Heb je daar een bron van?quote:Op donderdag 30 maart 2006 12:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die 1,8 miljard verminderde inkomsten is ook per jaar.
Er wordt gesproken over jaarlijkse bedragen.quote:
Ummm, omdat een andere visie niet door zijn 'rode gordijn' heenkomt?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er wordt gesproken over jaarlijkse bedragen.
Ik ben eerder benieuwd waarom jij denkt dat die vermindering niet jaarlijks is terwijl de korting wel zo wordt weergegeven.
Denk jij werkelijk dat Nederland 3,5 miljard euro per jaar keeg voor de scholing van werklozen en migranten? En dan zeker samen een paar miljard via de structuurfondsen en de landbouwsubsidies en een totale afdracht van 5 miljard de grootste nettobetaler worden.....lijkt me sterkquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:46 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben eerder benieuwd waarom jij denkt dat die vermindering niet jaarlijks is terwijl de korting wel zo wordt weergegeven.
Hoe jij moderator bent geworden is mij echt een raadsel. Nog nooit zo'n topic verstorend iemand gezien met die continue offtopic opmerkingen...quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ummm, omdat een andere visie niet door zijn 'rode gordijn' heenkomt?
erg vervelend, zou je het ontopic kunnen houden? Jij ook, L_V ?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:53 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Hoe jij moderator bent geworden is mij echt een raadsel. Nog nooit zo'n topic verstorend iemand gezien met die continue offtopic opmerkingen...![]()
Reageer dan gewoon niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ummm, omdat een andere visie niet door zijn 'rode gordijn' heenkomt?![]()
en jij al helemaal nietquote:
Geen want, ontopic.quote:
Maar wat vind jij nou het probleem?quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:18 schreef Vhiper het volgende:
Bullshit. Onverzekerden krijgen minimale zorg in alleen levensbedreigende situaties. Iemand met een ingegroeide teennagel zal toch echt minstens gangreen aan z'n halve voet moeten hebben, voor ze hem eens kosteloos gaan helpen, anders liep heel Nederland wel zonder verzekering rond.
Jammer alleen dat je blind blijft voor de veel langere lijst met zaken die nu compleet in de soep lopenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:30 schreef Tikorev het volgende:
Ik denk als de mensen dit kabinet meer zouden beoordelen op de resultaten i.p.v. op de retoriek van de pers hadden ze nu gemakkelijk tegen de 100 zetels gestaan in de peilingen...
Alle thema's die voor de verkiezingen speelden hebben ze succesvol aangepakt. De wachtlijsten in de zorg zijn gedaald, de criminaliteit is gedaald, het lerarentekort is gedaald, de instroom van asielzoekers is gedaald, de eisen voor de gezinshereniging zijn verstrengd, enz, enz.![]()
Aangezien er niemand de moeite neemt de zaak eens uit te zoeken, heb ik het maar weer eens gedaan. Ziet er naar uit dat Tikorev gelijk heeft, als ik naar het staatje van ontvangsten uit de EU kijk:quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat Nederland 3,5 miljard euro per jaar keeg voor de scholing van werklozen en migranten? En dan zeker samen een paar miljard via de structuurfondsen en de landbouwsubsidies en een totale afdracht van 5 miljard de grootste nettobetaler worden.....lijkt me sterk![]()
We gaan er dus gigantisch op VOORUIT dankzij het onderhandelen van Balkenende...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:07 schreef Vhiper het volgende:
[..]
We gaan er in het beste geval niet meer op achteruit en om dat nou feestvierend een succes te noemen
Ik begreep dat die 3,5 de totale inkomsten waren, waar 1,8 miljard vanaf ging, wat voornamelijk bestond uit het sociale fonds waar scholing onder valt.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:52 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Denk jij werkelijk dat Nederland 3,5 miljard euro per jaar keeg voor de scholing van werklozen en migranten? En dan zeker samen een paar miljard via de structuurfondsen en de landbouwsubsidies en een totale afdracht van 5 miljard de grootste nettobetaler worden.....lijkt me sterk![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:51 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik begreep dat die 3,5 de totale inkomsten waren, waar 1,8 miljard vanaf ging, wat voornamelijk bestond uit het sociale fonds waar scholing onder valt.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:59 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Wat ben je weer heerlijk aan het draaikonten.![]()
Jij doet alsof die 3,5 miljard inkomsten volledig naar opleiding zou gaan, waar er ook nog eens miljarden extra zouden gaan naar andere subsidies, maar dat is een loze uitspraak die ik tegenspreek. Leuk die smiley en het oprakelen van een topic waar jij gefileerd wordt, maar meer dan lachwekkend is het niet.quote:
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:03 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Leuk die smiley en het oprakelen van een topic waar jij gefileerd wordt, maar meer dan lachwekkend is het niet.
Dat zijn onvolledige cijfers, immers staat daar maar 35 miljoen per jaar voor sociaal beleid. 6 keer 35 miljoen is 210 miljoen euro over de gehele begrotingsperiode. Hoe wil je daar 1,8 miljard op bezuinigen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:06 schreef Tikorev het volgende:
Lees overigens de post van Vhiper nog maar eens...
Vraag het aan je krantje...die kwamen met het oorspronkelijke bericht. Hoe wil je jaarlijks 1,8 miljard inleveren als Nederland maar 1,6 miljard krijgt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:14 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Dat zijn onvolledige cijfers, immers staat daar maar 35 miljoen per jaar voor sociaal beleid. 6 keer 35 miljoen is 210 miljoen euro over de gehele begrotingsperiode. Hoe wil je daar 1,8 miljard op bezuinigen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |