tis nog niet eens 1 april kansloze jaap.. neit dat ik dit geloofquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Kanjer het volgende:
1 april anyone?
De boel is bullshit, houd maar op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja beter jammer van die helpdesk-medewerker ook.
Om zo'n zakelijke mail te sturen, maar die mailer/mailster mocht idd wat aan zn spelling doen en mocht zelf ook wel actie ondernemen.
haha lolquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef NJ het volgende:
Misschien moet je de volgende keer eens aan je moeder vragen of ze de fouten uit je tekst wilt halen, want dit is niks.
Haha iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef Aurelium het volgende:
omfg... die spel en grammatica fouten
Vaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
"Via jou IP-adres een forum topic binnen gekregen?"
Yeah right
Of danny meer zuigen zodat je alsnog admin kan worden, ik heb die mail niet gestuurd.quote:Misschien moet je de volgende keer eens aan je moeder vragen of ze de fouten uit je tekst wilt halen, want dit is niks.
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Ik wilde er een topic over openen maar zag dat er al 1 was.
Hier de mail
[afbeelding]
we zullen zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Ik wilde er een topic over openen maar zag dat er al 1 was.
Hier de mail
[afbeelding]
Beetje krom, maar ze hebben ergens wel gelijk. Via zijn IP adres is er een forum topic ingestuurd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
"Via jou IP-adres een forum topic binnen gekregen?"
Yeah right
Ja ok, maar alsof iemand op de Jensen Redactie dat zo zou brengenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef thefunny het volgende:
[..]
Beetje krom, maar ze hebben ergens wel gelijk. Via zijn IP adres is er een forum topic ingestuurd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?
Die van hun is meer publiekelijker als die van jou lijkt me..
Overigens mailen ze ook ineens met een ander lettertype e.d.
Jensen Redactie is net zo kneus als hun publiek, dus waarom niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, maar alsof iemand op de Jensen Redactie dat zo zou brengen
Het zou kunnen, maar lijkt me niet erg waarschijnlijk..
Dan zie je meer dan ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]me mail staat ook gewoon in me roflboek dus waarom zou ik die weghalen ?
en waarom is april in hemelsnaam met een hoofdletter? waarom geen logo's e.d.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?
Die van hun is meer publiekelijker als die van jou lijkt me..
Overigens mailen ze ook ineens met een ander lettertype e.d.
volkomen in lijn met de gemiddelde gasten dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef longinus het volgende:
Zometeen is het waar en zit er gewoon een dislekties iemand op hun redaktie..
Ook al eens in me profiel gekeek ?quote:
Je profiel is niet je fotoboekquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ook al eens in me profiel gekeek ?
no shit!!quote:
En een cursus Nederlands als tweede taal.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:49 schreef YellowLedbetter het volgende:
l0ller0mfg, degene die deze waardeloze grap heeft bedacht zou een perm ban moeten krijgen vanwege doorzichtigheid
haha express netjes typen nu, en 3 keer overlezen omdat je anders comentaar krijgtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:50 schreef NJ het volgende:
[..]
En een cursus Nederlands als tweede taal.
jij bent toch die loser die maikuuul echt naar Jensen wou laten gaan hequote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
haha express netjes typen nu, en 3 keer overlezen omdat je anders comentaar krijgt
ja, wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
jij bent toch die loser die maikuuul echt naar Jensen wou laten gaan he
helemaal mee eensquote:
Ik vermoed dat jij een kloon van Maikuuul bent. Maikuul is wel zo aandachtgeil dat ie zoiets wanhopigs zou doenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja, wonderen zijn de wereld nog niet uit
Anders lees je je even in.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
haha express netjes typen nu, en 3 keer overlezen omdat je anders comentaar krijgt
Wannabee Maikuuul, if you can't beat them, join them.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij een kloon van Maikuuul bent. Maikuul is wel zo aandachtgeil dat ie zoiets wanhopigs zou doen![]()
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:54 schreef Patje1987 het volgende:
en jij bent straks die loser die hard op zijn bek gaat als jij met je mammie en een glaasje ranja de video band van jensen zit te kijken (want half 11 is te laat dus opgenomen) en je ziet maikuuul daar ineens.
In hetzelfde topic waar jij 5 of 6 keer in heb gereageerdquote:jij bent toch die loser die maikuuul echt naar Jensen wou laten gaan he
ik ben geen wannabee, ik moet altijd zo om hem lachen, ik vind zijn humor leuk en jullie blijkbaar niet. Wat is er mis met hem? het is toch tof als maikuul bij jensen komt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wannabee Maikuuul, if you can't beat them, join them.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:51 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:46 schreef Nawien het volgende:
Whehehe dikke lul en drie bier dat die blonde blaaskaak jou echt in de studio uitgenodigd heeft![]()
Als het waar is daarentegen...![]()
![]()
![]()
Win-Win situatie. Als het nep is lach ik, is het waar dan lach ik nog harder![]()
lame antwoordquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
omfg, je typt al net zo dyslectisch als in die nepbrieven
Omfg, nog zulks een stakker die meedoet aan deze 1 april grapquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
In hetzelfde topic waar jij 5 of 6 keer in heb gereageerd![]()
Duh! Die zijn ook van hem afkomstig.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
omfg, je typt al net zo dyslectisch als in die nepbrieven
Volgens mij had je dat niet mogen vertellen hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Duh! Die zijn ook van hem afkomstig.
Ik heb het topic geopend, waarschijnlijk heb jij die mail gestuurd zodat je weer kan zeiken op alles en iedereen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Omfg, nog zulks een stakker die meedoet aan deze 1 april grap![]()
dude, ik wil dat maikuuul echt bij jensen komtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:57 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Duh! Die zijn ook van hem afkomstig.
Oeps.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:58 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Volgens mij had je dat niet mogen vertellen hoor![]()
Je bent zo geboren hè?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dude, ik wil dat maikuuul echt bij jensen komt
ja, en dan erbij schijt aan die spelfouten, je begrijpt toch wat er staatquote:
Hier kan ik ook helemaal niks van makenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ja, en dan erbij schijt aan die spelfouten, je begrijpt toch wat er staat
En dan te bedenken dat ik het niet eens over z'n spelfouten hadquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:01 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hier kan ik ook helemaal niks van maken![]()
Zelfkennis IS ok!quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
verander ff topic titel in maak *hier* Patje1987 en Scarface2004 belachelijk
Ja maar ik klb had ik een weekban en als ik nu weer mensen afzeik daar worden ze heel boos op mij en zoquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:59 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Ik heb het topic geopend, waarschijnlijk heb jij die mail gestuurd zodat je weer kan zeiken op alles en iedereen.
maar er is een subforum "Klaagbaak", is echt iets voor jou joh.
Arme jongen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
Niet huilen ok?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:03 schreef Patje1987 het volgende:
ik lach me doodquote:
Ik sinds gisteren niet meer, hele week geen KLB gehadquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja maar ik klb had ik een weekban en als ik nu weer mensen afzeik daar worden ze heel boos op mij en zoBovendien is het leuk om jullie 1 april grap te verzieken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |