Ahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef cerror het volgende:
Het is ook gewoon zo.
88
Als ik 88 wordt ga ik zelfmoord plegen met een vrind van me.
Was onze pact.
Ohh... van mij 93quote:
488?quote:
Nazi!quote:
88 schat ik!quote:
Ik zag al dat een [bepaalde user] de hele dag de fobo's afloopt nu ze het forum niet meer op kan. Ze heeft jou ook met een bezoekje vereerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef Stofje het volgende:
Mt. Ik heb vanmorgen per ongeluk m'n fotoboek geopend. Een blunder eerste klas. *
*(De PI in dit bericht heeft betrekking tot de inhoud, niet met de groet die ik aan Mt. geef. Dat zou, vanzelfsprekend, de [afbeelding] zijn)
Doe jij es normaal.quote:
heeft het iets met een schaap te maken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag al dat een [bepaalde user] de hele dag de fobo's afloopt nu ze het forum niet meer op kan. Ze heeft jou ook met een bezoekje vereerd.
Juist.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft het iets met een schaap te maken?
Mooi dat je berichten kan verwijderen van die labiele (sch)aapquote:
Dat was mijn goeie daad voor vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw humoristische opmerking in mijn fotoboek deed mij gniffelen en grijnzen.
Hup, naar bed dan maar hèquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was mijn goeie daad voor vandaag..
Ze houdt van me en ik ben er trots op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi dat je berichten kan verwijderen van die labiele (sch)aap
H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH wat voor heil hitler staat.quote:
Mja, je kunt beter dan maar ergens trots op zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze houdt van me en ik ben er trots op.
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH wat voor heil hitler staat..
En jij zegt dat het je lievelingsgetal is.
Niet iedereen is even ingevoerd in de codes van neonazi's als jij.quote:
Dat mag... toch is het zoquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?
Heb je nog meer van die dooddoeners?quote:
Dagonet is mijn broerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die dooddoeners?
Uhm.quote:
Ik dacht dat dat soort dingen algemeen bekend waren. Er waren zelfs mensen die shirtjes met rugnummer 88 wilden verbieden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?
Ik vond em zelf wel leukquote:
Mits leuke aankopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
Winkelen is leuk.
Heel veel kleren. Ik ben de schoenen alleen vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
Nog wat gekocht Ch ?
Ging je op sokken naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heel veel kleren. Ik ben de schoenen alleen vergeten.
Ik las HMHquote:
Nee, op mijn afgetrapte All Stars.quote:
HMH?quote:
*bed geeft.quote:
Heb je meteen een maatstaf voor de volgende keer...quote:
En dan heb je geen geld meer omdat je dat nu al hebt uitgegevenquote:
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan heb je geen geld meer omdat je dat nu al hebt uitgegeven
Op en top vrouw, die sjeau-ouiquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht..
Ik vraag wel een voorschot van, ehm, een vage kennis.quote:
*creditcard verstopt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vraag wel een voorschot van, ehm, een vage kennis.
RPP..?.
De tering... ga daar maar eens over nadenkenquote:
*truitje losknooptquote:
Money please.quote:
Sterkte met het verwerken van die vetbomquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ga zo voor het eerst in mijn leven een Big Mac eten.
Ik heb net m'n belasting gedaanquote:
Oh, jij vindt de belasting belangrijker dan míj? Hm?quote:
"Dan ik."quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jij vindt de belasting belangrijker dan míj? Hm?
Beetje BeFfer kan daar tegen natuurlijk, maar ik snap de heisa rond dat ding nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sterkte met het verwerken van die vetbom
Nee, natuurlijk niet! Maar hun straf is zwaarderquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, jij vindt de belasting belangrijker dan míj? Hm?
Kan. Ik vind 'm altijd wel lekkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje BeFfer kan daar tegen natuurlijk, maar ik snap de heisa rond dat ding niet. Niet lekker
.
Hè, god, ja.quote:
Hoe weet je dat nou? Ik heb je nooit gestraft.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet! Maar hun straf is zwaarder
Les chutes feuillettet.quote:
Da's al een straf op zich.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou? Ik heb je nooit gestraft.
Ik vond het mooi om te lezen.quote:
O.quote:
Stufjuh.quote:
Sorry, ik had een snoepje in mijn mond.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:48 schreef Stofje het volgende:
Het klinkt toch anders.
Okay.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Stofje het volgende:
Ja, Chowi, dat is zeker leuk.
Ik vond het gewoon geen leuke discussie meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ja, daar ben je stil van hè! Maar zo is het dus gewoon WÉL!
Ik heb zelfs in dubio gestaan om door te strepenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Stofje het volgende:
Dikgedrukt, cursief en onderstreept. Toe maar.
O.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon geen leuke discussie meer.
Precies, ja! O!quote:
Heej jeej.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:55 schreef Janetje het volgende:
'middag luitjes
Ja? Was de klemtoon goed enzo?quote:
Grammaticaal correct, já. Maar er zijn in deze veel mogelijkheden om de klemtoon op te leggen. Ik prefereer een andere manier.quote:
Aha.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Grammaticaal correct, já. Maar er zijn in deze veel mogelijkheden om de klemtoon op te leggen. Ik prefereer een andere manier.
Ja, daar maak je een missertje in de plaatsing van je accenten.quote:
Hollywood Music Hall?quote:
Serieus? Daar had ik bij willen zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
Er kwam net een meneer aan de deur die kortingsbonnen voor de lokale bioscoop verkocht. Ik wenste hem met een vriendelijke glimlach een fijne dag en prostaatkanker.
Ach, die gasten van de Buitensoos heb ik serieus al tien keer aan mijn deur gehad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:20 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Serieus? Daar had ik bij willen zijn..
Iers..quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heej jeej.
Ik luister nu net naar een nummer van U2, dat grappige Ierse bandje. Leuk hè?
[..]
Ja? Was de klemtoon goed enzo?
Groeten uit Sfeervol Wezep.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:16 schreef Chowi het volgende:
Er kwam net een meneer aan de deur die kortingsbonnen voor de lokale bioscoop verkocht. Ik wenste hem met een vriendelijke glimlach een fijne dag en prostaatkanker.
Soms.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:11 schreef Misstique het volgende:
Burenruzies zijn tof.
Mits geweld.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:20 schreef Chowi het volgende:
Soms.
heb één keer zo'n geval gegeten. een hap meel met een goedkoop stuk gehak, dat is het!quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Beetje BeFfer kan daar tegen natuurlijk, maar ik snap de heisa rond dat ding niet. Niet lekker
.
Racist.quote:
Negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoen negerzoenquote:
Dat komt misschien nog.quote:
Allochtonen maken gewoon veel leuker ruzie dan Nederlanders. Veel spectaculairder. Met messen en pistolen enzo. En zelfs als het neit tot vechten komt is het geschreeuw ook een aanzicht op zichzelf. Als je antilianen hoort praten op straat is het al luid, kanm je na gaan als ze ruzie hebben.quote:
Filmen met de camera van je telefoon, en dan naar geenstijl sturen.quote:
Dat wordt lastig, aangezien ik zelf deel uitmaak van de ruzie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Filmen met de camera van je telefoon, en dan naar geenstijl sturen.
Ja. Nou. Nu.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
oh, en sinds wanneer is "allochtoon" een ras?
ik wil wel filmen!quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, aangezien ik zelf deel uitmaak van de ruzie.
aha. en die komen uit Allochtonië?quote:
Vaak wel.quote:Op woensdag 29 maart 2006 19:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
aha. en die komen uit Allochtonië?
Litso. Vrind.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:21 schreef Litso het volgende:
Hoerenkots met vlokken.
Dat ben ik.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:22 schreef Stofje het volgende:
Mt. Heldin.
Nee. Het is gewoon een feit.quote:
All the bron you'll need.quote:
Is het voor de verandering een keer wél de moeite waard om te klikken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:27 schreef pc-fr34k het volgende:
http://media.pc.ign.com/media/694/694190/vids_1.html
Zo vet, check die 2 filmpjes!
Ga je mond spoelen!! En rap!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar sujet, ongeloofwaardige bron, etcetera, etcetera, etcetera.
Je vergat je slotjequote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
Funny linken topic.
Ja, het is cryengine2, ziek mooi.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Is het voor de verandering een keer wél de moeite waard om te klikken?
Het is geen grappig filmpje maar een demonstratie van wat de nieuwe gameengine van crytek kan.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
Funny linken topic.
Maargoed dat ik het even heb gevraagd van tevorenquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, het is cryengine2, ziek mooi.
[..]
Het is geen grappig filmpje maar een demonstratie van wat de nieuwe gameengine van crytek kan.
En bedankt, ik weet meteen weer waar ik aan toe ben.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:36 schreef Stofje het volgende:
Rectificatie: Het is er slechts één. Maar dat is dan ook direct de grootste klootviool van allemaal.
Verrekte zwijmeltiet.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
En bedankt, ik weet meteen weer waar ik aan toe ben.
Van de pot gerukte zoutwaterkanarie.quote:
Welkom terug, RM.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:42 schreef Aurelianus het volgende:
Lang niet meer gepost hier overigens.
Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:43 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Van de pot gerukte zoutwaterkanarie.
Het werd tijd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat heeft nog nooit iemand tegen me gezegd.
Met een beetje mazzel wel en is het morgen weekend, anders is het morgen bijna weekend.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:48 schreef Misstique het volgende:
Is het al bijna weekend?
Dat wilde ik even horen. Dank.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wel en is het morgen weekend, anders is het morgen bijna weekend.
Nu al voor jou?quote:
En dát wil ik dus niet horen.quote:
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet hoor.quote:
Neequote:
Weg. Offline.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Was chowi nog ergens trouwens?
Zie haar foboquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Wie is Chowi?
Ik lees niet anders hier
Zoeken? Gewoon fotoboek.fok.nl/nickname, in dit geval chowi en je bent er.quote:
Je wordt een echte avondbeffer.quote:
Beter dan een ochtendbeffer he'quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:18 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je wordt een echte avondbeffer..
Beide valt wat voor te zeggen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Beter dan een ochtendbeffer he'
Ja ik eet een broodje,dus weiger over ochtendbeffen na te denken nuquote:
Niet lekker?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik eet een broodje,dus weiger over ochtendbeffen na te denken nu![]()
Welquote:
Point taken.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel,maar niet als ik zulke onderwerpen in mn hoofd ga halen
We zijn gezellig knus met zn tweetjes.quote:
Kliekquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
We zijn gezellig knus met zn tweetjes.
![]()
Mini Tiekkliek.quote:
De grootste fotoboekheaumeau van allemaalquote:Op woensdag 29 maart 2006 21:39 schreef Litso het volgende:
Stofje, je doelt op MoChe?
Echt een treurige slijmbal. Die foto's van 'm ook, walgelijk. Ach, als die knurft zonodig kansloos op fotoboeken denkt te scoren, moet ie dat zelf weten natuurlijk, heb er verder geen problemen mee. Je zou eigenlijk gewoon medelijden met dat stukje wanhoop krijgen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:35 schreef JDude het volgende:
[..]
De grootste fotoboekheaumeau van allemaal
Zolang je maar een berichtje achter laat als je in de mijne kijkt.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
De pleuris kan ik weer die fotoboeken gaan bekijken
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Echt een treurige slijmbal. Die foto's van 'm ook, walgelijk. Ach, als die knurft zonodig kansloos op fotoboeken denkt te scoren, moet ie dat zelf weten natuurlijk, heb er verder geen problemen mee. Je zou eigenlijk gewoon medelijden met dat stukje wanhoop krijgen.
Ach, MoCHe is een turk die het fotoboek afstruint naar twee tieten. Dat is het enige criterium. En dan gaat ie slijmen, slijmen, slijmen. En als de betreffende vrouw dan antwoord geeft, wordt ie 'verliefd'. Zo'n type.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
De pleuris kan ik weer die fotoboeken gaan bekijken
Hij ziet er niet uit.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ach, MoCHe is een turk die het fotoboek afstruint naar twee tieten. Dat is het enige criterium. En dan gaat ie slijmen, slijmen, slijmen. En als de betreffende vrouw dan antwoord geeft, wordt ie 'verliefd'. Zo'n type.
Zouden dat soort types ook echt denken dat niemand het doorheeft dat ze bij 80 vrouwen tegelijk aan het slijmen zijn?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:37 schreef Stofje het volgende:
Echt een treurige slijmbal. Die foto's van 'm ook, walgelijk. Ach, als die knurft zonodig kansloos op fotoboeken denkt te scoren, moet ie dat zelf weten natuurlijk, heb er verder geen problemen mee. Je zou eigenlijk gewoon medelijden met dat stukje wanhoop krijgen.
Luie zak!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom doet nou niemand even een link neerplanten
http://fotoboek.fok.nl/mochequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom doet nou niemand even een link neerplanten
Nou ja, Stofje gedraagd zich hier wel héél erg gepikeerd vind je ook niet?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Concurrent van wie?
En Stofje gaat met?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, Stofje gedraagd zich hier wel héél erg gepikeerd vind je ook niet?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, Stofje gedraagd zich hier wel héél erg gepikeerd vind je ook niet?
Is all I needed to hear.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:49 schreef Stofje het volgende:
ik geef toe.
Ik klikte op je Fotoboek. Sararaats. Ik klikte op mijn fotoboek. Sararaats.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:48 schreef Misstique het volgende:
En nu zit die labiele trut weer in mn fobo
Take a hint girl!!!!
Oh die valt mee nog,je hebt er ook zo 1 maar dan een druipversiequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik klikte op je Fotoboek. Sararaats. Ik klikte op mijn fotoboek. Sararaats.
dat mag dus niet.
Mijn ogen, mijn naiviteit, mijn alles, WAT DOE JE!!quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik klikte op je Fotoboek. Sararaats. Ik klikte op mijn fotoboek. Sararaats.
And when I snap my fingers...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:55 schreef Dagonet het volgende:
Alles weer opgelost, it was allllllllllll a dream.
please do so!quote:
Nietus. Ik ben enorm geschrokken. Hold me.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:55 schreef Dagonet het volgende:
Dus.
Alles weer opgelost, it was allllllllllll a dream.
Sorry. Ik zag een ingang, maar het bleek niet de juiste te zijn.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef Misstique het volgende:
[..]
Nietus. Ik ben enorm geschrokken. Hold me..
Hij zal er geen warmloper van krijgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
please do so!
het spijt mij zeer dat dit een van de eerste beelden was die mijn nieuwe videokaart te verwerken kreeg!![]()
[]
dat zeker niet!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij zal er geen warmloper van krijgen![]()
http://www.ati.com/products/radeon9250/index.htmlquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is het voor videokaart specs graag
Spook wordt wakkerquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is het voor videokaart specs graag
Ja ze worden een beetje warm thats allquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nou...
k hoop toch dat deze het wat langer volhoudt
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Crackers met kaas. Nog even en ik word een gezondheidsfreak
.
Oftewel: Hallo.
Welckom.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Crackers met kaas. Nog even en ik word een gezondheidsfreak
.
Oftewel: Hallo.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ter compensatie van de Big Mac en frietjes he.
Van wat?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:14 schreef Technicolor het volgende:
Einde oefening.
Que?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van wat?
Damn jij bent die mongool van die Thee-pads
Halloquote:
Het viel me op jaquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef Misstique het volgende:
Nieuw stopwoordje Spook?
zou dat helpen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze worden een beetje warm thats all
Ik ga een raats druipsteen foto in mn kast hangen,als koeling![]()
Ik heb niet zo'n deugdzaam geheugen, hierbij mijn betuiging van spijt te berde gebracht hebbende.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij was toch die anti Tpads gast?
Ohja, dát, ja natuurlijk ben ik daar op tegen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Pickwick T-Pads (Thee voor in je senseo)
Ja best ik ben er klaar meequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:22 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ohja, dát, ja natuurlijk ben ik daar op tegen.
Smerige thee uit een onooglijk aparaat, alleen het ongecultiveerde schuim der aarde
zou zoiets accepteren. Báh. Ik moet bijna kokhalzen.
Het topicquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Met het topic, de theepads, mij, mijn stelling, wát? Typ in volzinnen, bitte sehr.
Of men voegt er gewoon iets aan toe waardoor het niet meer schuimt. Zolang het maar de snelle wens van de consument vervult! Bah.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jah, dat zal dr wel genoeg opzitten, als je thee zet met ongekookt water
dat begrepen we ook al niet van de koffiequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom thee zetten nóg makkelijker moet.
Waarom zouden dingen sowieso makkelijker moeten? Alsof gemakszucht een doel op zich is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom thee zetten nóg makkelijker moet.
Oh nee toch!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:31 schreef mcDavid het volgende:
oeh, ik vergeet helemaal het stickertje op me PC te plakken!
Ja wat nouquote:
misschien kun je die van mn ouders overkopenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
begin met maikuul!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Technicolor het volgende:
Ik moet eens iets afmaken.
Ik heb net een nieuwe en 2 reservequote:Op woensdag 29 maart 2006 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
misschien kun je die van mn ouders overkopen
Af of klaar?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:38 schreef Technicolor het volgende:
Ik moet eens iets afmaken.
Nu niet meer.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Er staat toch af
Waarom heb ik alleen kerels die mn fobo checken
omdat 80% van de Fok!kers kerels zijn...?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Er staat toch af
Goed puntquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
omdat 80% van de Fok!kers kerels zijn...?
je gaat niet naar de kerkquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:44 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik ben smetteloos. Onbevlekt.
Nouja, dat niet. Maar niet-pratikerende. Hoe klinkt dat?
Kwestie van tijd, Tc.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:44 schreef Technicolor het volgende:
Ik ben smetteloos. Onbevlekt.
Nouja, dat niet. Maar niet-pratikerende. Hoe klinkt dat?
Wat een boefje, hm?quote:
*checkt*quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Er staat toch af
Ja er staat geen foto in hoorquote:
Ah zo. Thans gebeurt hier bar weinig.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:51 schreef Technicolor het volgende:
Ja vorige week dinsdag was het weer "tijd", JD. Maar ik heb het over nu, thans, heden. Hm?
Ahja, de "afspraak".quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah zo. Thans gebeurt hier bar weinig.
Afgezien van de "afspraak" die ik voor volgende week donderdag aan het bespreken ben.
Mja ik weet het nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, zal ik de complete collection van de Sims kopen?
ik zou eerst eens een maandje eweka bestellenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat denken jullie, zal ik de complete collection van de Sims kopen?
Je hebt er reeds kennis van genomen?quote:
De watte?quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:03 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zou eerst eens een maandje eweka bestellen
Eh, nee. Ik weet van niets.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt er reeds kennis van genomen?
Ah. Ik dacht dat L. wellicht haar vlotte babbel had doen laten gelden.quote:
Ik weet wel wie L is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht dat L. wellicht haar vlotte babbel had doen laten gelden.
Enkele van de verstokte BeF-fers weten ongetwijfeld al wel weer ongeveer wie ik bedoel![]()
.
Oh!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:07 schreef Ghostbuster het volgende:
nieuwsgroepdinges
Dat is mij bekend. Verwarring alom.quote:
Zeg dan gewoon.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Dat is mij bekend. Verwarring alom.
Met "wie ik bedoel", doel ik op de persoon van de afspraak.
Beter ga ik slapen, dit wordt niets meerquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:10 schreef JDude het volgende:
Dat is mij bekend. Verwarring alom.
Met "wie ik bedoel", doel ik op de persoon van de afspraak.
Jij wílt gewoon ruzie met die baas, zodat je iets goed te maken hebt!quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oehja, kut, m'n slaapritme zou ik verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |