ik ben geen newbie maar is het erg als ik niet op de hoogte ben van wat elke ONZjosti per minuut voor een ongein uithaalt?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:10 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dadelijk al die newbies die niet weten waar je het over hebt.
Ik upload ff een anderequote:
Nou TS, je wil er maar al te graag bij in zitten. Geef het maar toe, daar kun je niet onderuitquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Stomme kooi![]()
![]()
!!1111
sterfallemaal
![]()
!!@@@111
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
ik ben geen newbie maar is het erg als ik niet op de hoogte ben van wat elke ONZjosti per minuut voor een ongein uithaalt?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou TS, je wil er maar al te graag bij in zitten. Geef het maar toe, daar kun je niet onderuit![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:14 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Nou TS, je wil er maar al te graag bij in zitten. Geef het maar toe, daar kun je niet onderuit![]()
Ik weet voldoende, bedankt!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
!!
Serieus, zoek een goede dokter![]()
Als je geen newbie bent, zou je beter moeten weten![]()
Gelukkigquote:
Whehehequote:
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:03 schreef PonyLover het volgende:
stomme ooi
die uit de kooi eronder heb ik al besteldquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Stomme kooi![]()
![]()
!!1111
sterfallemaal
![]()
!!@@@111
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef Biogarde het volgende:
[afbeelding]
Stomme kooi![]()
![]()
!!1111
sterfallemaal
![]()
!!@@@111
![]()
![]()
![]()
![]()
Rowena Rikkers topicquote:
Ik heb 'm gemistquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef Ratelslangetje het volgende:
De enige echte kooi![]()
[afbeelding]
Ik wist het, ik wist hetquote:
Heeeeeeeeeyquote:
Stomme gooi!quote:
O, die vind ik zieligquote:Op donderdag 30 maart 2006 16:34 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Stomme put![]()
een koe gansquote:
die kooi was al oud toen dit topic geopend werdquote:Op zondag 25 juni 2006 03:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Oud topic, slotje.
Topic of 200.000 geledenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 00:23 schreef krickkk het volgende:
snel iemand, leg het uit ?!?! link naar andere topic?![]()
Pallets sorterenquote:
Ik deed dat ook, zo op kleur sorteren, maar toen ben ik door een blauwe ekster gebeten en toen ben ik kleuren blind geworden en ontslagenquote:
Dat dat kanquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:04 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik deed dat ook, zo op kleur sorteren, maar toen ben ik door een blauwe ekster gebeten en toen ben ik kleuren blind geworden en ontslagen![]()
Pallets sorterenquote:
PDL iddquote:Op dinsdag 27 juni 2006 02:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kippie ?
hm, of is het iets met dooie kippen of het s iets met PDL..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |