vinnyb, notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:48 schreef vinnyb het volgende:
lijkt me erg leuk om mee te doen! kan dat nog?
zie hier: F1 race van Bahrein opgenomen ? dan kun jij me helpen
Ik weet even niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Kanjer het volgende:
Zoals ik al eerder had geopperd, is het een idee om het aangename en het nuttige samen te laten gaan?
Ben nog steeds bereid om er een bedrag voor te betalen voor Mappa Mondo.
Doen we met zijn allen ook nog iets goeds.
WEST, noted ...quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef WEST het volgende:
ik wil ook wel komen, mits de datum mij goed uit komt.
Oke, sorry.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:05 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik weet even niet waar je het over hebtsry
linque?quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oke, sorry.
Had in het andere topic gemeld dat ik er wel 50 euro voor over zou hebben om eens die F1 wagens te zien, voor het Mappo Mondohuis, op de site an Pitbox Race Events zie je dat ze die steunen, vandaar.
quote:
Nou , dan word ik gek.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Ik ken de site (heb 'm helpen maken) maar nergens vind ik iets over dat goede doel wat jij zei.
Ik zie de banner alleen niet.
Die zie ik ook hoorquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:29 schreef Kanjer het volgende:
Nou , dan word ik gek.
Als ik die site open zie ik Mappa Mondo in koeienletters midden op het scherm staan.
Ja, dat vond ik ook..quote:Strange.....
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:34 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Die zie ik ook hoorDe actie is alleen afgelopen en ze wachten op een trekking. Als ik er op klik krijg ik deze site - http://www.henkkrol.nl/
[..]
Ja, dat vond ik ook..
effe lezen, Peuquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef PeuRac het volgende:
Voor welke datum staat dit in de planning?
Walter_Sobchak, checkquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen; kan ik West een Ferrari-shirt met Schumacher erop aanbieden
Peutje, checkquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:43 schreef PeuRac het volgende:
zet me er anders maar gewoon bij, als de datum bekend is laat ik het je meteen weten als ik niet kan.
Same 4 me, kzit wel een straat verder maar kan niet altijd weg.. Kan dan wel een uurtje langswippenquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:42 schreef PeuRac het volgende:
ja, maar heb de komende tijd veel te doen, zou graag komen, maar zou sonde zijn als ik me aanmeld en vervolgens niet kan omdat het samenvalt met een ander evenement/verjaardag oid.
notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
* Spooky4u zou graag onder voorbehoud ene plekje reserveren
Noted ... maar voor jou maken we, volgens afspraak, desnoods een aparte afspraak als ik het goed begrijpquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:01 schreef zinloos het volgende:
Uiteraard zou ik als f1 liefhebber ook graag willen komen. Ik ben alleen vrij druk dus ik weet niet of ik kan komen op de datum die wordt afgesproken.
Dat was inderdaad per mail gezegd ja. Maar als ik op dezelfde dag is het voor jullie makkelijker lijkt mijquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Noted ... maar voor jou maken we, volgens afspraak, desnoods een aparte afspraak als ik het goed begrijp
De MappaMondo actie is al afgelopen maar goede geste.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:02 schreef Kanjer het volgende:
Zoals ik al eerder had geopperd, is het een idee om het aangename en het nuttige samen te laten gaan?
Ben nog steeds bereid om er een bedrag voor te betalen voor Mappa Mondo.
Doen we met zijn allen ook nog iets goeds.
check ... over de datum gaan we het nog hebbenquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:52 schreef ElmarO het volgende:
Je mag mijn naam ook wel noteren. Mits de datum voor mij gunstig uitpakt natuurlijk.
Pas op, voor je het weet krijg je een McLaren petje terug.quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik hou me ook aanbevolen; kan ik West een Ferrari-shirt met Schumacher erop aanbieden
ach walter dan krijg jij een heel mooi montoya mclaren shirtquote:Op donderdag 30 maart 2006 15:39 schreef Walter_Sobchak het volgende:
notedquote:Op donderdag 30 maart 2006 17:44 schreef sanger het volgende:
Onder voorbehoud van datum en tijd wil ik ook een plekje reserveren.
Same here!quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:44 schreef sanger het volgende:
Onder voorbehoud van datum en tijd wil ik ook een plekje reserveren.
Ik heb al een beetje te vaak F1 auto's van dichtbij gezien om er voor at te reizen naar Rijswijkquote:
Je rijdt er zelf één, bij wijze vanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:43 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik heb al een beetje te vaak F1 auto's van dichtbij gezien om er voor at te reizen naar Rijswijk
Ja, maar wat ga je in Voorburg doen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:54 schreef WEST het volgende:
voorburg is omgeving Den haag?
euh bedoelde rijswijk ofzoquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ja, maar wat ga je in Voorburg doen?
Nou ja, ik heb er gewoon al zat gezienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:46 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Je rijdt er zelf één, bij wijze vansnappelijk
ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:59 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb er gewoon al zat gezienOok al meerdere keren de race-events auto's
Wel fijn als ze zichzelf effe aanmeldenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik mis nog 1 belangrijke kandidaat, Hans! Ook TimoBasso trouwens, al is er geen Jacques material aanwezigOh, en misschien rubbereend?
Ahaquote:
Rainboww notedquote:Op zaterdag 1 april 2006 01:27 schreef Rainboww het volgende:
Is er nog plek?
Ik zie dit topic weer te laat![]()
Erg interressant met die F1 showcars, ik was al eens eerder op op die website, maar wist niet dat het van een fok!ker was
Lijkt me gaaf om eens de details te bespreken van zijn bedrijfje, hoe je in dat gebeuren terecht komt, en ook van die gp4 track wizards![]()
Wel jammer dat zo'n F1 demo met de minari minstens 50.000 euro gaat kosten inc. circuithuur e.d. , had wel een leuk ideetje maarja dat prijskaartje schrikt toch af
Vraagje aan Gaso,quote:Op maandag 3 april 2006 21:28 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Aan Allemaal,
Ik verbaas me over al die spontane reacties, Hulde
Morgen ga ik samen met onze planner zitten om te kijken hoe snel we deze leuke dag gaan organiseren. Ik moet even pas op de plaats maken om dat 1 van onze vaste mensen een baan dichter bij huis heeft gevonden :-( en we de boel even goed moeten plannen. maar goed morgen waarschijnlijk een poll met 3 data
gegroet
Ik was al blij met mijn jaarlijkse stukjes rubberquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Natuurlijk moet je benzine in je bloed hebben stromen om Uberhaupt zo'n bedrijfje op te zetten. Wil je niet al te nieuwsgierig maken maar er zijn inderdaad unieke dingen langs gekomen de afgelopen jaren.
Hint !! Crash Heidfeld - Sato 2003 GP Austria
quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:16 schreef sanger het volgende:
Kun je geen keuze doen die aangeeft dat het niet uitmaakt en dus alledrie kunt?
Overigens lijkt het me het leukste tijdens een GP.
Voor iets extra's dat ik hier op Fok niet kan bespreken, helaasquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:21 schreef Boink het volgende:
Waar is adres eigenlijk voor nodig?
Naam en nummer heb je toch genoeg ana?
Iets extra's als in reclametroep?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:22 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voor iets extra's dat ik hier op Fok niet kan bespreken, helaas
Als je er moeite mee hebt hoef je het ZEKER niet in te vullen, hoor.
Je anonimiteit gaat er echter toch aan op de meet![]()
Geen reclametroep, adres wordt niet met derden gedeeld (geen van de gegevens, for that matter).quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Iets extra's als in reclametroep?
Of stel me effe gerust Googol
Oke, je hebt me gerustgesteldquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Geen reclametroep, adres wordt niet met derden gedeeld (geen van de gegevens, for that matter).
Nogmaals: invullen van adres is echt geheel vrijblijvend, hoor. Zonder adres ben je net zo welkom.
zinloos,quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:37 schreef sanger het volgende:
Googol; geef je nog wel aan of de mail is aangekomen? Just to be sure.
Jij mag niet komenquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Gasolinejunkie het volgende:
moet ik me nou ook aanmelden , verwarrend allemaal hoor
;-)
Nu je het zegt mis ik jou en Googol in het lijstje in de OPquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:41 schreef Gasolinejunkie het volgende:
moet ik me nou ook aanmelden , verwarrend allemaal hoor
;-)
Wij zijn er hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:42 schreef sanger het volgende:
[..]
Nu je het zegt mis ik jou en Googol in het lijstje in de OP![]()
Gelukkig, maakte me al zorgenquote:
die kan googie wel ff regelen tochquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:49 schreef sanger het volgende:
[..]
Gelukkig, maakte me al zorgen![]()
Hoe zit het eigenlijk met pits poezen, zijn die daar ook aanwezig
?
Niets mis mee hoor, hoe dommer hoe mooier is het vaak toch?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:51 schreef WEST het volgende:
[..]
die kan googie wel ff regelen toch
die belspel trutjes van SMS6![]()
Geweldig plan heren.. maar tis voor mij net iets te ver,om helemaal naar Rijswijk te gaan *Timo komt uit het zuiden van des land*quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik mis nog 1 belangrijke kandidaat, Hans! Ook TimoBasso trouwens, al is er geen Jacques material aanwezigOh, en misschien rubbereend?
Ah ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef Gasolinejunkie het volgende:
heren heren
er zijn inschrijvers bij die echte pitspoezen nog niet kunnen handelen dus laten we dat maar niet doen. En btw de pitspoezen zijn er vaak genoeg , als de voordeur dicht is :-p
Data komen me niet uitquote:
check, gebroeders Boinkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Googol, voor Eddow is het zelfde alleen voornaam is Michel
binnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef ElmarO het volgende:
Heb ook een mailtje gestuurd. Heb trouwens op 7 mei gestemd.
De echte PTA meet moet nog geregeld worden.quote:
Losse F1 meetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Atreidez het volgende:
Dit is geen PTA meet toch ?Want dan mag ik niet komen..
Ik ben bang dat er geen volgende keer komt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd alle dagen niet. Ik ben te druk met werk en moet in de maand mei ook mijn verhuizing aan regelen dus ik moet ook af zeggen. Een volgende keer moet hopelijk wel lukken; dan woon ik ook weer wat dichter in de buurt
Mijn voorkeur is om het wat later te regelen; zoals gezegd ben ik in mei druk met verhuizen. In juni /julie heb ik vaak congresbezoek in het buitenland maar ben ik vaak in de weekenden beschikbaar. Ik vind het een prachtig iniatief en hoop er bij te kunnen zijn maar als het niet kan: helaas en veel plezier voor de rest!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen volgende keer komt.
Pitbox is nu 4 jaar en dit wordt de eerste en enige open dag (speciaal voor Fok-fappers).
Na deze dag gaan de deuren weer dicht.
Gaso zou het jammer vinden als de gekozen data slecht uitkomen voor het merendeel van de fappers dus als er een nieuwe poll moet komen (voor een datum later in het jaar) dan hoor ik dat graag van jullie. Het moet namelijk wel een top-daggie worden
Welk tijdvak zou jou het beste uitkomen? Prik eens een race-zondag, voor de gein.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is om het wat later te regelen; zoals gezegd ben ik in mei druk met verhuizen. In juni /julie heb ik vaak congresbezoek in het buitenland maar ben ik vaak in de weekenden beschikbaar. Ik vind het een prachtig iniatief en hoop er bij te kunnen zijn maar als het niet kan: helaas en veel plezier voor de rest!
30 July (1300 BST)quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Welk tijdvak zou jou het beste uitkomen? Prik eens een race-zondag, voor de gein.
Oke, dan heb ik misschien wel wat voor je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Natuurlijk moet je benzine in je bloed hebben stromen om Uberhaupt zo'n bedrijfje op te zetten. Wil je niet al te nieuwsgierig maken maar er zijn inderdaad unieke dingen langs gekomen de afgelopen jaren.
Oeps, zie nu pas dat ik F1MEET had moeten zetten, heb Minimeet gedaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
Okay
Ik heb een nieuw email-adres in leven geroepen om het doel te dienen.
Ik zou dus ook bij deze willen vragen of iedereen alle inschrijvers de volgende gegevens:
- nickname
- echte naam
- telefoonnummer(s)
- adres
met als onderwerp F1MEET naar me toe zou willen sturen > formule1meet@wachabase.com
Zoals Gaso al aangaf komen we later vandaag met een poll en wat data
Sato verliest mega de controle en ramt Heidfeld achterwaarts?quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Gasolinejunkie het volgende:
quote:
wh00tquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De echte PTA meet moet nog geregeld worden.
Hongarije lukt mij niet dan heb ik een grote meet in zandvoort een heel weekendquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
30 July (1300 BST)
Germany, Hockenheim
6 August (1300 BST)
Hungary, Budapest
27 August (1300 BST)
Turkey, Istanbul
Dit zijn voor mij vooralsnog prima dagen! Maar als ik de enige ben dan hoeft er echt niets verzet te worden. Ben zelfs nog ah overwegen om zelf naar Hongarij te gaan![]()
wie heeft het over dwangquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb me ook maar eens ingeschreven, onder lichte dwang van WEST![]()
't is toch maar twee meter fietsen voor mij![]()
Jammer joh, ik heb geen bagagedragerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef WEST het volgende:
[..]
wie heeft het over dwang![]()
kan jij mij mooi achterop nemen![]()
dan neem ik jou fiets ga jij die 2 meter lopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jammer joh, ik heb geen bagagedrager![]()
Dan laat ik mijn fiets wel thuis en gaan we samen lopen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef WEST het volgende:
[..]
dan neem ik jou fiets ga jij die 2 meter lopen![]()
is ook goed ik heb tenslotte ervaringquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn fiets wel thuis en gaan we samen lopen...![]()
eigenlijk was het zo, Hiedfeld raakt in gras , draait pirouette en ramt met zijn achterkant de zijkant van Sato in de Jordan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Sato verliest mega de controle en ramt Heidfeld achterwaarts?
Wat heb je daar dan van?, een doos carbon kruimels?![]()
Oke, cool, tis alweer een paar jaar geleden en mijn geheugen is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Gasolinejunkie het volgende:
[..]
eigenlijk was het zo, Hiedfeld raakt in gras , draait pirouette en ramt met zijn achterkant de zijkant van Sato in de Jordan.
en om voorbeeld te noemen, heb de hele serie foto's uit de Cameravan Frits van eldik gesigneerd en wel waarna ik door samenwerking met Jordan van Eddy (Pjoek ,lekker populair) zelf de afgebroken aandrijfas uit diezelfde auto heb gekregen.
Ik zeg: trippen, kickuh flippen
ligt er aan welke dag het is, maar een uurtje of 12 o Den haag CS moet wel kunnen voor de meestenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Gasolinejunkie het volgende:
BTW heren , voor diegene die met openbaar vervoer komen, regel ik een Shuttle op Centraal Station Den Haag
Een gezamelijk gekozen tijdstip zou natuurlijk wenselijk zijn
Jos Verstappen?quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:19 schreef Gasolinejunkie het volgende:
PS, had al weer een special Guest geregeld maar die bel ik wel ff af![]()
Graag even apart inschrijvenquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:18 schreef HekkeySE het volgende:
Ik kan elke zondag!
Mail gestuurd. P.S. Mag er eventueel een vriend c.q. kennis mee of moet hij zich ook inschrijven los?
quote:
Wat te bikken, race kijken op een groot scherm, beetje bijkletsen en contact maken, beetje tegen elkaar gamen ... en wat Gaso nog meer verzintquote:Op woensdag 5 april 2006 17:04 schreef Jimmeh het volgende:
Wat moet ik me bij die dag voorstellen eigenlijk? Aantal F1 auto's, maar verder?
pas maar op, ik ben een stuk sneller geworden monaco heb ik zelfs 3,5 sec sneller dan mijn PRquote:Op woensdag 5 april 2006 17:16 schreef Atreidez het volgende:
Gaan we echt racen daar ook met een simulator?Dat kan nog leuk worden dan ...
klinkt wel heel topquote:Op woensdag 5 april 2006 17:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wat te bikken, race kijken op een groot scherm, beetje bijkletsen en contact maken, beetje tegen elkaar gamen ... en wat Gaso nog meer verzint![]()
Zoals het er nu uitziet 23 aprilquote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt wel heel topis er al iets van een richtlijn voor een datum?
(heb nog niet teruggelezen enzo
kies voor de makkelijke weg van vragen
)
quote:Op donderdag 6 april 2006 11:33 schreef Boink het volgende:
Hoeveel man totaal nu? 13?
komt mij wel goed uitquote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zoals het er nu uitziet 23 april
okequote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Kan niet wachten.quote:Op donderdag 6 april 2006 11:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft alleen twentemeisje een interesse in F1, misschien mukie ook? Voor de rest zijn ze erg schaarsquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef sanger het volgende:
zijn er trouwens alleen mannelijke F1 ers op Fok!???
Nou is een F1 auto 56165168x leuker dan waar jij in rijdt op Zandvoort (gok ik) dus is het weer even leukquote:Op donderdag 6 april 2006 21:50 schreef PeuRac het volgende:
Als het 23 april blijft, stuur ik geen mail, dan rij ik namelijk zelf op zandvoort en dat is toch 56165168x leuker als ernaar kijken.
Volgens mij heb ik die F1 auto al eens gezien (Speed & Design in Utrecht?) en heb voor het zelf rijden ook al betaald en gaat met een bekende en erg leuke groepquote:Op donderdag 6 april 2006 21:51 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nou is een F1 auto 56165168x leuker dan waar jij in rijdt op Zandvoort (gok ik) dus is het weer even leuk
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die F1 auto al eens gezien (Speed & Design in Utrecht?) en heb voor het zelf rijden ook al betaald en gaat met een bekende en erg leuke groep![]()
Moet trouwens toch nog een keer langskomen
ik weet dat Crazydaisy85 ook F1 fan isquote:Op donderdag 6 april 2006 20:54 schreef sanger het volgende:
zijn er trouwens alleen mannelijke F1 ers op Fok!???
ilona-scuderia is ook een vrouw met intresse in autosport, ik zie haar teminste posten in A1 topic op SPTquote:Op donderdag 6 april 2006 20:59 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft alleen twentemeisje een interesse in F1, misschien mukie ook? Voor de rest zijn ze erg schaars
ik ben mark suffequote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Heeft Mark gedaan, maar ik heb helaas een concert die dag...dus dat gaat niet lukken.
Ja dat zeg ik toch......was meer van aan de andere in dit topic dat je dat ook braaf gedaan hadquote:
quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:07 schreef X-fi het volgende:
Mag ik me ook nog aanmelden?
Nice. Dan probeer ik wat met ElmarO te regelen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 00:38 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nog plek zat, gek genoeg
![]()
p.s.: inschrijving hiervoor sluit vrijdag 14 april
Zijn het Fok!sters?quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:32 schreef Rudy-F1 het volgende:
7 dagen dit topic over het hoofd gezien, beetje jammer![]()
Maar als er nog plaats is, zou ik er dolgraag bij willen zijn. En wat betreft vrouwelijke F1-fans, ik zou er zo 1 (of 2) mee kunnen nemen. Mag dat?
ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 6 april 2006 23:56 schreef Jill-RMC het volgende:
Heeft Mark gedaan, maar ik heb helaas een concert die dag...dus dat gaat niet lukken.
Ik denk dat je deze vraag aan Googol of Gasolinejunkie moet stellen, hun zijn de initiatiefnemers hierquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Echte pitspoezen.. Nee, het zijn helaas geen Fok!sters, maar zou d'r echt niet 1tje meemogen? Ze wil zich best even aanmelden op Fok! hoor.
Als ze F1-fan zijn zijn ze natuurlijk welkom ... wel wil ik ze vragen of ze zichzelf willen inschrijven via de mail (dus niet 3 aanmeldingen in één mailtjequote:Op vrijdag 7 april 2006 09:35 schreef Rudy-F1 het volgende:
Echte pitspoezen.. Nee, het zijn helaas geen Fok!sters, maar zou d'r echt niet 1tje meemogen? Ze wil zich best even aanmelden op Fok! hoor.
Googol je vergeet dat er een dresscode geld voor vrouwelijke bezoekstersquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:10 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Als ze F1-fan zijn zijn ze natuurlijk welkom ... wel wil ik ze vragen of ze zichzelf willen inschrijven via de mail (dus niet 3 aanmeldingen in één mailtje)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Googol je vergeet dat er een dresscode geld voor vrouwelijke bezoeksters![]()
quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef Googolplexian het volgende:
[..]euhhh ... helm op als ze d'r niet uitzien?
j/k ladies
mailen, krengquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:41 schreef ook_gek het volgende:
mag ik op de misschien lijst?
Wat ga jij mij uit leggen danquote:
quote:
Volgens mij heb ik nog geen mail van je ontvangenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:41 schreef X-fi het volgende:
TS. Je bent me vergeten toe te voegen?
Misschien domme vraag, wat ik moet mailen? Zie het nergens staanquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:00 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog geen mail van je ontvangen
Als het fout is gegaan; graag gegevens verifiëren en nogmaals proberen
quote:Op zaterdag 8 april 2006 01:09 schreef X-fi het volgende:
[..]
Misschien domme vraag, wat ik moet mailen? Zie het nergens staan
nounounou ... iets liever, WESTquote:Op zaterdag 8 april 2006 09:55 schreef WEST het volgende:
[..]
lezen kreng Ik heb een nieuw email-adres in leven geroepen om het doel te dienen.
lezen kreng![]()
Ik heb een nieuw email-adres in leven geroepen om het doel te dienen.
Ik zou dus ook bij deze willen vragen of iedereen alle inschrijvers de volgende gegevens:
- nickname
- echte naam
- telefoonnummer(s)
- adres
met als onderwerp F1MEET naar me toe zou willen sturen > formule1meet@wachabase.com
ach tegen hem kan ik dat zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nounounou ... iets liever, WEST![]()
Ik durf opeens niet meer te mailenquote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
nounounou ... iets liever, WEST![]()
quote:
zou dat niet eerder voor jou gelden?quote:Op zondag 9 april 2006 21:10 schreef 4-elements het volgende:
Gebruiksaanwijzing WEST: Rechts aanhouden en probeer hem met lichtsignalen te waarschuwen. Probeer zelf geen actie te ondernemen maar bel met het plaatselijke noodnummer.
Adagioquote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef Adagio het volgende:
Hier ben ik weer, ff wat druk gehad. Is er nog plek voor m'n vriendin? Ze houdt ook wel van snelle auto's en dan heb ik wat te praten in de auto, ik moet namelijk wel een stukkie rijden naar Rijswijk.
Zo ja, dan zal ik morgen ofzo even de gegevens mailen...
Hagenees zijn is een kroon op je bestaansrecht. Zo kickuh zelfs dat oosterlingen zichzelf WEST gaan noemen om er maar bij te horen.quote:Op maandag 10 april 2006 09:59 schreef WEST het volgende:
[..]
zou dat niet eerder voor jou gelden?je hebt gewoon alles tegen door dat je een hagenees bent
![]()
quote:Op maandag 10 april 2006 10:45 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Hagenees zijn is een kroon op je bestaansrecht. Zo kickuh zelfs dat oosterlingen zichzelf WEST gaan noemen om er maar bij te horen.
nuttin' but luv, babe
is het zeker dat het de 23e april is?quote:
Goeie vraag.quote:
indicatie kosten is alleen de reiskosten (voor de mensen die met OV of auto gaan) volgens mij zei googol dat wel eerder in het topicquote:Op maandag 10 april 2006 12:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Goeie vraag.
Komt er ook nog zoiets als een program met de tijden waarop we verwacht worden en een indicatie van de kosten?
En Googol, waar had je de adressen nou voor nodig?
Ohhh overheen gelezenquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef WEST het volgende:
[..]
indicatie kosten is alleen de reiskosten (voor de mensen die met OV of auto gaan) volgens mij zei googol dat wel eerder in het topic![]()
Net effe Gaso gebeldquote:Op maandag 10 april 2006 12:34 schreef WEST het volgende:
[..]
indicatie kosten is alleen de reiskosten (voor de mensen die met OV of auto gaan) volgens mij zei googol dat wel eerder in het topic![]()
Maak ons gek Googolquote:Op dinsdag 11 april 2006 02:01 schreef Googolplexian het volgende:
Na een goed gesprek met Gaso weet ik in ieder geval dat het een speciale dag gaat worden. Ik ga er nu nog niet dieper op in maar ...punt
[jongensdroommodus]Of we rijden met de F1 auto's naar Zandvoort[/jongensdroommodus]quote:
of in een F1 auto een rondje rijden op de parkeerplaatsquote:Op dinsdag 11 april 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
[jongensdroommodus]Of we rijden met de F1 auto's naar Zandvoort[/jongensdroommodus]
quote:Op dinsdag 11 april 2006 10:07 schreef sanger het volgende:
[..]
[jongensdroommodus]Of we rijden met in de F1 auto's naar Zandvoort[/jongensdroommodus]
Is dat niet hetzelfde???quote:
kun je via Utrecht omrijdenquote:Op dinsdag 11 april 2006 11:28 schreef sanger het volgende:
Zoals gezegd. Mensen omgeving Heemskerk/Beverwijk/Haarlem kunnen met me meerijden indien gewenst.
Is om, waar precies in Utrecht?quote:
Utrecht Centraalquote:
Sorry WEST. Als ik direct ga dan is het 66 km, als ik jou op zou moeten halen 126km. Is mij iets te ver om.quote:
Ik kom vanaf Woudenberg en rij langs Utrecht naar Rijswijk. Ik kan eventueel via Utrecht CS rijden.quote:
kun je me toevoegen op op msn?quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Woudenberg en rij langs Utrecht naar Rijswijk. Ik kan eventueel via Utrecht CS rijden.
gebrek aan tijd = gebrek aan prioriteit, maar helaasquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti afmeld voor de 23e
Registerdag van de Alfa club, erg jammer maar is niet anders
Heb geen msn, maar je kan me mailen op gerry.noij { at } xs4all {punt} nlquote:
ik zal je vanavond ff mailenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb geen msn, maar je kan me mailen op gerry.noij { at } xs4all {punt} nl
Maak ons niet zo nieuwsgierig wil je!quote:Op woensdag 12 april 2006 05:31 schreef Googolplexian het volgende:
ik kan je alleen zeggen dat je iets unieks gaat missen zoals het er nu uitziet (maar foto's volgen, uiteraard!)
Ik word nu wel erg benieuwd hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 05:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik kan je alleen zeggen dat je iets unieks gaat missen zoals het er nu uitziet (maar foto's volgen, uiteraard!)
en ik dan?quote:
CHECK!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
en ik dan?Ik heb je gisteravond nog gemailed
Quality Control: OK !quote:
Ik zie Fiona niet op de lijst staan. Klopt dat?quote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
AdagioEr is nog plek. Wel inderdaad even een losse meel sturen voor iedereen die meegaat.
Fiona: mail binnen
Dat je dat niet ziet kloptquote:Op donderdag 13 april 2006 17:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik zie Fiona niet op de lijst staan. Klopt dat?
Zie maar 21 namen staan...quote:Op woensdag 12 april 2006 05:41 schreef Googolplexian het volgende:
Nog drie dagen om aan te melden ... list so far:
- nickname: Sasquatsch
- nickname: 4-elements
- nickname: HekkeySE
- nickname: Kanjer
- nickname: ElmarO
- nickname: WEST
- nickname: zinloos + 1
- nickname: Atreidez
- nickname: Boink
- nickname: Eddow
- nickname: sanger
- nickname: Paladijn
- nickname: Flotter
- nickname: Rudy-F1
- nickname: vinnyb
- nickname: lollygirl
- nickname: Fiona
- nickname: Adagio
- nickname: Graatje
- nickname: Spooky4u
- nickname: lipje
22 down, 3 to go ... 1 day left to enter
quote:Op zondag 16 april 2006 01:14 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Heren,
Ik zit met dilemma. Er is een aanvraag binnengekomen voor een F1auto op23 april.
Ik kan mijn klant 2 keuzes bieden.
PS. Lees goed voor je kiest![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef X-fi het volgende:
Google. Mailtje van mij al gehad?
Ik denk van wel.quote:
Via ElmarOquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef X-fi het volgende:
Google. Mailtje van mij al gehad?
Voor alle duidelijkheidquote:
Jantje ongeduld..quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef WEST het volgende:
Googol, al wat nieuws verder??
quote:
quote:
Klikt veelbelovendquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nog even geduld aub
Ik ben hard aan het debateren met Gaso over de nieuwsbrief, de te nemen stappen en wat we als extra kunnen plannen.
Maximum attackHet wordt leuk
ok ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nog even geduld aub
Ik ben hard aan het debateren met Gaso over de nieuwsbrief, de te nemen stappen en wat we als extra kunnen plannen.
Maximum attackHet wordt leuk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:07 schreef Boink het volgende:
Ow het is al aanstaande zondag
Ik ben er gewoon bij
Ik vind het ook zeer jammer, maar als er nog een keer zoiets georganiseerd wordt dan ben ik er zeker bij!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:37 schreef Googolplexian het volgende:
- nickname: Sasquatsch
- nickname: 4-elements
- nickname: HekkeySE
- nickname: Kanjer
- nickname: ElmarO
- nickname: WEST
- nickname: zinloos + 1
- nickname: Atreidez
- nickname: Boink
- nickname: Eddow
- nickname: sanger
- nickname: Paladijn
- nickname: Flotter
- nickname: Rudy-F1
- nickname: vinnyb
- nickname: lollygirl
- nickname: Adagio
- nickname: Graatje
- nickname: Spooky4u
- nickname: Lipje
- nickname: X-Fi
Wie weet ... wie weetquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeer jammer, maar als er nog een keer zoiets georganiseerd wordt dan ben ik er zeker bij!
Check!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wie weet ... wie weet
Kan iedereen even checken of ze mail van me hebben gekregen? Nieuwsbrief is er hier uit aan iedereen die mij een aanmeldings-mail heeft gestuurd. En zoals eerder verzocht: Kunnen de mensen die anderen hebben aangemels ervoor zorgen dat deze ook de mail krijgen?
vinnyb: ik heb jou een verkeerde versie gestuurd maar alle info erin klopt verder wel (paar tik/spelfoutjes teveel)
Vanaf 12:00 uurquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:28 schreef Kanjer het volgende:
Vanaf hoe laat zijn we daar welkom?
Kanjer komt met eigen vervoer en bied zich bij deze nogmaals aan als er mensen zijn die mee willen rijden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vanaf 12:00 uurDegene die met de pendel komen zij er dan een kwartiertje later
Ik zou graag nog willen weten hoeveel mensen met de pendel wensen te reizen (vanaf Den Haag CS) zodat we weten of het een Fiat Panda of een dubbeldekker moet worden (bij wijze van spreken, hoor)
Ook nog even de mededeling dat de ruimte waar we gaan vertoeven nogal betonnerig is ... beetje zoals een echte pitbox. Houd rekening met het weer en je kledingwant ik weet niet of het er koud gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |