Ahaquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:57 schreef cerror het volgende:
Het is ook gewoon zo.
88
Als ik 88 wordt ga ik zelfmoord plegen met een vrind van me.
Was onze pact.
Ohh... van mij 93quote:
488?quote:
Nazi!quote:
88 schat ik!quote:
Ik zag al dat een [bepaalde user] de hele dag de fobo's afloopt nu ze het forum niet meer op kan. Ze heeft jou ook met een bezoekje vereerdquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:14 schreef Stofje het volgende:
Mt. Ik heb vanmorgen per ongeluk m'n fotoboek geopend. Een blunder eerste klas. *
*(De PI in dit bericht heeft betrekking tot de inhoud, niet met de groet die ik aan Mt. geef. Dat zou, vanzelfsprekend, de [afbeelding] zijn)
Doe jij es normaal.quote:
heeft het iets met een schaap te maken?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zag al dat een [bepaalde user] de hele dag de fobo's afloopt nu ze het forum niet meer op kan. Ze heeft jou ook met een bezoekje vereerd.
Juist.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
heeft het iets met een schaap te maken?
Mooi dat je berichten kan verwijderen van die labiele (sch)aapquote:
Dat was mijn goeie daad voor vandaag.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jouw humoristische opmerking in mijn fotoboek deed mij gniffelen en grijnzen.
Hup, naar bed dan maar hèquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was mijn goeie daad voor vandaag..
Ze houdt van me en ik ben er trots op.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi dat je berichten kan verwijderen van die labiele (sch)aap
H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH wat voor heil hitler staat.quote:
Mja, je kunt beter dan maar ergens trots op zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ze houdt van me en ik ben er trots op.
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
H is de achtste letter van het alfabet. 88 staat dus voor HH wat voor heil hitler staat..
En jij zegt dat het je lievelingsgetal is.
Niet iedereen is even ingevoerd in de codes van neonazi's als jij.quote:
Dat mag... toch is het zoquote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?
Heb je nog meer van die dooddoeners?quote:
Dagonet is mijn broerquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je nog meer van die dooddoeners?
Uhm.quote:
Ik dacht dat dat soort dingen algemeen bekend waren. Er waren zelfs mensen die shirtjes met rugnummer 88 wilden verbieden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mag ik dat nogal vergezocht vinden?
Ik vond em zelf wel leukquote:
Mits leuke aankopen.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef Chowi het volgende:
Winkelen is leuk.
Heel veel kleren. Ik ben de schoenen alleen vergeten.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:20 schreef jackson het volgende:
Nog wat gekocht Ch ?
Ging je op sokken naar huisquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heel veel kleren. Ik ben de schoenen alleen vergeten.
Ik las HMHquote:
Nee, op mijn afgetrapte All Stars.quote:
HMH?quote:
*bed geeft.quote:
Heb je meteen een maatstaf voor de volgende keer...quote:
En dan heb je geen geld meer omdat je dat nu al hebt uitgegevenquote:
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dan heb je geen geld meer omdat je dat nu al hebt uitgegeven
Op en top vrouw, die sjeau-ouiquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens bij nagedacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |