar ze doorgemailed.
[afbeelding]
Ik heb dit eerlijk gezegd niet zien aankomen, maar ze gaan hem dus mailen.
En zoals in de mail staat mag ik iemand meenemen ofzo, aangezien ik in Vlissingen woon is dat best ver weg.
Dus is er iemand hier die me zou willen brengen?
Royale XPquote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe heet dat windows xp thema dat je hebt?
dat is media center (zo ziet mediacenter bij mij er tenminste uit)quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:20 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hoe heet dat windows xp thema dat je hebt?
Thx Ruffquote:
Ja ik had em vroeger ook en toen heette 'ie ook media center idd. Maar royale is dus gewoon dezelfde maar wat lichter (in geheugen) denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 19:51 schreef Patje1987 het volgende:
dat is wel media center
praat niet tegen me, ik ben toch geen mod?quote:Op donderdag 30 maart 2006 20:30 schreef YellowLedbetter het volgende:
waar blijft het slotje want we weten nu allemaal wel dat dit een matige 1 april grap is
Ik praat niet tegen je, wil ik niet eens manquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef L-IS het volgende:
[..]
praat niet tegen me, ik ben toch geen mod?![]()
![]()
wat lul je dan.. afgezaagde frietmeneerquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:31 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik praat niet tegen je, wil ik niet eens man
kutquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:32 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ha, ik heb je originele reactie lekker ge-qoute, nu weet iedereen dat je stiekem mod wil zijn
Het IS media center randdebielquote:Ja teh omg dit is de Media Center skin voor XP
opbokken triangeljostiquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:00 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Het IS media center randdebiel
l-e-e-s h-e-t t-o-p-i-cquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:17 schreef Nega het volgende:
Ik hoop echt dat het waar is. hehe zo vet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is wel echtquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:08 schreef degelebeer het volgende:
knip
Minstens 13 fouten.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Hier de mail
[afbeelding]
quote:
Jammer martijn, toch minder hardcore luisteren kon je zien dat ik al te oud ben voor het vmbo.quote:TS is zeker een VMBO'er
Je bent er nog één van de oude mavo ?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Jammer martijn, toch minder hardcore luisteren kon je zien dat ik al te oud ben voor het vmbo.
vbo?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:07 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Je bent er nog één van de oude mavo ?
quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:40 schreef Nolius het volgende:
Jullie weten dat het vandaag 30 maart is?
En jullie kennen het principe van 1 april grappen?
Staat echt in zijn profiel hoor C0nd0rquote:
Profiel wel, FoBo nietquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Staat echt in zijn profiel hoor C0nd0r
alles goed btw?
quote:Beste Jensen-kijker,
Helaas, helaas! Je hebt je onlangs aangemeld voor het bijwonen van een opname van Jensen! Het seizoen is echter nu afgelopen; er zijn geen opnames meer, en 16 december stoppen ook de uitzendingen. Eind februari zijn we weer terug! De opnames zullen waarschijnlijk een week van tevoren weer beginnen.
Door de overweldigende interesse voor plaatsen in het publiek, kunnen we jou en je introducee dit seizoen helaas geen plek meer aanbieden bij een opname. Je uitnodiging blijft echter gewoon staan en volgend seizoen ben je de eerste! Ter zijner tijd ontvang je vanzelf een uitnodiging voor een show. Nu kunnen we alleen zeggen: blijf kijken, we hopen je volgend seizoen te kunnen verwelkomen in de studio!
Met vriendelijke groet,
Het Jensen!-team
Uhm.. ik weet niet hoe ik je dit moet brengen maar uhm.. sja uhm kijk het zit zo.. uhm..quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik hoop dat het waar is... ik geloof in wonderen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:05 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik hoop dat het waar is... ik geloof in wonderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zal jullie iets verklappen.Das een grove leugen! Door mensen als jou komt hij nooooooooooooooooooooooit meer op TVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Jij hebt zeker een week in je bed gelegenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:08 schreef Mastertje het volgende:
Cool! Maikuuul komt dus bij jensen!Ik ga zeker kijken eind April
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:11 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik zal jullie iets verklappen.En die reclame dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij liegt hoor, wij weten wel beter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
Hardcore is goed voor de hersentjesquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Jammer martijn, toch minder hardcore luisteren kon je zien dat ik al te oud ben voor het vmbo.
Klopt, ze worden gestimuleerd door de geluidssterktequote:
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef Aurelium het volgende:
omfg... die spel en grammatica fouten
je weet maar nooit. Misschien dat jullie nu zo kunnen zeggen van dat het feit dat het een grapje was maar een grapje was en dat het wel echt waar is en zoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:17 schreef Scarface2004 het volgende:
Hoe chill, misschien trappen er mensen nu wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |