gebrek aan tijd = gebrek aan prioriteit, maar helaasquote:Op dinsdag 11 april 2006 21:48 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti afmeld voor de 23e
Registerdag van de Alfa club, erg jammer maar is niet anders
Heb geen msn, maar je kan me mailen op gerry.noij { at } xs4all {punt} nlquote:
ik zal je vanavond ff mailenquote:Op woensdag 12 april 2006 08:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Heb geen msn, maar je kan me mailen op gerry.noij { at } xs4all {punt} nl
Maak ons niet zo nieuwsgierig wil je!quote:Op woensdag 12 april 2006 05:31 schreef Googolplexian het volgende:
ik kan je alleen zeggen dat je iets unieks gaat missen zoals het er nu uitziet (maar foto's volgen, uiteraard!)
Ik word nu wel erg benieuwd hoorquote:Op woensdag 12 april 2006 05:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ik kan je alleen zeggen dat je iets unieks gaat missen zoals het er nu uitziet (maar foto's volgen, uiteraard!)
en ik dan?quote:
CHECK!quote:Op woensdag 12 april 2006 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
en ik dan?Ik heb je gisteravond nog gemailed
Quality Control: OK !quote:
Ik zie Fiona niet op de lijst staan. Klopt dat?quote:Op maandag 10 april 2006 10:43 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
AdagioEr is nog plek. Wel inderdaad even een losse meel sturen voor iedereen die meegaat.
Fiona: mail binnen
Dat je dat niet ziet kloptquote:Op donderdag 13 april 2006 17:33 schreef Rudy-F1 het volgende:
[..]
Ik zie Fiona niet op de lijst staan. Klopt dat?
Zie maar 21 namen staan...quote:Op woensdag 12 april 2006 05:41 schreef Googolplexian het volgende:
Nog drie dagen om aan te melden ... list so far:
- nickname: Sasquatsch
- nickname: 4-elements
- nickname: HekkeySE
- nickname: Kanjer
- nickname: ElmarO
- nickname: WEST
- nickname: zinloos + 1
- nickname: Atreidez
- nickname: Boink
- nickname: Eddow
- nickname: sanger
- nickname: Paladijn
- nickname: Flotter
- nickname: Rudy-F1
- nickname: vinnyb
- nickname: lollygirl
- nickname: Fiona
- nickname: Adagio
- nickname: Graatje
- nickname: Spooky4u
- nickname: lipje
22 down, 3 to go ... 1 day left to enter
quote:Op zondag 16 april 2006 01:14 schreef Gasolinejunkie het volgende:
Heren,
Ik zit met dilemma. Er is een aanvraag binnengekomen voor een F1auto op23 april.
Ik kan mijn klant 2 keuzes bieden.
PS. Lees goed voor je kiest![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef X-fi het volgende:
Google. Mailtje van mij al gehad?
Ik denk van wel.quote:
Via ElmarOquote:Op maandag 17 april 2006 13:56 schreef X-fi het volgende:
Google. Mailtje van mij al gehad?
Voor alle duidelijkheidquote:
Jantje ongeduld..quote:Op maandag 17 april 2006 23:06 schreef WEST het volgende:
Googol, al wat nieuws verder??
quote:
quote:
Klikt veelbelovendquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nog even geduld aub
Ik ben hard aan het debateren met Gaso over de nieuwsbrief, de te nemen stappen en wat we als extra kunnen plannen.
Maximum attackHet wordt leuk
ok ik was gewoon benieuwdquote:Op dinsdag 18 april 2006 00:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]nog even geduld aub
Ik ben hard aan het debateren met Gaso over de nieuwsbrief, de te nemen stappen en wat we als extra kunnen plannen.
Maximum attackHet wordt leuk
quote:Op dinsdag 18 april 2006 09:07 schreef Boink het volgende:
Ow het is al aanstaande zondag
Ik ben er gewoon bij
Ik vind het ook zeer jammer, maar als er nog een keer zoiets georganiseerd wordt dan ben ik er zeker bij!quote:Op dinsdag 18 april 2006 11:37 schreef Googolplexian het volgende:
- nickname: Sasquatsch
- nickname: 4-elements
- nickname: HekkeySE
- nickname: Kanjer
- nickname: ElmarO
- nickname: WEST
- nickname: zinloos + 1
- nickname: Atreidez
- nickname: Boink
- nickname: Eddow
- nickname: sanger
- nickname: Paladijn
- nickname: Flotter
- nickname: Rudy-F1
- nickname: vinnyb
- nickname: lollygirl
- nickname: Adagio
- nickname: Graatje
- nickname: Spooky4u
- nickname: Lipje
- nickname: X-Fi
Wie weet ... wie weetquote:Op dinsdag 18 april 2006 11:48 schreef HekkeySE het volgende:
[..]
Ik vind het ook zeer jammer, maar als er nog een keer zoiets georganiseerd wordt dan ben ik er zeker bij!
Check!!quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wie weet ... wie weet
Kan iedereen even checken of ze mail van me hebben gekregen? Nieuwsbrief is er hier uit aan iedereen die mij een aanmeldings-mail heeft gestuurd. En zoals eerder verzocht: Kunnen de mensen die anderen hebben aangemels ervoor zorgen dat deze ook de mail krijgen?
vinnyb: ik heb jou een verkeerde versie gestuurd maar alle info erin klopt verder wel (paar tik/spelfoutjes teveel)
Vanaf 12:00 uurquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:28 schreef Kanjer het volgende:
Vanaf hoe laat zijn we daar welkom?
Kanjer komt met eigen vervoer en bied zich bij deze nogmaals aan als er mensen zijn die mee willen rijden.quote:Op dinsdag 18 april 2006 13:31 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Vanaf 12:00 uurDegene die met de pendel komen zij er dan een kwartiertje later
Ik zou graag nog willen weten hoeveel mensen met de pendel wensen te reizen (vanaf Den Haag CS) zodat we weten of het een Fiat Panda of een dubbeldekker moet worden (bij wijze van spreken, hoor)
Ook nog even de mededeling dat de ruimte waar we gaan vertoeven nogal betonnerig is ... beetje zoals een echte pitbox. Houd rekening met het weer en je kledingwant ik weet niet of het er koud gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |