Ah ...quote:Op dinsdag 4 april 2006 12:05 schreef Gasolinejunkie het volgende:
heren heren
er zijn inschrijvers bij die echte pitspoezen nog niet kunnen handelen dus laten we dat maar niet doen. En btw de pitspoezen zijn er vaak genoeg , als de voordeur dicht is :-p
Data komen me niet uitquote:
check, gebroeders Boinkquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:52 schreef Boink het volgende:
Googol, voor Eddow is het zelfde alleen voornaam is Michel
binnenquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:00 schreef ElmarO het volgende:
Heb ook een mailtje gestuurd. Heb trouwens op 7 mei gestemd.
De echte PTA meet moet nog geregeld worden.quote:
Losse F1 meetquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:54 schreef Atreidez het volgende:
Dit is geen PTA meet toch ?Want dan mag ik niet komen..
Ik ben bang dat er geen volgende keer komt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 16:28 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik kan eerlijk gezegd alle dagen niet. Ik ben te druk met werk en moet in de maand mei ook mijn verhuizing aan regelen dus ik moet ook af zeggen. Een volgende keer moet hopelijk wel lukken; dan woon ik ook weer wat dichter in de buurt
Mijn voorkeur is om het wat later te regelen; zoals gezegd ben ik in mei druk met verhuizen. In juni /julie heb ik vaak congresbezoek in het buitenland maar ben ik vaak in de weekenden beschikbaar. Ik vind het een prachtig iniatief en hoop er bij te kunnen zijn maar als het niet kan: helaas en veel plezier voor de rest!quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:08 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er geen volgende keer komt.
Pitbox is nu 4 jaar en dit wordt de eerste en enige open dag (speciaal voor Fok-fappers).
Na deze dag gaan de deuren weer dicht.
Gaso zou het jammer vinden als de gekozen data slecht uitkomen voor het merendeel van de fappers dus als er een nieuwe poll moet komen (voor een datum later in het jaar) dan hoor ik dat graag van jullie. Het moet namelijk wel een top-daggie worden
Welk tijdvak zou jou het beste uitkomen? Prik eens een race-zondag, voor de gein.quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:30 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Mijn voorkeur is om het wat later te regelen; zoals gezegd ben ik in mei druk met verhuizen. In juni /julie heb ik vaak congresbezoek in het buitenland maar ben ik vaak in de weekenden beschikbaar. Ik vind het een prachtig iniatief en hoop er bij te kunnen zijn maar als het niet kan: helaas en veel plezier voor de rest!
30 July (1300 BST)quote:Op dinsdag 4 april 2006 17:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Welk tijdvak zou jou het beste uitkomen? Prik eens een race-zondag, voor de gein.
Oke, dan heb ik misschien wel wat voor je.quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Natuurlijk moet je benzine in je bloed hebben stromen om Uberhaupt zo'n bedrijfje op te zetten. Wil je niet al te nieuwsgierig maken maar er zijn inderdaad unieke dingen langs gekomen de afgelopen jaren.
Hint !! Crash Heidfeld - Sato 2003 GP Austria
Oeps, zie nu pas dat ik F1MEET had moeten zetten, heb Minimeet gedaan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:50 schreef Googolplexian het volgende:
Okay
Ik heb een nieuw email-adres in leven geroepen om het doel te dienen.
Ik zou dus ook bij deze willen vragen of iedereen alle inschrijvers de volgende gegevens:
- nickname
- echte naam
- telefoonnummer(s)
- adres
met als onderwerp F1MEET naar me toe zou willen sturen > formule1meet@wachabase.com
Zoals Gaso al aangaf komen we later vandaag met een poll en wat data
Sato verliest mega de controle en ramt Heidfeld achterwaarts?quote:Op dinsdag 4 april 2006 07:52 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Natuurlijk moet je benzine in je bloed hebben stromen om Uberhaupt zo'n bedrijfje op te zetten. Wil je niet al te nieuwsgierig maken maar er zijn inderdaad unieke dingen langs gekomen de afgelopen jaren.
Hint !! Crash Heidfeld - Sato 2003 GP Austria
quote:
wh00tquote:Op dinsdag 4 april 2006 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De echte PTA meet moet nog geregeld worden.
Hongarije lukt mij niet dan heb ik een grote meet in zandvoort een heel weekendquote:Op dinsdag 4 april 2006 17:37 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
30 July (1300 BST)
Germany, Hockenheim
6 August (1300 BST)
Hungary, Budapest
27 August (1300 BST)
Turkey, Istanbul
Dit zijn voor mij vooralsnog prima dagen! Maar als ik de enige ben dan hoeft er echt niets verzet te worden. Ben zelfs nog ah overwegen om zelf naar Hongarij te gaan![]()
wie heeft het over dwangquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:04 schreef 4-elements het volgende:
Ik heb me ook maar eens ingeschreven, onder lichte dwang van WEST![]()
't is toch maar twee meter fietsen voor mij![]()
Jammer joh, ik heb geen bagagedragerquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:12 schreef WEST het volgende:
[..]
wie heeft het over dwang![]()
kan jij mij mooi achterop nemen![]()
dan neem ik jou fiets ga jij die 2 meter lopenquote:Op dinsdag 4 april 2006 21:24 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jammer joh, ik heb geen bagagedrager![]()
Dan laat ik mijn fiets wel thuis en gaan we samen lopen...quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:05 schreef WEST het volgende:
[..]
dan neem ik jou fiets ga jij die 2 meter lopen![]()
is ook goed ik heb tenslotte ervaringquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:18 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dan laat ik mijn fiets wel thuis en gaan we samen lopen...![]()
eigenlijk was het zo, Hiedfeld raakt in gras , draait pirouette en ramt met zijn achterkant de zijkant van Sato in de Jordan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Sato verliest mega de controle en ramt Heidfeld achterwaarts?
Wat heb je daar dan van?, een doos carbon kruimels?![]()
Oke, cool, tis alweer een paar jaar geleden en mijn geheugen is blijkbaar ook niet meer wat het geweest is.quote:Op dinsdag 4 april 2006 23:20 schreef Gasolinejunkie het volgende:
[..]
eigenlijk was het zo, Hiedfeld raakt in gras , draait pirouette en ramt met zijn achterkant de zijkant van Sato in de Jordan.
en om voorbeeld te noemen, heb de hele serie foto's uit de Cameravan Frits van eldik gesigneerd en wel waarna ik door samenwerking met Jordan van Eddy (Pjoek ,lekker populair) zelf de afgebroken aandrijfas uit diezelfde auto heb gekregen.
Ik zeg: trippen, kickuh flippen
ligt er aan welke dag het is, maar een uurtje of 12 o Den haag CS moet wel kunnen voor de meestenquote:Op dinsdag 4 april 2006 23:22 schreef Gasolinejunkie het volgende:
BTW heren , voor diegene die met openbaar vervoer komen, regel ik een Shuttle op Centraal Station Den Haag
Een gezamelijk gekozen tijdstip zou natuurlijk wenselijk zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |