tis nog niet eens 1 april kansloze jaap.. neit dat ik dit geloofquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:26 schreef Kanjer het volgende:
1 april anyone?
De boel is bullshit, houd maar op.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:32 schreef Scarface2004 het volgende:
Ja beter jammer van die helpdesk-medewerker ook.
Om zo'n zakelijke mail te sturen, maar die mailer/mailster mocht idd wat aan zn spelling doen en mocht zelf ook wel actie ondernemen.
haha lolquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef NJ het volgende:
Misschien moet je de volgende keer eens aan je moeder vragen of ze de fouten uit je tekst wilt halen, want dit is niks.
Haha iddquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:31 schreef Aurelium het volgende:
omfg... die spel en grammatica fouten
Vaag.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
"Via jou IP-adres een forum topic binnen gekregen?"
Yeah right
Of danny meer zuigen zodat je alsnog admin kan worden, ik heb die mail niet gestuurd.quote:Misschien moet je de volgende keer eens aan je moeder vragen of ze de fouten uit je tekst wilt halen, want dit is niks.
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Ik wilde er een topic over openen maar zag dat er al 1 was.
Hier de mail
[afbeelding]
we zullen zien.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:37 schreef Maikuuul het volgende:
OMG !!!!!!!!!!!
Ik wilde er een topic over openen maar zag dat er al 1 was.
Hier de mail
[afbeelding]
Beetje krom, maar ze hebben ergens wel gelijk. Via zijn IP adres is er een forum topic ingestuurd.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:35 schreef c0nd0r het volgende:
"Via jou IP-adres een forum topic binnen gekregen?"
Yeah right
Ja ok, maar alsof iemand op de Jensen Redactie dat zo zou brengenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef thefunny het volgende:
[..]
Beetje krom, maar ze hebben ergens wel gelijk. Via zijn IP adres is er een forum topic ingestuurd.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?
Die van hun is meer publiekelijker als die van jou lijkt me..
Overigens mailen ze ook ineens met een ander lettertype e.d.
Jensen Redactie is net zo kneus als hun publiek, dus waarom niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja ok, maar alsof iemand op de Jensen Redactie dat zo zou brengen
Het zou kunnen, maar lijkt me niet erg waarschijnlijk..
Dan zie je meer dan ikquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:40 schreef Maikuuul het volgende:
[..]me mail staat ook gewoon in me roflboek dus waarom zou ik die weghalen ?
en waarom is april in hemelsnaam met een hoofdletter? waarom geen logo's e.d.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Waarom wel het mail adres van de redactie weg maar niet die van jou?
Die van hun is meer publiekelijker als die van jou lijkt me..
Overigens mailen ze ook ineens met een ander lettertype e.d.
volkomen in lijn met de gemiddelde gasten dusquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef longinus het volgende:
Zometeen is het waar en zit er gewoon een dislekties iemand op hun redaktie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |